BAAL-topic!
+35
Benthe
SnowWhite
VeryCherry
Blond
Lejow
Frappuccino
Lavendel
Japje
Mysterious
Merai
Phileine
Rumble
Miss G
Mida4you
ButterflyEffect
Mariposa
TGR
CCC
nina
banjer49
xxDila
me-girl
Pien
Raindrop
Arwyn
ExpressoB
Lotus
Lynn_
M_as
Rovine
Cow
Cheesegirl
Muppetje
Pannetoet
JD
39 plaatsers
Pagina 4 van 8
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: BAAL-topic!
Ik baal, want ik heb zo enorm de behoefte om vanavond te sporten, maar mijn man is niet thuis dus ik kan niet. Mijn zusje heeft een chill-avond ingepland met haar vriend, dus die kan ook niet oppassen. Balen dus.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik me altijd maar rot voel, en dat gevoel drukt als lood op mijn schouders. Ik kan nergens meer van genieten en voel me gevangen tussen 4 muren.
Gast- Gast
Nucia, wat vervelend dat hij het dan zo verkeerd opvat. Kan me voorstellen dat je daar best wel erg mee zit. Al helemaal omdat je hem ook niet te pakken krijgt.. Heb je dit al vaker met hem mee gemaakt?
Meer dan af wachten kan je denk ik niet doen.
Ja heb het hier al op het forum besproken.. Maar ook weer weg gehaald. Ik moet maar even kijken wat ik morgen ga doen. Misschien even naar een overdekte kinderspeeltuin. En nog even langs een klas genootje om een presentatie te oefenen. En hardlopen
Alex, ga traplopen! ben je toch bezig. Doe ik ook wel eens. Of ik zet muziek op en ga zelf overdreven actief dansen..
Storm, Kom je wel tussen die 4 muren weg? Of zit je ook echt elke dag thuis?
Meer dan af wachten kan je denk ik niet doen.
Ja heb het hier al op het forum besproken.. Maar ook weer weg gehaald. Ik moet maar even kijken wat ik morgen ga doen. Misschien even naar een overdekte kinderspeeltuin. En nog even langs een klas genootje om een presentatie te oefenen. En hardlopen
Alex, ga traplopen! ben je toch bezig. Doe ik ook wel eens. Of ik zet muziek op en ga zelf overdreven actief dansen..
Storm, Kom je wel tussen die 4 muren weg? Of zit je ook echt elke dag thuis?
Gast- Gast
Storm, wat naar dat je je zo voelt. Weet je wel waar dat gevoel vandaan komt? Praat je er met iemand over?
Kun je ook niet meer genieten van je zoontje of dat nog wel?
Alex, ik zou lekker de trap 34 keer op en neer rennen of buikspieren ofzo doen voor de tv, heb je toch nog het gevoel dat je een beetje gesport hebt. Of zou je een teamsport gaan doen vanavond?
Kun je ook niet meer genieten van je zoontje of dat nog wel?
Alex, ik zou lekker de trap 34 keer op en neer rennen of buikspieren ofzo doen voor de tv, heb je toch nog het gevoel dat je een beetje gesport hebt. Of zou je een teamsport gaan doen vanavond?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Storm, wat rot dat je je zo voelt. Dikke knuffel voor jou!
Nucia en Dolcis, ik zou gaan bodyjammen vanavond, dus helemaal los. Traplopen is dan net niet helemaal hetzelfde. Daarbij hebben wij een rottrap, zo een met een rotbocht.
Nucia en Dolcis, ik zou gaan bodyjammen vanavond, dus helemaal los. Traplopen is dan net niet helemaal hetzelfde. Daarbij hebben wij een rottrap, zo een met een rotbocht.
Gast- Gast
Wat leuk! Ik heb even op youtube gekeken haha. Had er nog nooit van gehoord. Maar ziet er erg leuk uit. Dan is de trap wel wat minder leuk.. Jammer zeg.
Gast- Gast
Edit: laat maar, je had al gereageerd. Haha ik las "roltrap" ipv "rottrap" dus ik dacht; ja, daar kun je idd niet zo goed op heen en weer rennen. Heb je geen Zumba DVD die je even kunt opzetten vanavond? BodyJam is leuk, heb ik ook een tijdje gedaan.
Dolcis, ik heb de laatste tijd wel vaker meegemaakt dat hij kwaad werd om een klein dingetje, maar nog nooit dat hij niet bereikbaar is geweest. Hij heeft ook een burn-out op dit moment en is aan de medicatie dus hij zit ook niet zo lekker in zijn vel en kan af en toe wat overreacted reageren maar ik had wel gehoopt dat hij gewoon nog zou reageren en nu negeert hij me gewoon.
In ieder geval fijn dat je morgen even je gedachten kunt verzetten dmv veel dingen doen, ik hoop dat het je een beetje rust geeft. Dikke knuffel!
Rumble- Prater
Storm schreef:Ik baal omdat ik me altijd maar rot voel, en dat gevoel drukt als lood op mijn schouders. Ik kan nergens meer van genieten en voel me gevangen tussen 4 muren.
En dat vind je heel gek omdat...?
Jij moet jezelf wat meer gunnen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik baal omdat ik wel wat banen weet te vinden, die opzich leuk zijn, maar moeilijk te bereiken & heel slecht qua salaris. Kon ik maar gewoon fulltime werken, dan waren er vele mogelijkheden
Gast- Gast
Wat lief Nucia. Dank je.
Lijkt me voor jou ook wel zwaar als je vriend een burn-out heeft.. Knapt hij al wel een klein beetje op? Kan je er verder wel mee om gaan?
Isabella, het is toch niet erg als je wat minder salaris hebt? Minder salaris lijkt me beter dan niks..
Lijkt me voor jou ook wel zwaar als je vriend een burn-out heeft.. Knapt hij al wel een klein beetje op? Kan je er verder wel mee om gaan?
Isabella, het is toch niet erg als je wat minder salaris hebt? Minder salaris lijkt me beter dan niks..
Gast- Gast
Opzich waar, maar ik vind het wel heel weinig geld voor de werkzaamheden, en het kost me 1.5u reistijd enkele reis, dus vind dat wel een groot nadeel van het bedrijf, op dit moment.
Gast- Gast
Jammer dat er niks aan het salaris te doen is, Isabella. Het is wel beter dan niks... Is het echt veel lager dan je had gewild?
Gast- Gast
Ik werk nu helemaal niet nee, sinds 3 weken ben ik werkloos. Maar het scheelt ruim €3 met mijn vorige twee banen per uur....
Gast- Gast
Dat is wel een verschil ja. Maar ik had het wel gedaan. Beter iets dan niets. Je kan ondertussen altijd nog naar iets anders kijken toch.
Gast- Gast
Maar ik heb nog 3 andere dingen lopen, met een beter salaris, dus ik wacht eerst die reacties deze week af, dat heb ik ook met hun afgesproken.
Gast- Gast
En opzich beter iets dan niets, maar ik zit er dan wel voor de komende tijd aan vast, ze laten je niet zomaar trainingen volgen.
Gast- Gast
Ik zou het alleen doen als je de baan ook écht leuk vindt. Je wordt er natuurlijk ook niet gelukkig van als dat ook niet het geval is. Ik heb twee jaar bij een bedrijf gewerkt waar ik supergoed verdiende en waar ik het totaal niet naar mijn zin had, en daarbij ook nog een reistijd van anderhalf uur enkele reis (net als jij dus). Als je twijfelt zou ik het niet doen en uitkijken naar een andere (leukere) baan waar je wellicht wel verdient wat je wil verdienen.
Gast- Gast
Je krijgt andere verplichtingen als je die trainingen ook volgt?
Ik heb met mijn opleiding wel dat ik 36 maanden in dienst moet blijven bij hun. Maar vind dat absoluut geen probleem. Ze hebben veel locaties dus krijg die maanden wel vol..
Ik heb met mijn opleiding wel dat ik 36 maanden in dienst moet blijven bij hun. Maar vind dat absoluut geen probleem. Ze hebben veel locaties dus krijg die maanden wel vol..
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik zou het alleen doen als je de baan ook écht leuk vindt. Je wordt er natuurlijk ook niet gelukkig van als dat ook niet het geval is. Ik heb twee jaar bij een bedrijf gewerkt waar ik supergoed verdiende en waar ik het totaal niet naar mijn zin had, en daarbij ook nog een reistijd van anderhalf uur enkele reis (net als jij dus). Als je twijfelt zou ik het niet doen en uitkijken naar een andere (leukere) baan waar je wellicht wel verdient wat je wil verdienen.
Dat zei mijn vriend ook inderdaad, maar ik wilde er gewoon geweest zijn, het bedrijf zien en kijken wat er mogelijk is, maar dat valt dus een beetje tegen. Ik duim voor vrijdag, en anders moet ik nog maar even opnieuw gaan nadenken...
Gast- Gast
Ja het is momenteel wel zwaar hoor, vooral de dingen die erbij komen kijken en ik ben natuurlijk ook nog gewoon 29 weken zwanger, dus kan er niet heel veel stress bij gebruiken. De medicijnen lijken zijn werking prima te doen gelukkig maar ik vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en hoe onze relatie hiertegen bestand is.
We praten gelukkig wel veel, zolang we nog communiceren heb ik het gevoel dat het nog wel goed gaat gelukkig.
Al moet ik er natuurlijk zelf niet aan onderdoor gaan.
Isabella, 1,5 uur reistijd lijkt me inderdaad ook wat lang. Ik denk dat dat je zou gaan opbreken op den duur.
Ik weet niet wat voor werk je precies zoekt maar ik wil evt. wel voor je kijken binnen onze organisatie wat voor vacatures er zijn? Ik werk bij een grote, internationale organisatie die alles levert op het gebied van Facilitaire Dienstverlening. (Beveiliging, Catering, Schoonmaak, Receptie etc.) In de operatie kun je door heel NL werken en onze regiokantoren zitten in Den haag, Rijswijk, Amsterdam, Utrecht, Eindhoven en Zwolle. Het HK zit in Schiedam, misschien dat ze daar ook nog wel functies hebben maar dat ligt een beetje aan wat je zoekt en op wat voor niveau.
We praten gelukkig wel veel, zolang we nog communiceren heb ik het gevoel dat het nog wel goed gaat gelukkig.
Isabella, 1,5 uur reistijd lijkt me inderdaad ook wat lang. Ik denk dat dat je zou gaan opbreken op den duur.
Ik weet niet wat voor werk je precies zoekt maar ik wil evt. wel voor je kijken binnen onze organisatie wat voor vacatures er zijn? Ik werk bij een grote, internationale organisatie die alles levert op het gebied van Facilitaire Dienstverlening. (Beveiliging, Catering, Schoonmaak, Receptie etc.) In de operatie kun je door heel NL werken en onze regiokantoren zitten in Den haag, Rijswijk, Amsterdam, Utrecht, Eindhoven en Zwolle. Het HK zit in Schiedam, misschien dat ze daar ook nog wel functies hebben maar dat ligt een beetje aan wat je zoekt en op wat voor niveau.
Rumble- Prater
Dolcis_ schreef:Je krijgt andere verplichtingen als je die trainingen ook volgt?
Ze verwachten wel een bepaalde periode dat je mee gaat draaien op die afdeling, anders kunnen ze die afdeling niet starten. En er is maar 1 locatie, die 1.5u voor mij qua reizen zit, en ik moet in de avond en ook weekend werken, dus daar moet ik gewoon even over nadenken dan nog...
Gast- Gast
Nucia schreef:
Ik ga jou morgen een PM sturen, okée?
Gast- Gast
Nucia, Lijkt mij wel lastig om met iemand te zijn met een burnout. Is voor die persoon moeilijk, maar de hele sfeer veranderd erdoor in huis.. Hoop dat hij snel op knapt en jij ook wat minder stress ervan hebt.
Communicatie is ook erg belangrijk. Dan begrijp je elkaar vaak toch wat beter. Vergeet jezelf in elk geval niet
DIkke knuffel!
Isabella, als je meer naar Nee neigt, zou ik het denk ik niet doen..
Communicatie is ook erg belangrijk. Dan begrijp je elkaar vaak toch wat beter. Vergeet jezelf in elk geval niet
DIkke knuffel!
Isabella, als je meer naar Nee neigt, zou ik het denk ik niet doen..
Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 2 feb 2011 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nucia schreef:Ja het is momenteel wel zwaar hoor, vooral de dingen die erbij komen kijken en ik ben natuurlijk ook nog gewoon 29 weken zwanger, dus kan er niet heel veel stress bij gebruiken. De medicijnen lijken zijn werking prima te doen gelukkig maar ik vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en hoe onze relatie hiertegen bestand is.
Wat is er allemaal aan de hand?
Gast- Gast
Pagina 4 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 4 van 8
Permissies van dit forum: