Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers
Pagina 1 van 13
Pagina 1 van 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
Hé meiden..!
Er zijn al een aantal afvaltopics actief en om daar tussen te komen is vrij lastig omdat ze al een tijdje bezig, je een heel stuk hebt gemist wat betreft het afvallen en daarom kreeg ik vandaag het geweldige idee om maar even een nieuw topic te openen.. Het maakt niet uit hoeveel meiden er mee gaan schrijven of welk dieet je volgt, het is alleen wel fijn als je serieus kilo's kwijt wil. Misschien is dit topic wel heel zinloos maar dan kan hij altijd verwijderd worden.. máár wie doet er mee?
Geen nieuw jaar maar wel een nieuwe start voor ons figuur!
Er zijn al een aantal afvaltopics actief en om daar tussen te komen is vrij lastig omdat ze al een tijdje bezig, je een heel stuk hebt gemist wat betreft het afvallen en daarom kreeg ik vandaag het geweldige idee om maar even een nieuw topic te openen.. Het maakt niet uit hoeveel meiden er mee gaan schrijven of welk dieet je volgt, het is alleen wel fijn als je serieus kilo's kwijt wil. Misschien is dit topic wel heel zinloos maar dan kan hij altijd verwijderd worden.. máár wie doet er mee?
Geen nieuw jaar maar wel een nieuwe start voor ons figuur!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
Ik wil wel meeschrijven/lezen. Ik ga alleen geen speciaal dieet volgen want ik hoef er maar 3 kg ongeveer af te hebben. Ik weeg nu 63 kg en zoveel heb ik nog nooit gewogen en ik merk dat ik uit mijn kleding begin te raken. Ik wil proberen wat kilo's kwijt te raken door minder te snoepen. Ik wil in ieder geval een stukje minder buik. Rond de 60 kg vind ik het beste gewicht voor mezelf. Ik ben trouwens 1.72 m.
Laatst aangepast door Gympie op wo 8 aug 2012 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Hoi! Ik wil wel meeschrijven in dit nieuwe topic. Ik had inderdaad ook niet de behoefte om mee te schrijven in andere topics, aangezien ik geen 17 dagen dieet doe, en bikiniklaar voor de zomer me niet meer gaat lukken;)
Ik ben niet echt te zwaar, maar vooral op mijn buik wil ik graag wat vetjes kwijt.
Ik ben 1.78 m lang en nu denk ik zo'n 69 kilo. Een tijdje geleden was ik afgevallen naar 63 kilo, en dat was voor mij een prima gewicht, toen was ik tevreden. Helaas door teveel eten en niet meer kunnen sporten door een blessure zaten de kilo's er ook zo weer bij aan.
Nu is mijn blessure weg en wil ik het sporten weer gaan oppakken, en ook weer gezonder gaan eten. Ik ga geen speciaal dieet volgen, gewoon niet teveel snoepen en meer bewegen! Ik volg hierbij een beetje de principes van Amber Albarda.
Op welke manier wil jij gaan afvallen? En moet je veel kilo's kwijt?
(Ik begin overigens pas maandag, wannnt ik ga lekker een weekendje weg komende weekend, daarna begin ik)
Ik ben niet echt te zwaar, maar vooral op mijn buik wil ik graag wat vetjes kwijt.
Ik ben 1.78 m lang en nu denk ik zo'n 69 kilo. Een tijdje geleden was ik afgevallen naar 63 kilo, en dat was voor mij een prima gewicht, toen was ik tevreden. Helaas door teveel eten en niet meer kunnen sporten door een blessure zaten de kilo's er ook zo weer bij aan.
Nu is mijn blessure weg en wil ik het sporten weer gaan oppakken, en ook weer gezonder gaan eten. Ik ga geen speciaal dieet volgen, gewoon niet teveel snoepen en meer bewegen! Ik volg hierbij een beetje de principes van Amber Albarda.
Op welke manier wil jij gaan afvallen? En moet je veel kilo's kwijt?
(Ik begin overigens pas maandag, wannnt ik ga lekker een weekendje weg komende weekend, daarna begin ik)
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Leuk dat jullie mee willen schrijven!
@ Gympie: Sport je ook ernaast of wil je het gaan doen door op je eten te letten..?
@ Luce: Hoe wil jij het gaan doen?
@ Lousanne: Aah dat is altijd lastig een blessure.. waar had je die?
Euhm ik weeg op dit moment 69.7kg en ik ben 1.52 lang/klein maar op zich oog ik niet dik op de één of andere manier, misschien omdat het verdeelt zit? Of omdat ik mij goed kleed en mijn probleemzone (Duidelijk mijn buik) weet te verbergen? Ik heb geen idee.. maar ik ben in 6 weken 5kg aangekomen (Vakantie..) en ik voel mijzelf nu ook dik, ookal zegt mijn omgeving wat anders. Ik wil eerst 9kg kwijt en daarna zie ik wel verder, al heb ik wel de stille hoop om over een tijd te kunnen zeggen dat ik 55kg weeg.. maar ik wil erbij gaan sporten, ik heb hier thuis een crosstrainer staan alleen is een onderdeel kapot waardoor hij het niet doet maar het onderdeeltje word vrijdag bezorgd en daarna wil ik 3x per week gaan 'crossen'.. Qua voeding wil ik het de eerste weken gaan doen met 2x per dag een shake met tussendoor een mandarijntje maar wel gewoon avondeten en daarna langzaam afbouwen naar gewoon gezond eten..
@ Gympie: Sport je ook ernaast of wil je het gaan doen door op je eten te letten..?
@ Luce: Hoe wil jij het gaan doen?
@ Lousanne: Aah dat is altijd lastig een blessure.. waar had je die?
Euhm ik weeg op dit moment 69.7kg en ik ben 1.52 lang/klein maar op zich oog ik niet dik op de één of andere manier, misschien omdat het verdeelt zit? Of omdat ik mij goed kleed en mijn probleemzone (Duidelijk mijn buik) weet te verbergen? Ik heb geen idee.. maar ik ben in 6 weken 5kg aangekomen (Vakantie..) en ik voel mijzelf nu ook dik, ookal zegt mijn omgeving wat anders. Ik wil eerst 9kg kwijt en daarna zie ik wel verder, al heb ik wel de stille hoop om over een tijd te kunnen zeggen dat ik 55kg weeg.. maar ik wil erbij gaan sporten, ik heb hier thuis een crosstrainer staan alleen is een onderdeel kapot waardoor hij het niet doet maar het onderdeeltje word vrijdag bezorgd en daarna wil ik 3x per week gaan 'crossen'.. Qua voeding wil ik het de eerste weken gaan doen met 2x per dag een shake met tussendoor een mandarijntje maar wel gewoon avondeten en daarna langzaam afbouwen naar gewoon gezond eten..
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op wo 8 aug 2012 - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
Ik meld me.
Ik ben 1.80 en weeg momenteel 78 kilo. Daarvan zijn er 10 kilo blijven hangen sinds mijn bevalling. En dat zint me niet. Die wil ik er dus af hebben. In ieder geval zo dat ik mijn broeken weer pas. Die pas ik nu niet en ik vind het nogal zonde om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen.
Ik ben 1.80 en weeg momenteel 78 kilo. Daarvan zijn er 10 kilo blijven hangen sinds mijn bevalling. En dat zint me niet. Die wil ik er dus af hebben. In ieder geval zo dat ik mijn broeken weer pas. Die pas ik nu niet en ik vind het nogal zonde om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen.
Gast- Gast
Ik ben laatst weer eens gaan hardlopen, maar dat is een beetje fout gegaan. Ik moet daar eigenlijk eerst training in krijgen want ik heb mezelf echt te erg overbelast en bezeerd. Ik doe dat niet zomaar meer. Maar iets meer beweging zou niet verkeerd zijn. Ik wil dat doen door 's avonds te gaan wandelen of een stukje te fietsen. Maar echt gestructureerd niet, ik heb dat voornemen wel vaker, maar er komt weinig van terecht.
Gympie- Kletskop
Wow, hoe kan dat dat je 5 kilo bent aan gekomen in 6 weken?
Ik wil weer zo min mogelijk suiker gaan eten en hardlopen. Verder wel normaal eten, maar gewoon zo veel mogelijk suikerloos. Merk namelijk dat je daar vrij snel vanaf valt. Plus gezond.
Ik wil weer zo min mogelijk suiker gaan eten en hardlopen. Verder wel normaal eten, maar gewoon zo veel mogelijk suikerloos. Merk namelijk dat je daar vrij snel vanaf valt. Plus gezond.
Gast- Gast
Ik had een ontstoken aanhechting van een pees in mijn knie. Maar dat is nu goed hersteld, dus wat dat betreft kan ik er weer tegen.
Voor de blessure toen ik goed bezig was en veel was afgevallen ging ik 2x per week hardlopen 10 km per keer, en 1x per week zwemmen en 1 a 2 keer per week wielrennen. Dit wil ik nu weer gaan oppakken, toen ik dit deed viel ik echt af als een speer. Maargoed, heb de laatste weken dus echt helemaal niets gedaan aan sport (af en toe een stukje fietsen), dus ik moet het wel weer gaan opbouwen!
Voor de blessure toen ik goed bezig was en veel was afgevallen ging ik 2x per week hardlopen 10 km per keer, en 1x per week zwemmen en 1 a 2 keer per week wielrennen. Dit wil ik nu weer gaan oppakken, toen ik dit deed viel ik echt af als een speer. Maargoed, heb de laatste weken dus echt helemaal niets gedaan aan sport (af en toe een stukje fietsen), dus ik moet het wel weer gaan opbouwen!
Lousanne- Prater
Gympie: kun je niet gaan hardlopen door middel van een opbouwschema. Dus eerst 1 min hardlopen, 1 min wandelen etc en het dan zo opbouwen. Op internet zijn veel van deze schema's te vinden, ook kan je dit doen dmv van een programma op je Ipod (Evy). In het start to run topic in de peiler vrije tijd is hier meer info over te vinden. Ik denk dat de kans dat je je overbelast als je rustig opbouwt met zo'n schema wel kleiner is.
Ik_zelf: 5 kilo in 6 weken is wel veel ja! Weet je zeker dat het niet vocht is? Ik heb ook weleens dat ik na een weekendje 2 kilo zwaarder ben, als ik dan 1 dagje gezond doe dan is er ook vaak alweer 1.5 kilo vanaf, dat is dan gewoon vocht wat je tijdelijk vasthoudt door het (vaak zoutere) ongezonde eten.
Luce: zo min mogelijk suiker, betekent dat ook dat je geen brood, pasta, aardappels etc eet? Dat lijkt mij altijd zo moeilijk vol te houden..
Ik_zelf: 5 kilo in 6 weken is wel veel ja! Weet je zeker dat het niet vocht is? Ik heb ook weleens dat ik na een weekendje 2 kilo zwaarder ben, als ik dan 1 dagje gezond doe dan is er ook vaak alweer 1.5 kilo vanaf, dat is dan gewoon vocht wat je tijdelijk vasthoudt door het (vaak zoutere) ongezonde eten.
Luce: zo min mogelijk suiker, betekent dat ook dat je geen brood, pasta, aardappels etc eet? Dat lijkt mij altijd zo moeilijk vol te houden..
Lousanne- Prater
Ik wil ook afvallen! Eind vorig jaar ben ik tien kilo afgevallen, maar de afgelopen maanden was ik weer vier kilo daarvan aangekomen Niet goed dus! Dus nu ben ik opnieuw begonnen en wil er eigenlijk wederom tien kilo af hebben. Ben nu anderhalve week bezig met goed opletten qua eten en genoeg bewegen en er is 1,5 kilo af ongeveer. Moet wel ongesteld worden komende week, dus dan zal ik wel weer iets meer wegen. Ik doe niet aan diëten, maar wil gewoon genoeg bewegen en weinig tot niet snoepen. Zo heb ik het altijd gedaan en als de knop eenmaal om is, is dit de beste manier voor mij.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik meld me ook aan!
Het afgelopen half jaar ben ik 10 kilo afgevallen. In de vakantie was ik een halve kilo aangekomen en die is er weer af. Ik wil graag nog meer afvallen. Het liefst nog een keer 10 kilo, maar ik weet niet hoe realistisch dat is. In oktober ben ik jarig en wil ik graag 5 kilo eraf hebben. Dat is mijn tussenstreefgewicht, maar ik weet ook dat het moeilijk zal worden. Hoe wil ik het gaan doen? Eigenlijk net zoals ik het afgelopen half jaar heb gedaan en dat is het bekende: niet snoepen, veel water drinken, sporten en gezond eten. Ik merk dat ik iets losser in mijn vel zit, doordat ik afgevallen ben. Dat wil ik strakker krijgen door hardlopen. Ik heb nog 1,5 week vakantie, maar ben al wel weer aan het opletten.
Het afgelopen half jaar ben ik 10 kilo afgevallen. In de vakantie was ik een halve kilo aangekomen en die is er weer af. Ik wil graag nog meer afvallen. Het liefst nog een keer 10 kilo, maar ik weet niet hoe realistisch dat is. In oktober ben ik jarig en wil ik graag 5 kilo eraf hebben. Dat is mijn tussenstreefgewicht, maar ik weet ook dat het moeilijk zal worden. Hoe wil ik het gaan doen? Eigenlijk net zoals ik het afgelopen half jaar heb gedaan en dat is het bekende: niet snoepen, veel water drinken, sporten en gezond eten. Ik merk dat ik iets losser in mijn vel zit, doordat ik afgevallen ben. Dat wil ik strakker krijgen door hardlopen. Ik heb nog 1,5 week vakantie, maar ben al wel weer aan het opletten.
Gast- Gast
Welnee . Daar begin ik niet aan hoor haha. Gewoon verpakkingen lezen en voornamelijk producten eten met minder dan 10 procent suiker. Suikervrij spul, suikervrije jam, gewoon vers geperste sinaasappelsap, geen zoete dingen op brood, honing in yoghurt ipv suiker, dat soort dingen. Ik heb een paar jaar geleden toen een tijd zo moeten eten en daar viel ik enorm van af. Je eet dus gewoon normaal maar gewoon niet zoveel suiker. Suiker maakt dik.
Gast- Gast
Ik let ook alweer een paar weken beter op mijn eten. In plaats van brood tussen de middag eet ik nu een flinke bak magere kwark of yoghurt en soms een gekookt eitje erbij. Daarnaast eet ik 's ochtends ook geen cruesli meer in mijn kwark.
Werpt zijn vruchten af, ongeveer elke week 700 gram afgevallen.
Maar ik ben heel slecht in afval topics, en ik vind eetlijstjes ook echt boring om van een ander te lezen, dus ik weet niet of ik hier fanatiek ga meeschrijven.
Werpt zijn vruchten af, ongeveer elke week 700 gram afgevallen.
Maar ik ben heel slecht in afval topics, en ik vind eetlijstjes ook echt boring om van een ander te lezen, dus ik weet niet of ik hier fanatiek ga meeschrijven.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Chance schreef:
Haha dat heb ik dus ook, eetlijstjes vind ik echt niet boeiend en ga ik zelf ook niet maken! Ik ben hier ook niet zo goed in geloof ik, dus ik neem af en toe wel een kijkje hoe t met iedereen gaat en als er bij mij vorderingen zijn, meld ik me ook wel
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Inmiddels ben ik ook al 3 weken bezig met afvallen dmv. Shakes.
Weet niet of ik trouw zal meeschrijven in dit topic, omdat ik meer meelees hier op het forum.
Wat ik op een dag eet:
Ontbijt: shake
Tussendoor: volkoren soepstengel/fruit
Lunch: shake
Tussendoor: cracker en/of fruit
Diner: gewoon avond eten
Avond: vaak nog iets van fruit
Dit doe ik nu dus al 3 weken zo, en er is al 6,3 kilo af! Nu de volgende 30 nog.
Weet niet of ik trouw zal meeschrijven in dit topic, omdat ik meer meelees hier op het forum.
Wat ik op een dag eet:
Dit doe ik nu dus al 3 weken zo, en er is al 6,3 kilo af! Nu de volgende 30 nog.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben ook niet van de eetlijstjes, hoor. Het boeit me weinig wat iemand op een dag eet en zelf post ik dat ook niet. Ik ben meer van de motivatie, de aanmoediging en elkaar helpen.
Gast- Gast
Lousanne, bedankt voor de tip. Ik heb al wel eens gekeken in dat topic inderdaad. Ik heb alleen geen I-pod, maar ik kan wel uitzoeken of er iets voor andere mp3spelers is. Ik vind wandelen of fietsen met mijn vriend samen wel leuker om te doen. Of ik daar van zal afvallen, ik denk het niet. Maar het is wel beweging en dat is nooit mis.
Het belangrijkste bij mij is denk ik stoppen met (overmatig) cola drinken, chips, koekjes en chocola eten en minder patat/pizza.
Het aparte is dat afvallen altijd een ver-van-mijn-bed iets was. Ik at alles wat los en vast zat en kwam wel iets aan, maar dat was ook nodig. Tot een paar jaar terug was ik juist te dun. Nu slaat het alleen door naar de andere kant lijkt het wel. En sommige mensen zullen misschien vinden dat ik zeur, alleen ik heb nu wel duidelijk een buikje en mijn kleding gaat strakker zitten of ik merk dat ik in de winkel met het passen toch een grotere maat nodig heb. Ik wil gewoon maat S hebben en houden.
Het belangrijkste bij mij is denk ik stoppen met (overmatig) cola drinken, chips, koekjes en chocola eten en minder patat/pizza.
Het aparte is dat afvallen altijd een ver-van-mijn-bed iets was. Ik at alles wat los en vast zat en kwam wel iets aan, maar dat was ook nodig. Tot een paar jaar terug was ik juist te dun. Nu slaat het alleen door naar de andere kant lijkt het wel. En sommige mensen zullen misschien vinden dat ik zeur, alleen ik heb nu wel duidelijk een buikje en mijn kleding gaat strakker zitten of ik merk dat ik in de winkel met het passen toch een grotere maat nodig heb. Ik wil gewoon maat S hebben en houden.
Gympie- Kletskop
Ik wil ook wel meedoen! Ga voor de eerste keer ooit afvallen haha, ik zit eigenlijk altijd op hetzelfde gewicht maar nu ben ik in de vakantie 3 kilo aangekomen en die wil ik er wel weer afhebben. Ik heb moeite om weer minder te gaan snoepen, omdat ik daar in de vakantie echt totaal niet op gelet heb, maar dat is dus het belangrijkste voor mij. Verder wil ik wel iedere dag een workout gaan doen en ik ga beginnen met hardlopen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Bliss schreef:Chance schreef:
Haha dat heb ik dus ook, eetlijstjes vind ik echt niet boeiend en ga ik zelf ook niet maken! Ik ben hier ook niet zo goed in geloof ik, dus ik neem af en toe wel een kijkje hoe t met iedereen gaat en als er bij mij vorderingen zijn, meld ik me ook wel
Haha, ik vind eetlijstjes juist wel boeiend , ik eet soms zovaak hetzelfde als ontbijt of lunch en als ik dan iets anders lees, denk ik goh dat kan ik ook wel eens nemen.
Maar goed ik ben niet van plan om iedere dag op te schrijven hier wat ik eet .
Ik wil me dus wel aanmelden.
Na mijn bevalling ben ik na twee weken heel veel afgevallen en toen ik na 3,5 maand stopte met de borstvoeding, is het eraan gevlogen. Ik baal echt zo dat ik het weer zo heb laten gaan.
Nu heb ik me aangemeld bij de weight watchers, maar ik moet zeggen dat het nog niet echt geweldig gaat.
Vanaf morgen maar weer heel goed de punten gaan tellen.
Ik kan trouwens nog niet echt sporten, want ik heb nog heel erg veel last van mijn bekken. Wat ik wel doe is vaak een rondje wandelen en misschien ga ik binnenkort maar eens zwemmen.
Oja en ik weet niet zeker of ik het hier allemaal bij kan houden hoor, maar we zullen het zien ;-).
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Gympie schreef:
+1. Dit is een hele nieuwe ervaring.
Gast- Gast
Goh, Luce & Lana, ook hier?
Ik ben momenteel bezig met Cambridge, dat is dus heel veel water (3 liter), en 3 shakes per dag. Momenteel 6 dagen bezig en 3,5 kilo eraf. Vanaf nu gaat het langzamer hoor! Net gaan wegen (savonds, ongesteld, net een liter water in mijn mik) en bij haar was ik maar 1,4 kilo afgevallen en onze weegschalen lopen toch gelijk! Sochtends nuchter wegen, werkt toch het best. Je kan het bij mij ook wel een beetje zien al.
Wil er graag 10 kilo af, maar dat is dan het lichtste wat ik ooit gewogen heb dus 8 is ook goed. Zeker 6 kilo eraan van de zwangerschap! Ik ben 1.74m en woog 78.4.
Ik ben momenteel bezig met Cambridge, dat is dus heel veel water (3 liter), en 3 shakes per dag. Momenteel 6 dagen bezig en 3,5 kilo eraf. Vanaf nu gaat het langzamer hoor! Net gaan wegen (savonds, ongesteld, net een liter water in mijn mik) en bij haar was ik maar 1,4 kilo afgevallen en onze weegschalen lopen toch gelijk! Sochtends nuchter wegen, werkt toch het best. Je kan het bij mij ook wel een beetje zien al.
Wil er graag 10 kilo af, maar dat is dan het lichtste wat ik ooit gewogen heb dus 8 is ook goed. Zeker 6 kilo eraan van de zwangerschap! Ik ben 1.74m en woog 78.4.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
@ Chance & Bliss: Maakt helemaal niet uit..! Meelezen en af&toe iets posten is ook helemaal prima!
@ Gympie: Ik vind hardlopen echt verschrikkelijk maar fietsen en wandelen (niet alleen maar gewoon lekker met de hond) vind ik wel heel leuk.. Ik weet niet of je een hond hebt? Of misschien in de buurt van een bos woont? Dat is altijd heel lekker wandelen..
@ Sugarfall: Misschien is het een tip om het snoepen iets te minderen ipv meteen helemaal? Dat je bijv. 1x vervangt door een stuk fruit?
@ Lana: Ik vind eetlijstjes ook altijd wel handig om te lezen..! Dus je mag met alle plezier je eetlijstje posten hoor! Ik ben van plan om dat ook regelmatig te doen..zo kunnen we misschien nog handige tips en ideeën uitwisselen!
Hé nog een shake maatje..haha! Welke shake's gebruik jij?
Ik gebruik gewoon de poeder van de kruidvat (eigen merk of weight care)
Ik ben zoveel aangekomen omdat ik heel erg aan het klungelen ben met mijn darmen..ik vond het zelf ook heel erg frustrerend en ik werd er behoorlijk gek van..vorige week ben ik naar de dokter gestapt en het blijkt dat ik veel te onregelmatig eet waardoor én mijn darmen van slag raken én mijn lichaam het meeste meteen opslaat als vet dus ik ben maandag begonnen met shake's en ik moet echt 3x per dag eten en 2x iets tussendoor wil ik afvallen.. Ik ben eigenlijk altijd al een moeilijke eter geweest. Zo kan ik rustig de hele dag niks eten en savonds 1 bord avondeten of een dag leven op een zak chips bij wijze van..en ik moet nu die knop omzetten en gewoon normaal 3 maaltijden op een dag eten ook omdat ik gevoelige darmen heb..
Ik heb in het begin van de avond een uur met de hond gewandelt in het bos.. heerlijk die rust en natuur! Verder heb ik dit vandaag gegeten:
- Ontbijt: 2 crackers met kaas (de melk was op waarmee ik de shake maak)
- Lunch: Shake
- Tussendoor: Sultana en 2 spekjes
- Avondeten: Gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink
@ Gympie: Ik vind hardlopen echt verschrikkelijk maar fietsen en wandelen (niet alleen maar gewoon lekker met de hond) vind ik wel heel leuk.. Ik weet niet of je een hond hebt? Of misschien in de buurt van een bos woont? Dat is altijd heel lekker wandelen..
@ Sugarfall: Misschien is het een tip om het snoepen iets te minderen ipv meteen helemaal? Dat je bijv. 1x vervangt door een stuk fruit?
@ Lana: Ik vind eetlijstjes ook altijd wel handig om te lezen..! Dus je mag met alle plezier je eetlijstje posten hoor! Ik ben van plan om dat ook regelmatig te doen..zo kunnen we misschien nog handige tips en ideeën uitwisselen!
dr_oupy schreef:Inmiddels ben ik ook al 3 weken bezig met afvallen dmv. Shakes.
Wat ik op een dag eet:
Hé nog een shake maatje..haha! Welke shake's gebruik jij?
Ik gebruik gewoon de poeder van de kruidvat (eigen merk of weight care)
Ik ben zoveel aangekomen omdat ik heel erg aan het klungelen ben met mijn darmen..ik vond het zelf ook heel erg frustrerend en ik werd er behoorlijk gek van..vorige week ben ik naar de dokter gestapt en het blijkt dat ik veel te onregelmatig eet waardoor én mijn darmen van slag raken én mijn lichaam het meeste meteen opslaat als vet dus ik ben maandag begonnen met shake's en ik moet echt 3x per dag eten en 2x iets tussendoor wil ik afvallen.. Ik ben eigenlijk altijd al een moeilijke eter geweest. Zo kan ik rustig de hele dag niks eten en savonds 1 bord avondeten of een dag leven op een zak chips bij wijze van..en ik moet nu die knop omzetten en gewoon normaal 3 maaltijden op een dag eten ook omdat ik gevoelige darmen heb..
Ik heb in het begin van de avond een uur met de hond gewandelt in het bos.. heerlijk die rust en natuur! Verder heb ik dit vandaag gegeten:
- Ontbijt: 2 crackers met kaas (de melk was op waarmee ik de shake maak)
- Lunch: Shake
- Tussendoor: Sultana en 2 spekjes
- Avondeten: Gekookte aardappels, sperziebonen en een slavink
Pannetoet- Kletskop
Gebruik shakes van het internet, bevallen mij erg goed!
Eet jij ook nog tussendoortjes? Of doe je het met 2 shakes en avondeten?
Eet jij ook nog tussendoortjes? Of doe je het met 2 shakes en avondeten?
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Haha Parel, verrassend hè ;-). Wauw het gaat echt goed bij jou zeg! Heerlijk!
Ik_zelf_87: Dus je neemt maar 1 shake per dag? En helpt dat wel? Ik heb het idee dat als je zo'n shake neemt voor de lunch, dat het dan best wel veel calorieën bevat?
Welke smaakjes heb je?
Ik_zelf_87: Dus je neemt maar 1 shake per dag? En helpt dat wel? Ik heb het idee dat als je zo'n shake neemt voor de lunch, dat het dan best wel veel calorieën bevat?
Welke smaakjes heb je?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 1 van 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Gaan jullie de strijd aan, aan tafel?
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
Pagina 1 van 13
Permissies van dit forum: