Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik baal!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ik baal! Empty Ik baal!

Bericht  girli wo 27 jul 2011 - 3:35

Ik ben druk bezig met de was. We hadden logees afgelopen weekend en spontaan veel was dus ik had een hoop buiten gehangen. Begint het te regenen!!

Nu zit ik binnen met drie wassen en absoluut geen plek meer om het te laten. *ZUCHT*

Waarom baal jij?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:37

Ow dat is balen! Hier staat de droger trouw zijn werk te doen.

Ik baal van deze werkweek. Ik zou morgen laat beginnen en moet nu ineens om 9u aanwezig zijn om opgehaald te worden om een dag bij een ander hotel te gaan werken, en daar moet ik zaterdag ook (ineens) heen, terwijl ik vrij zou zijn bounce En eigenlijk heb ik helemaal geen zin om naar een ander hotel te gaan waar ik niemand ken en ineens moet leidinggeven, terwijl ik niet eens weet hoe de kamers eruit zien haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  girli wo 27 jul 2011 - 3:43

Pippa schreef:Ow dat is balen! Hier staat de droger trouw zijn werk te doen.

Ik baal van deze werkweek. Ik zou morgen laat beginnen en moet nu ineens om 9u aanwezig zijn om opgehaald te worden om een dag bij een ander hotel te gaan werken, en daar moet ik zaterdag ook (ineens) heen, terwijl ik vrij zou zijn bounce En eigenlijk heb ik helemaal geen zin om naar een ander hotel te gaan waar ik niemand ken en ineens moet leidinggeven, terwijl ik niet eens weet hoe de kamers eruit zien haha!
Helaas heb ik geen droger. Dat was een goede optie geweest!

Kan me voorstellen dat dat niet leuk is! Ik zou dat ook niet leuk vinden. Compenseren ze wel door bijvoorbeeld een andere dag vrij?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:47

Nee, eigenlijk niet, maar ik heb aangegeven er niet meer dan 5 achter elkaar te kunnen werken, dus ik heb nu maandag een extra dag vrij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  ExpressoB wo 27 jul 2011 - 3:51

beddengoed er ook bij? ik doe dan altijd een handdoek opvouwen en die op de punt/stukje van de deur leggen en gooi daar dan alle lakens enzo overheen

heb je een dressboy? of hoe heet zo'n ding haha.. hangers met kleren eraan, alle deurklinken kun je gebruiken als je het op een hangertje hangt
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 20:31

Je zult je was ondertussen al wel kwijt zijn, maar ik moet ook altijd creatief zijn met de was. Over de verwarming, stoelen en gordijnstang (of hoe zoiets ook heet haha).

Ik baal omdat ik niet leuk behandeld ben door m'n werk en m'n motivatie is echt ver te zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  ExpressoB wo 27 jul 2011 - 22:40

Yvaine schreef:Je zult je was ondertussen al wel kwijt zijn, maar ik moet ook altijd creatief zijn met de was. Over de verwarming, stoelen en gordijnstang (of hoe zoiets ook heet haha).

Ik baal omdat ik niet leuk behandeld ben door m'n werk en m'n motivatie is echt ver te zoeken.

hoezo?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  Rush wo 27 jul 2011 - 22:49

Ik baal omdat m`n vriend op vakantie gaat.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 22:54

Ik heb een oproepcontact en had voor een poosje terug gevraagd of ik voor een vast aantal uur kon werken. Mijn leidinggevende zou het gaan overleggen, maar ze verwachtte niet dat het kon omdat er minder opdrachten waren. Ze is er nooit meer op terug gekomen, ook niet nadat ik er een opmerking over had gemaakt. Nu moest ik dus deze week een nieuwe collega inwerken. Ik dacht dat zij een oproepcontract had, maar zij blijkt een contract voor 32 uur te hebben gekregen.

Dat zij mij niet voor vaste uren willen vind ik nog niet erg, maar dat ze er nooit meer op teruggekomen is en niet eerlijk is geweest vind ik wel erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  ExpressoB wo 27 jul 2011 - 23:10

Hmm, raar verhaal! Ik kan daar ook nooit met mijn kop bij! Zou toch nog eens hierover in gesprek gaan hoor.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  PluDan wo 27 jul 2011 - 23:34

girli schreef:Ik ben druk bezig met de was. We hadden logees afgelopen weekend en spontaan veel was dus ik had een hoop buiten gehangen. Begint het te regenen!!

Nu zit ik binnen met drie wassen en absoluut geen plek meer om het te laten. *ZUCHT*

Waarom baal jij?

Heel herkenbaar. Ik heb vanochtend een was gewassen en het hangt nu buiten, ik hoop maar dat het snel droog is.
Ik heb ook geen droger en binnen met dat regenachtige weer droogt het niet snel, heel irritant.

Voor de rest baal ik momenteel nergens van, alleen baal ik een beetje dat ik zoveel moet werken Sad.
Je kunt echt merken dat het vakantie is. Heel leuk voor de mensen die vakantie hebben, maar niet leuk als je zoveel werken moet in de zorg.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:13

ExpressoB schreef:Hmm, raar verhaal! Ik kan daar ook nooit met mijn kop bij! Zou toch nog eens hierover in gesprek gaan hoor.
Opzich snap ik wel dat ze me niet in vaste dienst willen, dit was m'n bijbaan en ben na m'n studie blijven plakken en heb tot op heden nog niets anders gevonden. Maar als ze dat tegen me gezegd hadden, had ik dat helemaal geen probleem gevonden.
Eigenlijk moet ik er wat van zeggen, maar ik vind dat zo lastig. Ik hoop gewoon dat ik snel wat vind en weg kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  Lilou do 28 jul 2011 - 0:17

Ik baal omdat ik echt een pechweek heb. Juist aangeschafte auto had al binnen een week kuren en tot overmaat van ramp is mijn sleutelbos (huissleutels) in de leenauto achtergebleven die we gisteravond terug brachten bij de garage. Auto was echter vanochtend vroeg alweer uitgeleend, dus ik hoop echt dat ze 'm nog vinden eind van de dag. Moeten we zaterdag weer een uur heen en terug naar de garage om die sleutels terug te halen (3e keer deze week) Sad.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  ExpressoB do 28 jul 2011 - 1:00

Yvaine schreef:
ExpressoB schreef:Hmm, raar verhaal! Ik kan daar ook nooit met mijn kop bij! Zou toch nog eens hierover in gesprek gaan hoor.
Opzich snap ik wel dat ze me niet in vaste dienst willen, dit was m'n bijbaan en ben na m'n studie blijven plakken en heb tot op heden nog niets anders gevonden. Maar als ze dat tegen me gezegd hadden, had ik dat helemaal geen probleem gevonden.
Eigenlijk moet ik er wat van zeggen, maar ik vind dat zo lastig. Ik hoop gewoon dat ik snel wat vind en weg kan.

Ze hadden het inderdaad tegen je kunnen zeggen. Kom op, trek je stoute schoenen aan;) en zeg er wat van (informeer ernaar)

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  ExpressoB do 28 jul 2011 - 1:02

Lilou schreef:Ik baal omdat ik echt een pechweek heb. Juist aangeschafte auto had al binnen een week kuren en tot overmaat van ramp is mijn sleutelbos (huissleutels) in de leenauto achtergebleven die we gisteravond terug brachten bij de garage. Auto was echter vanochtend vroeg alweer uitgeleend, dus ik hoop echt dat ze 'm nog vinden eind van de dag. Moeten we zaterdag weer een uur heen en terug naar de garage om die sleutels terug te halen (3e keer deze week) Sad.

Nieuwe auto aangeschaft?
Ze weten toch aan wie ze de auto hebben uitgeleend, kunnen zij toch even die mensen contacten!
Slimpie....altijd in je tas doen, je sleutels of in je jas.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  Lilou do 28 jul 2011 - 2:57

ExpressoB schreef:Nieuwe auto aangeschaft?
Ze weten toch aan wie ze de auto hebben uitgeleend, kunnen zij toch even die mensen contacten!
Slimpie....altijd in je tas doen, je sleutels of in je jas.

Tja, dat zou je denken dat ze diegene kunnen contacten, maar goed. Ik hoop dat ik binnen twee uur nu toch wel wat hoor.
En slim was het inderdaad niet, maar waarschijnlijk zijn de sleutels uit mijn jas gevallen toen deze in de auto lag of toen vriend hem uit de auto pakte :S.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal! Empty Re: Ik baal!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum