Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 12 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Gast do 13 sep 2012 - 22:27

Zijn alle zieken alweer beter? Er heerst echt van alles, ik hoor overal mensen die ziek zijn (of onderweg).

Vanmorgen weer naar de consulente geweest en er is deze week 1.5 kilo vanaf gegaan!
Wiehoeee, dus nu 4 kilo in 2 weken tijd Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 12 281626781
Ik moest vanmorgen gewoon huilen van blijdschap. Zit nu onder de 90 kilo!

Shally: Ik sta nu onder controle bij een voedings en gewichtsconsulente.
Zij maakt voor mij weekmenu's inclusief de hoeveelheden. Afgelopen week had ik een paar dagen dat ik het moeilijk had maar nu gaat het alweer stukken beter. Ik voel me ook al veel lekkerder in mijn vel.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 12 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  kajaka88 do 13 sep 2012 - 22:48

Ik denk dat ik ook maar even mee ga schrijven hier.

Ben al behoorlijk afgevallen. Woog vorig jaar rond deze tijd meer dan 78 kilo bij een lengte van 1.62, te zwaar dus!
Eerste streefgewicht was toen 70 kilo, wat ik vrij snel bereikt heb door mijn eetpatroon helemaal om te gooien en te gaan lopen.
Daarna ging er eigenlijk vanzelf nog meer af en stelde ik een doel op 65 kilo. Die heb ik ongeveer in mei/juni dit jaar bereikt.
Nu wil ik een doel stellen op 60 kilo. Vanochtend zat ik op 63,7 kilo. Nog 3,7 kilo te gaan dus!

Heb momenteel nog vakantie maar maandag begint het 'gewone' leven weer. Dan wil ik weer 2-3 keer in de week gaan lopen. Eten doe ik regelmatig, s'ochtends 2 volkoren beschuiten met kaas, s'middags 4 volkoren boterhammen, tussendoor fruit of een koekje, en s'avonds eet ik normaal warm. Eens kijken hoe dat dan gaat vanaf maandag.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Pannetoet vr 14 sep 2012 - 2:24

Jaaaaaaaa ik ben weer beter Very Happy ! Woensdag ging het alweer stukken beter en nu nog een beetje verkouden..

De tabel zal ik voorlopig even niet plaatsen omdat ik daar niet zoveel tijd meer voor heb.. dus als iedereen het even voor zichzelf goed bijhoud? De afgevallen kilo's..

Hier gaat het slecht!
Zo. Dat is eruit. Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 12 394967
Ik kan sinds een week ongeveer de motivatie niet meer vinden, ik heb geen zin meer om af te vallen & ik vind alles nog veel te lekker. Ik wil echt heel graag afvallen en eindelijk mijn droomfiguur krijgen (ik krijg het letterlijk Spaans benauwd als ik bedenk dat ik half oktober op vakantie ga naar Spanje) Maar ik heb er echt totaal geen zin meer in.. en ergens knaagt er dat stemmetje dat zegt; je moet afvallen want dan voel je jezelf ook beter. Ik weet even niet meer zo goed hoe ik het aan moet pakken.. Als ik op school ben gaat het goed! Ik eet mijn boterhammetjes, mijn time-out maar op weg naar huis krijg ik zo'n zin in lekkere dingen!

Dit klinkt wel heel erg wanhopig haha..
Stiekem voel ik mij ergens ook zo:oops:
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rebecca ma 17 sep 2012 - 1:12

-600gr ten opzichte van vorige week, en dat terwijl ik chippies en patat (met 2! frikandellen) heb gevreten zaterdag, ik ben tevreden!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 2:17

Ik ben nu precies 2 weken gezond aan het eten + sporten met wat uitzonderingen ertussen dus ik hoop dat er al wat af is.

Maar ik durf niet te wegen omdat ik daar altijd zo depressief van wordt.
Ik was namelijk een stuk aangekomen voor ik me de laatste keer heb gewogen dus een reeel beeld geeft het toch niet.

Durven jullie goed te wegen? ik ben dan zo bang dat ik we een dipperig gevoel aan overhoudt.

Gast
Gast

Bericht  kajaka88 ma 17 sep 2012 - 3:37

Ik durf me opzich best makkelijk te wegen. Alleen weeg ik liever niet in het begin van de week. In het weekend eet ik vaak wel wat meer en daardoor ben ik dan wel bang aangekomen te zijn. Daarom weeg ik me dan vaak aan het eind van de week en dan is het meestal wel positief. Is dat het dan niet weet ik wel waar het van komt...
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Caramba ma 17 sep 2012 - 14:56

25 augustus wilde ik nog 9 kg kwijt, nu is dat nog maar 6,5 kg. Goed bezig vind ik zelf. Mijn weegdag is verschillend, de ene week op maandag, de andere week op woensdag, wel altijd rond dezelfde tijd, altijd 's ochtends.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Pannetoet di 18 sep 2012 - 2:23

Hé ladies!

Wat is het rustig hier...
Na mijn laatste wanhopige bericht gaat het nu wel beter! Oké qua eten nog niet echt.. ik moet gewoon echt weer even in het goede ritme komen! En ik wil sporten..het meest voor de hand liggend zou fitness zijn maar ik ken mijzelf: dat is een paar keer en dan heb ik geen zin meer (eigenlijk zou ik met iemand samen moeten gaan maar ik ken niemand in mijn omgeving die dat zou willen) thuis heb ik een crosstrainer staan maar die staat eerder te verstoffen dan dat ik denk 'Ik ga even crossen'. En verder? Tja..geen idee! Ik heb echt geen idee! Kunnen jullie mij misschien helpen?
Mijn zelfdiscipline wat betreft sporten is ver onder 0

@ Rebecca: Wat goed van je! Toppie!

@ Rroos: Ik ben alleen 'bang' voor de weegschaal als ik heb gesnaaid etc.. maar verder moet je er gewoon op gaan staan! En anders wacht je toch gewoon een paar weken?

@ Spetterdespat: Knap van je!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Enelya di 18 sep 2012 - 22:22

Wiehoeee, vanmorgen stond de weegschaal op 71.9!! Gaat lekker, nu nog volhouden. Beetje druk, dus verder nog niks gelezen. Ga ik doen zodra ik tijd heb!!
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Pannetoet wo 19 sep 2012 - 6:48

Enelya schreef:Wiehoeee, vanmorgen stond de weegschaal op 71.9!! Gaat lekker, nu nog volhouden. Beetje druk, dus verder nog niks gelezen. Ga ik doen zodra ik tijd heb!!

Jeeeeejjjj Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 12 281626781

Ik ga er vanaf volgende week ook weer flink tegenaan..!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet ma 24 sep 2012 - 6:45

Damesss!
Waar zijn jullie? Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 7:51

Rroos schreef:Ik ben nu precies 2 weken gezond aan het eten + sporten met wat uitzonderingen ertussen dus ik hoop dat er al wat af is.

Maar ik durf niet te wegen omdat ik daar altijd zo depressief van wordt.
Ik was namelijk een stuk aangekomen voor ik me de laatste keer heb gewogen dus een reeel beeld geeft het toch niet.

Durven jullie goed te wegen? ik ben dan zo bang dat ik we een dipperig gevoel aan overhoudt.

Ik heb me uiteindelijk toch gewogen gisteren en de weegschaal (nou ja de wii) gaf precies 71 kilo aan. Ik schat zo in dat ik 3 weken geleden tussen de 74/75 woog want mijn kleren zitten echt al een heel stuk lekkerder.

Gast
Gast

Bericht  Isis di 25 sep 2012 - 5:37

Bij mij gaat het oh zo slecht! Ik ben ongezond aan het eten, echt niet goed. Maar morgen vlieg ik er weer in angel

Hoe is het met de anderen?
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Poubelle di 25 sep 2012 - 5:45

Ik breek hier even in:
Een sportschool bij mij in de buurt doet mee aan een afslank-onderzoek.
Ze zoeken 100 testpersonen die 5 weken langs, 2 keer in de week gaan sporten volgens een persoonlijk plan onder begeleiding van een instructeur. Van tevoren wordt een fitheidsindex en fitnessleeftijd bepaald.
Het is een sportschool in Go.rinchem, maar misschien doen er nog meer sportscholen in Nederland mee?
En misschien is het voor iemand die niet sport een goede zet?

Edit: Het kost €49,00. Wel handig om te weten Wink

Laatst aangepast door Pixie op di 25 sep 2012 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast di 25 sep 2012 - 5:49

Welke sportschool id dat Pixie?

Gast
Gast

Bericht  Poubelle di 25 sep 2012 - 5:52

Li.ving We.ll
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Pannetoet di 25 sep 2012 - 6:14

@ Rroos; Wow! In 3 weken ongeveer 4/5kg? Dat doe je goed! En dat alleen door gezond eten en sporten? Goed zeg!

@ Isis; Kom op meid! Na mindere dagen het gewoon weer oppakken....

@ Pixie; Ga je dat ook doen? Jammer genoeg zit die niet hier in de buurt..

@ All; hier gaat hij ook weer de goede kant op gelukkig smile Ik mijd bewust even de weegschaal omdat ik daar nogal down van word :-P Over 3 weken gaan mijn vriend en ik op vakantie en daarna wil ik naar de sportschool! Ik moet! Want ik wil dat mooie slanke figuur smile En ik heb nu gewoon zin om te sporten Embarassed
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle di 25 sep 2012 - 6:24

Nee ik ga het niet doen. Was alleen als tip smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 3:22

nee in 3 weken 3 kilo Very Happy

de rest zal een stuk langzamer gaan want ben nu een stuk minder streng merk ik al wel!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet do 27 sep 2012 - 6:22

Rroos schreef:nee in 3 weken 3 kilo Very Happy

de rest zal een stuk langzamer gaan want ben nu een stuk minder streng merk ik al wel!

Goed van je! Maar nu vol blijven houden he :-)
Eten gaat hier aardig goed..en ik heb zon zin om te gaan sporten! Alleen vind het zonde om mij nu in te schrijven, twee weekjes te sporten en daarna op vakantie te gaan..dan lig je er daarna weer helemaal uit..dus ik wacht tot na de vakantie..(en ik heb gewoon zin om te sporten! Hoe stom is dat?)
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 27 sep 2012 - 6:30

Zo, laat ik me ook weer eens melden... Mijn plan om af te vallen was compleet mislukt, dus ik kon me hier niet meer vertonen!! In plaats van af te vallen, ben ik een kilo aangekomen. In totaal moet er nu eigenlijk 11,5 kilo af, maar laat ik het voor het gemak eerst maar op 10 kg houden. Vanaf gisteren ben ik weer begonnen en ik hoop écht dat ik nu de knop weer om kan zetten en het me gaat lukken. Ik heb gisterochtend lekker gesport en wil maandagavond body combat gaan uitproberen. Iemand daar ervaring mee en is het leuk?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel do 27 sep 2012 - 6:51

Ik was flink afgevallen maar ben aan het afglijden!
Hoeft niet eens veel meer af (2/3 kilo zou wel leuk zijn!) maar gewoon weer een regelmaat en gezond eten. Damn, die witte chocolade!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  dr_oupy za 29 sep 2012 - 5:51

Hallo Dames!

Ben ik ook weer eens!
Het gaat geestelijk niet zo heel goed met mij, er zit mij heel veel dwars, en kan me niet echt bij iemand uiten, gevolg dat ik in mijn eentje ga zitten en me van de buiten wereld afscherm. Niet goed ik weet het. Had hierdoor dus ook niet zoveel zin om hier te reageren.

Het afvallen daar in tegen gaat wel heel goed! ben nu in 2.5 maand 15 kilo afgevallen! Gelukkig blijft dit wel gewoon doorgaan, en heb ik hier geen terug val in.

Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 29 sep 2012 - 6:42

Wat vervelend dr_oupy. Hoe komt het dat je nergens terecht kunt?

Ik ben nu 4 weken bezig en ik ben 5.2 kilo afgevallen. Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 12 281626781
Gisteren mocht ik van mezelf een loempia. Even iets wat ik al die weken zo gemist heb.
Maar we hebben ook nog eens het hele weekend verjaardagen.
Heb vandaag geen taart gepakt maar wel 2 kaasstengels gegeten en 2 gehaktballetjes in satesaus.
Hopelijk kan ik me morgen ook zo goed inhouden.

Gast
Gast

Bericht  dr_oupy za 29 sep 2012 - 7:58

Heb een beetje het idee dat niemand mij begrijpt. Ik heb al een jaar lang bijna elke dag koorts, en sinds Januari heb ik allerlei onderzoeken gehad in het ziekenhuis, dit heeft zo'n enorme impact op me, maar niemand ziet het, omdat ik me groot probeer te houden, maar vandaag of morgen stort ik in.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: