BAAL-topic!
+35
Benthe
SnowWhite
VeryCherry
Blond
Lejow
Frappuccino
Lavendel
Japje
Mysterious
Merai
Phileine
Rumble
Miss G
Mida4you
ButterflyEffect
Mariposa
TGR
CCC
nina
banjer49
xxDila
me-girl
Pien
Raindrop
Arwyn
ExpressoB
Lotus
Lynn_
M_as
Rovine
Cow
Cheesegirl
Muppetje
Pannetoet
JD
39 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: BAAL-topic!
IK BAAL OOK HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG!
Ik heb weer/nog steeds last van mijn trombosebeen!
Ik ben al dat bloedprikken/medicijnen/ziekenhuis bezoeken/elastische kousen/gedoe HELEMAAL ZAT!
Ik wil weer gewoon kunnen sporten en me niet zo beperkt hierdoor voelen..
Wilde juist morgen even lekker de stad in met mn vriend!!!!
(excuses voor de vele ik's in mn baalverhaal)
Ik heb weer/nog steeds last van mijn trombosebeen!
Ik ben al dat bloedprikken/medicijnen/ziekenhuis bezoeken/elastische kousen/gedoe HELEMAAL ZAT!
Ik wil weer gewoon kunnen sporten en me niet zo beperkt hierdoor voelen..
Wilde juist morgen even lekker de stad in met mn vriend!!!!
(excuses voor de vele ik's in mn baalverhaal)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
banjer49 schreef:ExpressoB schreef: :flower: voor iedereen die baalt..
ik baal enorm - ontzettend - ..... dat ik nu al 20dgn bloedverlies................wehhhhhhhh
wat vervelend zeg, hoe komt dat zo??
tsja....tussentijdse bloedverlies en op volgend kwam m'n menstruatie
ben het weer zo beu, ben ook moeehoee
baal vandaag! pest erin! m'n autoslot is kapot gegaan, moet nu via andere kant m'n auto open en dicht doen en gaat me weer hoop geld kosten ..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
banjer49 schreef:*Marietje* schreef:Lynn_ schreef:Misschien begrijp ik het verkeerd maar ik vind het niet raar dat het grootste deel van het huishouden op jou neerkomt als je 9 uur (per week?) werkt. Of lees ik niet goed?
Nee natuurlijk is het niet gek dat ik meer doe in het huishouden, maar ik heb het dus echt over alles
stofzuigen,dweilen,badkamer,wc,keuken,bed verschonen, ramen lappen,afwassen,koken,boodschappen doen, de administratie van het huis, gewoon echt letterlijk alles. dat vind ik niet normaal, het is en blijft ons huis.
ik heb al genoeg stress van het niet hebben van een baan, t is niet zo dat ik achterover leun en op mn kont zit..
maar ja, gister wéér ruzie over gehad, vervolgens uitgesproken en make up seks, en ja...dan ben ik het weer even vergeten. tot de volgende keer dat ie weer niks doet...
make up seks wat moet ik me daar bij voorstellen??
uhmmm als je ruzie hebt gehad ga je het goedmaken met goedmaakseks, dat is zeg maar nóg lekkerder dan gewone seks haha!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pien schreef:@Marietje, ik vind het vervelend voor je maar opzich snap ik je vriend wel dat hij minder in huis doet zoalng jij 9 uur per week werkt. je schrijft dat je van hot naar her rent, dat je huis een puinzooi is en je echt nodig moet dweilen en stofzuigen, maar waar ben je dan allemaal zo druk mee? ik werk nu op dit moment 20 uur per week omdat ik voor 50% in de ziektewet zit, 2 keer per week ben ik een heel dagdeel kwijt aan mijn fysiobezoek, maar iedere dag doe ik toch wel even iets in het huis, de enige dag even alles afstoffen, de andere dag stofzuigen, een wasje doen, wat strijken, de wc's en noem maar op..
de 9 uur dat ik werk is vaak verdeeld over 3 a 4 middagen van 3 tot 6, precies onhandig zo midden op de dag. s ochtends doe ik boodschappen, de dagelijkse dingen in het huis. verder solliciteren, dagen meedraaien, internet afspeuren naar vacatures etc. en inderdaad wat jij zegt is waar, het zou heel logisch zijn als hij minder doet in het huishouden. maar hij doet gewoon dus echt niks, om precies te zijn 0%. ik vind dat er ook wel een middenweg in moet zijn te vinden.
JD- Ratel
Ik baal heel erg dat ik ben aangekomen afgelopen week. Echt heel erg...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Echt 0%? Dat is wel heel naar inderdaad. Je moet nu echt overgaan tot concrete afspraken en de dingen die hij moet doen moet hij ook gewoon doen! Doet hij ze niet, dan worden ze dus ook niet door jou gedaan.
Mijn vriend is ook geen kei in het huishouden maar door afspraken te maken kom je al een heel eind. Dingen die mijn vriend bijvoorbeeld prima kan doen:
- Beddegoed wassen en het er weer terug opleggen.
- Alles wat te maken heeft met het vuilnis en de containers.
- Tafel afruimen.
- Stofzuigen.
- Koken.
Bovenstaande dingen kan eigenlijk iedereen. Mijn vriend vindt het bijvoorbeeld echt niet leuk om de badkamer te doen, dus die doe ik dan. Concrete afspraken en communicatie zijn héél belangrijk.
Mijn vriend is ook geen kei in het huishouden maar door afspraken te maken kom je al een heel eind. Dingen die mijn vriend bijvoorbeeld prima kan doen:
- Beddegoed wassen en het er weer terug opleggen.
- Alles wat te maken heeft met het vuilnis en de containers.
- Tafel afruimen.
- Stofzuigen.
- Koken.
Bovenstaande dingen kan eigenlijk iedereen. Mijn vriend vindt het bijvoorbeeld echt niet leuk om de badkamer te doen, dus die doe ik dan. Concrete afspraken en communicatie zijn héél belangrijk.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Hoeveel ben je aangekomen dan? Misschien is het wel gewoon vocht...Lotus schreef:Ik baal heel erg dat ik ben aangekomen afgelopen week. Echt heel erg...
Lynn_- Kletskop
Ik baal er heel erg van dat ik niet eerlijk kan zijn tegen bepaalde mensen, af en toe zo'n hekel aan mezelf heb en ik het niet voor elkaar krijg gelukkig te worden.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Lynn_ schreef:Hoeveel ben je aangekomen dan? Misschien is het wel gewoon vocht...Lotus schreef:Ik baal heel erg dat ik ben aangekomen afgelopen week. Echt heel erg...
1,5 kilo. Ik hoop dat het vocht is. Zou vet er zo snel aan kunnen komen? Bah, ik ben veel te veel bezig met mijn gewicht...
Lotus- Ratel
Als je redelijk gezond gegeten hebt kun je in één week geen 1,5kg aan vet aangekomen zijn.
Lynn_- Kletskop
Mijn vriend is ook geen kei in het huishouden maar ik verwacht wel van hem dat hij gewoon meehelpt. We wonen er toch ook samen? De grote dingen (stofzuigen,dweilen, badkamer en wc) die doe ik zelf wel maar hij kan me best helpen met de afwas, of het vuilnis buiten zetten.
Gelukkig doet hij de laatste tijd een stuk meer, ook al heeft hij er 9 van de 10 keer geen zin in.
Gelukkig doet hij de laatste tijd een stuk meer, ook al heeft hij er 9 van de 10 keer geen zin in.
Gast- Gast
Lynn_ schreef:Als je redelijk gezond gegeten hebt kun je in één week geen 1,5kg aan vet aangekomen zijn.
Dat zegt een deel van mijn verstand ook. Maar ik zit er toch erg mee, merk ik.
Lotus- Ratel
Ik baal dat ik ontzettend verkouden ben... Ik ben niet ziek, maar ook niet fit... en dus zit ik vandaag maar binnen... Hopen dat ik maandag weer helemaal fit ben!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi naamgenootje. Wat houdt jou nou in die relatie? Welke eigenschappen heeft je vriend dat je niet zonder zijn persoontje kan en dat je zelfs kinderen met m wilt.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
1 kilo vet aankomen betekent dat je 9000 calorieen gegeten moet hebben.Lotus schreef:Dat zegt een deel van mijn verstand ook. Maar ik zit er toch erg mee, merk ik.
Edit: ik heb een Mac en weet nog steeds niet hoe ik twee puntjes op de letters kan krijgen.
Gast- Gast
baal..dat ik vanaaf/vanacht helemaal alleen ben :-S... bah
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik baal dat k vandaag minder heb gedaan dan ik wilde, ik nu geen zin meer heb en dat mijn vriend ook niet veel kan doen omdat heel erge last heeft van zijn keel.
En er moet echt opgeruimd worden en zo en ik wil morgenvroeg niet nog alles doen
En er moet echt opgeruimd worden en zo en ik wil morgenvroeg niet nog alles doen
Gast- Gast
Ik baal dat ik me helemaal niet fit voel en erge keelpijn heb. Ik hoop niet dat ik ziek wordt want wil maandag gewoon werken!
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Ik vraag me af hoe het bij jou rommelig kan zijn. Ik wil niet vervelend overkomen maar ben je niet té veel bezig met je huishouden? Kun je het ook wel eens loslaten?Theedoosje schreef:Ik baal dat k vandaag minder heb gedaan dan ik wilde, ik nu geen zin meer heb en dat mijn vriend ook niet veel kan doen omdat heel erge last heeft van zijn keel.
Lynn_- Kletskop
Lynn_ schreef:Ik vraag me af hoe het bij jou rommelig kan zijn. Ik wil niet vervelend overkomen maar ben je niet té veel bezig met je huishouden? Kun je het ook wel eens loslaten?Theedoosje schreef:Ik baal dat k vandaag minder heb gedaan dan ik wilde, ik nu geen zin meer heb en dat mijn vriend ook niet veel kan doen omdat heel erge last heeft van zijn keel.
haha ja kan mj voorstellen dat je dat denkt Maar er lagen nog papieren op de tafel en andere spullen (dat is iets wat bij ons snel vol ligt, de eettafel en die ruim ik niet zo vaak op . Maar omdat er morgen visite komt wil ik het extra netjes hebben...dus wat anders prima is wil ik toch ff iets netter. Zoals de badkamer waar ook de wc zit waar iedereen komt (wonen in appartement). Daar is het niet heel rommelig maar sommige dingen wil k dan toch nog opruimen...snap je?
En de vaatwasser moet nog leeg...stofzuigen en dweilen etc.
Ik kan het anders wel loslaten hoor. Want als ik morgen geen visite had was ik niet zo druk nu. Maar lief dat je het opmerkt
Gast- Gast
Ik baal dat veel van mijn vrienden niet échte vrienden zijn. Krijg daardoor het idee dat het aan mij ligt terwijl dat niet zo is volgens mij.. maar ik ben bijna altijd degene die afspraken moet maken als ik iets wil doen. En ik hoef helemaal niet veel vrienden ofzo maar een paar echte vrienden waar ik op kan bouwen zou wel fijn zijn. Ik heb nu 1 écht goede vriendin.
Heb hier al een jaren last van hoor maar ik kijk er dan weer positief tegenaan en maak nieuwe afspraken. Alleen soms is het zo confronterend (zoals dit weekend), zou leuk zijn als ik word uitgenodigd voor dingen
Heb hier al een jaren last van hoor maar ik kijk er dan weer positief tegenaan en maak nieuwe afspraken. Alleen soms is het zo confronterend (zoals dit weekend), zou leuk zijn als ik word uitgenodigd voor dingen
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Logisch, niet iedereen hoeft je tampons te zien liggen enzo.Theedoosje schreef: Daar is het niet heel rommelig maar sommige dingen wil k dan toch nog opruimen...snap je?
Gast- Gast
Purple schreef:Logisch, niet iedereen hoeft je tampons te zien liggen enzo.Theedoosje schreef: Daar is het niet heel rommelig maar sommige dingen wil k dan toch nog opruimen...snap je?
haha ja zo'n soort dingen bijvoorbeeld. Nee maar ja ik wil het dan net even wat netter hebben.
Gast- Gast
ButterflyEffect schreef:Ik baal dat veel van mijn vrienden niet échte vrienden zijn. Krijg daardoor het idee dat het aan mij ligt terwijl dat niet zo is volgens mij.. maar ik ben bijna altijd degene die afspraken moet maken als ik iets wil doen. En ik hoef helemaal niet veel vrienden ofzo maar een paar echte vrienden waar ik op kan bouwen zou wel fijn zijn. Ik heb nu 1 écht goede vriendin.
heel herkenbaar!! ik heb 6 goede vriendinnen, maar ik ben degene die rond smst om met zn allen wat af te spreken. heb t laatst een keer geprobeerd om niet te gaan smsen/bellen, en dan spreek ik ze zo 2 maanden niet....het komt nooit eens van hun uit, erg jammer ja....
JD- Ratel
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: