Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers
Pagina 2 van 13
Pagina 2 van 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
Oh sorry, ik lees nu dat je 's ochtends ook een shake neemt. Doe je het al lang?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik heb net een rondje hardgelopen en zit nu op de bank af te koelen met een glas water. Hoe gaat het bij jullie?
Gast- Gast
Ikzelf87, het is wel een goed idee om een stuk fruit te nemen als ik eigenlijk wil gaan snacken, ik vind banaan het lekkerste, alleen daar krijg ik altijd weer enorme trek van daarna , dus ik ga straks maar appels en ander fruit halen, heb nu bijna niks in huis. Helpt het, die shakes? Zijn die niet enorm vies?
Goed dat je bent gaan hardlopen Liv! Ik wil ook echt gaan beginnen als ik mijn schoenen binnen heb, heb er gewoon zin in haha.
Goed dat je bent gaan hardlopen Liv! Ik wil ook echt gaan beginnen als ik mijn schoenen binnen heb, heb er gewoon zin in haha.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Sugarfall, heb je al hardloopschoenen gekocht? Ik heb net les 5 van Evy gelopen en ik vind het nog leuk ook, haha! Wij hebben ook altijd een goed gevulde fruitschaal. Wij eten vooral appel, banaan, kiwi en druiven. Heerlijk! Soms als ik honger heb, neem ik een paar druiven.
Gast- Gast
Appels zijn mijn favoriet (wel Fuji), maar ik hou ook veel van galiameloen of (volkoren beschuit met) aardbeien!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik krijg juist van appels een extra hongergevoel.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Galia meloen net als watermeloen, ook zo lekker, maar iets minder als het geen zonnig weer is!
Ik wilde hardloop schoenen kopen op Marktplaats, maar toen had ik het er net met een vriendin over, die heeft er nog een paar staan die ze nooit gebruikt (zelfde maat) dus dat is echt super! Ik ga ze vanavond even halen en dan in het weekend beginnen met lopen denk ik! Ik heb een App gedownload, weet zo even niet hoe die precies heet, het is in ieder geval met Renate Wennemars.
Ik wilde hardloop schoenen kopen op Marktplaats, maar toen had ik het er net met een vriendin over, die heeft er nog een paar staan die ze nooit gebruikt (zelfde maat) dus dat is echt super! Ik ga ze vanavond even halen en dan in het weekend beginnen met lopen denk ik! Ik heb een App gedownload, weet zo even niet hoe die precies heet, het is in ieder geval met Renate Wennemars.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
dr_oupy schreef:Gebruik shakes van het internet, bevallen mij erg goed!
Eet jij ook nog tussendoortjes? Of doe je het met 2 shakes en avondeten?
Hmm oke..welke als ik vragen mag? Ik gebruik kruidvat eigen merk maar ik vind die nogal smakeloos Misschien verklaard dat waarom ze zo goedkoop zijn haha.. Jaa ik eet tussendoor vaak een stuk fruit anders houd ik het niet vol..
Ik lees straks thuis even de rest door, zit in de trein en ik doe het via mijn telefoon. Via de laptop is een stuk handiger met schrijven en teruglezen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Sugarfall, super van je vriendin! Ik hoop dat ze lekker zitten en dat je snel kunt beginnen.
Ik ben vandaag thuis aan het werk voor school. Ik heb nog vakantie, maar vind het heerlijk om nieuwe ideeën op te doen en te gebruiken. Ik zit nu lekker aan een kop thee.
Ik ben vandaag thuis aan het werk voor school. Ik heb nog vakantie, maar vind het heerlijk om nieuwe ideeën op te doen en te gebruiken. Ik zit nu lekker aan een kop thee.
Gast- Gast
Ik ben op de fiets naar mijn werk gegaan. En er ligt nog een banaan voor me (niet dat ik er zin in heb haha!).
En verder zal ik jullie vandaag niet storen want ik ga straks rosé drinken & pannenkoeken eten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik kom me hier ook maar melden, de kilo's van de zwangerschap willen er maar niet af. En ik heb deze zomer iets te veel genoten van eten, snoepen en alcohol, dus het is weer erger geworden ook.
Ik weeg nu 76,5 en wil daar toch eigenlijk wel 10kg vanaf hebben.
Vanavond begin ik ook weer met sporten (voetbalseizoen begint weer), en nu mijn man weer aan het werk is komen we ook weer in een normaal ritme.
In eerste instantie probeer ik gezonder te eten en minder te snoepen, ben niet van plan om aan shakes enzo te gaan beginnen (lijkt me ook niet zo handig met een kinderwens). Elke morgen een schaaltje yoghurt met Kellogs, 's middags twee boterhammen en tussendoor fruit, dat is al wel een vooruitgang met eerst.
Ga nu wat van de Galiameloen eten die al ruim een week in de koelkast ligt, hopelijk smaakt het nog!
Ik weeg nu 76,5 en wil daar toch eigenlijk wel 10kg vanaf hebben.
Vanavond begin ik ook weer met sporten (voetbalseizoen begint weer), en nu mijn man weer aan het werk is komen we ook weer in een normaal ritme.
In eerste instantie probeer ik gezonder te eten en minder te snoepen, ben niet van plan om aan shakes enzo te gaan beginnen (lijkt me ook niet zo handig met een kinderwens). Elke morgen een schaaltje yoghurt met Kellogs, 's middags twee boterhammen en tussendoor fruit, dat is al wel een vooruitgang met eerst.
Ga nu wat van de Galiameloen eten die al ruim een week in de koelkast ligt, hopelijk smaakt het nog!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Chance, goed voor de lijn! Geniet er van, meis! Ik wil morgen wel uitgebreid verslag natuurlijk, haha!
Gast- Gast
Banaan levert veel energie op, het is daarom ook beter om maar een halve banaan per dag te eten, dit wist ik ook nooit maar werd hier op gewezen door een dieetkok.
Ik_zelf_87
Ik stuur je even een pm met waar ik mijn shakes bestel, weet niet of ik de site hier neer mag zitten. Ik vind zelf de smaken erg lekker, en je hebt ook redelijk veel keuze qua smaken.
Vandaag was er weer 0,7 kilo af, dus dat is in totaal al 7 kilo minder! :d
Net even 3 kwartier met mn hondje wezen lopen, en vanavond weer!
Ik_zelf_87
Ik stuur je even een pm met waar ik mijn shakes bestel, weet niet of ik de site hier neer mag zitten. Ik vind zelf de smaken erg lekker, en je hebt ook redelijk veel keuze qua smaken.
Vandaag was er weer 0,7 kilo af, dus dat is in totaal al 7 kilo minder! :d
Net even 3 kwartier met mn hondje wezen lopen, en vanavond weer!
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
dr_oupy dat gaat lekker dan!
Ach, een banaan lijkt me toch altijd gezonder dan een Mars!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:dr_oupy dat gaat lekker dan!
Hahah ja dat is het zeker!
dr_oupy- Fluisteraar
Ik kom me hier ook melden! ik schreef mee in het afvaltopic ,maar daar wordt weinig geschreven. Ik ben de eerste maandag van juni begonnen en woog toen 89.1, gisterochtend woog ik 81 kg. Ik ben dus in totaal 8.1 kg kwijt! Ik heb/had overgewicht , ik ben 1.78 lang/kort.
Ik ben begonnen met shakes/repen van weight care, dit hielp wel! Ik was het alleen helemaal zat! ik ben toen overgestapt op het gezond/regelmatig eten en ik bleef gewoon afvallen.
Ik vind het lastig om nu door te zetten. Ik merk dat ik toch weer een koekje pak/chocolade eet en weer te weinig drink. De maaltijden eet ik gewoon gezond. Ik val nog steeds af, maar wel wat langzamer.
Met dit topic hoop ik mijn motivatie weer terug te vinden!
Zet hem op dames!
Edit: ik heb 80kg in mijn ticker staan, maar voel me nog "dik". Mijn volgende doel is dan ook de 75 kg. Mijn broeken zakken overigens wel af, ik ben zeker een kledingmaat slanker geworden!
Ik ben begonnen met shakes/repen van weight care, dit hielp wel! Ik was het alleen helemaal zat! ik ben toen overgestapt op het gezond/regelmatig eten en ik bleef gewoon afvallen.
Ik vind het lastig om nu door te zetten. Ik merk dat ik toch weer een koekje pak/chocolade eet en weer te weinig drink. De maaltijden eet ik gewoon gezond. Ik val nog steeds af, maar wel wat langzamer.
Met dit topic hoop ik mijn motivatie weer terug te vinden!
Zet hem op dames!
Edit: ik heb 80kg in mijn ticker staan, maar voel me nog "dik". Mijn volgende doel is dan ook de 75 kg. Mijn broeken zakken overigens wel af, ik ben zeker een kledingmaat slanker geworden!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wat goed, Jade!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Wat goed, Jade!
Dankjewel!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik kom mij hier ook melden! Ik ben al zo'n 6 kg kwijt, maar wil er graag nog eens minstens 6 vanaf. Ben nu wel in de vakantie iets aangekomen, door toch af en toe een iets te groot bakje chips, te vaak een ijsje en heb laatst in een week tijd nogal veel chococruesli gegeten, dat was volgens mij ook niet zo'n goed plan.
Ik ben nu alweer aan het opletten, maar het wil nog niet echt, heb ook steeds zooo'n honger!
Normaal sport ik ook 2x per week, zwemmen en aquarobic, dat ligt nu ook even stil want het zwembad is gesloten, maar over 2 weken ga ik dat ook weer oppakken.
Ik ben nu alweer aan het opletten, maar het wil nog niet echt, heb ook steeds zooo'n honger!
Normaal sport ik ook 2x per week, zwemmen en aquarobic, dat ligt nu ook even stil want het zwembad is gesloten, maar over 2 weken ga ik dat ook weer oppakken.
@ Dr_Oupy: Ja ik neem tussendoor voornamelijk fruit..op dit moment zijn dat mandarijntjes.. Oja bedankt voor je PB!
@ Lana: Ik heb eigenlijk alleen aardbei omdat ik de andere smaken niet zo lekker vind, chocola is net koude chocolademelk en ik word daar vaak misselijk van haha maar aardbei bevalt mij heel goed! Ik ben trouwens net maandag begonnen..
@ Sugarfall: Haha nee het is helemaal niet vies.. ik maak de avond van te voren altijd 2 shakes voor de volgende dag, die zet ik in een flesje in de koelkast en de volgende dag giet ik het over in een glas en dan lijkt het net een milkshake.. rietje erbij en ik ben gelukkig haha!
@ Blondje, Rebecca & Jade: Leuk dat jullie ook meeschrijven!
Heel saai maar mijn eetlijstje:
- Ontbijt & Lunch: Shake
- Rond 15.00: 2 mandarijntjes
- Avondeten: Macaroni
Verder ging het goed vandaag! Ik merk alleen wel dat ik het moeilijk vind om in de supermarkt de 'snoepgang' te ontwijken..vandaag liep ik er langs en alles ziet er zoooo lekker uit! Maar ik moet sterk zijn! Oja het onderdeeltje van mijn crosstrainer is ook bezorgd, dus die ga ik er morgen even opzetten..
PS..ik wou morgen even een lijstje gaan maken met wie er meeschrijft + huidige gewicht + hoeveel je wil afvallen.. Vinden jullie dat handig/goed of vinden jullie dat alleen maar onhandig?
@ Lana: Ik heb eigenlijk alleen aardbei omdat ik de andere smaken niet zo lekker vind, chocola is net koude chocolademelk en ik word daar vaak misselijk van haha maar aardbei bevalt mij heel goed! Ik ben trouwens net maandag begonnen..
@ Sugarfall: Haha nee het is helemaal niet vies.. ik maak de avond van te voren altijd 2 shakes voor de volgende dag, die zet ik in een flesje in de koelkast en de volgende dag giet ik het over in een glas en dan lijkt het net een milkshake.. rietje erbij en ik ben gelukkig haha!
@ Blondje, Rebecca & Jade: Leuk dat jullie ook meeschrijven!
Heel saai maar mijn eetlijstje:
- Ontbijt & Lunch: Shake
- Rond 15.00: 2 mandarijntjes
- Avondeten: Macaroni
Verder ging het goed vandaag! Ik merk alleen wel dat ik het moeilijk vind om in de supermarkt de 'snoepgang' te ontwijken..vandaag liep ik er langs en alles ziet er zoooo lekker uit! Maar ik moet sterk zijn! Oja het onderdeeltje van mijn crosstrainer is ook bezorgd, dus die ga ik er morgen even opzetten..
PS..ik wou morgen even een lijstje gaan maken met wie er meeschrijft + huidige gewicht + hoeveel je wil afvallen.. Vinden jullie dat handig/goed of vinden jullie dat alleen maar onhandig?
Pannetoet- Kletskop
Ik_zelf_87 > heb je daar niet te weinig aan qua eten? Geen honger gevoel
De shakes zijn inderdaad erg lekker, ik maak ze altijd met water, en gewoon op het moment dat ik ze ga drinken. Ik heb de smaken, banaan, cappuccino, vanille en chocolade, alleen de chocolade vind ik geen succes, want ik word hier heel misselijk van.
De shakes zijn inderdaad erg lekker, ik maak ze altijd met water, en gewoon op het moment dat ik ze ga drinken. Ik heb de smaken, banaan, cappuccino, vanille en chocolade, alleen de chocolade vind ik geen succes, want ik word hier heel misselijk van.
dr_oupy- Fluisteraar
dr_oupy schreef:Ik_zelf_87 > heb je daar niet te weinig aan qua eten? Geen honger gevoel
Haha ik word ook altijd misselijk van de chocolade..! Ik maak ze aan met magere melk trouwens..
Verder heb ik geen honger eigenlijk..maar dat ligt denk ik aan omdat ik nu vakantie heb..
Pannetoet- Kletskop
Ik wil moet mee doen.
Gewicht: 70 KG
Lengte: 1.76 cm
Streefgewicht: 60 KG
Ik let op mijn eten, en ga meer bewegen.
Gewicht: 70 KG
Lengte: 1.76 cm
Streefgewicht: 60 KG
Ik let op mijn eten, en ga meer bewegen.
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
Ik_zelf_87 schreef:dr_oupy schreef:Ik_zelf_87 > heb je daar niet te weinig aan qua eten? Geen honger gevoel
Haha ik word ook altijd misselijk van de chocolade..! Ik maak ze aan met magere melk trouwens..
Verder heb ik geen honger eigenlijk..maar dat ligt denk ik aan omdat ik nu vakantie heb..
Tip voor de shakers met lekkere trek, je zakje in een mok doen, 4 eetlepels gekookt water bij, roepen tot een dikke pasta en dan een minuut vol kracht in de magnetron. Dan heb je een soort Brownie! Voor de echt lekkere trek kan je er een eetlepel oploskoffie doorheen doen voor de smaak. Overigens kan het ook met vanille doen, doe er dan wat kaneel of speculaaskruiden doorheen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Yes, vandaag 2 kilo afgevallen sinds vorige week maandag! Nog 8 te gaan (hopelijk...)!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Gaan jullie de strijd aan, aan tafel?
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
Pagina 2 van 13
Permissies van dit forum: