Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers
Pagina 10 van 13
Pagina 10 van 13 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13
Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
Ik ben 700gr bijgekomen!
Ik heb me de laatste dagen ook wat laten gaan, dus het is gewoon mijn eigen schuld. Maar vanaf morgen vlieg ik er weer in!
Ik heb me de laatste dagen ook wat laten gaan, dus het is gewoon mijn eigen schuld. Maar vanaf morgen vlieg ik er weer in!
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Hoi meiden,
Ik doe ook mee, ben nu 12,3 kilo afgevallen en wil er voor het eind van het jaar nog 7 kilo af hebben
Had gisteren mijn weeg moment en had -700 gram!
Ik doe zelf aan weight watchers en dit bevalt me tot nu toe goed
Liefs
Ik doe ook mee, ben nu 12,3 kilo afgevallen en wil er voor het eind van het jaar nog 7 kilo af hebben
Had gisteren mijn weeg moment en had -700 gram!
Ik doe zelf aan weight watchers en dit bevalt me tot nu toe goed
Liefs
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Ik twijfel om het boek van amber te kopen maar ik wil wel graag mijn volkoren boterhammen blijven eten en daar is zij op tegen toch?
Gast- Gast
Katie_ schreef:Ik twijfel om het boek van amber te kopen maar ik wil wel graag mijn volkoren boterhammen blijven eten en daar is zij op tegen toch?
Zij zegt dat het beter is om zuurdesembrood te eten. Heb je dat al gegeten? Is erg lekker!
Isis- Fluisteraar
Ik was gisteravond heel sipjes en toen heb ik frambozenijs zitten eten .
Morgen maar weer eens wegen.
Morgen maar weer eens wegen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben bezig met de afbouwweek van cambridge, dat betekend dus ook dat ik 250 gram groente en 150 gram kip of vis moet eten. Heb net champignons met tilapia op, champignons gingen wel maar die tilapia is smaakloos zeg! En ik had het nog wel zo goed gekruid .. Helaas! Maar goed het zit wel weer in mn buik, dus dat heb ik gehad.
Oh en mijn champignons met boter vind ik veel lekkerder bereiden dan met olijfolie, bah!
Oh en mijn champignons met boter vind ik veel lekkerder bereiden dan met olijfolie, bah!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
@Parel: nee champignons in de olie vind ik ook niet zo lekker..
Ik was 1,1 kg afgevallen . Nu zit ik weer op mijn oude gewicht van voor de Kerst. (Pff, en over 4 maanden is het alweer Kerst). Nu even doorzetten, want ik ga ik oktober naar Mallorca. Kijken of er dan nog meer vanaf kan zijn.
Ik was 1,1 kg afgevallen . Nu zit ik weer op mijn oude gewicht van voor de Kerst. (Pff, en over 4 maanden is het alweer Kerst). Nu even doorzetten, want ik ga ik oktober naar Mallorca. Kijken of er dan nog meer vanaf kan zijn.
Blond- Lady Post-a-lot
Chance, super!
Hier gaat alles z'n gangetje. De knop is om en ik zit daardoor lekkerder in mijn vel. Afgelopen week heb ik weer gewerkt en ik vind het heerlijk om weer een beetje ritme te hebben. Volgende week weeg ik me weer.
Hier gaat alles z'n gangetje. De knop is om en ik zit daardoor lekkerder in mijn vel. Afgelopen week heb ik weer gewerkt en ik vind het heerlijk om weer een beetje ritme te hebben. Volgende week weeg ik me weer.
Gast- Gast
Ik zou nog 9 kg kwijt willen voor het einde van het jaar. Dan heb ik er een jaar over gedaan om 22 kilo af te vallen. Ik ga het proberen, maar alles op mijn eigen manier, geen dieet en sporten doe ik ook niet veel.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Er is bij mij echt geen peil op te trekken; gisteravond flink wijn zitten drinken en brood met aïoli gegeten en nu geeft de weegschaal -1.6 aan sinds afgelopen maandag! Maar goed, voor hetzelfde geld geeft ie morgen weer een kilo meer aan (ga ook nog uit eten vanavond), dus ik juich maar niet te vroeg. Maandag is gewoon mijn officiële weegdag (ook al sta ik er elke dag op) en ik hou dat gewicht dan maar aan voor in de tabel in dit topic Wordt dus vervolgd.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hoi dames!
Was ik ook weer eens! Is alweer even geleden dat ik hier wat gepost heb, heb het zo druk met stage lopen, vanaf deze week ga ik 4 dagen stage lopen op een kinderdagverblijf en dan nog 1 dag naar school, dus dan zal ik hier helemaal minder komen, zal af en toe wel even een update geven.
Het afvallen gaat goed! Nog steeds bezig met de shakes, ik voel me alleen na het avond eten vaak schuldig dat ik nog wat extra aardappeltjes heb genomen. Er is nu 8,7 kilo af!dus dat is heel mooi meegenomen, ben nu ruim 5 weken bezig.
Was ik ook weer eens! Is alweer even geleden dat ik hier wat gepost heb, heb het zo druk met stage lopen, vanaf deze week ga ik 4 dagen stage lopen op een kinderdagverblijf en dan nog 1 dag naar school, dus dan zal ik hier helemaal minder komen, zal af en toe wel even een update geven.
Het afvallen gaat goed! Nog steeds bezig met de shakes, ik voel me alleen na het avond eten vaak schuldig dat ik nog wat extra aardappeltjes heb genomen. Er is nu 8,7 kilo af!dus dat is heel mooi meegenomen, ben nu ruim 5 weken bezig.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Nou, de stand na één week: -0,8 kilo. Zaterdagavond lekker saté gegeten en ook nog een toetje, dus nu maar weer ff goed opletten!
@ Ik_zelf: wil jij het in de tabel aanpassen voor mij? 10,3 kilo wil ik eraf en sta ik dus op -0,8.
Hoe gaat het verder bij iedereen?
@ Ik_zelf: wil jij het in de tabel aanpassen voor mij? 10,3 kilo wil ik eraf en sta ik dus op -0,8.
Hoe gaat het verder bij iedereen?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Woehoe! Nog 9,5 te gaan bliss! Go go go!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Chance & het weekend is geen succes .
Nu weer aan het werk, vanochtend weer met de fiets gegaan. Nu moet ik zeggen dat het ook uit zuinig oogpunt is, de benzineprijs is weer hartstikke hoog en ik krijg geen reiskostenvergoeding. Vanavond weer BodyBalance. Verder doordeweeks weer koolhydraatarm eten.
Nu weer aan het werk, vanochtend weer met de fiets gegaan. Nu moet ik zeggen dat het ook uit zuinig oogpunt is, de benzineprijs is weer hartstikke hoog en ik krijg geen reiskostenvergoeding. Vanavond weer BodyBalance. Verder doordeweeks weer koolhydraatarm eten.
Blond- Lady Post-a-lot
Bliss, lekker joh! Zag foto's op FB voorbij komen van jullie wijntjes en broodjes aiolie, volgens mij was het lekker en gezellig!
Chance, oh jeetje. Was 't zo erg?
Dr_oupy, hoeveel kilo wil/moet je afvallen? Netjes hoor, wat je tot nu toe kwijt bent!
En Spetterspat, WAUW! 22 kilo in een jaar is heeeeel netjes! Hopelijk lukt het je, ik duim iig voor je!
Hier een rustige week gehad, weer begonnen met mijn bak konijnenvoer als lunch op 't werk en 2x pw sporten bij de fysio. Het heeft z'n vruchten afgeworpen want ik was 700 gram kwijt. Dus ik zit nu op -5,6 kilo
Chance, oh jeetje. Was 't zo erg?
Dr_oupy, hoeveel kilo wil/moet je afvallen? Netjes hoor, wat je tot nu toe kwijt bent!
En Spetterspat, WAUW! 22 kilo in een jaar is heeeeel netjes! Hopelijk lukt het je, ik duim iig voor je!
Hier een rustige week gehad, weer begonnen met mijn bak konijnenvoer als lunch op 't werk en 2x pw sporten bij de fysio. Het heeft z'n vruchten afgeworpen want ik was 700 gram kwijt. Dus ik zit nu op -5,6 kilo
Gast- Gast
Haha nee hoor, zo erg was het niet. Zaterdag Mysteryland, bier gedronken een patatje gegeten (maar ook de hele dag gedanst).
En gister verveelde ik me. Toen heb ik wel meer gegeten dan ik zou doen als ik een dagje op mijn werk zit. Maar ik was toch 1,1 kilo afgevallen in een week tijd, dus zo erg was het niet.
Maar Oreo & Bliss: Goed bezig ladies!
En gister verveelde ik me. Toen heb ik wel meer gegeten dan ik zou doen als ik een dagje op mijn werk zit. Maar ik was toch 1,1 kilo afgevallen in een week tijd, dus zo erg was het niet.
Maar Oreo & Bliss: Goed bezig ladies!
Blond- Lady Post-a-lot
Oooh, 1,1 kilo afgevallen is toch heel netjes. Snap wel dat het minder is dan wanneer je op je werk zit, logisch!
Overigens heb ik deze week wel gewoon patat gegeten en gisteren gewoon chipjes/zoutjes. Zolang ik dat beperk tot 1x pw is het wat mij betreft prima!
Edit: ik ben van spijkerbroekmaat 34 naar 32 gegaan!
Overigens heb ik deze week wel gewoon patat gegeten en gisteren gewoon chipjes/zoutjes. Zolang ik dat beperk tot 1x pw is het wat mij betreft prima!
Edit: ik ben van spijkerbroekmaat 34 naar 32 gegaan!
Gast- Gast
Hoi dames!
Ik zal morgen even op jullie reageren want ik ben ziek.. sinds gistermiddag
Ligt in het hoofd, beetje duizelig, misselijk en een zere buik..
Ik zal morgen even op jullie reageren want ik ben ziek.. sinds gistermiddag
Ligt in het hoofd, beetje duizelig, misselijk en een zere buik..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Dames, hoe gaat het bij jullie?
Ikzelf; ben je al beter?
Bij mij gaat het zo en zo... Wat gesnoept maar ook veel water gedronken en slaatjes gegeten. Ik weeg me morgen nog maar eens.
Ikzelf; ben je al beter?
Bij mij gaat het zo en zo... Wat gesnoept maar ook veel water gedronken en slaatjes gegeten. Ik weeg me morgen nog maar eens.
Isis- Fluisteraar
Hallo meiden!
Ik wil ook graag mee doen.
Vanaf volgende week ga ik weer naar school en werken, en dus dan heb ik aardig wat ritme er in.
Dan wil ik weer gezonder gaan eten en stoppen/minder snoepen.
Ik ben 1.74 ongeveer en mijn gewicht? Ik denk rond de 82kg.
Ik wil minimaal naar de 74kg. Maar het liefst naar de 65.
Mijn eerste doel is 74kg.
Ik zou proberen zoveel mogelijk mee te schrijven en op iedereen te reageren.
Ik wil ook graag mee doen.
Vanaf volgende week ga ik weer naar school en werken, en dus dan heb ik aardig wat ritme er in.
Dan wil ik weer gezonder gaan eten en stoppen/minder snoepen.
Ik ben 1.74 ongeveer en mijn gewicht? Ik denk rond de 82kg.
Ik wil minimaal naar de 74kg. Maar het liefst naar de 65.
Mijn eerste doel is 74kg.
Ik zou proberen zoveel mogelijk mee te schrijven en op iedereen te reageren.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik moest ons topic even zoeken
Hoe gaat het met iedereen? Wil het allemaal nog lukken?
@ Spring, welkom! Leuk dat je meeschrijft!
@ ik_zelf, ben je alweer beter?
@ Isis, was je nog afgevallen, ondanks je "gesnoep"?
Hier een rotweek gehad, er was op mijn werk snoep ingeslagen (vooral chocolade) en dat ligt ongeveer recht in mijn blikveld ARGH! Maar donderdag en vrijdag ging het een stuk beter. Helaas heb ik wel meer trek overdag, dus ik moet weer even rustig aan doen en vooral veel drinken. Wel gaat er nog elke dag een bak salade mee naar mijn werk. Vrijdag had ik komkommer, tomaatjes, paprika, fetakaas, tonijn en een eitje. Lekker!
Oh, en ik ben onwijs blij! Ik pas mijn oude spijkerbroek weer!
Hoe gaat het met iedereen? Wil het allemaal nog lukken?
@ Spring, welkom! Leuk dat je meeschrijft!
@ ik_zelf, ben je alweer beter?
@ Isis, was je nog afgevallen, ondanks je "gesnoep"?
Hier een rotweek gehad, er was op mijn werk snoep ingeslagen (vooral chocolade) en dat ligt ongeveer recht in mijn blikveld ARGH! Maar donderdag en vrijdag ging het een stuk beter. Helaas heb ik wel meer trek overdag, dus ik moet weer even rustig aan doen en vooral veel drinken. Wel gaat er nog elke dag een bak salade mee naar mijn werk. Vrijdag had ik komkommer, tomaatjes, paprika, fetakaas, tonijn en een eitje. Lekker!
Oh, en ik ben onwijs blij! Ik pas mijn oude spijkerbroek weer!
Gast- Gast
Oh men, heb echt een slechte week gehad. Afgelopen week onverwachts mee op schoolkamp geweest en ik heb gewoon 4 dagen geen groenten of fruit gegeten. Vrijdagavond met meiden van het forum uiteten geweest, dus mijn week was niet al te best. Gister wel een goede dag gehad en vandaag ook tot nog toe. Ik ben de draad weer aan het oppakken, want wil toch nog wel iets afvallen.
Gast- Gast
Hé dames!
Ik ben ondertussen weer beter.. ik ben 2 dagen ziekig geweest, heel raar gevoel in het hoofd; duizelig; hoofdpijn. Gelukkig is dat nu weer over! Het eten gaat redelijk maar ik heb mij vrijdag wel gewogen en er was toch nog 400gr vanaf, niet bijsterend veel maar toch weer iets Ow! En ik ben gisteravond van de trap gevallen: AUW! Mijn linkerbovenbeen zijkant doet echt zo'n pijn & ook een behoorlijk grote blauwe plek Ik wist niet blauwe plekken zo groot konden worden haha
@ Spring: Tuurlijk mag je meeschrijven! Ik ga je in de tabel zetten! Die plaats ik morgenavond even want ik zit niet op mijn eigen laptop..
@ Oreo: Whoeeee wat goed!
@ Liv: Van die momenten meot je lekker genieten! Zolang je het daarna maar weer oppakt..
Ik ben ondertussen weer beter.. ik ben 2 dagen ziekig geweest, heel raar gevoel in het hoofd; duizelig; hoofdpijn. Gelukkig is dat nu weer over! Het eten gaat redelijk maar ik heb mij vrijdag wel gewogen en er was toch nog 400gr vanaf, niet bijsterend veel maar toch weer iets Ow! En ik ben gisteravond van de trap gevallen: AUW! Mijn linkerbovenbeen zijkant doet echt zo'n pijn & ook een behoorlijk grote blauwe plek Ik wist niet blauwe plekken zo groot konden worden haha
@ Spring: Tuurlijk mag je meeschrijven! Ik ga je in de tabel zetten! Die plaats ik morgenavond even want ik zit niet op mijn eigen laptop..
@ Oreo: Whoeeee wat goed!
@ Liv: Van die momenten meot je lekker genieten! Zolang je het daarna maar weer oppakt..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik ben een 0.5 kg afgevallen. Nog 3,7 kilo te gaan
Gast- Gast
Pagina 10 van 13 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Gaan jullie de strijd aan, aan tafel?
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
Pagina 10 van 13
Permissies van dit forum: