BAAL-topic!
+35
Benthe
SnowWhite
VeryCherry
Blond
Lejow
Frappuccino
Lavendel
Japje
Mysterious
Merai
Phileine
Rumble
Miss G
Mida4you
ButterflyEffect
Mariposa
TGR
CCC
nina
banjer49
xxDila
me-girl
Pien
Raindrop
Arwyn
ExpressoB
Lotus
Lynn_
M_as
Rovine
Cow
Cheesegirl
Muppetje
Pannetoet
JD
39 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: BAAL-topic!
Storm schreef:Huh...dus jij werkt en je vriend werkt 40uur? Hoe kunnen jullie dan nog zo krap zitten? omdat jij niet genoeg uren werkt of hebben jullie schulden o.i.d?*Marietje* schreef:@lavendel, ja mn vriend werkt gelukkig wel gewoon 40 uur.... maar wel in de horeca, das geen vetpot...
(als het te persoonlijk is mag je dat ook zeggen hoor)
ik heb de afgelopen 6 maanden zonder werk gezeten. me rot gesolliciteerd, maar gewoonweg nergens aangenomen. precies rond de tijd dat ik werkloos werd, kregen we de sleutel van ons nieuwe huis. dus veel kosten voor het huis, meer vaste lasten, en geen werk. Ik kreeg wel een uitkering, maar die lag rond de 500 euro,natuurlijk mag je al blij zijn dat je een uitkering krijgt, maar 500 euro per maand, dat is echt bijna niet te doen. (als je huur van je huis 700 euro is, g/w/e erbij, overige vaste lasten van t huis, en dan nog niet te spreken over mn eigen ziektekostenrekening per maand enzo etc)
heb een beetje rond kunnen komen van wat spaargeld, maar dat is gewoon echt allemaal op. en mn vriend staat nu rood omdat heel veel van de vaste lasten op hem aankwam de laatste maanden.....
uiteindelijk kon ik dus een baan krijgen, daar werk ik nog, maar dat is maar voor 9 uur. toen dacht ik : beter iets dan niets", maar nu ben ik gewoon aan het verder solliciteren, want ik wil gewoon graag 4 dagen werken....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Storm....
Ik wou maar even zeggen dat ik echt hoop dat jij snel weer wat meer zon in je leven ervaart....
Dus dat ie er niet alleen is, maar dat jij ook de warmte ervan kunt vóelen...
Ik wou maar even zeggen dat ik echt hoop dat jij snel weer wat meer zon in je leven ervaart....
Gast- Gast
Het huis wat wij op het oog hebben wordt vandaag door andere mensen voor de tweede keer bezocht. Wij kunnen pas volgende week voor de hypotheek verder. Ik ben bang dat dit mis gaat en daar baal ik goed van.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik nu al wakker ben op mijn vrije dag door vriend die pas is gaan slapen (die niet eerder kon slapen)
Gast- Gast
Ik baal ervan dat ik gister koorts had en niet mee uit kon en ik nu hoor dat het hartstikke leuk is geweest
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Dolores schreef:Storm....
Ik vind dit heel mooi gezegd! En sluit me er bij aan!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores, ik vind het echt een gave van je dat jij altijd met de goede woorden een juiste snaar kan raken.
Gast- Gast
CKC schreef:Ik baal van de buikpijn die ik heb! Ben bang!
Oow nee buikpijn Dat is voor jou niet goed nou. Of ja iig niet goed voor je gevoel. Hoop dat het niks ergs is.
Gast- Gast
CKC schreef:Ik baal van de buikpijn die ik heb! Ben bang!
Ow nee, lieve CKC toch! Wat voor buikpijn?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:CKC schreef:Ik baal van de buikpijn die ik heb! Ben bang!
Oow nee buikpijn Dat is voor jou niet goed nou. Of ja iig niet goed voor je gevoel. Hoop dat het niks ergs is.
Nee, de vorige keer had ik het ook zo.. Maar goed.. bah!!!!
Gast- Gast
CKC: hoop voor je dat het "gewone" buikpijn is!
Ik baal ervan dat ik verkouden wordt. Had gister en eergister buikpijn, en nu ben ik een beetje snotterig. Zit ook steeds te niezen
Ik baal ervan dat ik verkouden wordt. Had gister en eergister buikpijn, en nu ben ik een beetje snotterig. Zit ook steeds te niezen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Wat klote CKC
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Isabella schreef:CKC schreef:Ik baal van de buikpijn die ik heb! Ben bang!
Zo'n zeurderige.. Ik merkte het bij wakker worden maar besteedde er niet echt aandacht aan.. (vergeet echt dat ik zwanger ben soms..) en nu net op het werk toen ik kopje thee ging maken, voelde ik het weer...
Gast- Gast
CKC schreef:Isabella schreef:CKC schreef:Ik baal van de buikpijn die ik heb! Ben bang!
Zo'n zeurderige.. Ik merkte het bij wakker worden maar besteedde er niet echt aandacht aan.. (vergeet echt dat ik zwanger ben soms..) en nu net op het werk toen ik kopje thee ging maken, voelde ik het weer...
Kunnen het niet bv. je darmen zijn, die gewoon op je zwangerschap reageren? Of je blaas bv, dat je daar last van hebt? Of voelt het echt als pijn in je buik zelf?
Gast- Gast
wat voor buikpijn ckc? menstruatiepijn hoeft niks ergs te betekenen, dat had ik ook heel erg! en het gevoel dat heel je buik opgeblazen is.
Gast- Gast
CKC schreef:Theedoosje schreef:CKC schreef:Ik baal van de buikpijn die ik heb! Ben bang!
Nee, de vorige keer had ik het ook zo.. Maar goed.. bah!!!!
Oei dat klinkt niet fijn Ik ga duimen dat het dat niet is
Gast- Gast
Ik baal omdat ik vanavond tentamen heb en er nog maar heel weinig voor heb geleerd! Nu even flink bikkelen en dan maar hopen dat ik op het laatste moment wat kan onthouden. Alleen ik word gek van mn uitstelgedrag.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik baal omdat ik vanavond tentamen heb en er nog maar heel weinig voor heb geleerd! Nu even flink bikkelen en dan maar hopen dat ik op het laatste moment wat kan onthouden. Alleen ik word gek van mn uitstelgedrag.
Herkenbaar. Zo was ik ook altijd..uitstellen en dan op het laatst in de stress zitten.
Succes! Ik hoop dat het vanavond goed gaat
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik baal omdat ik vanavond tentamen heb en er nog maar heel weinig voor heb geleerd! Nu even flink bikkelen en dan maar hopen dat ik op het laatste moment wat kan onthouden. Alleen ik word gek van mn uitstelgedrag.
Dan spreek je met jezelf een aantal bladzijdes of punten af die je gedaan MOET hebben en dan mag je even hier komen spieken.
Gast- Gast
En buikpijn is eng als je zwanger bent maar ik heb ook veel verschillende soorten, erge buikpijn gehad en het is toch goed gegaan. Dus probeer je angst een beetje te laten gaan.
Gast- Gast
ja stom is dat he. Ik haat het. Maar dankjeTheedoosje schreef:Elodie schreef:Ik baal omdat ik vanavond tentamen heb en er nog maar heel weinig voor heb geleerd! Nu even flink bikkelen en dan maar hopen dat ik op het laatste moment wat kan onthouden. Alleen ik word gek van mn uitstelgedrag.
Herkenbaar. Zo was ik ook altijd..uitstellen en dan op het laatst in de stress zitten.
Succes! Ik hoop dat het vanavond goed gaat
Isabella, dat is 'n goede!
Gast- Gast
@Elodie> ja stom dat je dat dan toch iedere keer doet...dacht ik achteraf dan altijd. En toen ik ging afstuderen was ik helemaal in de stress en bang dat ik het niet klaar kreeg op tijd. Mijn ex had mij toen gelukkig wel gesteund hahaha
Of je zet een kookwekker. 30 min leren, 15 min hier of iets anders doen, 30 min leren etc.
Of je zet een kookwekker. 30 min leren, 15 min hier of iets anders doen, 30 min leren etc.
Gast- Gast
Fijn dat jij toen geholpen bent;)
Pff ik heb weer zitten bellen...en nu ga ik dan echt leren! Doe denk ik 1 a 1,5 uur en dan 15 min pauze ofso.
Pff ik heb weer zitten bellen...en nu ga ik dan echt leren! Doe denk ik 1 a 1,5 uur en dan 15 min pauze ofso.
Gast- Gast
Kan jij een uur lang alles in je opnemen? Ik zou eerder een pauze nemen, maar als jij dat kan moet je doen wat voor jou haalbaar is. Succes nogmaals
Gast- Gast
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: