Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baal topic

+28
TwistedAngel
Oasis
Bazinga
Prosecco
Feline
Arwyn
ExpressoB
SoGood
Shisha
Jelin
Jasmine
Rush
Angela_1986
Carra
Blond
TukTuk
lyke
Rebecca
Monte
RYW
Caro
Atelier Madame
Poubelle
Kowalski
Burn
Lady1984
Rumble
Marin
32 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Baal topic  Empty Baal topic

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 10:01

Wie heeft er nog wat te balen? Lucht je hart hier.

Ik ben niet snel chagrijnig maar nu ben ik t wel echt!
Heb verdorie vanavond bijna vier uur lang op een houten vloer in m'n oude huis zitten wachten op de KPN omdat ze de internet en tv kastjes op kwamen halen. Is hard aan je kont, zo'n houten vloer... En nadat de tijd die ze hadden aangegeven verstreken was, waren ze er nog niet. Kwartier in de wacht gestaan bij de klantenservice. Ja sorry, soms loopt het uit. Ja maar ik moet zo de sleutels inleveren, ik woon hier niet meer. Nou ja, nieuwe afspraak gemaakt voor woensdag, met als resultaat dat ik nu die spullen (wat veel zwaarder is dan ik dacht) mee moet tillen naar m'n nieuwe huis in de trein. Heel irritant.

En tot overmaat van ramp ben ik m'n bril, ja die mooie, ook nog eens vergeten in m'n oude huis!! Ik kan mezelf wel slaan, wat een kloothommelige chaoot ben ik toch. Drie laatste rondjes door t huis gelopen en dan nog zoiets belangrijks laten liggen. En de sleutels al ingeleverd. De huisbaas kan t wel afgeven aan m'n tante want hij kent haar en ik zie haar over twee weken, maar argh! Zit geen hoesje of iets om, dus nou ben ik nog bezorgd daarom ook, terwijl t m'n eigen stomme schuld is.

Dus nu ben ik boos.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baal topic  Empty Re: Baal topic

Bericht  Rumble do 28 jun 2012 - 10:06

Oh bah, ik kan me voorstellen dat je daar van baalt, Marin.
Zo'n houten vloer is idd koud en hard, daar word je niet vrolijk van.
En wat een piemels dat ze je zo lang hebben laten wachten. Evil or Very Mad

Konden ze het niet bij je nieuwe huis komen ophalen? Of dat jij het zou opsturen of afgeven in een KPN winkel ofzo?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 10:10

Ja ze komen het nu dus bij m'n nieuwe huis ophalen. Maar dan moet ik t eerst zelf meenemen. Er werd ook nog een kast opgehaald vanavond en Pippa is ook nog langs geweest voor wat spullen, dus ik had t in principe goed geplanned dat t allemaal vanavond ging maar helaas..
Nou ja het sjouwen overleef ik ook wel weer, maar puh, gewoon stom.

En ik ben helemaal ongerust om die bril nu, maar om nou morgen weer 4 uur te gaan reizen daarvoor is me ook te veel. En vanavond nog terug lukte ook niet, want dan haalde ik m'n tram naar huis straks niet. En ik kon niet logeren want morgen vroeg wordt de geiser in t nieuwe huis gemaakt.

Oh ja.... Geen warm water om te douchen zo! Aaaaaaah kut!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady1984 do 28 jun 2012 - 10:15

Hey Marin, kan je niet vragen of je tante de bril even op wil halen en eventueel verzenden? Scheelt jou weer tijd en misschien zelfs geld voor de trein. Of iemand van de andere dames die in je oude woonplaats wonen? En niet kunnen douchen is inderdaad shit!
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rumble do 28 jun 2012 - 10:18

Je had t dan idd goed gepland..die stomme KPN ook. Ik heb met mijn vorige huis precies hetzelfde gehad.
Had de ochtend vrij genomen omdat ze tussen 08.00 en 12.00 iemand zouden sturen, dan zou ik dus om 13.00 weer op mijn werk kunnen zijn. Om half een was er nog niemand dus toen heb ik maar gebeld.
"Ja, sorry mevrouw, we zijn er iets later." Ik mijn werk gebeld dat ik niet wist hoe laat ik kwam, maar dat ik zou snel mogelijk zou komen als ze het opgehaald hadden.
Ze kwamen om kwart over vijf... No

Kan je tante die bril trouwens niet even ophalen? Of woont ze niet zo dichtbij?

Edit: Klote trouwens dat je niet warm kunt douchen... Toen mijn cv ketel stuk was mocht ik gelukkig bij de buurvrouw douchen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 10:20

Ja m'n tante gaat m ook ophalen, of de huisbaas brengt m naar m'n tante. M'n tante vertrouw ik ook wel dat ze er voorzichtig mee is en weet dat t een Chanel bril is. Maar m'n huisbaas vind ik toch enger. Maar zal wel goed komen, alleen vervelend dat ik er dan zelf geen controle over heb zeg maar. Verzenden durf ik niet, maar ze komt over twee weken op m'n housewarming dus tot die tijd maar zonder.

Rumble dat is ook wat, ben je ook mooi klaar mee zeg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn do 28 jun 2012 - 10:34

Ik baal omdat mijn zusje liefdesverdriet heeft.. Doet me gewoon zeer haar te zien huilen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 10:39

Burn hug Dat lijkt me heel schrijnend
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 10:47

Ik ben überhaupt in een slecht humeur. De hele week al. Ik heb het druk op mijn werk en het is overal een chaos. En als het dan eindelijk rustig is, besef ik me weer dat ik alleen ben Evil or Very Mad

Verdomme. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 28 jun 2012 - 10:51

hug voor iedereen die een baaldag heeft! En ook een voor mezelf, want ik baal van mezelf laughcry
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 15:48

Ik baal dat ik opeens, door de pil heen, hevig ongesteld ben geworden. Normaal gesproken is dat al vervelend, maar nu helemaal nu ik net geopereerd ben aan mijn schouder en me dus met één arm moet redden Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 15:53

Ik baal ervan dat ik me zo slecht voel en dat mijn lichaam blijkbaar niet meer vanzelf meer kan doorslapen. Dat ik dus elke nacht de halve nacht wakker lig en vervolgens oververmoeid ben. Sad Klotelichaam..

Gast
Gast

Bericht  Poubelle do 28 jun 2012 - 20:24

Ik baal omdat ik met m'n zus en een vriendin had afgesproken om morgen in de woonplaats van die vriendin te gaan shoppen en stappen, en dan op zondag bijtijds naar huis omdat ik nog m'n rapporten moet schrijven.
Belt m'n zus vorige week dat haar man via vakantieveilingen een huisje had kunnen huren voor 1 euro, en dat kon alleen dit weekend. De vriendin vond het niet erg.
Maar nu gaan ze vandaag aan het einde van de middag al, en op zondag eind van de middag terug.
Dus wordt er van mij verwacht dat ik al m'n plannen maar omgooi. En dat vind ik erg irritant.
Gelukkig heeft die vriendin ook al andere plannen, en kan ik met haar meerijden vanavond later en zondag iets eerder. Maar alsnog anders dan mijn oorspronkelijke plan en dus nog steeds irritant.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Atelier Madame do 28 jun 2012 - 20:42

Ik baal dat ik gisteravond mn eten eruit heb gekotst en de hele nacht slecht heb geslapen door misselijkheid en hoofdpijn. En nu zit ik in de UB omdat ik mijn scriptie MOET afmaken dit weekend..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 20:48

Bah beterschap en succes AM!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro do 28 jun 2012 - 20:59

Ik baal ook vreselijk! Ik baal dat mijn ex me ondeer druk zet een beslissing te nemen over ons huis, ik baal van mijn manager die voor iedereen andere regels heeft en omdat ik 'lekker makkelijk te sturen ben' maar aan het kortste eind trek, ik baal van de kerel op wie ik een crush heb, en ik baal dat mijn leven nu opeens zo'n chaos is en niemand door lijkt te hebben dat ik me soms ook écht wel kut voel.
OHH en wáárom is het toch zo dat ik aan alle kanten opofferingen loop te maken maar niemand dat voor mij doet?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  RYW do 28 jun 2012 - 21:11

Caro schreef:Ik baal ook vreselijk! Ik baal dat mijn ex me ondeer druk zet een beslissing te nemen over ons huis, ik baal van mijn manager die voor iedereen andere regels heeft en omdat ik 'lekker makkelijk te sturen ben' maar aan het kortste eind trek, ik baal van de kerel op wie ik een crush heb, en ik baal dat mijn leven nu opeens zo'n chaos is en niemand door lijkt te hebben dat ik me soms ook écht wel kut voel.
OHH en wáárom is het toch zo dat ik aan alle kanten opofferingen loop te maken maar niemand dat voor mij doet?

Ja, die heb ik ook!!!

De rest is ook heel naar, Caro... Geef je jezelf een beetje rust? Ik weet als geen ander wat het allemaal voor stress met zich mee kan brengen, zo'n scheiding, en je wereld staat mooi wel op zijn kop. Neem ook even tijd voor jezelf en zorg voor jezelf, want als jij het niet doet, wie dan wel?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 21:40

Knuffels voor iedereen hug

Ik baal op het moment namelijk nergens van Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 28 jun 2012 - 21:40

Punk'd schreef:

Ik baal op het moment namelijk nergens van Embarassed

Ik ben blij voor je Baal topic  3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 4:31

Ik baal van heel veel momenteel, en heb echt zin om ontzettend te zeuren overal over, maar ik zal het jullie niet aan doen :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Rumble vr 29 jun 2012 - 4:35

Pippa schreef:Ik baal van heel veel momenteel, en heb echt zin om ontzettend te zeuren overal over, maar ik zal het jullie niet aan doen Baal topic  281626781

Maar daar is dit topic juist voor, Pippa! Baal topic  3079029344
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 4:37

Rumble schreef:
Pippa schreef:Ik baal van heel veel momenteel, en heb echt zin om ontzettend te zeuren overal over, maar ik zal het jullie niet aan doen Baal topic  281626781

Maar daar is dit topic juist voor, Pippa! Baal topic  3079029344

Weet ik, maar dan ga ik me alleen maar meer irriteren aan mijn frustraties :cheering: Dus ik ga lekker schoonmaken!

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 29 jun 2012 - 4:44

Haha poetze! En je kan het altijd kwijt hoor als je wilt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kowalski vr 29 jun 2012 - 4:56

En nu baal ik alweer! En da's helemaal niet eerlijk van mij, maar toch doe ik het Baal topic  3079029344

Ik zou vanavond lekker gaan terrassen met een hele goede vriendin van me, lekker bijkletsen, had ik echt wel nodig! Vooral veel zin in omdat het met haar zou zijn en zij kent mij heel erg goed en weet dus ook alle troubles, kan alles bij haar kwijt. Maar nu belt ze dus af Baal topic  1270000679 En helaas is dat niet de eerste keer, het is zelfs de derde keer in korte tijd en daar baal ik van! Nu is ze ziek en daar kan ze natuurlijk niks aan doen (nou ja...), maar toch ben ik een beetje boos! Gemeen van mij eigenlijk! Nu zit ik alleen en voel ik me gewoon kut!

Ik denk dat ik zo maar even de stad induik, shoptherapie Baal topic  394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 4:56

Marin schreef:Haha poetze! En je kan het altijd kwijt hoor als je wilt!

O, dat volgt de komende dagen vast nog wel :cheering:

(Gek om je weer te zien, wel leuk smile )

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: