BAAL-topic!
+35
Benthe
SnowWhite
VeryCherry
Blond
Lejow
Frappuccino
Lavendel
Japje
Mysterious
Merai
Phileine
Rumble
Miss G
Mida4you
ButterflyEffect
Mariposa
TGR
CCC
nina
banjer49
xxDila
me-girl
Pien
Raindrop
Arwyn
ExpressoB
Lotus
Lynn_
M_as
Rovine
Cow
Cheesegirl
Muppetje
Pannetoet
JD
39 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: BAAL-topic!
TGR schreef:Hoi naamgenootje. Wat houdt jou nou in die relatie? Welke eigenschappen heeft je vriend dat je niet zonder zijn persoontje kan en dat je zelfs kinderen met m wilt.
nou weet je, ik heb een beetje mn momenten...
ik ben 85% van de tijd echt ontzettend gelukkig met hem, maar af en toe dan komen die overige 15 procent naar boven....
sja hij is en blijft echt dé man waarmee ik oud wil worden en kindjes wil, ondanks mijn gemopper hier af en toe....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:ButterflyEffect schreef:Ik baal dat veel van mijn vrienden niet échte vrienden zijn. Krijg daardoor het idee dat het aan mij ligt terwijl dat niet zo is volgens mij.. maar ik ben bijna altijd degene die afspraken moet maken als ik iets wil doen. En ik hoef helemaal niet veel vrienden ofzo maar een paar echte vrienden waar ik op kan bouwen zou wel fijn zijn. Ik heb nu 1 écht goede vriendin.
Heb hier al een jaren last van hoor maar ik kijk er dan weer positief tegenaan en maak nieuwe afspraken. Alleen soms is het zo confronterend (zoals dit weekend), zou leuk zijn als ik word uitgenodigd voor dingen
heel herkenbaar!! ik heb 6 goede vriendinnen, maar ik ben degene die rond smst om met zn allen wat af te spreken. heb t laatst een keer geprobeerd om niet te gaan smsen/bellen, en dan spreek ik ze zo 2 maanden niet....het komt nooit eens van hun uit, erg jammer ja....
Heel herkenbaar, had er deze week ook wat 'last' van... Dit speelde al langere tijd... Ik heb het er gisteren over gehad met één van mijn vriendinnen en de ander vroeg erna via de ping... Of ze iets fout had gedaan... Ik laat soms zo over mijn persoonlijke grens gaan om een ander happy te houden... Dus ik heb nu gewoon gezegd dat als ik elke keer het initiatief moet nemen en als zij er niet zijn voor mij in rottijden dat het toch voor me ophoud... Ik heb geen energie in dingen te steken waar ik niks uit krijg... Misschien hard, maar ben wel eerlijk geweest...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat jij zegt Marietje, heb ik dus ook gedaan en inderdaad heb ze de afgelopen 2 maanden niet gezien.. Ik heb dit weekend toch maar wel weer contact opgenomen met iedereen omdat ik anders toch mezelf ermee heb maar het is wel jammer om te weten dat ik dus niet word gemist ofzo? Want als ik ze eenmaal bel vinden ze het hartstikke leuk, alleen ze denken er dus niet zelf aan.chococupcake schreef:*Marietje* schreef:ButterflyEffect schreef:Ik baal dat veel van mijn vrienden niet échte vrienden zijn. Krijg daardoor het idee dat het aan mij ligt terwijl dat niet zo is volgens mij.. maar ik ben bijna altijd degene die afspraken moet maken als ik iets wil doen. En ik hoef helemaal niet veel vrienden ofzo maar een paar echte vrienden waar ik op kan bouwen zou wel fijn zijn. Ik heb nu 1 écht goede vriendin.
Heb hier al een jaren last van hoor maar ik kijk er dan weer positief tegenaan en maak nieuwe afspraken. Alleen soms is het zo confronterend (zoals dit weekend), zou leuk zijn als ik word uitgenodigd voor dingen
heel herkenbaar!! ik heb 6 goede vriendinnen, maar ik ben degene die rond smst om met zn allen wat af te spreken. heb t laatst een keer geprobeerd om niet te gaan smsen/bellen, en dan spreek ik ze zo 2 maanden niet....het komt nooit eens van hun uit, erg jammer ja....
Heel herkenbaar, had er deze week ook wat 'last' van... Dit speelde al langere tijd... Ik heb het er gisteren over gehad met één van mijn vriendinnen en de ander vroeg erna via de ping... Of ze iets fout had gedaan... Ik laat soms zo over mijn persoonlijke grens gaan om een ander happy te houden... Dus ik heb nu gewoon gezegd dat als ik elke keer het initiatief moet nemen en als zij er niet zijn voor mij in rottijden dat het toch voor me ophoud... Ik heb geen energie in dingen te steken waar ik niks uit krijg... Misschien hard, maar ben wel eerlijk geweest...
Hoe reageerden ze chococupcake? Het is in ieder geval goed dat ze je misten toch en zich afvroegen of ze iets fout hadden gedaan. En bij je goede vriendinnen snap ik dat je ze voor die keuze kan stellen, maar bij 'gewone' vrienden werkt dit toch wel anders.. die hebben gewoon een drukker leven dan ik dus als ik wat leuks wil doen moet ik kennelijk contact met hén opnemen omdat ze toch wel altijd iets leuks te doen hebben.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
ButterflyEffect schreef:Wat jij zegt Marietje, heb ik dus ook gedaan en inderdaad heb ze de afgelopen 2 maanden niet gezien.. Ik heb dit weekend toch maar wel weer contact opgenomen met iedereen omdat ik anders toch mezelf ermee heb maar het is wel jammer om te weten dat ik dus niet word gemist ofzo? Want als ik ze eenmaal bel vinden ze het hartstikke leuk, alleen ze denken er dus niet zelf aan.chococupcake schreef:*Marietje* schreef:ButterflyEffect schreef:Ik baal dat veel van mijn vrienden niet échte vrienden zijn. Krijg daardoor het idee dat het aan mij ligt terwijl dat niet zo is volgens mij.. maar ik ben bijna altijd degene die afspraken moet maken als ik iets wil doen. En ik hoef helemaal niet veel vrienden ofzo maar een paar echte vrienden waar ik op kan bouwen zou wel fijn zijn. Ik heb nu 1 écht goede vriendin.
Hoe reageerden ze chococupcake? Het is in ieder geval goed dat ze je misten toch en zich afvroegen of ze iets fout hadden gedaan. En bij je goede vriendinnen snap ik dat je ze voor die keuze kan stellen, maar bij 'gewone' vrienden werkt dit toch wel anders.. die hebben gewoon een drukker leven dan ik dus als ik wat leuks wil doen moet ik kennelijk contact met hén opnemen omdat ze toch wel altijd iets leuks te doen hebben.
ja inderdaad, op een gegeven moment ga je dan toch maar weer bellen, omdat het nou eenmaal gezellig is om wat leuks te doen met zn allen. maar moet zeggen dat het behoorlijk scheelde in mn telefoonrekening, die 2 maanden niet al die meiden bellen en smsen...
ik vind het ook leuk om met zn allen naar bijvoorbeeld Groots met een zachte G, vrienden an amstel etc te gaan....dan stuur ik al een halfjaar van te voren een sms rond, en krijg ik bijvoorbeeld terug van een vriendin "leuk idee weer....maar niet heus. ik zorg wel dat ik dan op vakantie ben, dan heb ik tenminste een excuus" ... ja, als zij nou eens met leuke ideeen komen!
net als verjaardagscadeaus, regel ik altijd....al ik een week vtv niet rondmail over het cadeau, dan is er een dag vtv nog niks geregeld...
het is mn eigen schuld, ik ga ook over mn eigen grens om het anderen naar de zin te maken....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Nou sorry maar dat vind ik echt een belachelijke opmerking van haar! Dan gaat ze toch lekker niet mee. Een ''nee dankje, is niet echt wat voor mij'' is toch ook voldoende. Maar je hebt dus wel duidelijk gemaakt dat je het niet leuk vind dat ze zo reageerde? Ja het is echt vervelend, cadeaus probeer ik al niet meer, want mn jongensvrienden kopen standaard al geen cadeau voor iemands verjaardag. Koop lekker een cadeau in mn eentje*Marietje* schreef:ja inderdaad, op een gegeven moment ga je dan toch maar weer bellen, omdat het nou eenmaal gezellig is om wat leuks te doen met zn allen. maar moet zeggen dat het behoorlijk scheelde in mn telefoonrekening, die 2 maanden niet al die meiden bellen en smsen...
ik vind het ook leuk om met zn allen naar bijvoorbeeld Groots met een zachte G, vrienden an amstel etc te gaan....dan stuur ik al een halfjaar van te voren een sms rond, en krijg ik bijvoorbeeld terug van een vriendin "leuk idee weer....maar niet heus. ik zorg wel dat ik dan op vakantie ben, dan heb ik tenminste een excuus" ... ja, als zij nou eens met leuke ideeen komen!
net als verjaardagscadeaus, regel ik altijd....al ik een week vtv niet rondmail over het cadeau, dan is er een dag vtv nog niks geregeld...
het is mn eigen schuld, ik ga ook over mn eigen grens om het anderen naar de zin te maken....
O en dat van die telefoon rekening is ironisch genoeg heel herkenbaar
ButterflyEffect- Prater
Ik baal omdat er weer eens zoveel over is van mijn verjaardag (drinken en hapjes). Waarom is dat altijd ? Doe je zo je best, wordt er weinig van gegeten...
Maar goed het was wel gezellig
Maar goed het was wel gezellig
Gast- Gast
Dit komt me ook heel bekend voor...voel me dan ook regelmatig eenzaam. Moet wel zeggen dat in de winter mijn sociale contacten een heel stuk minder zijn dan in de zomer.*Marietje* schreef:ButterflyEffect schreef:Ik baal dat veel van mijn vrienden niet échte vrienden zijn. Krijg daardoor het idee dat het aan mij ligt terwijl dat niet zo is volgens mij.. maar ik ben bijna altijd degene die afspraken moet maken als ik iets wil doen. En ik hoef helemaal niet veel vrienden ofzo maar een paar echte vrienden waar ik op kan bouwen zou wel fijn zijn. Ik heb nu 1 écht goede vriendin.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik dit weekend een heleboel brieven weg had willen schrijven en er welgeteld nul geschreven heb. Vanavond ik elk geval maar eentje proberen te schrijven, dan.
En ik heb zin om keihard te janken en de reden waarom slaat helemaal nergens op
En ik heb zin om keihard te janken en de reden waarom slaat helemaal nergens op
Gast- Gast
Ik baal omdat ik in een stomme situatie zit! Ik zou iets kopen via MP... Dus even heen en weer gemaild en 't product zou worden verstuurd na ontvangst van betaling. Uiteindelijk kon ik 't ergens anders goedkoper krijgen dus heb ik die koop gecanceld... En nu zou het al verstuurd zijn en ben ik de wanbetalen en de trut...
Gast- Gast
Trisha schreef:Ik baal omdat ik in een stomme situatie zit! Ik zou iets kopen via MP... Dus even heen en weer gemaild en 't product zou worden verstuurd na ontvangst van betaling. Uiteindelijk kon ik 't ergens anders goedkoper krijgen dus heb ik die koop gecanceld... En nu zou het al verstuurd zijn en ben ik de wanbetalen en de trut...
Ze zou het opsturen NA betaling...dus hoezo ben je wanbetaler als je nog niet betaald hebt en ze heeft die afspraak gemaakt om het dus na betaling pas op te sturen?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Trisha schreef:Ik baal omdat ik in een stomme situatie zit! Ik zou iets kopen via MP... Dus even heen en weer gemaild en 't product zou worden verstuurd na ontvangst van betaling. Uiteindelijk kon ik 't ergens anders goedkoper krijgen dus heb ik die koop gecanceld... En nu zou het al verstuurd zijn en ben ik de wanbetalen en de trut...
Ze zou het opsturen NA betaling...dus hoezo ben je wanbetaler als je nog niet betaald hebt en ze heeft die afspraak gemaakt om het dus na betaling pas op te sturen?
Tja... Nu komt 't welles-nietes-gedeelte en mijn woord tegen dat van haar; ik heb niks ontvangen en zij heeft 't al verstuurd. M.a.w.; ik zou 't al hebben ontvangen...
Gast- Gast
Dit is zooo te herkennen marietje. Ik zit ook al vanaf vorig jaar Juni thuis ( nouja ook omdat ik zwanger was en onze kleine meid in augustus is geboren ) Nu werd in Juni mijn contract niet verlengd omdat hij al 3x was verlengd en toen konden ze kiezen om me een vast contract te geven of me eruit te knikkeren, tja en dat laatste dus omdat ze zo nodig moesten bezuinigen. Nu ben ik ook al vanaf oktober aan het solliciteren en ik BAAAAAAAL zo gigantisch want ik doe zo goed mijn best maar het wil allemaal niet lukken. Ik solliciteer wel ongeveer 2x per week en er komt gewoon niets uit. En daarentegen dat ik dus ook bijna geen enkele cent heb en elke maand weer in de stress schiet hoe we het allemaal gaan redden met rekeningen, boodschappen, kleine meid.... Behoorlijk stressvol. En het thuiszitten ben ik ook zo ongelooflijk zat!!
Zo, ook ff lekker aan het balen en dat voelt wel even goed.
Zo, ook ff lekker aan het balen en dat voelt wel even goed.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Trisha schreef:Theedoosje schreef:Trisha schreef:Ik baal omdat ik in een stomme situatie zit! Ik zou iets kopen via MP... Dus even heen en weer gemaild en 't product zou worden verstuurd na ontvangst van betaling. Uiteindelijk kon ik 't ergens anders goedkoper krijgen dus heb ik die koop gecanceld... En nu zou het al verstuurd zijn en ben ik de wanbetalen en de trut...
Tja... Nu komt 't welles-nietes-gedeelte en mijn woord tegen dat van haar; ik heb niks ontvangen en zij heeft 't al verstuurd. M.a.w.; ik zou 't al hebben ontvangen...
Ja maar zij heeft geen bewijs verder denk ik dan. Of heeft ze bewijs dat het verstuurd is? En dan nog als jij op papier hebt staan dat ze ze op zou sturen NA betaling kan diegene je toch niks maken?
Gast- Gast
Ik baal van mezelf omdat ik veel te veel pieker en omdat ik weet dat het nergens op slaat. Ik pieker echt over de raarste dingen, nu bijv. of er wel mensen op onze bruiloft komen:S echt te raar voor woorden, ik weet dat het nergens op slaat.. Ik baal er ook van dat mijn vriend dan gek van me wordt.. Ach ja.. misschien komt het weer door mijn maandelijkse periode
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Mimpie, heb er ook last van en heb laatst een boekje gekocht bij de ako. 'Maak van een mug geen olifant'. Staan best handige tips in hoe je op een andere manier dingen kan bekijken en zo relativeren.
ButterflyEffect- Prater
Dolcis_ schreef:Baal Baal... Zucht.. Zucht.. Word echt moe van mezelf.
Vertel en lucht je hart ;-)
We hebben allemaal wel eens van die buien.
Ik baal ontzettend omdat ik iets tegen mijn vriend heb gezegd wat absoluut niet zo bedoelt was maar hij heeft de opmerking anders opgevat en in onze situatie is de opmerking wel lullig als je 'm zo uitlegt. (Snappen jullie 'm nog?)
Voel me behoorlijk klote en kut daardoor, heb al excuses aangeboden en dat het niet zo bedoeld was maar hij smst niet meer terug helaas.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Trisha schreef:Theedoosje schreef:Trisha schreef:Ik baal omdat ik in een stomme situatie zit! Ik zou iets kopen via MP... Dus even heen en weer gemaild en 't product zou worden verstuurd na ontvangst van betaling. Uiteindelijk kon ik 't ergens anders goedkoper krijgen dus heb ik die koop gecanceld... En nu zou het al verstuurd zijn en ben ik de wanbetalen en de trut...
Op welke manier zou ze het dan verzenden? Want mocht het via pakketpost gaan, dan heeft ze een bewijs gekregen van verzending en dan zou je haar kunnen vragen om een kopie. Wel een vervelende situatie, het is voor haar natuurlijk jammer dat je van de koop af ziet, maar ik vind het vrij grof van haar om dan dingen te gaan beweren die niet waar zijn.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Nucia, Zucht.. Ik verveel me te pletter, dus heb tijd zat om er over na te denken. Morgen maar even wat leuke dingen gaan plannen dus
Ik snap je nog. Hoe lang is het geleden dat je hem gesmst hebt dan? Bel hem anders nog even.
Ik snap je nog. Hoe lang is het geleden dat je hem gesmst hebt dan? Bel hem anders nog even.
Gast- Gast
Oh jah.. Ik ben ongesteld geworden en ipv dat ik op mijn voeding ben gaan letten vandaag, eet ik alles wat los en vast zit
Gast- Gast
+1Dolcis_ schreef:Oh jah.. Ik ben ongesteld geworden en ipv dat ik op mijn voeding ben gaan letten vandaag, eet ik alles wat los en vast zit
ButterflyEffect- Prater
Ahh gelukkig! Ben dus niet de enigeButterflyEffect schreef:+1Dolcis_ schreef:Oh jah.. Ik ben ongesteld geworden en ipv dat ik op mijn voeding ben gaan letten vandaag, eet ik alles wat los en vast zit
Gast- Gast
ja dit is al de tweede dag dat ik helemaal los gaDolcis_ schreef:Ahh gelukkig! Ben dus niet de enigeButterflyEffect schreef:+1Dolcis_ schreef:Oh jah.. Ik ben ongesteld geworden en ipv dat ik op mijn voeding ben gaan letten vandaag, eet ik alles wat los en vast zit
Heb opzich wat te vieren dus zo erg is het ook weer niet
ButterflyEffect- Prater
Wat heb je te vieren dan?
Bij mij is het ook mijn 2e dag al. Daarom had ik besloten om vandaag op mijn voeding te letten. Maar is niet echt gelukt. Heb zo'n enorme trek.
Bij mij is het ook mijn 2e dag al. Daarom had ik besloten om vandaag op mijn voeding te letten. Maar is niet echt gelukt. Heb zo'n enorme trek.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Nucia, Zucht.. Ik verveel me te pletter, dus heb tijd zat om er over na te denken. Morgen maar even wat leuke dingen gaan plannen dus
Wat ga je voor leuke dingen plannen morgen? Heb je wel wat leuke vooruitzichten?
Ik heb mijn vriend een uur geleden voor het laatst gesmst. Telefoon neemt hij niet op, hij is echt heel kwaad. Hij gaat ook gelijk sporten dus ik zie hem ook niet als hij thuiskomt en dan is hij pas rond een uur of 10 weer thuis en dan zit ik dus de hele avond met zo'n klotegevoel terwijl het helemaal niet zo bedoeld was.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: