Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers
Pagina 9 van 13
Pagina 9 van 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
@ Stofzuiger & Katie: Leuk dat jullie ook mee gaan schrijven! Ik ga jullie morgen even in de tabel zetten aangezien ik nu op mijn telefoon zit.. Hoeveel willen jullie afvallen?
WTF? Ik heb net ook even mijn BMI berekend en jeetje ik zit gewoon op 29! Ik moet 10kg afvallen wil ik een 'gezond gewicht' krijgen.. Ik plaats nog even een foto van vorige week en dan moeten jullie even beoordelen of ik écht zo dik benals ik zelf denk
Eerlijk zeggen hoor meiden!
WTF? Ik heb net ook even mijn BMI berekend en jeetje ik zit gewoon op 29! Ik moet 10kg afvallen wil ik een 'gezond gewicht' krijgen.. Ik plaats nog even een foto van vorige week en dan moeten jullie even beoordelen of ik écht zo dik ben
Eerlijk zeggen hoor meiden!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
@ Ik zelf 87,
Als ik jou op straat zou zien lopen zou ik echt niet denken "who die is dik!". Ik zou je gewoon een vrouw net als alle andere vinden
Puur persoonlijk gezien denk ik wel dat een paar kilootjes minder net wat mooier staat (misschien ook wat makkelijker met kleding etc.). Maar dik zou ik je gewoon echt niet noemen!
Volgens mij is je gewicht ook goed verdeeld op allerlei plekken. (Ik zie op de foto geen buik/dikke billen/benen, maar gewoon een gebalanceerde vrouw )
Als ik jou op straat zou zien lopen zou ik echt niet denken "who die is dik!". Ik zou je gewoon een vrouw net als alle andere vinden
Puur persoonlijk gezien denk ik wel dat een paar kilootjes minder net wat mooier staat (misschien ook wat makkelijker met kleding etc.). Maar dik zou ik je gewoon echt niet noemen!
Volgens mij is je gewicht ook goed verdeeld op allerlei plekken. (Ik zie op de foto geen buik/dikke billen/benen, maar gewoon een gebalanceerde vrouw )
Gast- Gast
Ik lees hier al een tijdje mee en wil graag zelf ook mee doen. Ben tijdje terug begonnen met 17 dagen dieet en toen ruim 3 kilo afgevallen maar toen vakantie gehad en 1,5 kilo bijgekomen. Nu wil ik dat er weer af hebben nog wat meer. In totaal wil ik nog 4-5 kilo eraf hebben.
@Ikzelf87. Ik vind jou niet dik hoor. Ik vind je hooguit iets steviger, maar niet dik absoluut niet. Zie nog steeds een taille enzo. Je hebt een vrouwelijk figuur.
@Ikzelf87. Ik vind jou niet dik hoor. Ik vind je hooguit iets steviger, maar niet dik absoluut niet. Zie nog steeds een taille enzo. Je hebt een vrouwelijk figuur.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
@ikzelf, ik ben een beetje zoals jij qua figuur! Screw het BMI, als ik me prettiger voel en 10kg ben afgevallen, kan dat hele BMI de pot op
@Zelda, ah oke. Vooral dat jezelf prettiger voelen is belangrijk Weet je al hoe je het gaat/wilt aanpakken?
@Zelda, ah oke. Vooral dat jezelf prettiger voelen is belangrijk Weet je al hoe je het gaat/wilt aanpakken?
Gast- Gast
Ik heb een BMI van 24 volgens mij. Maar bij moet er ook nog echt wat vanaf hoor. BMI zegt niet alles...
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil rond de 3 kg kwijt. Helaas gaat het tot nu toe met ups en downs, sta ook iedere dag op de weegschaal en dat werkt gewoon niet.
Heb geen overgewicht maar vind het gewoon prettig om even wat kwijt te raken.
@ Ikzelf: je bent wel wat steviger, maar wel mooi in proportie!
Heb geen overgewicht maar vind het gewoon prettig om even wat kwijt te raken.
@ Ikzelf: je bent wel wat steviger, maar wel mooi in proportie!
Gast- Gast
Chance schreef:Ik heb een BMI van 24 volgens mij. Maar bij moet er ook nog echt wat vanaf hoor. BMI zegt niet alles...
Ik vind BMI best een goede graadmeter juist. Ik vind jou ook absoluut niet (te) dik, je bent hartstikke mooi op gewicht volgens mij!
Zo stom, toen ik vier kilo lichter was, was ik gewoon al bijna op gewicht (zo noem ik een BMI van 25 maar even)! Maar goed, ik wil nu tien kilo afvallen en dan is mn BMI rond de 24 volgens mij; dan moet het maar goed zijn! (hoewel een paar kilo extra eraf ook mag, zodat ik nog wat speling heb, maar dat zie ik later wel weer)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
NoorA schreef:Forumster schreef:Echt zo'n vraag met een afkeurend toontje.NoorA schreef:
Per dag?
Oh ja joh?
Voor het geval jij dat ook denkt Parel: ik vroeg mij gewoon af of je een week gevast hebt en dus maar aan 500 kc kwam (door vocht, shakes of iets?), of dat je per dag 500 kc mocht. Staat er namelijk niet zo duidelijk.
Parel snapt hoe je het bedoeld hoor!
Ik heb bijna 3 weken lang elke dag max 500kcal gegeten, 3 shakes pd en voor de rest 2,5 à 3 liter water. Ben er de laatste 6 kilo mee afgevallen die ik wilde, en nu weer aan het afbouwen naar een normaal eetpatroon. Bij mij kwam het aankomen qua gewicht door mijn snaaien tijdens de zwangerschap.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik ben echt nergens mee bezig geweest, lekker uit eten geweest, wijntjes gedronken en ik ging gisteren op de weegschaal staan, met mijn werkkleding, schoenen & net geluncht, en toch ben ik dan 2 kilo afgevallen
En ik heb het net uitgerekend bij voedingscentrum, ik hoef nog maar 2 kilo af te vallen en dan is mijn BMI 25
En ik heb het net uitgerekend bij voedingscentrum, ik hoef nog maar 2 kilo af te vallen en dan is mijn BMI 25
Gast- Gast
Goh..wat zijn jullie positief over mijn figuur! Haha..
Ik vind het wel heel grappig dat jullie zeggen dat ik een vrouwelijk figuur heb waarvan alles goed verdeelt is.. zelf zie ik dat namelijk helemaal niet zo Op de foto is dat niet te zien maar mijn buik is in verhouding met de rest toch echt wel teveel.. al ligt dat ook weer aan mijn buien haha. Ik weet niet meer wie het zei maar met een paar kilo minder is idd mooier! Ik heb ooit, 3 jaar terug, 6kg minder gewogen en dat stond beter! Maar ik haat sporten en ik kan mij er ook echt niet toe zetten en ik hou veel te veel van lekker eten..terwijl goed&gezond eten veel beter voor mijn darmen is..en ik hoop zo dat het nu wel gaat lukken! Donderdagochtend weer even wegen.. en ik ben er nu al zenuwachtig voor
@ Pippa: Wat goed van je!
Ik vind het wel heel grappig dat jullie zeggen dat ik een vrouwelijk figuur heb waarvan alles goed verdeelt is.. zelf zie ik dat namelijk helemaal niet zo Op de foto is dat niet te zien maar mijn buik is in verhouding met de rest toch echt wel teveel.. al ligt dat ook weer aan mijn buien haha. Ik weet niet meer wie het zei maar met een paar kilo minder is idd mooier! Ik heb ooit, 3 jaar terug, 6kg minder gewogen en dat stond beter! Maar ik haat sporten en ik kan mij er ook echt niet toe zetten en ik hou veel te veel van lekker eten..terwijl goed&gezond eten veel beter voor mijn darmen is..en ik hoop zo dat het nu wel gaat lukken! Donderdagochtend weer even wegen.. en ik ben er nu al zenuwachtig voor
@ Pippa: Wat goed van je!
Pannetoet- Kletskop
Zelda, Stofzuiger, Katie, VR: gezellig!
Ik bennet thuis van een lange dag. Ik ben echt moe.
Ik bennet thuis van een lange dag. Ik ben echt moe.
Gast- Gast
Dames! De nieuwe tabel met ook de nieuwelingen erbij.. Gezellig!
Zouden jullie ook even willen posten hoeveel je al afgevallen bent? Dan kan ik dat in de rechter kolom zetten..
Zouden jullie ook even willen posten hoeveel je al afgevallen bent? Dan kan ik dat in de rechter kolom zetten..
Naam: | Wil graag afvallen…… | Is al afgevallen……. |
Bliss | 10kg | |
Blondje1313 | 10kg | |
Chance | | |
Dr. Oupy | 30kg | |
Feline | | |
Gympie | 3kg | |
Ik_zelf_87 | 10kg | |
Isis | 11kg | |
Jade | 5kg | |
Jasmina | 10kg | |
Kamperseboekenwurm | 4kg | |
Katie | | |
Lana | | |
Liv | 10kg | |
Luc | 10kg | |
May | | |
Oreo | 8kg | |
Pippa | 7kg | |
Rebecca | 6kg | |
Stofzuiger | | |
Sugarfall | 3kg | |
VanillaRose | | |
Zelda | 6kg | |
Pannetoet- Kletskop
Nou, zojuist gaf de weegschaal ineens 0.9 minder aan dan gisteren In totaal nu dus 0.3 minder dan maandag, maar ik zal wel gewoon elke maandag posten hoeveel eraf is (dus dit hoeft nog niet in de tabel, kan morgen weer anders zijn).
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik wil 8 kilo afvallen.
Ik ga me voorlopig even niet wegen omdat ik daar depri van wordt dus doe dat over een paar weken een keer. Is dat goed?
Moet het begin gewicht er niet in?
Ik ga me voorlopig even niet wegen omdat ik daar depri van wordt dus doe dat over een paar weken een keer. Is dat goed?
Gast- Gast
Bliss schreef:Nou, zojuist gaf de weegschaal ineens 0.9 minder aan dan gisteren In totaal nu dus 0.3 minder dan maandag, maar ik zal wel gewoon elke maandag posten hoeveel eraf is (dus dit hoeft nog niet in de tabel, kan morgen weer anders zijn).
Klopt niet wat ik zeg trouwens, ik weeg nu 0.6 minder dan maandag! Maar toen moest er 10.3 af, dus nog 9.7 te gaan
Bliss- Lady Post-a-lot
Katie_ schreef:
Het is aangepast..!
Op zich heb je daar gelijk in maar niet iedereen wil haar gewicht prijs geven dus vandaar dat dat er niet bij staat..
@ Bliss: Wat goed van je!
Hoera! Vanmorgen gewogen en ik ben weer 0.6kg afgevallen..! Nu 2 kg in totaal En ik ben nu 2½week bezig dus volgens mij gaat dat wel lekker gelijk op.. en ik had gisteren een beetje een 'snaaidagje'. Ik was winkelen met mijn moeder en zusje in Duitsland en als lunch had ik een ciabatta met kipfilet, sla, mandarijn en dressing. En als avondeten spareribs met salade en patat en als toetje 2 bolletjes ijs..dus ik was er vanmorgen een beetje huiverig voor.. Ennnnn ik heb dezelfde maat als mijn zusje! Ik dacht altijd dat ik veel dikker dan haar was maar ik was even vergeten dat zij heupen en een kont heeft haha
Pannetoet- Kletskop
Hi allemaal,
Ik wil ook graag mee doen!
Aankomende maandag ga ik naar een diëtiste, die mij hopelijk kan begeleiden in de strijd tegen de kilo's.
Ik wil 20 kg eraf.
Mag ik ook op de tabel?
Iedereen enorm veel succes
Ik wil ook graag mee doen!
Aankomende maandag ga ik naar een diëtiste, die mij hopelijk kan begeleiden in de strijd tegen de kilo's.
Ik wil 20 kg eraf.
Mag ik ook op de tabel?
Iedereen enorm veel succes
Shine86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 19
Registratiedatum : 22-08-12
Netjes Ik_zelf! En de rest van de week gewoon weer gezond eten.
Ik denk ook altijd dat ik veel dikker ben dan mijn zusje. Maar ze liet dit weekend een zak kleren achter die ze niet meer mooi vond, en ik mocht hebben wat ik wilde. Ik paste zelfs haar broeken . Ze heeft wel minder bovenbenen en heupen dan ik hoor, en ze is wat langer. Maar ik ben niet meer de zeekoe naast haar die ik jaren geleden wel was.
Ik heb gister mijn halve bord avondeten weggegooid. Het was echt vies (Beef Shanghai uit de vriezer). Heb nog getwijfeld om een kaassouffle te gaan halen, maar daar had ik geen zin in. Toen heb ik maar een minimagnum genomen
Ik denk ook altijd dat ik veel dikker ben dan mijn zusje. Maar ze liet dit weekend een zak kleren achter die ze niet meer mooi vond, en ik mocht hebben wat ik wilde. Ik paste zelfs haar broeken . Ze heeft wel minder bovenbenen en heupen dan ik hoor, en ze is wat langer. Maar ik ben niet meer de zeekoe naast haar die ik jaren geleden wel was.
Ik heb gister mijn halve bord avondeten weggegooid. Het was echt vies (Beef Shanghai uit de vriezer). Heb nog getwijfeld om een kaassouffle te gaan halen, maar daar had ik geen zin in. Toen heb ik maar een minimagnum genomen
Blond- Lady Post-a-lot
Natuurlijk mag je meedoen Shine86! Ik heb je in de tabel gezet.. zie onderaan.
@ Chance: Apart is dat hé dat je in je hoofd dikker bent dan je werkelijk bent.. Ik eet aardig gezond maar ik snaai tussendoor vaak ook nog wel iets (klein bakje chips, 2 stukjes chocola, koekje) maar al veeel minder dan voorheen, daarnaast eet ik wel supergezond wat ik eerder ook niet deed en ik hou in de calorie-app dagelijks bij wat ik eet en ik het maximale wat ik deze week heb gegeten was dinsdag (1400Kcal) maar dat kwam door de lasagne als avondeten..gewoon een bord lasagne bevat al 690kCal! Jeetje ik wist nooit dat dat zo slecht was..haha en ik heb ook even meteen gekeken wat nou slechter is: kaassouffle of een minimagnum..... en je hebt een hele verstandige keus gedaan! Kaassouffle is 210kC en een minimagnum is 180kC. En voor af&toe is dat echt niet erg hoor! Je hebt al een supermooi figuur hoor..
!..Dames zouden jullie even willen aangeven hoeveel kg jullie al kwijt zijn..?
Dan kan ik dat noteren in de tabel..
@ Chance: Apart is dat hé dat je in je hoofd dikker bent dan je werkelijk bent.. Ik eet aardig gezond maar ik snaai tussendoor vaak ook nog wel iets (klein bakje chips, 2 stukjes chocola, koekje) maar al veeel minder dan voorheen, daarnaast eet ik wel supergezond wat ik eerder ook niet deed en ik hou in de calorie-app dagelijks bij wat ik eet en ik het maximale wat ik deze week heb gegeten was dinsdag (1400Kcal) maar dat kwam door de lasagne als avondeten..gewoon een bord lasagne bevat al 690kCal! Jeetje ik wist nooit dat dat zo slecht was..haha en ik heb ook even meteen gekeken wat nou slechter is: kaassouffle of een minimagnum..... en je hebt een hele verstandige keus gedaan! Kaassouffle is 210kC en een minimagnum is 180kC. En voor af&toe is dat echt niet erg hoor! Je hebt al een supermooi figuur hoor..
Naam: | Wil graag afvallen…… | Is al afgevallen……. |
Bliss | 10kg | |
Blondje1313 | 10kg | |
Chance | | |
Dr. Oupy | 30kg | |
Feline | | |
Gympie | 3kg | |
Ik_zelf_87 | 10kg | 2kg |
Isis | 11kg | |
Jade | 5kg | |
Jasmina | 10kg | |
Kamperseboekenwurm | 4kg | |
Katie | 8kg | |
Lana | | |
Liv | 10kg | |
Luc | 10kg | |
May | | |
Oreo | 8kg | |
Pippa | 7kg | |
Rebecca | 6kg | |
Shine86 | 20kg | |
Stofzuiger | | |
Sugarfall | 3kg | |
VanillaRose | | |
Zelda | 6kg | |
!..Dames zouden jullie even willen aangeven hoeveel kg jullie al kwijt zijn..?
Dan kan ik dat noteren in de tabel..
Pannetoet- Kletskop
Ik ga me nu niet wegen, ongesteld & hele slechte dag van gezondheid (vocht) dus... maandag ga ik eens kijken wat de schade is! Ik denk dat ik nog 5 kilo te gaan heb
Gast- Gast
300 gram. Niet het vermelden waard .
Blond- Lady Post-a-lot
Ik vergelijk me ook altijd met andere mensen. Vaak valt het wel mee, maar zie je jezelf dikker dan dat je echt bent. Ik heb een goede dag gehad. Ik ga zo tennissen en hoop op tijd op bed te liggen. Zo'n eerste week is echt weer wennen. Ik ben even op.
Gast- Gast
ikzelf, tot nu toe: 4.8 kilo
en ik heb maandag weer een weegmoment!
en ik heb maandag weer een weegmoment!
Gast- Gast
@ Chance: Natuurlijk wel..! Elke gram is er één!
@ Liv: Valt altijd nog wel tegen hé na de vakantie weer aan de bak.. hoe ging het tennissen dan?
@ Oreo: Zoo! Jij bent al best veel kwijt..!
Ik ben gisteravond heel fout geweest! Zo stom maar ik had een vreetkick en heel veel zin in chocola, goddank was dat niet in huis haha maar ik heb wel een bakje chips gehad en een handvol Haribo perziken.. Verschrikkelijk! Ookal 'kan' het nog qua dagelijkse calorieën, ik had het echt niet moeten doen! En net komt mijn vriend met een ciabatta met zalm, sla en dressing.. hij ligt nu in de koelkast want eigenlijk wil ik hem niet opeten omdat ik dan bang ben dat daar teveel calorieën inzitten maar van mijn vriend moet ik hem opeten..
@ Liv: Valt altijd nog wel tegen hé na de vakantie weer aan de bak.. hoe ging het tennissen dan?
@ Oreo: Zoo! Jij bent al best veel kwijt..!
Ik ben gisteravond heel fout geweest! Zo stom maar ik had een vreetkick en heel veel zin in chocola, goddank was dat niet in huis haha maar ik heb wel een bakje chips gehad en een handvol Haribo perziken.. Verschrikkelijk! Ookal 'kan' het nog qua dagelijkse calorieën, ik had het echt niet moeten doen! En net komt mijn vriend met een ciabatta met zalm, sla en dressing.. hij ligt nu in de koelkast want eigenlijk wil ik hem niet opeten omdat ik dan bang ben dat daar teveel calorieën inzitten maar van mijn vriend moet ik hem opeten..
Pannetoet- Kletskop
Hoi meiden.
Ik ben de afgelopen week niet zo actief geweest, was verre van fit en veel geslapen. Dus ook erg slecht gegeten, vooral weinig.
Maar vanochtend stond de weegschaal op 82.5 dus er is toch iets vanaf.
Vanaf maandag weer aan het werk, dus daar gaat mijn ritme weer haha, maar dan ben ik wel bezig dus hopen dat ik mijn goede eetpatroon dan weer goed kan oppakken.
Ik ben de afgelopen week niet zo actief geweest, was verre van fit en veel geslapen. Dus ook erg slecht gegeten, vooral weinig.
Maar vanochtend stond de weegschaal op 82.5 dus er is toch iets vanaf.
Vanaf maandag weer aan het werk, dus daar gaat mijn ritme weer haha, maar dan ben ik wel bezig dus hopen dat ik mijn goede eetpatroon dan weer goed kan oppakken.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 9 van 13 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Gaan jullie de strijd aan, aan tafel?
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
Pagina 9 van 13
Permissies van dit forum: