Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik baal...

Ga naar beneden

Ik baal... Empty Ik baal...

Bericht  _Muppit di 31 jan 2012 - 10:12

Ik heb zojuist de mogelijkheid aangeboden gekregen om 1 á 2 diensten per week te werken op een ontzettend leuke groep.
Daarnaast ben ik ook bezig met afstuderen. Ik weet nog niet hoe dit allemaal loopt en kan dus niet veel toezeggen, terwijl ik het zo graag zou willen Sad!
Ik baal dat ik niet weet waar ik aan toe ben, dat ik hen geen duidelijkheid kan geven en dat ik het moeilijk vind om nee te zeggen...

Eigenlijk weet ik ook niet wat ik met dit topic wil, maarja...
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal... Empty Re: Ik baal...

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 10:17

Je bent al bezig met af studeren? Dan is het inderdaad moeilijk om te toe te zeggen. Weet niet hoeveel je bij je stagebedrijf moet zijn?

Ik heb zelf mijn afstuderen opgeschoven om een half jaar te kunnen werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal... Empty Re: Ik baal...

Bericht  _Muppit di 31 jan 2012 - 10:22

In principe hoeven we maar een paar keer op de groepen te gaan kijken, de rest is erg veel eigen tijd indelen... Zelf afspraken maken voor interviews e.d. Aangezien ik onregelmatig zou werken (veel avonddiensten) houd ik veel tijd over.
Ik denk dat het in principe zou moeten kunnen, maar zowel ik als mijn afstudeermaatje zijn hier best voorzichtig in... Wat als ik het niet waar kan maken...
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal... Empty Re: Ik baal...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum