Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baal!

+3
Kowalski
Bazinga
RYW
7 plaatsers

Ga naar beneden

Baal! Empty Baal!

Bericht  RYW vr 24 aug 2012 - 21:45

Blegh!!!!!

Ik heb niet echt gekeken of er al een baaltopic was, maar ik heb zo de pest in vandaag! Straks moet ik op een regenachtig voetbalveld gaan staan omdat de oudste moet voetballen, de jongste moet mee maar is enorm dwars terwijl ik echt ZO moe ben en het echt niet meer trek zonder hulp. Vriend zit in zijn eigen huis op zijn zoon te wachten, en zijn ex kwam maar niet opdagen met zoon. Blijkt via nota bene haar ouders dat ze met hun zoon op vakantie is, ergens buitenland, in het weekend van mijn vriend, zonder overleg en zelfs maar hem op de hoogte te stellen. Die zit dus, logischerwijs, depri, boos en verdrietig te zijn op 125 km afstand, ik kan niets voor hem doen en hij niet voor mij. Mijn zoons hebben ook de huiskamer veranderd in een levensgrote knikkerbaan. Ik moet nog ongeveer 300 kilo was doen, de kat brengt telkens kikkers binnen (vraag me niet waarom) en ik kan niet de puf opbrengen om te solliciteren op een fantastische vacature.

Blegh! Zo, dat moest er even uit. Wie nog meer?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  Bazinga vr 24 aug 2012 - 21:55

Nou ik wilde klagen over 't feit dat mijn bruingebrande huidje begint te vervellen.. Maar ik denk dat ik mijn vervelde probleempjes begin te waarderen. (Net als mijn wassende moeder, mijn kikkerloze Frits enz enz)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  Gast vr 24 aug 2012 - 22:13

Ik ben juist dolgelukkig.maar wil jou een welgemeende knuffel schenken. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 0:23

RYW hug klinkt alsof je wel een flink bakkie troost kunt gebruiken.



Baal! Hsfile_163878

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  Kowalski za 25 aug 2012 - 0:31

RYW Baal! 699888

Ik baal van mezelf Baal! 394967 Das best jammer want ik moet het er toch mee doen, haha!

Ik zit de laatste tijd met nogal wat aan mijn koppie, waardoor ik een beetje rust wil creëren door niet al teveel te plannen. Als ik teveel vast leg, voel ik een enorme druk om al die afspraken na te komen en die kan ik nu niet aan. Maar nu is het dus zaterdag, verveel ik me en wil ik eigenlijk gewoon iets leuks doen vanavond, maar logischerwijs hebben al m'n vrienden nu al iets anders gepland... Bummer! Baal! 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  girli za 25 aug 2012 - 0:40

Ik baal, omdat ik zo ontzettend lui ben. Ik hang praktisch de hele dag op de bank voor de tv, op het forum of lees een boek. Totaal nutteloos. Ik zit in een negatieve spiraal en ik kom er gewoon niet uit. Ik denk steeds "morgen", maar het helpt geen klap.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 1:09

hug RYW.

Ik baal omdat we lekkage hebben in de badkamer en de Unive zegt dat het niet onder de dekking valt, maar er komt nog een expert bij kijken, want ik was het niet eens met de uitspraak. Ik hoop zo dat het wel onder de dekking valt want het kost een godsvermogen weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  Kowalski za 25 aug 2012 - 1:27

Girli Baal! 699888 Weet je hoe het komt? Zou het helpen om gewoon met iemand iets af te spreken, zodat je wel 'moet'?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  nijntje4 za 25 aug 2012 - 3:37

Sterkte allemaal...

Ik baal omdat ik vandaag een verschrikkelijk offday heb omdat ik het even helemaal gehad heb met solliciteren. En niet alleen dat, maar sowieso de onrust in mijn leven wat betreft geld, vrienden, hobbies enz. Het is net of alles wegglipt.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  SarahKey za 25 aug 2012 - 4:22

RYW: dat is idd balen! Wat een *** van een ex zeg, dat ze niet even de moeite neemt om je vriend op de hoogte te stellen. Damn zou daar echt pissed over zijn. En hoe was het bij het voetballen? Baal! 699888

Doedel: oh dat is ook balen, je huis is net nieuw! Baal! 699888

Ik baal omdat mijn man gestopt is met roken en niet te genieten is. En dan issie een week saggerijnig, kan niemand wat goed doen en dan begint hij weer Rolling Eyes Ik baal omdat hij wéér een poging waagt maar weet nu al dat hij het toch niet volhoud. En ik zit de komende week met een stik saggerijnige man.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  RYW za 25 aug 2012 - 9:50

Lieve reacties allemaal, bedankt. Jullie hebben ook een stapel baalzaken lees ik. Doedel, wat enorm vervelend van die lekkage. Weer zoiets waar je dan weer achteraan moet, zo vermoeiend en zo veel geld inderdaad... Vervelend ook van de solliciterende en energieloze meiden, ik ken helaas het gevoel erg goed, sterkte allemaal daarmee!

SarahKey, mijn zoon vond het heerlijk, maar ik ben echt totaal weggeregend Baal! 1270000679 Ik had kort voor het weggaan bonje met de jongste waardoor ik echt bijna te laat de deur uit rende (toen de zon nog scheen) zonder jas met alleen een mouwloos hemdje aan. En toen het begon te plenzen stond ik daar in mijn hemdje te rillen, maar no way dat ik me ga laten kennen met al die luidruchtige voetbalvaders. Inmiddels na een hete douche weer op de bank met een kop thee, en totaal doodvermoeid, helaas. Enne... die ex, ja... laat ik het zo zeggen, mijn ergste nachtmerrie is een high tea met Osama Bin Laden, Satan, Saddam Hoessein en de ex van mijn vriend Twisted Evil Dat vat wel redelijk samen hoe ik op het moment over haar denk, geloof ik...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  girli za 25 aug 2012 - 10:33

Kowalski schreef:Girli Baal! 699888 Weet je hoe het komt? Zou het helpen om gewoon met iemand iets af te spreken, zodat je wel 'moet'?
Bedankt voor je lieve reactie Baal! 699888 Het valt me altijd op dat je naar iedereen geïnteresseerd toe reageert, ook als je zelf niet helemaal lekker in je vel zit. Dat vind ik echt een goede eigenschap.

Ik weet niet zo goed waar het door komt. Wel heb ik nogmaals besloten dat het morgen anders moet. In tegenstelling tot andere dagen heb ik een lijstje van drie dingen bedacht die ik wil doen. Dit om de haabaarheid te vergroten en ik kan komende week elke dag iets leuks doen. Vriendinnen zijn helaas op vakantie, dus dat wordt lastig.

Heb je toch nog leuke plannen kunnen maken voor vandaag?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  Gast za 25 aug 2012 - 10:35

Ik baal omdat ik zwaar overprikkeld ben en niet kan slapen door Brabant Open Air die nu volop bezig is, ik tril zowat mijn bed uit. Lekker meedeinen met de Kaiser Chiefs, 'Ruby ruby ruby ruby...'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  Lady4 za 25 aug 2012 - 19:52

RYW, ik sluit graag aan nu de high tea! Wink Vandaag kun je hopelijk lekker bijkomen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  RYW za 25 aug 2012 - 20:55

Lady4 schreef:RYW, ik sluit graag aan nu de high tea! Wink Vandaag kun je hopelijk lekker bijkomen.

Haha gelukkig, heb ik tenminste een medestander tijdens de high tea from hell Wink neem je 'jouw' ex-van-vriend ook mee? Wink

Vandaag ga ik met de jongens naar het museum, daar zijn ze gek op. En mijn moeder gaat mee, en daar zijn ze ook gek op, dus vandaag heb ik in elk geval daar ondersteuning in. Maar jeetje, wat gaat die vermoeidheid diep. Dat slaap je er in een week niet uit.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal! Empty Re: Baal!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum