Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers
Pagina 3 van 13
Pagina 3 van 13 • 1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13
Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
Voor het lijstje:
Begin: 89.1
Nu: 81
Doel: 75
Begin: 89.1
Nu: 81
Doel: 75
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Bliss schreef:Yes, vandaag 2 kilo afgevallen sinds vorige week maandag! Nog 8 te gaan (hopelijk...)!
Wat goed!!
@ Parel: Haha, ik zou er bijna trek in krijgen .
Hoeveel is er nu bij jou af?
En is het goed vol te houden?
@ All: Het schijnt dat banaan echt niet zo 'slecht' is als ze zeggen hoor. En inderdaad, het is altijd nog beter dan een mars. Alle fruit is prima en voor alles geldt, met mate. Ik zou niet meer dan 3x fruit per dag nemen.
Iemand nog tips voor andere gezonde tussendoortjes?
Anders dan groente / fruit?
Hier heb ik een prima dag. Ik kan me goed inhouden, maar nu ik thuiszit, merk ik wel dat ik echt heeeeel vaak aan eten denk. Dan zit ik even tussendoor en dan denk ik: 'Wat zal ik nu eens nemen'. Het wordt tijd dat ik weer de deur uit ga om te werken. Dan beweeg ik ook weer meer.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
@Bliss: Jeej! Goed zo!
Met tussendoortjes heb ik ook moeite, groente en fruit is natuurlijk het beste, maar ik heb echt niet elke dag zin in zoiets. Dus ik neem ook regelmatig droge crackertjes .
Gisteren heb ik een hele fles rosé opgedronken, ook niet al te best .
Vanochtend wel weer met de fiets naar mijn werk. Bovendien pas ik weer in een spijkerbroek die ik twee maanden geleden niet meer aankon met goed fatsoen (lees: enorme lovehandles). Morgen weer wegen.
Met tussendoortjes heb ik ook moeite, groente en fruit is natuurlijk het beste, maar ik heb echt niet elke dag zin in zoiets. Dus ik neem ook regelmatig droge crackertjes .
Vanochtend wel weer met de fiets naar mijn werk. Bovendien pas ik weer in een spijkerbroek die ik twee maanden geleden niet meer aankon met goed fatsoen (lees: enorme lovehandles). Morgen weer wegen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance schreef:@Bliss: Jeej! Goed zo!
Ik ook , er zat nog een klein laagje in aan het einde van de avond. Oeps!
Maar met mooi weer vind ik dat ook zo gezellig.
Maar goed, als ik alle mooie dagen een fles wijn leegdrink, dan wordt het natuurlijk nooit wat .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Haha ik ben gelukkig niet de enige dus . Het was ook zulke lekkere rosé
Blond- Lady Post-a-lot
Ik ga sowieso met jullie meelezen, weet nog niet of ik ook actief ga posten. Maar hoop dat ik hierdoor wat makkelijker kan doorzetten gezien ik het in mijn eentje moet doen en ik dat soms best lastig vind. Ik ga straks even een nieuw batterijtje voor mijn weegschaal houden en zal me dan morgenochtend eens wegen en zien hoeveel eraf moet. Ik wil in elk geval naar de 70 kg en ik denk dat ik nu rond de 84 ben.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Bliss, super!
Chance, dus je hebt gisteravond genoten? Fijn! Ik wil nog wel alles horen!
Hier gaat het wel lekker. Ik heb gister hardgelopen en getennist. Ik had verwacht dat ik vandaag spierpijn zou krijgen, maar voel nog niks. Ik hoop dat het zo blijft. Tussendoortjes vind ik ook lastig. Ik ben echt gek op fruit. Soms neem ik ook wel eens een liga of muslireep. Dat is meer omdat ik dan honger heb en het even snel moet.
Chance, dus je hebt gisteravond genoten? Fijn! Ik wil nog wel alles horen!
Hier gaat het wel lekker. Ik heb gister hardgelopen en getennist. Ik had verwacht dat ik vandaag spierpijn zou krijgen, maar voel nog niks. Ik hoop dat het zo blijft. Tussendoortjes vind ik ook lastig. Ik ben echt gek op fruit. Soms neem ik ook wel eens een liga of muslireep. Dat is meer omdat ik dan honger heb en het even snel moet.
Gast- Gast
Hmm, qua alcohol let ik nooit zo goed op hoor, het leven moet wel leuk blijven Dit weekend gaan er ook weer aardig wat drankjes in gok ik!
Ik heb vanmorgen ff geskatet en vanavond fiets ik nog naar het strand en terug, dus dat is samen ook weer ongeveer drie kwartier. Ik heb nu vijf weken vakantie erop zitten en qua eten is t voor mij wel beter om aan t werk te zijn, dan heb ik wat meer regelmaat. Nu eet ik gewoon als ik trek heb, maar dan zit er weer iets meer structuur in.
Ik denk dat ik maar eens ga proberen om de komende 8 kilo er voor de herfstvakantie af te krijgen! Vorig jaar hielp dat ook goed om een deadline te stellen, toen was het voor de kerstvakantie en precies op de laatste werkdag voor die vakantie was het gelukt
Ooh, als dit gaat lukken, dan ben ik lichter dan ik in jaaaaaren ben geweest!
Ik heb vanmorgen ff geskatet en vanavond fiets ik nog naar het strand en terug, dus dat is samen ook weer ongeveer drie kwartier. Ik heb nu vijf weken vakantie erop zitten en qua eten is t voor mij wel beter om aan t werk te zijn, dan heb ik wat meer regelmaat. Nu eet ik gewoon als ik trek heb, maar dan zit er weer iets meer structuur in.
Ik denk dat ik maar eens ga proberen om de komende 8 kilo er voor de herfstvakantie af te krijgen! Vorig jaar hielp dat ook goed om een deadline te stellen, toen was het voor de kerstvakantie en precies op de laatste werkdag voor die vakantie was het gelukt
Ooh, als dit gaat lukken, dan ben ik lichter dan ik in jaaaaaren ben geweest!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Super goed Bliss! 2 kilo is best veel in zo'n korte tijd!
Lekker sportief bezig geweest Liv! Goed bezig. Ik ga straks een stuk fietsen of beginnen met hardlopen, de schoenen zaten goed haha, maar dus nog even kijken waar ik het meeste zin in heb.
Tussendoortjes vind ik ook wel lastig, gisteravond heb ik nog een stuk chocolade op haha, maar vandaag een Liga muesli genomen (gelukkig vind ik die heel lekker) en dan vanavond niet proberen iets ongezonds te nemen, maar wel lastig want op de een of andere manier heb ik daar meer zin in op d-vrij-za.
Ik ben dus na mijn vakantie 2,5-3 kilo aangekomen op de weegschaal te zien, maar ik heb net mijn middel/taille gemeten qua centimeters, en daar is er helemaal niets bijgekomen... Dus waar het dan is gaan zitten? Mijn heupen zijn ook hetzelfde. Haha ben er opzich wel blij mee, dacht echt dat alles daar was gaan zitten. Ik houd sowieso mijn centimeters altijd ook wel bij want alleen de weegschaal kan bij mij zo erg verschillen dat het gewoon frustrerend is.
Lekker sportief bezig geweest Liv! Goed bezig. Ik ga straks een stuk fietsen of beginnen met hardlopen, de schoenen zaten goed haha, maar dus nog even kijken waar ik het meeste zin in heb.
Tussendoortjes vind ik ook wel lastig, gisteravond heb ik nog een stuk chocolade op haha, maar vandaag een Liga muesli genomen (gelukkig vind ik die heel lekker) en dan vanavond niet proberen iets ongezonds te nemen, maar wel lastig want op de een of andere manier heb ik daar meer zin in op d-vrij-za.
Ik ben dus na mijn vakantie 2,5-3 kilo aangekomen op de weegschaal te zien, maar ik heb net mijn middel/taille gemeten qua centimeters, en daar is er helemaal niets bijgekomen... Dus waar het dan is gaan zitten? Mijn heupen zijn ook hetzelfde. Haha ben er opzich wel blij mee, dacht echt dat alles daar was gaan zitten. Ik houd sowieso mijn centimeters altijd ook wel bij want alleen de weegschaal kan bij mij zo erg verschillen dat het gewoon frustrerend is.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss, herkenbaar van die vakantie. Ik heb er ook 5 weken opzitten en heb ook nog een week. Ik kan ook beter werken. Dan heb ik een beter ritme.
Sugarfall, fijn dat ze goed zitten. Succes!
Sugarfall, fijn dat ze goed zitten. Succes!
Gast- Gast
Qua tussendoortjes is er best veel wat je kunt nemen, maar je moet er wel rekening mee houden dat dat elke dag ongeveer het zelfde is qua calorien.
Ik neem vaak: volkorensoepstengel/sesamsoepstengel, cracottes, rijstwafel, crackers van bolletje met zaden(weet de naam niet precies) vita lu meer zaden. Soms neem ik ook wel van die zoute stokjes 30gram, popcorn of japanse mix.
Ik houd voor de tussendoortjes ongeveer 100kcal aan.
Ik neem vaak: volkorensoepstengel/sesamsoepstengel, cracottes, rijstwafel, crackers van bolletje met zaden(weet de naam niet precies) vita lu meer zaden. Soms neem ik ook wel van die zoute stokjes 30gram, popcorn of japanse mix.
Ik houd voor de tussendoortjes ongeveer 100kcal aan.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Soepstengels is inderdaad wel een idee, die kan ik wel gaan halen. Japanse mix vind ik echt lekker maar neem ik zelf niet meer, ik dacht altijd dat dat redelijk goed was, maar ben me dood geschrokken van de hoeveelheid koolhydraten daarin zit. En koolhydraten zijn slechter dan vetten voor mij dus daar begin ik maar niet aan haha.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik lees vanavond even alles door.. maar mijn shake'dieet' is ten einde, daar moet ik mee stoppen Ik kom net bij de dokter vandaan omdat ik sinds gisteravond heel erg buikpijn had afwisselend met krampen..nu blijkt dat er iets in de poeder zit waar ik niet tegen kan (ik heb hele gevoelige darmen) en ik moet iets anders zoeken om af te vallen.. Ik heb echt nog geen idee wat! Misschien weightcare maar dan zonder shake's ofzo..ik vind het namelijk heel fijn om te wéten wat ik mag eten, dat het ergens staat zeg maar zoals al die eetlijstjes bij Sonja Bakker etc etc..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Waarom probeer je dan niet Sonja Bakker . Ik ben daar 5 jaar geleden 15 kg mee afgevallen.
Blond- Lady Post-a-lot
Weet niet of jullie van walnoten houden? Die zijn namelijk ook goed, bevatten de goede vetten, en kun je bijvoorbeeld ook in een salade verwerken, of gewoon een handje als tussendoortje.
@Ik_zelf_87: Zit dat stofje in alle shakes? daar zou je natuurlijk even naar kunnen kijken, en anders Sonja Bakker, of wat ik ook wel fijn vond was weightwatchers, het punten dieet.
@Ik_zelf_87: Zit dat stofje in alle shakes? daar zou je natuurlijk even naar kunnen kijken, en anders Sonja Bakker, of wat ik ook wel fijn vond was weightwatchers, het punten dieet.
dr_oupy- Fluisteraar
Kun je tegen geen enkele shake, of niet tegen diegene die jij gebruikte, Ikzelf?
Sonja Bakker heeft bij mij ook goed geholpen een paar jaar terug, maar ik wil nu kijken of ik het zonder kan.
Chance, ga nu niet beginnen over rosé, krijg er helemaal zin in! (Ik ga meteen kijken of er nog een fles in de kelder staat, dan kan die meteen de koelkast in)
Vanavond frietdag, maar ik neem een kant-en-klare maaltijdsalade (ook niet echt heel gezond, maar altijd beter dan friet).
Bliss en Liv, we gaan hier toch niet stiekem klagen dat we niet zo lang zomervakantie willen, ik ben er toch wel blij mee hoor! (En er ook echt aan toe na een schooljaar).
Sonja Bakker heeft bij mij ook goed geholpen een paar jaar terug, maar ik wil nu kijken of ik het zonder kan.
Chance, ga nu niet beginnen over rosé, krijg er helemaal zin in! (Ik ga meteen kijken of er nog een fles in de kelder staat, dan kan die meteen de koelkast in)
Vanavond frietdag, maar ik neem een kant-en-klare maaltijdsalade (ook niet echt heel gezond, maar altijd beter dan friet).
Bliss en Liv, we gaan hier toch niet stiekem klagen dat we niet zo lang zomervakantie willen, ik ben er toch wel blij mee hoor! (En er ook echt aan toe na een schooljaar).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Haha nee ik klaag absoluut niet! Lang leve de vakantie
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
blondje1313 schreef:
Je kunt best friet nemen hoor, neem dan bijvoorbeeld geen mayonaise erbij, maar ketchup of curry. Dan kan af en toe een frietje echt geen kwaad. Wij bakken de friet vaak in de actifry. Erg lekker en zonder vet!
dr_oupy- Fluisteraar
Die maaltijdsalades zijn al in huis en maar goed tot morgen (en dan gaan we bbq'en, dus vandaag friet overslaan lijkt me sowieso een goed idee).
Ik heb ook wel eens nagedacht over een actifry, maar de prijs staat me toch nog altijd tegen. En het duurt ook best lang toch voordat het daarin klaar is?
Ik heb ook wel eens nagedacht over een actifry, maar de prijs staat me toch nog altijd tegen. En het duurt ook best lang toch voordat het daarin klaar is?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Die maaltijdsalades zijn al in huis en maar goed tot morgen (en dan gaan we bbq'en, dus vandaag friet overslaan lijkt me sowieso een goed idee).
Duurt ongeveer tussen de 15 en 25 minuten voor het klaar is, wij doen vaak ook de krieltjes erin, ook erg lekker! Je kunt er natuurlijk van alles in bereiden, anders moet je even wat reviews en filmpjes bekijken op internet.
dr_oupy- Fluisteraar
Je hoort mij niet klagen, hoor. Ik vermaak me prima. Wij gaan bij mijn ouders eten, omdat mijn vader en vriend spullen aan het halen zijn voor de vijver. We gaan friet eten, dus ik doe rustig aan.
Gast- Gast
Ik heb vandaag 2 boterhammen met hagelslag en 4 witte bollen met vlokken op . Ben ongesteld.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Hahahaha Gympie!
O jee! Kan gebeuren, kop op!
Je moet serieus even doorbijten, ook al ben je ongesteld!
Lana, wat lief dat je het vraagt! Ik ben inmiddels nu 3,9 kilo kwijt.
Ik wil er dan nog zo´n 6 af en dan vind ik het welletjes.
Wat fijn dat het zo goed gaat bij je! Al is drank wel echt funest haha
Super dat het bij de meeste van hier zo goed gaat!
Ikzelf, balen zeg! Je hebt idd ook repen .. Je kan ook Cambridge 800 gaan doen, dan doe je 2 repen en s´avonds een maaltijd van vis of kip met groente.
O jee! Kan gebeuren, kop op!
Je moet serieus even doorbijten, ook al ben je ongesteld!
Lana, wat lief dat je het vraagt! Ik ben inmiddels nu 3,9 kilo kwijt.
Ik wil er dan nog zo´n 6 af en dan vind ik het welletjes.
Wat fijn dat het zo goed gaat bij je! Al is drank wel echt funest haha
Super dat het bij de meeste van hier zo goed gaat!
Ikzelf, balen zeg! Je hebt idd ook repen .. Je kan ook Cambridge 800 gaan doen, dan doe je 2 repen en s´avonds een maaltijd van vis of kip met groente.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Gympie, kan gebeuren. Probeer er niet over in te zitten. Morgen weer een nieuwe dag.
Parel, jij gaat hard! Waarom heb je voor CB gekozen? Eet je tussendoor iets?
Wij hebben bij mijn ouders gegeten. We aten een broodje kroket/frikadel. Ik heb me netjes ingehouden.
Parel, jij gaat hard! Waarom heb je voor CB gekozen? Eet je tussendoor iets?
Wij hebben bij mijn ouders gegeten. We aten een broodje kroket/frikadel. Ik heb me netjes ingehouden.
Gast- Gast
Omdat ik sinds januari al 9 kilo op eigen houtje was afgevallen, maar ik had er de kracht niet meer voor, mistte de motivatie om ´gezond´ te eten, ik pakte steeds makkelijker ongezond en die kilo´s gingen er dus niet meer af. Ik voelde me niet lekker in mijn vel na de zwangerschap, en wilde graag nog 10 kilo kwijt. Dit doe ik nu via CB, dit gaat sneller en ik mag gewoon maar 3 shakes per dag, klaar. Ik eet er dus niks naast, de strenge variant. Maar het gaat prima en ik heb geen honger, en zit sinds de dag dat ik begon echt lekkerder in mijn vel.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 3 van 13 • 1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Gaan jullie de strijd aan, aan tafel?
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
Pagina 3 van 13
Permissies van dit forum: