Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BAAL-topic!

+35
Benthe
SnowWhite
VeryCherry
Blond
Lejow
Frappuccino
Lavendel
Japje
Mysterious
Merai
Phileine
Rumble
Miss G
Mida4you
ButterflyEffect
Mariposa
TGR
CCC
nina
banjer49
xxDila
me-girl
Pien
Raindrop
Arwyn
ExpressoB
Lotus
Lynn_
M_as
Rovine
Cow
Cheesegirl
Muppetje
Pannetoet
JD
39 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

BAAL-topic! - Pagina 7 Empty Re: BAAL-topic!

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 1:35

Theedoosje schreef:Kan jij een uur lang alles in je opnemen? Ik zou eerder een pauze nemen, maar als jij dat kan moet je doen wat voor jou haalbaar is. Succes nogmaals smile
Ja dat werkt voor mij het beste. Raak juist afgeleid als ik te vaak iets tussendoor ga doen, en daarbij, mezelf kennende, wordt zo'n pauze ook altijd weer iets langer.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 1:53

Elodie schreef:
Theedoosje schreef:Kan jij een uur lang alles in je opnemen? Ik zou eerder een pauze nemen, maar als jij dat kan moet je doen wat voor jou haalbaar is. Succes nogmaals smile
Ja dat werkt voor mij het beste. Raak juist afgeleid als ik te vaak iets tussendoor ga doen, en daarbij, mezelf kennende, wordt zo'n pauze ook altijd weer iets langer.

aaah zo oke. Ja daarom is het voor iedereen weer anders. Ben je inmiddels al wat opgeschoten? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 1:57

Theedoosje schreef:
Elodie schreef:

aaah zo oke. Ja daarom is het voor iedereen weer anders. Ben je inmiddels al wat opgeschoten? Wink
Ja Very Happy heb al best wat gedaan. maar de tijd gaat ook dringen haha. Maar goed, je ziet..mijn pauze is alweer te lang Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 2:05

Goed bezig Elodie! Very Happy Weer gauw aan de slag Wink

Gast
Gast

Bericht  Lavendel do 3 feb 2011 - 2:36

CKC: kun je nu niet veel sneller een echo laten maken om te kijken of het goed zit omdat het de vorige keer verkeerd is gegaan?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 2:38

Ik baal, ik word gèk van de buurheks die een poetsmanie heeft en twee keer per dag haar hele huis dweilt. Dat moet ze natuurlijk zelf weten, maar is het echt nodig om de volle emmers sop zo van het balkon leeg te gooien?! Als ik wil dat mijn fiets elke dag gewassen wordt vraag ik het wel hoor... Evil or Very Mad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Cheesegirl do 3 feb 2011 - 2:57

Ik moest wel een beetje lachen om je manier van schrijven CL! Haha! :P
Maar het is natuurlijk wel een beetje overdreven om je huis 2 x per dag te dweilen en dat water vervolgens over jouw fiets te gooien..

Ik baal ook, op school zijn ze elke keer aan het schuiven in mijn rooster waardoor ik nog moeilijker een baan kan vinden, heb mega spierpijn van het sporten, heb ontzettend zin in van alles lekkers terwijl het al een paar dagen goed gaat. Bleeeehhh
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 3:03

Nja, het is gewoon een ontzettend irritante vrouw. De ene emmer sop gooit ze bij de galerij naar beneden en de ander van haar balkon, ik heb al een paar keer gehad dat ik maar net onder haar balkon doorliep en ze gooit het gewoon zonder te kijken naar beneden. Vaak ook een sopje met bleek, dus als je dat over je heen krijgt ben je gewoon de sjaak. Met oud&nieuw heeft ze mij en mijn zoontje doelbewust natgegooid, sindsdien zegt ze helemaal niks meer.
Hmmm, misschien moet ik ook maar elke dag emmers sop over hun heilige Mercedes gooien angel
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel do 3 feb 2011 - 3:09

CherrieLola schreef: Met oud&nieuw heeft ze mij en mijn zoontje doelbewust natgegooid, sindsdien zegt ze helemaal niks meer.

Nah! dat slaat ook nergens op! Hebben jullie een keer ruzie gehad ofzo? Of doet ze dit gewoon dagelijks bij mensen omdat ze het leuk vind en haar leven verder zo kut is..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 3:14

Lavendel schreef:
CherrieLola schreef: Met oud&nieuw heeft ze mij en mijn zoontje doelbewust natgegooid, sindsdien zegt ze helemaal niks meer.

Nah! dat slaat ook nergens op! Hebben jullie een keer ruzie gehad ofzo? Of doet ze dit gewoon dagelijks bij mensen omdat ze het leuk vind en haar leven verder zo kut is..

Ze kan niet tegen herrie en troep en we waren vuurwerk aan het afsteken. Gewoon na tien uur 's ochtends hoor, dus het was gewoon legaal, maar zij kon het niet hebben.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel do 3 feb 2011 - 3:20

zure taart, echt hoe ongezellig is je leven als je overal zo moeilijk over doet? Rolling Eyes
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 3:31

CherrieLola schreef:Nja, het is gewoon een ontzettend irritante vrouw. De ene emmer sop gooit ze bij de galerij naar beneden en de ander van haar balkon, ik heb al een paar keer gehad dat ik maar net onder haar balkon doorliep en ze gooit het gewoon zonder te kijken naar beneden. Vaak ook een sopje met bleek, dus als je dat over je heen krijgt ben je gewoon de sjaak. Met oud&nieuw heeft ze mij en mijn zoontje doelbewust natgegooid, sindsdien zegt ze helemaal niks meer.
Hmmm, misschien moet ik ook maar elke dag emmers sop over hun heilige Mercedes gooien angel

Emmertje remolie brengt je dan meer plezier...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 3:32

Wat een *** ik zou lang niet zo vriendelijk blijven.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 3 feb 2011 - 4:02

Nja, zolang ze me negeert en ik haar en d'r vent vind ik het best. Misschien ga ik er nog wel wat van zeggen hoor. Maar alleen al het bedenken van wraakacties brengt veel genoegdoening Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SnowWhite do 3 feb 2011 - 7:58

Ik baal van mezelf. Vandaag thuis gebleven omdat ik mij totaal lamlendig voelde, naar de toilet lopen was al teveel (pijn in mn spieren), pijn in mn keel, snotterig en compleet uitgeput. Dus ik heb mij ziek gemeld met de boodschap eind van de middag wel even te bellen hoe ik mij voelde na een aantal uren te hebben geslapen.
Ik voelde mij al beter en kan ook eigenlijk helemaal niet tegen thuis zitten (ook al ben ik ziek). Ik ga dan teveel over dingen nadenken en moet eigenlijk dingen te doen hebben. Nu heb ik gebeld dat ik morgen wel weer kom werken (werk op een buitenschoolse opvang), maar ze vroegen of dit wel zo'n goed idee was. Uiteindelijk zei mijn locatiemanager dat als ik dacht dit aan te kunnen morgen maar gewoon moet komen. Natuurlijk ben ik nog niet op en top fit en zou het verstandig zijn als ik nog thuis bleef, maar waarom heb ik die onrust in mijn lichaam? Waarom kan ik niet gewoon naar mijn lichaam luisteren. Ik weet het allemaal wel, alleen nu moet ik het nog doen!

Ook baal ik van mijn baan en collega's. Zoals ik al aan gaf werk ik op een buitenschoolse opvang, wat betekent dat je niet super veel uren kan draaien. Dit is nu ook mijn punt. Ik wil gewoon een lekker urencontract hebben dat ook 'eerlijk' verdeeld over de week is. Dus geen 24 uur bijvoorbeeld verdeeld over 5 dagen, maar dan 24 uur over 3 dagen.
Nu ben ik wel op zoek naar een andere baan met meer uren, maar dat is ook niet 1,2,3 gepiept.

Sorry, maar ik moest het even kwijt Embarassed
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Benthe vr 4 feb 2011 - 1:16

Ik baal omdat mijn scriptieplan is afgekeurd omdat het niet genoeg te maken heeft met mijn hoofdvak, terwijl ik dit nota bene nog nagevraagd heb en dit geen probleem zou zijn. Ik had ook al een stage geregeld en nu lijkt alles op losse schroeven te staan, terwijl ik over twee weken al zou beginnen. Ik weet even niet wat ik nu moet doen en dat terwijl ik zo goed en fanatiek bezig was met mijn studie. Bah.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Merai vr 4 feb 2011 - 1:17

Sorry dat ik niet op de rest reageer, heb het niet gelezen. Ik moet even mijn frustraties spuien, we zouden morgen het contract van ons nieuwe huurhuis tekenen. Krijgen we vandaag een mail dat ze toch niet gaan verhuren. We moeten per 1 april ons huidige huis uit. Stom!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:24

Benthe, balen dat je scriptieplan is afgekeurd! Ik zou een gesprekje aangaan met degene die daarover gaat en uitleggen dat je van tevoren nog gevraagd hebt of het goed was en dat dat zo was. Of heb je dat al gedaan?

Merai, dat is klote, zeg! Waarom gaat het niet door? Dus nu moeten jullie op zoek naar iets anders?

Gast
Gast

Bericht  Benthe vr 4 feb 2011 - 1:57

Ja dat probeer ik nu. Ik heb de docent die er over gaat een mail gestuurd, dus hopelijk is er een mouw aan te passen. Als ik alles weer om moet gooien dat wordt het wel een probleem, want ik heb ook al veel research er voor gedaan en dan moet ik ook weer een nieuwe stageplek zoeken en die liggen hier ook niet voor het oprapen.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Bericht  Benthe vr 4 feb 2011 - 1:58

Balen van jullie huurcontract Merai! Dat kunnen ze toch niet zomaar maken? Wat gaven ze voor reden ervoor?
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Bericht  PrimaBella vr 4 feb 2011 - 4:31

Ik baal omdat de baan waar ik op gesolliciteerd heb toch niet helemaal geschikt blijkt voor mij..
Dus nu toch maar op zoek naar iets anders!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Merai vr 4 feb 2011 - 5:18

Thanx ladies! Het was particulier en er staat nog niks zwart op wit dus we hebben geen poot om op te staan. Er stond geen reden bij.. ben net wel gebeld voor iets anders dus hoop dat dat iets is!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:23

Ja ik baal! Ik wil heeeeeeel graag de film 'Black Swan' zien. Niemand kon of wilde met me mee, dus besloot ik alleen uit mijn werk ernaar toe te gaan, die van 17u. Toen zat ik in de verkeerde bus, uitstappen, in een andere bus, overstappen, was ik een kwartier te laat. Mocht niet meer naar binnen. Ik naar huis, twijfelen of ik dan terug zou gaan voor die van 19:30. Thuis gekomen wilde ik reserveren, was het al uitverkocht. Daar baal ik van!

Heb mezelf getrakteerd op een patatje en een kaassoufle + het 3e seizoen van 'The L word'. Als troost smile

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 4 feb 2011 - 7:50

Ik baal omdat ons 'openhaardje' net kapot is gesprongen, ik deed de bio-ethanol erin en er sprong een ruitje uit Sad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 7:55

Ik baal eigenlijk totaal niet vandaag...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: