Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BAAL-topic!

+35
Benthe
SnowWhite
VeryCherry
Blond
Lejow
Frappuccino
Lavendel
Japje
Mysterious
Merai
Phileine
Rumble
Miss G
Mida4you
ButterflyEffect
Mariposa
TGR
CCC
nina
banjer49
xxDila
me-girl
Pien
Raindrop
Arwyn
ExpressoB
Lotus
Lynn_
M_as
Rovine
Cow
Cheesegirl
Muppetje
Pannetoet
JD
39 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

BAAL-topic! Empty BAAL-topic!

Bericht  JD di 25 jan 2011 - 4:10

Zo, ik ga weer even mn frustratie eruit gooien in het grote baal-topic!

heb t helemaal gehad vandaag!
Ik zit al maanden zonder werk, heb nu een contract van 9 uur, en kreeg dus vandaag mn salaris...welgeteld 400 euro, dus dan ga ik me al weer helemaal druk maken hoe ik daar in godsnaam alles van moet betalen deze maand...

ik ben het ook zat omdat ik al maanden alles wat enigzins verkoopbaar is en ik niet meer gebruik op marktplaats heb staan, om maar rond te kunnen komen!

en ik baal nog steeds dat ik alles hier in huis zelf moet doen! Het huis is vies, moet zo echt nodig sotfzuigen/dweilen. er ligt een stapel rekeningen die ik even moet betalen, watermeterstand opnemen....
heb voor mn vriend al 2 weken een lijst liggen met klusjes in en om het huis die echt nodig gedaan moeten worden, maar meneer zit met zn dikke luie reet achter de computer, terwijl ik van hot naar her aan het rennen en vliegen ben.

vanmorgen was t mooi weer en stelde ik voor om zn hond (die woont bij zn ex) op te gaan halen en lekker een stuk te gaan lopen, had ie geen zin in...hij wilde naar huis, computeren.

toen k vroeg wat ie vond voor de kleur verf die ik vandaag wilde gaan kopen voor op de muur in onze woonkamer was het antwoord "maakt mij niet uit..." zo ongeinteresseerd!!!

t is toch verdorie niet alleen mijn huis.....??

zo, ik heb weer even kunnen zeiken, maar t lucht tot nu toe niet erg op.

dus meiden, heb je iets waarom je baalt, typ het hier van je af!!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

BAAL-topic! Empty Re: BAAL-topic!

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 4:12

Maar....... waarom leg je niet aan jouw vriend uit hoe je je erbij voelt, zoals nu? Je hebt samen een huis, dus ook samen een huishouden.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 4:14

Misschien is het handig dat je je gevoelens deelt met je vriend.

Ik heb eigenlijk niks te balen. Alles wat ik wilde doen, heb ik gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet di 25 jan 2011 - 4:19

Wat vervelend dat je je zo rot voelt! hug
Ik zou echt met je vriend gaan praten om hoe jij je voelt en wat je dwars zit..jullie wonen samen en dus run je ook samen een huishouden smile Misschien helpt een schoonmaak/klusjesschema? Wie doet wat en wanneer moet dat gedaan worden? En tja..mannen en computers..volgens mij kom je daar moeilijk tussen want mijn vriend kan ook de godganse dag achter dat ding zitten :shock:
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD di 25 jan 2011 - 4:22

o en ik baal van die kinderen met een grote mond tegenwoordig!

kijk ik net naar buiten, ze hebben vandaag de nieuwe speeltoestellen hier afgemaajt, leuk bestraat etc,
lopen er 4 kinderen, jaar of 11, met blikjes drinken en zakken chips.
die blikjes en lege zakken verdwenen allemaal op de grond, dus ik (ik was toch al in een pissige bui haha)
naar ze toe, vriendelijk gevraagd of ze het in de prullebak willen gooien, omdat het hier allemaal mooi en netjes is, en het leuk zou zijn als het zo blijft.... krijg ik toch een grote bek terug, mijn god!

stelletje etterbakken!

o en praten met vriend, al tig keer gedaan. maar hij weigert meer te doen zolang ik geen fulltime baan heb. terwijl ik juist stress heb van het geldgebrek en zó ontzettend mn best doe om een baan te vinden! maar goed, ga er verder maar niet te lang over door, had er 2 weken terug ook al een andere topic over....

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 25 jan 2011 - 4:25

Ik baal omdat ik al 2 weken enorme buikpijn heb, bah

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Cheesegirl di 25 jan 2011 - 4:25

Vervelend Marietje dat je vriend zo reageert als jij het erover hebt met hem.
Vind het wel oneerlijk dat hij vindt dat jij het moet doen omdat jij geen fulltime baan hebt!
Succes met het zoeken van een baan!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Cow di 25 jan 2011 - 7:12

Kl*te voor je Marietje!!

Ik baal ook weer ongelooflijk!!!
De ex van mn vriend kan werkelijk nóóít eens normaal meewerken met de omgansregeling voor de kinderen.
Zij spreekt dingen af voor de kinderen met carnaval op de dag dat ze bij hem zijn. Nu moet hij zich maar aanpassen want ja, dit is al afgesproken en je moet natuurlijk wel je afspraken nakomen. (daar heeft ze overigens gelijk in hoor)
Maar het is echt élke keer weer. Wij moeten steeds heel onze planning omgooien omdat mevrouw weigerd er naar te kijken en er naar te handelen. En als wij dan 1x vragen om te ruilen dan is het hek van de dam....pfffffff heb het er helemaal mee gehad!!!!!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Rovine wo 26 jan 2011 - 6:13

Net bij de apotheek om mijn portie medicijnen op te halen, krijg ik ze ineens niet mee! Ik heb een aantal herhaalrecepten uitstaan omdat die spullen werken en er waarschijnlijk ook weinig zal veranderen op dat gebied. Degene achter de balie stond te kijken alsof ze water zag branden en bleef bij hoog en laag beweren dat ik geen recepten uit had staan. Ook beweerde ze dat ik in september voor het laatst geweest ben, terwijl ik sindsdien nog zeker 2x medicijnen op ben wezen halen.

Ik ben boos weggelopen, ze leek niks van de term "herhaalrecept" te begrijpen. Dom, nu heb ik voor nog maar 2 dagen pillen, zonder functioneer ik amper. Morgen zal mijn vriend het proberen te regelen bij de huisarts en direct een klacht indienen, maar boos ben ik nu toch al en ik schiet in de stress dat ik misschien helemaal niks meer meekrijg nu.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  M_as wo 26 jan 2011 - 6:17

Ik baal omdat ik echt onwijs kriebelhoest heb en het voelt alsof ik van binnen alles kapot hoest. Echt, word er ramgek van.
En nu moet ik weer maken dat ik naar mn training kom, daar heb ik nu dus echt geen zin in. Maarja, teamsport he.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lynn_ wo 26 jan 2011 - 6:20

Misschien begrijp ik het verkeerd maar ik vind het niet raar dat het grootste deel van het huishouden op jou neerkomt als je 9 uur (per week?) werkt. Of lees ik niet goed?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:22

ik baal omdat ik nu eindelijk eens een keer kan shoppen en gewoon niks leuks zie!

Tijden lang zag ik heel veel leuk spul en toen konden we het niet betalen en nu mag ik eindelijk weer eens wat kopen en is er gewoon niks *zucht*

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 26 jan 2011 - 6:23

Ik ben steeds zo moe. Sad En ik ben weer aan het vechten tegen een eetbui.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 6:30

Ik ben echt zo gefustreerd! Ik heb deze week toetsweek en het zit niet echt mee. Ik heb deze week 11 toetsen ofzo, krijg ik opeens een melding van een docent: morgen heb je die toets, terwijl dat eigenlijk pas volgende week zou kunnen. Nou ja, wel gemaakt, ik had een 5 nodig dus misschien is het gelukt.
Ik heb morgen een belangrijke toets, van bedrijfseconomie. En ik snap het gewoon echt niet! Het is al de 6e keer ofzo dat ik deze toets maak Embarassed Ik voel me echt zo dom als het gaat om financiele dingen, het is allemaal 1 grote zwarte vlek voor me

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 26 jan 2011 - 8:02

:flower: voor iedereen die baalt..

ik baal enorm - ontzettend - ..... dat ik nu al 20dgn bloedverlies................wehhhhhhhh
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Arwyn wo 26 jan 2011 - 8:09

Marietje: Dat je meer doet in het huishouden omdat jij minder werkt, vind ik opzich niet gek, zo gaat dat hier ook. Maar dat hij weigert iets anders dan computer spelletjes te doen in plaats van soms even helpen of een klusje te doen oid, dat zou mij ook echt in het verkeerde keelgat schieten! Mijn vriend hoeft qua huishouden eigenlijk niks te doen, maar een beetje hulp stel ik zeker op prijs, vooral als het gaat om zwaarder werk als dingen de trap op slepen of zo. Het is ook maar net de manier waarop iets gebracht wordt, als hij zegt dat hij moet is omdat hij meer dan 8uur heeft gewerkt vind ik het al heel anders dan als hij nee zegt omdat ik toch minder werk.

Ik heb niet zoveel te balen eigenlijk. Het was erg rustig op het werk vanmiddag dus dat was een beetje saai en het is wel errug jammer dat m'n vriend de DSi nog steeds niet aan de praat krijgt, zelfs niet nu wel een ander kaartje hebben gekocht, maar ja, ik hoop dat dat nog opgelost kan worden!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Raindrop wo 26 jan 2011 - 9:32

ExpressoB, al 20 dage? Pffft zeg, daar zou ik ook gek van worden.

Marietje, balen dat je geen werk kan vinden, frustrerend he.
Ik heb wel werk maar deze baan geeft me ook weer keiveel stress, moet dagelijks targets halen etc.
Ik merk ook dat het allemaal wat teveel is ineens maarja ik mag blij zijn dat ik werk heb..

Verder vind ik het ook wel logisch dat je iets meer doet in het huishouden. Ik werk nu wel voornamelijk fulltime en irriteer me wel aan mijn vriend, ik doe ook meer in het huishouden en zou dat ook graag anders zien.
Mocht ik minder werken dan hem, dan vind ik het meer dan logisch dat ik meer doe.

Voor iedereen die baalt een dikke knuffel hug
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  ExpressoB wo 26 jan 2011 - 11:20

Snowflake schreef:ExpressoB, al 20 dage? Pffft zeg, daar zou ik ook gek van worden.Marietje, balen dat je geen werk kan vinden, frustrerend he.
Ik heb wel werk maar deze baan geeft me ook weer keiveel stress, moet dagelijks targets halen etc.
Ik merk ook dat het allemaal wat teveel is ineens maarja ik mag blij zijn dat ik werk heb..

Verder vind ik het ook wel logisch dat je iets meer doet in het huishouden. Ik werk nu wel voornamelijk fulltime en irriteer me wel aan mijn vriend, ik doe ook meer in het huishouden en zou dat ook graag anders zien.
Mocht ik minder werken dan hem, dan vind ik het meer dan logisch dat ik meer doe.

Voor iedereen die baalt een dikke knuffel hug

word ik ook..... :'(
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  JD do 27 jan 2011 - 10:59

Lynn_ schreef:Misschien begrijp ik het verkeerd maar ik vind het niet raar dat het grootste deel van het huishouden op jou neerkomt als je 9 uur (per week?) werkt. Of lees ik niet goed?

Nee natuurlijk is het niet gek dat ik meer doe in het huishouden, maar ik heb het dus echt over alles
stofzuigen,dweilen,badkamer,wc,keuken,bed verschonen, ramen lappen,afwassen,koken,boodschappen doen, de administratie van het huis, gewoon echt letterlijk alles. dat vind ik niet normaal, het is en blijft ons huis.

ik heb al genoeg stress van het niet hebben van een baan, t is niet zo dat ik achterover leun en op mn kont zit..
maar ja, gister wéér ruzie over gehad, vervolgens uitgesproken en make up seks, en ja...dan ben ik het weer even vergeten. tot de volgende keer dat ie weer niks doet...
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 11:05

Zal ik het baaltopic dan maar even onderbreken met mijn geklaag?

Ik ben kapot! En dan bedoel ik echt kapot! Officieel ben ik al te ver doorgegaan met stappen zetten en hopen dat ik de eindstreep zou halen. En dat merk ik elke dag erger.

Mijn stiefmoeder is vandaag geoppereerd, alles is goed gegaan en naar omstandigheden gaat het goed met haar. Ze heeft ontzettend veel pijn. Dinsdag ben ik nog even bij haar langsgeweest, toen was ze nog thuis. Woensdag had ik ook beloofd om langs te komen, maar omdat we met trainingen en dergelijke zaten, waarbij de helft niet aan het werk was, kon ik niet weg. Vandaag kon ik ook niet weg. Morgen kan ik ook niet weg. En dus zie ik haar pas ergens in het weekend en als het rooster van paps het niet toelaat ergens na het weekend. Ik baal daar zo verschrikkelijk van!

Vandaag vroeg ik vrij voor morgen, maar dat lukte niet i.v.m. de bezetting. Misschien ben ik dan dom bezig door te zeggen dat als ik me ziek meld, dat het dan ook mogelijk moet zijn. Ik heb gezegd dat ik kapot ben, dat ik me niet voor niets vandaag heb verslapen, maar hier een gehoor aangeven? Nee, laten we ABE gewoon maar doormodderen. Het enige wat ik vraag is om naar het ziekenhuis te kunnen, daar waar ik een toezegging voor heb gehad dat het mogelijk was, maar dat is dus niet mogelijk als ik daadwerkelijk naar het ziekenhuis wil. Mad

Gelukkig begint dinsdag onze nieuwe teamleider.... Deze heeft wel een bepaald menselijk aspect binnen haar leidinggeven. Want verdorie, er werd vandaag wel een hersentumor verwijderd en ik mocht niet weg? Wat nu als ze dood was gegaan tijdens de operatie, wat me vandaag continu door mijn hoofd spookte, hoe kan zij dan nog met haarzelf leven, omdat ze mij heeft ontnomen om naar het ziekenhuis te gaan?

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Cry Evil or Very Mad Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Pien do 27 jan 2011 - 22:34

@Marietje, ik vind het vervelend voor je maar opzich snap ik je vriend wel dat hij minder in huis doet zoalng jij 9 uur per week werkt. je schrijft dat je van hot naar her rent, dat je huis een puinzooi is en je echt nodig moet dweilen en stofzuigen, maar waar ben je dan allemaal zo druk mee? ik werk nu op dit moment 20 uur per week omdat ik voor 50% in de ziektewet zit, 2 keer per week ben ik een heel dagdeel kwijt aan mijn fysiobezoek, maar iedere dag doe ik toch wel even iets in het huis, de enige dag even alles afstoffen, de andere dag stofzuigen, een wasje doen, wat strijken, de wc's en noem maar op..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  me-girl vr 28 jan 2011 - 9:26

Ik baal omdat ik nog steeds geen bijbaantje heb gevonden!! Word alleen maar afgewezen, ben te oud, ze kunnen ook jongeren krijgen voor op de zaterdag!! En kan het geld zo goed gebruiken.. en dan heb je ook nog een vriend die loopt ze zeuren van zoek werk! Hallow?? Doe niets anders toch...:S
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82

Bericht  xxDila vr 28 jan 2011 - 9:39

*Marietje* schreef:
Lynn_ schreef:Misschien begrijp ik het verkeerd maar ik vind het niet raar dat het grootste deel van het huishouden op jou neerkomt als je 9 uur (per week?) werkt. Of lees ik niet goed?

Nee natuurlijk is het niet gek dat ik meer doe in het huishouden, maar ik heb het dus echt over alles
stofzuigen,dweilen,badkamer,wc,keuken,bed verschonen, ramen lappen,afwassen,koken,boodschappen doen, de administratie van het huis, gewoon echt letterlijk alles. dat vind ik niet normaal, het is en blijft ons huis.

ik heb al genoeg stress van het niet hebben van een baan, t is niet zo dat ik achterover leun en op mn kont zit..
maar ja, gister wéér ruzie over gehad, vervolgens uitgesproken en make up seks, en ja...dan ben ik het weer even vergeten. tot de volgende keer dat ie weer niks doet...

Ik snap je héél goed! Ik zit op school & ben dus doordeweeks ook veel thuis. Maar hij is in het weekend vrij en ik niet. En als ik dan een paar kleine klusjes vraag, gebeuren ze totaal niet. Want hij had het druk met dingen doen voor zijn race-auto & inderdaad de PC.. Ik word er soms echt totaal gek van! Mad
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  banjer49 vr 28 jan 2011 - 9:50

*Marietje* schreef:

make up seks :shock: Rolling Eyes scratch wat moet ik me daar bij voorstellen??
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  banjer49 vr 28 jan 2011 - 9:51

ExpressoB schreef: :flower: voor iedereen die baalt..

ik baal enorm - ontzettend - ..... dat ik nu al 20dgn bloedverlies................wehhhhhhhh

wat vervelend zeg, hoe komt dat zo??
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud