Hoe om te gaan met ...
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe om te gaan met ...
een nieuwe collega die sinds kort bij ons werkt, en die steeds mijn verhaal 'inpikt'??
Zodra ik iets wil zeggen, begint zij er ook over. Bijvoorbeeld, mijn kat is ziek want....En dan er gelijk op in, ja mijn hond is ook zo vaak ziek blablabla. En dan gaat het verhaal een kwartier over haar. En dit is niet af en toe, maar standaard bij elk verhaal. Nu merk ik dus dat ik bijna niet meer iets tegen haar willen zeggen Maar dat is niet de oplossing. Ik heb het in het begin al gezegd dat het vervelend is dat ze er door heen praat. En zou beterschap beloven. Maar wat kan ik nog meer doen? Ik wil het wel luchtig houden, want ik moet intensief met haar samenwerken, dus ik wil absoluut geen negatieve sfeer.
Help
Zodra ik iets wil zeggen, begint zij er ook over. Bijvoorbeeld, mijn kat is ziek want....En dan er gelijk op in, ja mijn hond is ook zo vaak ziek blablabla. En dan gaat het verhaal een kwartier over haar. En dit is niet af en toe, maar standaard bij elk verhaal. Nu merk ik dus dat ik bijna niet meer iets tegen haar willen zeggen Maar dat is niet de oplossing. Ik heb het in het begin al gezegd dat het vervelend is dat ze er door heen praat. En zou beterschap beloven. Maar wat kan ik nog meer doen? Ik wil het wel luchtig houden, want ik moet intensief met haar samenwerken, dus ik wil absoluut geen negatieve sfeer.
Help
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hoe om te gaan met ...
Lastig, denk dat het enige wat je nog kunt doen het nog een keer aankaarten. Ik herken het wel maar dan van mezelf dat ik soms ook die neiging heb, dan denk ik dat degene met wie ik praat zijn verhaal al heeft gedaan en reageer ik er op met mijn verhaal maar dan zie ik soms aan de reactie dat zij nog lang niet klaar was. Dus probeer ik tegenwoordig mijn verhaal dan maar te kappen en nog weer belangstellend verder te praten op haar verhaal.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Geen oplossing, wel herkenning.
Hoe ik er mee omga? Buiten het noodzakelijke om nog maar heel sporadisch iets persoonlijks vertellen tegen haar.
Hoe ik er mee omga? Buiten het noodzakelijke om nog maar heel sporadisch iets persoonlijks vertellen tegen haar.
Gast- Gast
oooohhhh ik ken ook zo iemand, BLOEDIRRITANT, en vaak was het ook vaak nog eens niet waar. Maar dat meisje is enorm onzeker, dat ze op die manier aandacht naar zich probeert te trekken en denkt dat ze aardiger gevonden wordt ofzo. Ik zou het gewoon blijven aankaarten, denk dat dat de enige manier is
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe ver zou jij gaan?
» Hoe gaan we dit doen?
» Gaan zwemmen
» Wij gaan er voor!
» Hoe ver zou jij gaan?
» Hoe gaan we dit doen?
» Gaan zwemmen
» Wij gaan er voor!
Pagina 1 van 1