Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 11 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 7:32

Ik_zelf, balen dat je van de trap bent gevallen. Pijnlijk! Goed dat je bent afgevallen.

Pippa, jij bent ook afgevallen, super!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 11 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Gast zo 2 sep 2012 - 9:20

Wat gaat het goed met jullie!!

Ik ben vrijdag voor het eerst naar de gewichtsconsulente geweest.
Ze heeft een weekmenu aan me meegegeven en jeeee, wat is dat weinig!
Nou ja, het zal wel gewoon normaal zijn maar ongeveer 75% minder dan wat ik normaal eet, haha.
Ik moet minimaal 17.7 kilo kwijt om op een gezond gewicht te komen. ik val nu onder obesitas
Dan zit ik op 76 kilo. Tot nu toe gaat het goed, gisteren had ik wel echt honger/trek maar vanavond helemaal niet terwijl ik nog 1 stuk fruit en een opkikker zou mogen.

Hopelijk gaat het morgen op het werk ook goed.

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 2 sep 2012 - 20:32

Pfff bij mij gaat t echt slecht!! Heel slecht weekend gehad met veel drank en vet eten. Resultaat: 0.6 kg aangekomen in vergelijking met vorige week maandag, wat dus betekent dat er in totaal na twee weken maar 0.2 af is!! Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 11 394967 :O Schiet natuurlijk niet op zo. Hopelijk gaat t de komende dagen weer wat beter.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel zo 2 sep 2012 - 23:40

Haha Bliss, ik moet stiekem wel om je lachen! Al snap ik je ongenoegen!
Watermeloen (wil steeds je naam zeggen haha), bij jou is er veel toch aangekomen door medicijnen? Gaat het er dan niet makkelijk af als je ermee stopt? Of heb je gewoon te lekker geleefd Laughing Ik vond je avondmenu gisteravond anders best lekker!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast ma 3 sep 2012 - 9:59

Parel: Hahah, ik wil ook veel mensen hier met hun echte naam aanspreken :P
Nee, kilo's van de Prednison zijn er echt moeilijk af te krijgen. Plus mijn zwangerschappen en het lekker eten Wink

Jaaaa, dat van gisteren was echt lekker!
Vandaag wat moeilijker gehad. Ik ga zo naar bed en slapen. Kan ik er ook niet aan denken haha.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx ma 3 sep 2012 - 22:23

Ik schrijf ook graag mee als dat mag;)

Ik ben lang te zwaar geweest.. 2007, ging toen trouwen, was ik 95 kilo, 2008 en 2010 zwanger geweest met als hoogtepunt (dieptepunt dus eigenlijk) 115 kilo.
Nu weeg ik 85 en mijn doel voor nu is de 80 kg. Die hoop ik voor de kerst te halen.
:cheering:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Isis ma 3 sep 2012 - 22:38

Blegh, ik ben niets afgevallen. Nog steeds hetzelfde gewicht.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 3:54

Bliss, kom op! Probeer deze week de draad weer op te pakken.

Jojootje, gezellig! Ik zag jouw foto's en je bent al een eind op weg. Super knap!

Isis, ik hoop dat deze week beter gaat en dat je volgende week weer iets afgevallen bent.

Hier gaat het lekker. Vandaag lagen er in de koffiekamer allemaal lekkere dingen: chips, zoutjes, roze koeken, snoepjes en pinda's. Ik heb er niks van genomen. Al had ik er wel moeite mee. Alles zag er zo lekker uit. Vanavond weer tennissen, dus ik heb een goede dag.

Gast
Gast

Bericht  Enelya wo 5 sep 2012 - 3:48

Ik ga dit topic in de gaten houden.

Ben absoluut niet te zwaar, maar wil er toch graag nog 3 à 4 kilo af. Ben 1.84m en woog vanmorgen 73.3 kilo. Wil graag onder de 70 komen. Heb 2 spijkerbroeken die ik niet helemaal meer pas, waarvan er 1 toch nog wel redelijk nieuw is. Voordat ik ze aan mn zus ga geven, wil ik proberen er zelf weer goed in te passen smile

Ik sport 3 à 4 keer in de week, waarvan 1 keer hardlopen en de rest in de sportschool (Les Mills). Verder eet ik zo gezond mogelijk, in het weekend valt het soms een beetje tegen haha. Nu nog proberen om niet elke dag op de weegschaal te gaan staan. Volgende week woensdag mag ik weer smile
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 9:15

Enelya, gezellig!

Hier gaat het goed. Ik heb de draad weer goed op gepakt. Nu proberen vol te houden.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx do 6 sep 2012 - 22:45

Whiehoe! Vanmorgen 83 kilo :cheering:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 0:29

Jojootje, goed zo!

Ik hoop dat er maandag weer iets af is. Het gaat nu lekker.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 3:41

xxjojootjexx schreef:Whiehoe! Vanmorgen 83 kilo :cheering:

Hoe lang ben jij?

Gast
Gast

Bericht  baboeska vr 7 sep 2012 - 7:07

Ik wil ook wel proberen mee te schrijven, sowiso mee te lezen.
Afgelopen januari zou ik al beginnen met afvallen, aangezien ik volgend jaar mei ga trouwen, maar er is inmiddels nog niet een kilo af.

Ik ben heel slecht in volhouden. Ik hou het vaak wel zo'n 2 weken vol, maar dan gaat het weer mis en kan ik heel moeilijk de draad weer oppakken.

Maar nu moet ik wel, want ik wil er 8 kilo af voor 24 mei 2013. Dus vanaf nu geen vette happen meer voor mij, en veel sporten.

Heb me vandaag opgegeven voor een hardloopwedstrijd op 7 oktober, een stok achter de deur dus. Ik loop nu 3 km achter elkaar, hier moet dus binnen een maand nog 2 km bij...trainen trainen trainen dus.

Jojootje: ik zag laatst je foto, jeetje wat ben jij afgevallen zeg!! Heel mooi!!
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 22:37

Oh, goed Jojootje! Dan red je die 80 kilo makkelijk joh!

Ik ben nu een week bezig en vanmorgen moest ik weer wegen bij de voedingsconsulente en er is......
tatatatatatatatatatataaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2.4 kilo af!!! Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 11 281626781
Heb weer een nieuw weekmenu gekregen en er staat lekkere dingen op dus ik ga vol goede moed de nieuwe week in!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet za 8 sep 2012 - 23:10

He dames!

Ik heb volgens mij de hele week niet gereageerd Embarassed
Maar ik had het nogal druk met school..zal vanmiddag even alles doorlezen, de nieuwe meiden in de tabel zetten en hem aanpassen (deze plaats ik morgen)

Maar het ging afgelopen week dramatisch! Echt vreselijk.. Ik had zoveel zin in chips en chocola dat ik het ook iedere dag gegeten heb. Echt te slecht voor woorden! De weegschaal was dan ook wat minder lief voor mij: 800gr aangekomen laughcry wel te verwachten.. Ik moet echt weer even die knop vinden want ik moet gewoon afvallen.. Het enige positieve:ik heb net een kwartiertje gecrosst op de crosstrainer smile

Oke fijne zondag meiden!

Xx
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Rebecca zo 9 sep 2012 - 4:00

Hier gaat het ook nog steeds niet zo goed, er komt teveel lekkers voorbij op mijn werk en ik heb zo'n moeite om het te weerstaan, de knop is nog niet om. Vandaag heb ik met mijn vriend afgesproken dat als ik 5 kilo ben afgevallen we gaan eten bij onze trouwlocatie, dat willen we graag doen, vast een voorproefje. Ik hoop dat dit genoeg stok achter de deur is en ik gauw weer in het ritme ben!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 5:59

Baboeska, gezellig!

Watermeloen, 2.4 kilo in een week? Wow! Dat red ik niet. Ik red de helft nog niet eens.

Ik_zelf, probeer de knop weer te vinden. We hebben allemaal onze mindere dagen. Kom op, je kan het!

Rebecca, dat is een leuke beloning! Iets minder taarten, etentjes en high tea. Wink haha! Grapje!

De afgelopen twee dagen voel ik me niet zo lekker. Mijn buik doet echt pijn. Vanavond gingen we barbecuen en heb 2 spiesjes en wat stokbrood op. M'n buik begon net echt te steken. Gister had ik er ook last van. Ik kijk het nog even aan en anders ga ik naar de dokter. Die steken zijn niet te houden. Vrijdagavond heb ik met mijn vriend op het terras gezeten en heb carpaccio als hoofdgerecht op, heerlijk! Ik ben benieuwd morgen!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet ma 10 sep 2012 - 2:48

Blegh ik ben alweer ziek..:O Vrijdag had ik een ontzettend zere keel maar dat was zaterdag weer over, toen dacht ik nog; fijn:D ik word niet verkouden of wat! Maar helaas zondagmiddag kreeg ik een ontzettend zwaar hoofd en later ook oorpijn.. Hele nacht niet geslapen omdat mijn oor zo vreselijk pijn doet, ik heb zonnebloemolie erin gedaan ; mijn vriend heeft sigarettenrook erin geblazen (klinkt heel raar maar dat helpt echt!) maar het heeft dit keer niet echt geholpen.. ik wou nog crossen vandaag maar dat word hem niet..

Nou meiden..ik hoop dat ik mij morgen een stuk beter voel en dan ga/moet ik er weer tegenaan!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  ShallY di 11 sep 2012 - 3:44

Mag ik vragen wat jullie doen om af te vallen?!
Ik moet ook afvallen maar weet niet goed hoe ik dit aan moet pakken. Klinkt misschien stom maar heb het al zo vaak geprobeerd maar hou het gewoon niet vol.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Pannetoet di 11 sep 2012 - 5:46

ShallY schreef:Mag ik vragen wat jullie doen om af te vallen?!
Ik moet ook afvallen maar weet niet goed hoe ik dit aan moet pakken. Klinkt misschien stom maar heb het al zo vaak geprobeerd maar hou het gewoon niet vol.

Hoe deed je het eerder..? Misschien dat daar ergens de fout ligt dat je bijv veel te streng voor jezelf bent..

Ik probeer gewoon zo gezond en gevarieerd mogelijk te eten, nieuwe dingen uitproberen qua fruit/groente wat lekker is als tussendoor. Zo heb ik de smoothies ontdekt haha superlekker! En in het weekend gun ik mijzelf iets lekkers zoals chips, zo hou je het ook makkelijker vol..

Ik neem tegenwoordig als ontbijt een smoothie, een boterham met rosbies/appelstroop/kipfilet of ham.. Een paar uur later weer twee boterhammen met dit beleg en tegen 15.00 weer een boterham en tussendoor ergens (wanneer ik trek heb) een time out van LU.. En dan avondeten en daarna een stuk fruit of een snack-a-jack.. En bewegen is heel goed voor je! Ik heb een tijd 5 dagen in de week gesport maar nu is dat ongeveer 2-3x in de week (thuis op de crosstrainer) maar je kunt ook lekker gaan wandelen of fietsen of skeeleren? Ik weet niet wat je leuk vind? Op dit moment ben ik een beetje ziekjes dus ik leef voornamelijk op soep haha en geen beweging maar dat komt morgen of overmorgen wel weer smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Enelya di 11 sep 2012 - 20:28

Mmmm, vanmorgen weer op de weegschaal gestaan. Er is 200 gram af. 73.1 is het nu. Dat is nog niet zo veel. Vorige week ging het erg lekker, maar zondag verjaardag gehad en maandag was er op werk iemand jarig. Vanaf nu maar weer goed aan de slag. Dit weekend is er gelukkig geen verjaardag. Hopelijk dan volgende week onder de 73.

Shally, idd gezond eten en veel bewegen (3 à 4 keer in de week). Maar zoveel ervaring heb ik ook niet, want het is bij mij gelukkig nooit echt nodig geweest. Ik let nu gewoon goed op wat ik eet en zoals je hierboven ziet gaat dat nog wel eens mis Wink Het lijkt natuurlijk ook makkelijker dan het is. Vaak zijn de eerste paar dagen nog wel vol te houden, maar daarna wordt het lastig. Het is dus ook een kwestie van volhouden!! Kom op, je kunt het cheers
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rebecca do 13 sep 2012 - 2:44

Hoe gaat het met je buik _Liv, hopelijk weer helemaal goed! En jij ook weer beter ik-zelf?

Enelya, als je deze week goed oplet moet onder de 73 haast wel gaan lukken!

Hier is de knop nu goed om smile. Kan de traktaties en andere lekkernijen op school weer laten staan, gisteren kwam er een brownie voorbij die zoooo lekker rook en ook nog precies toen ik op het plein stond (neem altijd wel de traktaties aan, anders is het zo lullig voor de jarige, maar normaal geef ik die dan aan een kind uit de klas), dus daar stond ik met die brownie in mijn hand, maar het is me gelukt 'm te weerstaan! Zaterdag naar een verjaardag, dan ook maar goed mijn best doen!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Enelya do 13 sep 2012 - 2:49

Wat knap Rebecca dat je de brownie hebt weerstaan :O Zou ik denk ik niet kunnen haha.
Ging vanmorgen weer op de weegschaal staan en toen stond er 72.1. Beetje raar haha. Denk dat het komt omdat ik dinsdagavond heb gesport, ze zeggen dat je dan altijd iets zwaarder bent. Nou ja, we zullen het wel zien volgende week smile
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Lana_ do 13 sep 2012 - 2:52

Ik kom hier ook weer eens om het hoekje kijken.
Het gaat echt niet goed met de lijn.
Pff, ik ben soms zo'n slappeling.
Ik kan echt bijna álles laten staan, maar chocolade, pff, hoe kom je van die 'verslaving' af? Juist wel af en toe een stukje nemen? Of juist helemaal niet meer?

Ik moet nu echt goed gaan punten tellen ( ww ), want ik weet gewoon dat het werkt en dat ik echt veel gelukkiger ben met een paar kilo's minder.
Ik merk ook dat ik bepaalde kleding ga vermijden, omdat het niet afkleed en dat wil ik niet.
Ondanks bovenstaande, kan ik de motivatie gewoon niet vinden.

Nou ja misschien zijn jullie een stok achter de deur Wink .

Het klinkt wel heel wanhopig zie ik nu, haha, zo erg is het ook weer niet hoor Wink .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: