BAAL-topic!
+35
Benthe
SnowWhite
VeryCherry
Blond
Lejow
Frappuccino
Lavendel
Japje
Mysterious
Merai
Phileine
Rumble
Miss G
Mida4you
ButterflyEffect
Mariposa
TGR
CCC
nina
banjer49
xxDila
me-girl
Pien
Raindrop
Arwyn
ExpressoB
Lotus
Lynn_
M_as
Rovine
Cow
Cheesegirl
Muppetje
Pannetoet
JD
39 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: BAAL-topic!
Isabella schreef:Nucia schreef:
.
Ik ga jou morgen een PM sturen, okée?
Dat is goed. Ik zie 'm wel tegemoet.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
CKC schreef:Nucia schreef:Ja het is momenteel wel zwaar hoor, vooral de dingen die erbij komen kijken en ik ben natuurlijk ook nog gewoon 29 weken zwanger, dus kan er niet heel veel stress bij gebruiken. De medicijnen lijken zijn werking prima te doen gelukkig maar ik vraag me af hoe lang dit nog gaat duren en hoe onze relatie hiertegen bestand is.
We praten gelukkig wel veel, zolang we nog communiceren heb ik het gevoel dat het nog wel goed gaat gelukkig.
Al moet ik er natuurlijk zelf niet aan onderdoor gaan.
Wat is er allemaal aan de hand?
Tja, wat niet. Er zit zoveel in mijn hoofd momenteel dat ik het ook even niet meer weet maar ik hou mezelf maar voor dat er altijd zonneschijn na regen komt en dat er echt wel weer betere tijden aanbreken.
Lief dat je het vraagt en van harte nog met je zwangerschap! (of had ik dat al gedaan in de zwangerschapspijler?)
Rumble- Prater
Knuffel voor alle dames hier die hem kunnen gebruiken!
Ik baal vandaag ook een beetje, de relatie met mijn moeder zit me even dwars nadat ze me op facebook heeft toegevoegd. Achja, morgen weer een dag.
CKC, wat een briljante avatar
Ik baal vandaag ook een beetje, de relatie met mijn moeder zit me even dwars nadat ze me op facebook heeft toegevoegd. Achja, morgen weer een dag.
CKC, wat een briljante avatar
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:Nucia, Lijkt mij wel lastig om met iemand te zijn met een burnout. Is voor die persoon moeilijk, maar de hele sfeer veranderd erdoor in huis.. Hoop dat hij snel op knapt en jij ook wat minder stress ervan hebt.
Communicatie is ook erg belangrijk. Dan begrijp je elkaar vaak toch wat beter. Vergeet jezelf in elk geval niet
DIkke knuffel!
Isabella, als je meer naar Nee neigt, zou ik het denk ik niet doen..
Dankjewel, lief van je!
Rumble- Prater
Storm schreef:Ik baal omdat ik me altijd maar rot voel, en dat gevoel drukt als lood op mijn schouders. Ik kan nergens meer van genieten en voel me gevangen tussen 4 muren.
Hoe kan dat? Zit je ergens mee??
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zit op dit moment echt in een kut periode van mijn leven. Gelukkig worden we ermee geholpen (professionele hulp) dus er is iig een begin voor een betere start. Maar het is nu nog elke dag mijn hoofd boven water proberen te houden.TGR schreef:Storm schreef:Ik baal omdat ik me altijd maar rot voel, en dat gevoel drukt als lood op mijn schouders. Ik kan nergens meer van genieten en voel me gevangen tussen 4 muren.
En dat vind je heel gek omdat...?
Jij moet jezelf wat meer gunnen.
Hoe is het met jou meid? Hoe voel je je nu?
Rest van de meiden; bedankt voor jullie knuffel!
Gast- Gast
Storm, lijkt me wel een fijne wetenschap dat je er in elk geval al wel mee bezig bent. Ook al gaat het nog niet zoals je het het liefste hebt. Het begin is er, en volgens mij is het nog best een moeilijke weg, maar er komen betere tijden.
Gast- Gast
ik baal omdat onze afdeling op het werk gesplitst wordt enb ik dus bij een andere afdeling wordt ingedeeld
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
ik baal omdat we financieel gewoon echt een dieptepunt hebben nu...
ik moét echt zsm werk vinden. op mijn rekening staat 3,00 euro, op mn spaarrekening 100 euro.
Mn vriend staat 2400 euro rood....
ik weet echt niet hoe we deze maand door moeten gaan komen...
ik moét echt zsm werk vinden. op mijn rekening staat 3,00 euro, op mn spaarrekening 100 euro.
Mn vriend staat 2400 euro rood....
ik weet echt niet hoe we deze maand door moeten gaan komen...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Marietje...
Ik heb het je een tijdje terug in een ander topic ook gevraagd maar waarom willen jullie een baby als jullie geen cent te makken hebben? Ik vind het echt heel erg voor jullie dat jullie zo financieel krap zitten, maar een baby is grof gezegd ook een grote kostenpost en daar moeten jullie wel rekening mee houden.
Of hoop je dat je zo snel mogelijk een baan hebt en dat het allemaal wel goed komt?
Hoe dan ook, ik vind het erg rot voor jullie. Kunnen jullie geen geld lenen van je ouders/schoonouders, om boodschappen te doen? Ik lees dat je geen werk hebt, werk je niet meer in dat kinderdagverblijf dan? En wat doet je vriend?
Ik heb het je een tijdje terug in een ander topic ook gevraagd maar waarom willen jullie een baby als jullie geen cent te makken hebben? Ik vind het echt heel erg voor jullie dat jullie zo financieel krap zitten, maar een baby is grof gezegd ook een grote kostenpost en daar moeten jullie wel rekening mee houden.
Of hoop je dat je zo snel mogelijk een baan hebt en dat het allemaal wel goed komt?
Hoe dan ook, ik vind het erg rot voor jullie. Kunnen jullie geen geld lenen van je ouders/schoonouders, om boodschappen te doen? Ik lees dat je geen werk hebt, werk je niet meer in dat kinderdagverblijf dan? En wat doet je vriend?
Laatst aangepast door Storm op wo 2 feb 2011 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan zou ik niet twijfelen over waar je werkt maar zo snel mogelijk ja zeggen als je ergens kunt beginnen? Je had toch een plaats waar je aan de slag kan? Of heb ik het fout begrepen? Het lijkt me een heel rotte situatie. Sterkte!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Gast- Gast
Wat rot voor je Storm. Dikke knuffel . Hopelijk voel je je snel beter. Hoe gaat het me je vriend? Heeft hij er ook last van?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Gast- Gast
Een dikke knuffel voor jou Storm!
weg
weg
Laatst aangepast door Darcy op wo 2 feb 2011 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat willen ze je betalen, Darcy, en wat is je uurtarief? Dat soort dingen lijken me in het begin ook erg moeilijk, maar het zal vanzelf wel wennen neem ik aan Heb je een beetje research gedaan naar wat voor prijzen gebruikelijk zijn?
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Gast- Gast
@Lynn en Storm.
We willen inderdaad heel erg graag een kindje, en we hebben laatst zitten denken om gewoon te stoppen en te zien hoe het financieel loopt. Maar al snel besloten we dat dit gewon echt niet slim was, dus we hadden al besloten te wachten tot het financieel stukken beter gaat, dus voor nu hebben we september in ons hoofd, maar misschien wordt dat zelfs wel later.
en ja ik had inderdaad banendilemma. ik heb 3 sollicitaties lopen. ik ben bij 1 baan sowieso aangenomen, alleen is dat voor 5 dagen. de max in de kinderopvang is tegenwoordig vastgesteld op 4 dagen (wettelijk) omdat het werk gewoon te zwaar is voor 5 dagen. bovendien zou ik in deze functie nooit minder dagen gaan werken. dus als ik toch ervaar dat 5 dagen te zwaar is, of als ik wel zwanger wordt, moet ik wéér op zoek naar iets anders, terwijl ik juist nu iets wil vinden waar ik voorlopig gewoon op mn plek zit.
mn werkgever nu is heel erg leuk, maar ik heb er maar 9 uur op contract, en ze kunnen me niet zwartop wit geven wanneer ik 36 uur krijg, maar dat ligt wel in de planning....
en er is een superleuke baan waarvan ik de 3e week van februari hoor of ik ben aangenomen, voor 4 dagen.
en ik heb aanstaande maandag nog een gesprek voor een baan voor 4 dagen....
dus ik heb sowieso per 1 maart wel een baan, dat kan haast niet anders, ik weet gewoon niet wat wijsheid is. Nu kiezen voor het meeste geld, dus die eerste baan van 5 dagen? maar dan de kans hebben dat dit gewoon teveel en te zwaar is, en dan niet terug kunnen naar minder dagen? of het even afwachten en te gokken op 1 van die andere 2 banen?.....lastig....
We willen inderdaad heel erg graag een kindje, en we hebben laatst zitten denken om gewoon te stoppen en te zien hoe het financieel loopt. Maar al snel besloten we dat dit gewon echt niet slim was, dus we hadden al besloten te wachten tot het financieel stukken beter gaat, dus voor nu hebben we september in ons hoofd, maar misschien wordt dat zelfs wel later.
en ja ik had inderdaad banendilemma. ik heb 3 sollicitaties lopen. ik ben bij 1 baan sowieso aangenomen, alleen is dat voor 5 dagen. de max in de kinderopvang is tegenwoordig vastgesteld op 4 dagen (wettelijk) omdat het werk gewoon te zwaar is voor 5 dagen. bovendien zou ik in deze functie nooit minder dagen gaan werken. dus als ik toch ervaar dat 5 dagen te zwaar is, of als ik wel zwanger wordt, moet ik wéér op zoek naar iets anders, terwijl ik juist nu iets wil vinden waar ik voorlopig gewoon op mn plek zit.
mn werkgever nu is heel erg leuk, maar ik heb er maar 9 uur op contract, en ze kunnen me niet zwartop wit geven wanneer ik 36 uur krijg, maar dat ligt wel in de planning....
en er is een superleuke baan waarvan ik de 3e week van februari hoor of ik ben aangenomen, voor 4 dagen.
dus ik heb sowieso per 1 maart wel een baan, dat kan haast niet anders, ik weet gewoon niet wat wijsheid is. Nu kiezen voor het meeste geld, dus die eerste baan van 5 dagen? maar dan de kans hebben dat dit gewoon teveel en te zwaar is, en dan niet terug kunnen naar minder dagen? of het even afwachten en te gokken op 1 van die andere 2 banen?.....lastig....
JD- Ratel
*Marietje* schreef:@Lynn en Storm.
En je vriend? Werkt hij?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Een vierde? Dat is wel echt schandalig weinig inderdaad... Je zou nog kunnen proberen te onderhandelen natuurlijk.
Laatst aangepast door Japje op wo 2 feb 2011 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Japje- Fluisteraar
Gast- Gast
Haha en daar heb je dan een universitaire opleiding voor gedaan zeker. Dacht het ff niet he Als vertaler zou ik freelance ook niet heel veel verdienen. Uitgaande van de gemiddelde prijs die freelancers rekenen en het gemiddelde aantal woorden dat een vertaler vertaalt, kom je uit op een bedrag van 25 euro bruto per uur. Tja... Gelukkig vertaal ik wat sneller dan gemiddeld en zou ik dus nog wat hoger uitkomen, maar een vetpot is het niet.
Japje- Fluisteraar
@lavendel, ja mn vriend werkt gelukkig wel gewoon 40 uur.... maar wel in de horeca, das geen vetpot...
JD- Ratel
Ik baal, omdat ik net een blauwe envelop in de brievenbus vond. Of ik even 500 euro wil terugbetalen voor 18 maart 2011!
Gast- Gast
Huh...dus jij werkt en je vriend werkt 40uur? Hoe kunnen jullie dan nog zo krap zitten? omdat jij niet genoeg uren werkt of hebben jullie schulden o.i.d?*Marietje* schreef:@lavendel, ja mn vriend werkt gelukkig wel gewoon 40 uur.... maar wel in de horeca, das geen vetpot...
(als het te persoonlijk is mag je dat ook zeggen hoor)
Gast- Gast
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: