Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
+19
Capt'n Zero
Caroow
Moira
Roza
Lady Starstruck
Prosecco
Sanne
Engelse Drop
TukTuk
Nyx
Bazinga
Susan
Punk'd
Pompoen
Sugarfall
M@niek
SoGood
Chocoholic
Artemis
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
Om iets voor elkaar te krijgen bijvoorbeeld?
Ik kwam erop door het topic flirten met collega's, ik gebruik dat zelf best eens om iets voor elkaar te krijgen. Ik doe me weleens dommer voor dan ik ben bijvoorbeeld, lach daar eens lief bij, en dan lukt er opeens een hoop. Niet op een negatieve manier hoor, maar als ik bijv wil dat iemand iets vertelt of ik weet al lang iets en ik wil dat de ander dat toegeeft, dan zet ik dit soort dingen wel in. Of als ik wil dat iemand iets doet of regelt wat ik zelf niet kan, of iemand moet gewoon naar me luisteren (clienten bijvoorbeeld) dan gooi ik mijn charmes weleens in de strijd om dat voor elkaar te krijgen.
Voorbeeld: laatst moest ik ergens naartoe met clienten, ik had per ongeluk een verkeerde parkeerplaats te pakken, waar ik eigenlijk niet mocht staan, bij een instantie. Maar omdat ik niet wist waar ik anders moest parkeren heb ik de auto laten staan, en bij het uitrijden bleek dat ik dus geen kaartje had om uit te rijden. Dan lach ik heus wel even charmant naar de parkeerwacht, en zeg ik ' oh, wat dom nou van me, ik dacht al dat ik iets niet goed deed, jeetje, echt iets voor mij hoor...' en zet mijn naieve hoofd op. En 9 van de 10 keer is het daarmee opgelost.
Geen grote dingen, en ik loop ook heus niet met diepe decollete's of korte rokjes om dingen voor elkaar te krijgen, maar ik maak er soms wel ' misbruik' van dat ik me iets dommer voor kan doen dan ik ben, en daar eens leuk bij lachen.
Doen jullie dat ook?
Ik kwam erop door het topic flirten met collega's, ik gebruik dat zelf best eens om iets voor elkaar te krijgen. Ik doe me weleens dommer voor dan ik ben bijvoorbeeld, lach daar eens lief bij, en dan lukt er opeens een hoop. Niet op een negatieve manier hoor, maar als ik bijv wil dat iemand iets vertelt of ik weet al lang iets en ik wil dat de ander dat toegeeft, dan zet ik dit soort dingen wel in. Of als ik wil dat iemand iets doet of regelt wat ik zelf niet kan, of iemand moet gewoon naar me luisteren (clienten bijvoorbeeld) dan gooi ik mijn charmes weleens in de strijd om dat voor elkaar te krijgen.
Voorbeeld: laatst moest ik ergens naartoe met clienten, ik had per ongeluk een verkeerde parkeerplaats te pakken, waar ik eigenlijk niet mocht staan, bij een instantie. Maar omdat ik niet wist waar ik anders moest parkeren heb ik de auto laten staan, en bij het uitrijden bleek dat ik dus geen kaartje had om uit te rijden. Dan lach ik heus wel even charmant naar de parkeerwacht, en zeg ik ' oh, wat dom nou van me, ik dacht al dat ik iets niet goed deed, jeetje, echt iets voor mij hoor...' en zet mijn naieve hoofd op. En 9 van de 10 keer is het daarmee opgelost.
Geen grote dingen, en ik loop ook heus niet met diepe decollete's of korte rokjes om dingen voor elkaar te krijgen, maar ik maak er soms wel ' misbruik' van dat ik me iets dommer voor kan doen dan ik ben, en daar eens leuk bij lachen.
Doen jullie dat ook?
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Re: Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
Jep, heb er zo geen voorbeelden van, maar ik zet mijn naïeve gezichtje vaak genoeg op. Voor kleine dingetjes alleen trouwens, dat dan wel weer.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ja, natuurlijk.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
yep doe ik ook weleens!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe dat ook weleens. Laatst vond ik tijdens het opruimen een bioscoopbond die waarschijnlijk verlopen zou zijn maar ik wilde hem nog wel graag gebruiken. In de bios gewoon gedaan alsof ik dat echt niet door had gehad, dat ik me wel stom voelde en dat het zo jammer was want het was zo'n leuk cadeau geweest. Ben toen expres bij een man in de rij gaan staan trouwens
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Sugarfall schreef:Ik doe dat ook weleens. Laatst vond ik tijdens het opruimen een bioscoopbond die waarschijnlijk verlopen zou zijn maar ik wilde hem nog wel graag gebruiken. In de bios gewoon gedaan alsof ik dat echt niet door had gehad, dat ik me wel stom voelde en dat het zo jammer was want het was zo'n leuk cadeau geweest. Ben toen expres bij een man in de rij gaan staan trouwens
Wat ik nou wel wil weten is of het ook lukte! Ook van Artemis trouwens met de parkeerwacht. Haha!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Dat klinkt als iets wat ik ook zou doen, hulde SF!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Pompoen schreef:Sugarfall schreef:Ik doe dat ook weleens. Laatst vond ik tijdens het opruimen een bioscoopbond die waarschijnlijk verlopen zou zijn maar ik wilde hem nog wel graag gebruiken. In de bios gewoon gedaan alsof ik dat echt niet door had gehad, dat ik me wel stom voelde en dat het zo jammer was want het was zo'n leuk cadeau geweest. Ben toen expres bij een man in de rij gaan staan trouwens
Wat ik nou wel wil weten is of het ook lukte! Ook van Artemis trouwens met de parkeerwacht. Haha!
Nee Hij vond het zelf niet zo'n probleem maar nadat hij het met zijn bazin had overlegd heb ik toch gewoon moeten betalen. Haha het was te proberen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ja.
En ik vind het ook echt heel erg leuk om te doen
En ik vind het ook echt heel erg leuk om te doen
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Niet bewust, maar ik word toch wel eens gematst.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Haha jammer Sugarfall!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Welke charmes?..
Nee, grapje, ik verberg ze gewoon goed. Als ik ze tevoorschijn tover, maak ik er wel gebruik van. Ik heb een open en vriendelijk gezicht en heel weinig geduld. Als ik vriendelijk lach en 't domme blondje uithang, kan ik heel vaak voorkruipen
Sowieso doe ik me snel dommer voor. Mijn ervaring is dat mannen eerder dingen voor je doen als ze zich belangrijker voelen of zo. En omdat ik verder weinig tot geen sexappeal heb, vinden vrouwen me snel schattig en kom ik ook snel met dingen weg.
Nee, grapje, ik verberg ze gewoon goed. Als ik ze tevoorschijn tover, maak ik er wel gebruik van. Ik heb een open en vriendelijk gezicht en heel weinig geduld. Als ik vriendelijk lach en 't domme blondje uithang, kan ik heel vaak voorkruipen
Sowieso doe ik me snel dommer voor. Mijn ervaring is dat mannen eerder dingen voor je doen als ze zich belangrijker voelen of zo. En omdat ik verder weinig tot geen sexappeal heb, vinden vrouwen me snel schattig en kom ik ook snel met dingen weg.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Amper, de laatste tijd.
Een aantal jaren geleden werd ik in de auto gebeld door mijn moeder toen ik een politieagent op motor trof. Ik werd gelijk meegenomen, want bellen in de auto is natuurlijk verboden. Ik vertelde hem wat er was gebeurd en dat kon hij geloven. Het was ook gewoon de waarheid. Ik wilde net wegrijden, toen hij op het raampje tikte en zei: "Zou jij je gordel niet eens gaan dragen?" Ik ben daar voor ongeveer 250 euro gematst. En dat was wel door mijn 'Ik weet dat het niet mag, maar ik ben heul lief'.
Een aantal jaren geleden werd ik in de auto gebeld door mijn moeder toen ik een politieagent op motor trof. Ik werd gelijk meegenomen, want bellen in de auto is natuurlijk verboden. Ik vertelde hem wat er was gebeurd en dat kon hij geloven. Het was ook gewoon de waarheid. Ik wilde net wegrijden, toen hij op het raampje tikte en zei: "Zou jij je gordel niet eens gaan dragen?" Ik ben daar voor ongeveer 250 euro gematst. En dat was wel door mijn 'Ik weet dat het niet mag, maar ik ben heul lief'.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx schreef:Amper, de laatste tijd.
Wat was er gebeurd dan? Bedoel, je zit toch ook fout als je belt in de auto?
OT: Doe dat eigenlijk nooit, volgens mij werkt dat alleen als je een mooi koppie hebt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
TukTuk schreef:Nyx schreef:Amper, de laatste tijd.
Wat was er gebeurd dan? Bedoel, je zit toch ook fout als je belt in de auto?
OT: Doe dat eigenlijk nooit, volgens mij werkt dat alleen als je een mooi koppie hebt
Haha, ik wilde er voor eens geen lang verhaal van maken.
Mijn moeder en ik hebben jaren de gewoonte gehad om elkaar tijdens de pauze te bellen. Die bewuste dag wilde ik even met de auto erop uit tijdens mijn pauze (1u pauze) en ik wilde haar bellen om te zeggen dat ik die pauze verder niet bereikbaar was en dat we elkaar bij het avondeten wel weer zouden spreken. Ik belde mijn moeder en ze nam niet op, dus ik heb de auto gestart en ben van de parkeerplaats gegaan. En net voor het stoplicht belde ze me terug. Dus zonder nadenken neem ik de telefoon op en wilde haar zeggen dat ik haar vanavond wel weer sprak, maar het enige wat ik zei was:"Fuck Politie. Ik hang op". Ik heb de telefoon weggesmeten, maar toen was het al te laat. Dat verhaal heb ik dus ook aan de agent verteld. Hij snapte het. Of hij vond me in ieder geval heul erg lief, want puppy ogen heb ik wel opgezet natuurlijk
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Mijn ervaring met politieagenten is juist dat ze niet makkelijk over te halen zijn. Het is een aloude truc van vrouwen om hun lieve naïeve poppengezicht op te zetten en inmiddels worden ze hier dan ook tijdens de opleiding op getraind. Politie moet handelen naar de wet, niets meer en niets minder. Iedereen zou gelijk behandeld moeten worden ongeacht leeftijd, geslacht en ras. Het zou dus steeds minder moeten voorkomen. Zelf ben ik er niet op uit om positief gediscrimineerd te worden.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Pompoen schreef:Sugarfall schreef:Ik doe dat ook weleens. Laatst vond ik tijdens het opruimen een bioscoopbond die waarschijnlijk verlopen zou zijn maar ik wilde hem nog wel graag gebruiken. In de bios gewoon gedaan alsof ik dat echt niet door had gehad, dat ik me wel stom voelde en dat het zo jammer was want het was zo'n leuk cadeau geweest. Ben toen expres bij een man in de rij gaan staan trouwens
Natuurlijk lukte dat
Overigens moesten mijn clienten daar heel hard om lachen, want die hadden natuurlijk door dat ik best wist hoe het zat. Maar die hebben me sowieso door als ik zoiets bij hen probeer, maar het werkt evengoed nog Ik krijg regelmatig te horen dat ik veel meer zie dan ik doe voorkomen, dus dat trucje hebben ze feilloos door.
Artemis- Prater
Engelse Drop schreef:Mijn ervaring met politieagenten is juist dat ze niet makkelijk over te halen zijn. Het is een aloude truc van vrouwen om hun lieve naïeve poppengezicht op te zetten en inmiddels worden ze hier dan ook tijdens de opleiding op getraind. Politie moet handelen naar de wet, niets meer en niets minder. Iedereen zou gelijk behandeld moeten worden ongeacht leeftijd, geslacht en ras. Het zou dus steeds minder moeten voorkomen. Zelf ben ik er niet op uit om positief gediscrimineerd te worden.
Ik word regelmatig positief gediscrimineerd en het zal heel laks zijn in jouw ogen maar ik heb er geen enkele moeite mee. Ik werk als vrouw in een mannenwereld en ik weet zeker dat ik het een stuk makkelijker heb dan mijn mannelijke collega's met dezelfde taken.
Ik kan er niks aan doen dat het zo is maar ik heb er geen e problemen mee. Sterker nog: ik maak er dankbaar gebruik van. Waarom zou je het jezelf onnodig moeilijk maken?
Gast- Gast
Ja hoor, ik doe dat wel eens. Ook heel vaak onbewust blijkbaar.
Ik heb een paar collega's die zeggen dat ze me niets kunnen weigeren als ik op een bepaalde manier kijk, maar hoe ik dan kijk? Voor mij is dat mijn normale blik, maar kennelijk lok ik daarmee uit dat ze iets voor me doen haha, handig...
Ik heb een paar collega's die zeggen dat ze me niets kunnen weigeren als ik op een bepaalde manier kijk, maar hoe ik dan kijk? Voor mij is dat mijn normale blik, maar kennelijk lok ik daarmee uit dat ze iets voor me doen haha, handig...
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Minneke schreef:Engelse Drop schreef:Mijn ervaring met politieagenten is juist dat ze niet makkelijk over te halen zijn. Het is een aloude truc van vrouwen om hun lieve naïeve poppengezicht op te zetten en inmiddels worden ze hier dan ook tijdens de opleiding op getraind. Politie moet handelen naar de wet, niets meer en niets minder. Iedereen zou gelijk behandeld moeten worden ongeacht leeftijd, geslacht en ras. Het zou dus steeds minder moeten voorkomen. Zelf ben ik er niet op uit om positief gediscrimineerd te worden.
Ik word regelmatig positief gediscrimineerd en het zal heel laks zijn in jouw ogen maar ik heb er geen enkele moeite mee. Ik werk als vrouw in een mannenwereld en ik weet zeker dat ik het een stuk makkelijker heb dan mijn mannelijke collega's met dezelfde taken.
Ik kan er niks aan doen dat het zo is maar ik heb er geen e problemen mee. Sterker nog: ik maak er dankbaar gebruik van. Waarom zou je het jezelf onnodig moeilijk maken?
Juist. Dat was mijn ervaring ook toen ik in een mannenwereld werkte. En dat vond ik prima, want op veel vlakken had ik het ook juist weer lastiger dan de heren. Dus dat compenseert mooi.
Daarnaast: het is vast niet eerlijk, maar he, het is sowieso al niet eerlijk, mooie mensen krijgen al eerder een baan en een hoger salaris bijvoorbeeld. En als je tegenwoordig steeds vaker gevraagd wordt om een pasfoto mee te sturen bij een sollicitatie, dan sta je dus al op achterstand bijvoorbeeld. Ook niet eerlijk. En mensen met een vlotte babbel krijgen ook eerder een baan dan verlegen typjes, omdat ze het op sollicitatiegesprekken beter doen bijvoorbeeld. In die gevallen gooi je toch ook je ' charmes' in de strijd?
Artemis- Prater
Bonnen mogen geen verloop datum meer hebben tegenwoordig, dus eigenljjk had je er wel mee naar de bios mogen gaanSugarfall schreef:Pompoen schreef:Sugarfall schreef:Ik doe dat ook weleens. Laatst vond ik tijdens het opruimen een bioscoopbond die waarschijnlijk verlopen zou zijn maar ik wilde hem nog wel graag gebruiken. In de bios gewoon gedaan alsof ik dat echt niet door had gehad, dat ik me wel stom voelde en dat het zo jammer was want het was zo'n leuk cadeau geweest. Ben toen expres bij een man in de rij gaan staan trouwens
Nee Hij vond het zelf niet zo'n probleem maar nadat hij het met zijn bazin had overlegd heb ik toch gewoon moeten betalen. Haha het was te proberen.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Bonnen mogen geen verloop datum meer hebben tegenwoordig, dus eigenljjk had je er wel mee naar de bios mogen gaanSugarfall schreef:Pompoen schreef:Sugarfall schreef:Ik doe dat ook weleens. Laatst vond ik tijdens het opruimen een bioscoopbond die waarschijnlijk verlopen zou zijn maar ik wilde hem nog wel graag gebruiken. In de bios gewoon gedaan alsof ik dat echt niet door had gehad, dat ik me wel stom voelde en dat het zo jammer was want het was zo'n leuk cadeau geweest. Ben toen expres bij een man in de rij gaan staan trouwens
Als het er duidelijk op staat mag het wel.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik ben heel goed in de vermoorde onschuld uithangen. Ik kan ook nog weleens zogenaamd bescheiden doen. Dan krijg je best wel veel gedaan. Als je dan nog eens vriendelijk bent lukt er een hoop. Niet dat ik dit vaak doe trouwens voor dat er gedacht word dat ik vals ben ofzo iets.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik gooi hem van de trap.
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
» En gooi je dan jouw natte handdoeken meteen in de was?
» Gaan jullie de strijd aan, aan tafel?
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
» En gooi je dan jouw natte handdoeken meteen in de was?
» Gaan jullie de strijd aan, aan tafel?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: