Draagdoek
+21
Vancity_girl
Smaragdje
Blue flower
Linda
Pien
xxjojootjexx
Darius
Meeko
Teddyaapje
LindaK
Theeleut
PapillonRose
duckie
Coccinelle
maiadebij
Liadan
Tazz
Bruintje Beer
Fiwen
Susan
-Ieniemienie-
25 plaatsers
Pagina 4 van 13
Pagina 4 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Re: Draagdoek
wat een leuke foto
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
wassen jullie je draagdoek eigenlijk vaak?
duckie- Ratel
Fiwen, dat ziet er zo schattig uit! Kan niet wachten tot ik de kleine zo kan dragen!
Ik vond die roze ook heel gaaf!! Maar mijn man wil der ook mee lopen.
Heb nu de casablanca genomen. De creme kleur. Is lekker neutraal. Weet alleen niet of ie heel besmettelijk gaat zijn, maar dat zien we dan wel.
Heb nu de casablanca genomen. De creme kleur. Is lekker neutraal. Weet alleen niet of ie heel besmettelijk gaat zijn, maar dat zien we dan wel.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Leuke foto! Alleen lijkt het wel dat ze een beetje laag zit. Je moet een makkelijk een kusje op het voorhoofd kunnen geven. Kan ook aan de foto liggen;)
Ik heb een boel doeken/dragers..
Opsomming:
Didymos hennep
Didymos Agave
Hoppediz Wien
Storchenwiege Leo Turkis
Draagdoek.nl
Didymos Jan Ringsling
Ringsling Mamamerel
Manduca
Mei Tai ooiebeest
Ik heb de 2 doeken van didymos allebij een keer gewassen omdat Tristan erover heen gespuugd had. De rest nog niet.
@Mammalin, je mag wel een keer een doek van mij lenen hoor. Of je komt gezellig een keer een bakkie doen en dan oefen je wat.
Wij gebruiken de kinderwagen helemaal niet meer, die staat op zolder. Ik heb nog wel een maxicosi mila (buggy) waar ook de maxicosi op kan. Die gebruikt Ronnie als hij tristan even alleen moet wegbrengen of wandelen met de hond oid. Maar als ik er bij ben gaat hij altijd in de doek/drager.
Opsomming:
Didymos hennep
Didymos Agave
Hoppediz Wien
Storchenwiege Leo Turkis
Draagdoek.nl
Didymos Jan Ringsling
Ringsling Mamamerel
Manduca
Mei Tai ooiebeest
Ik heb de 2 doeken van didymos allebij een keer gewassen omdat Tristan erover heen gespuugd had. De rest nog niet.
@Mammalin, je mag wel een keer een doek van mij lenen hoor. Of je komt gezellig een keer een bakkie doen en dan oefen je wat.
Wij gebruiken de kinderwagen helemaal niet meer, die staat op zolder. Ik heb nog wel een maxicosi mila (buggy) waar ook de maxicosi op kan. Die gebruikt Ronnie als hij tristan even alleen moet wegbrengen of wandelen met de hond oid. Maar als ik er bij ben gaat hij altijd in de doek/drager.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Dat ze 'laag' lijkt te hangen ligt deels aan de foto en deels aan het feit dat ze wakker was toen ik haar erin knoopte en toen ze in slaap viel is ze een beetje ingezakt en met haar hoofdje naar de zijkant gaan hangen.
Wow, je hebt echt veel doeken/dragers. Maargoed als je de kinderwagen niet meer gebruikt dan moet je ook wel wat goede alternatieven hebben natuurlijk.
Ik gebruikte eerst 50/50 denk ik, nu meer de kinderwagen omdat ik met dit weer vaker met de auto weg ga en dan vind ik de kinderwagen gewoon makkelijker. Als het straks weer wat mooier weer wordt (en ik dus meer in de omgeving ga wandelen) dan ga ik haar zeker weer meer dragen.
Ik heb de doek op de foto, een grijze rekbare en een Bondolino. De rekbare heb ik maximaal 2 keer gebruikt, ik vind de geweven en de Bondolino fijner dragen.
Wow, je hebt echt veel doeken/dragers. Maargoed als je de kinderwagen niet meer gebruikt dan moet je ook wel wat goede alternatieven hebben natuurlijk.
Ik gebruikte eerst 50/50 denk ik, nu meer de kinderwagen omdat ik met dit weer vaker met de auto weg ga en dan vind ik de kinderwagen gewoon makkelijker. Als het straks weer wat mooier weer wordt (en ik dus meer in de omgeving ga wandelen) dan ga ik haar zeker weer meer dragen.
Ik heb de doek op de foto, een grijze rekbare en een Bondolino. De rekbare heb ik maximaal 2 keer gebruikt, ik vind de geweven en de Bondolino fijner dragen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik wil ook een bondolino.. Maja mijn man wil die niet en hij heeft de manduca..
En om er nou nog 1 te kopen:P
Hier heb ik de rekbare ook maar 2x gebruikt.. En de kinderwagen hebben we maar even gebruikt, hij was er al snel te groot voor en hij vond het verschrikkelijk om erin te liggen.. Dus tja dan maar de zolder op met dat lompe kreng..
En om er nou nog 1 te kopen:P
Hier heb ik de rekbare ook maar 2x gebruikt.. En de kinderwagen hebben we maar even gebruikt, hij was er al snel te groot voor en hij vond het verschrikkelijk om erin te liggen.. Dus tja dan maar de zolder op met dat lompe kreng..
xxjojootjexx- Kletskop
Meeko schreef:Fiwen, dat ziet er zo schattig uit! Kan niet wachten tot ik de kleine zo kan dragen!
Ik heb de Neobulle Manon Rouge, die is overwegend roze, maar daar liep mijn man rustig mee, zulke dingen kunnen hem nooit zoveel schelen. Hij zei trouwens laatst nog dat hij dat zo'n mooie doek vindt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ik wil graag in dit topic even een vraag stellen, overal lees ik dat jullie niet merken/ voelen dat jullie je kindje in de draagdoek bij je dragen. zoals een aantal misschien wel weten heeft mijn man een spierziekte die zich voornamelijk uit in nek en rug, we willen graag een draagdoek maar dan wel voor ons beide. is een draagdoek wat in zijn situatie? en welke raden jullie aan? ik ben via marktplaats al een beetje aan het zoeken geweest en heb er diverse op zien staan die ik wel mooi vond, o.a. een tricot slen en een bykay.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Het ligt er een beetje aan wat de klachten zijn van zijn spierziekte, als hij bijvoorbeeld opeens kan vallen of zo, dan zou ik geen draagdoek gaan gebruiken. Kan hij het niet overleggen met zijn behandelaar? Of een keer een draagconsult aanvragen en het aan diegene voorleggen?
Overigens zou ik voor een geweven doek gaan, een rekbare doek zoals een tricot-slen of een Bykay is alleen de eerste maanden comfortabel, daarna gaat zo'n doek al snel doorhangen.
Overigens zou ik voor een geweven doek gaan, een rekbare doek zoals een tricot-slen of een Bykay is alleen de eerste maanden comfortabel, daarna gaat zo'n doek al snel doorhangen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb zelf 5,5 jaar geleden mijn rug gebroken en nu nog steeds een zwakke rug en regelmatig klachten. Dragen in een geweven draagdoek (mits goed strak geknoopt) gaat bij mij erg goed. Ik moet er niet een hele dag mee gaan lopen maar 2 tot 3 uur hou ik echt wel vol. De rekbare doek kreeg ik niet strak genoeg geknoopt waardoor ik wel snel last kreeg, deze heb ik daarom ook maar 2 keer gebruikt. Maar dat zal per persoon verschillen natuurlijk.
Ik weet niet waar je woont maar ze hebben o.a. bij Babybij in den bosch elke maand een inloopochtend waar je verschillende doeken en dragers kunt uittesten. Dan zou je kunnen proberen wat voor jullie het beste draagt en daarop je keuze baseren. Slingomama heeft volgens mij ook van die inloop-momenten maar ik weet niet waar en wanneer dat is.
Ik weet niet waar je woont maar ze hebben o.a. bij Babybij in den bosch elke maand een inloopochtend waar je verschillende doeken en dragers kunt uittesten. Dan zou je kunnen proberen wat voor jullie het beste draagt en daarop je keuze baseren. Slingomama heeft volgens mij ook van die inloop-momenten maar ik weet niet waar en wanneer dat is.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
zijn klachten uiten zich eigenlijk alleen maar in spierpijn/ kramp.. het is niet zo dat hij ineens omvalt ofzo!
hij kan en doet gewoon alles wat jij en ik ook doen!
het gaat ons vooral om de beginperiode dat we de baby dicht bij ons kunnen dragen, dat lijkt ons gewoon heel mooi en prettig!
wij wonen in harderwijk, zal eens googlen of hier zoiets in de buurt is!
hij kan en doet gewoon alles wat jij en ik ook doen!
het gaat ons vooral om de beginperiode dat we de baby dicht bij ons kunnen dragen, dat lijkt ons gewoon heel mooi en prettig!
wij wonen in harderwijk, zal eens googlen of hier zoiets in de buurt is!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
xxjojootjexx schreef:Leuke foto! Alleen lijkt het wel dat ze een beetje laag zit. Je moet een makkelijk een kusje op het voorhoofd kunnen geven. Kan ook aan de foto liggen;)
Opsomming:
Didymos hennep
Didymos Agave
Hoppediz Wien
Storchenwiege Leo Turkis
Draagdoek.nl
Didymos Jan Ringsling
Ringsling Mamamerel
Manduca
Mei Tai ooiebeest
zijn al die doeken nou erg verschillend? omdat je er meerdere soorten hebt... en gebruik je ze allemaal even veel? want ik heb er 1 maar denk soms wel es van misschien leuk om er nog 1 te hebben maar ja er zijn zo veel en ben dan bang dat ik die andere niet meer gebruik.
duckie- Ratel
duckie schreef:xxjojootjexx schreef:Leuke foto! Alleen lijkt het wel dat ze een beetje laag zit. Je moet een makkelijk een kusje op het voorhoofd kunnen geven. Kan ook aan de foto liggen;)
Opsomming:
Didymos hennep
Didymos Agave
Hoppediz Wien
Storchenwiege Leo Turkis
Draagdoek.nl
Didymos Jan Ringsling
Ringsling Mamamerel
Manduca
Mei Tai ooiebeest
zijn al die doeken nou erg verschillend? omdat je er meerdere soorten hebt... en gebruik je ze allemaal even veel? want ik heb er 1 maar denk soms wel es van misschien leuk om er nog 1 te hebben maar ja er zijn zo veel en ben dan bang dat ik die andere niet meer gebruik.
Ja ze hebben allemaal hun voors en tegens.
De agave is bijvoorbeeld erg dun. Als ik Tristan binnen draag gebruik ik die.
De anderen gebruik ik afwisselend.. Gebruik niet vaak 2 dagen achter elkaar dezelfde doek.. Ik zie het net als een T-shirt, dat wissel je ook steeds af. Niet alleen omdat het schoner is, maar ook omdat je gewoon wil afwisselen.
De ringslings gebruik ik niet. Ik kan daar (nog) niet mee overweg. Over 1 week heb ik een meeting met meer die dragen, dan gaan ze mij helpen met de ringslings.
De manduca gebruik ik ook niet, die gebruikt mijn man.
De draagdoek.nl gebuik ik ook niet. die vind ik niet fijn.
xxjojootjexx- Kletskop
xxjojootjexx schreef:duckie schreef:xxjojootjexx schreef:Leuke foto! Alleen lijkt het wel dat ze een beetje laag zit. Je moet een makkelijk een kusje op het voorhoofd kunnen geven. Kan ook aan de foto liggen;)
Opsomming:
Didymos hennep
Didymos Agave
Hoppediz Wien
Storchenwiege Leo Turkis
Draagdoek.nl
Didymos Jan Ringsling
Ringsling Mamamerel
Manduca
Mei Tai ooiebeest
Ja ze hebben allemaal hun voors en tegens.
De agave is bijvoorbeeld erg dun. Als ik Tristan binnen draag gebruik ik die.
De anderen gebruik ik afwisselend.. Gebruik niet vaak 2 dagen achter elkaar dezelfde doek.. Ik zie het net als een T-shirt, dat wissel je ook steeds af. Niet alleen omdat het schoner is, maar ook omdat je gewoon wil afwisselen.
De ringslings gebruik ik niet. Ik kan daar (nog) niet mee overweg. Over 1 week heb ik een meeting met meer die dragen, dan gaan ze mij helpen met de ringslings.
De manduca gebruik ik ook niet, die gebruikt mijn man.
De draagdoek.nl gebuik ik ook niet. die vind ik niet fijn.
ok op die manier....
ik ga eerst met deze nog maar eens flink aan de oefen
zie trouwens op je profielfoto dat je de draagdoek gebruikt toch? welke knoop/techniek is dat? die ziet er erg comfortabel uit
duckie- Ratel
Daar was Tristan 4 weken oud en zat hij met zijn beentjes binnen in in kikkerhouding in een Front Wrap Cross Carry.
Dit is nog steeds de knoop die ik het meest gebruik, alleen inmiddels met de beentjes erbuiten.
Dit is nog steeds de knoop die ik het meest gebruik, alleen inmiddels met de beentjes erbuiten.
xxjojootjexx- Kletskop
met de beentjes er buiten dat kan toch ook al vanaf de geboorte?
ga die straks maar eens proberen, even de filmpjes op youtube bestuderen
heb je trouwens bij de kikkerhouding de knoop dan onder de billen maar daar heb ik nog beentjes zitten zeg maar dus dan zit de knoop op de beentjes een beetje maar dat lijkt me niet goed zker?
ga die straks maar eens proberen, even de filmpjes op youtube bestuderen
heb je trouwens bij de kikkerhouding de knoop dan onder de billen maar daar heb ik nog beentjes zitten zeg maar dus dan zit de knoop op de beentjes een beetje maar dat lijkt me niet goed zker?
duckie- Ratel
Jojootje, flink verslaafd inmiddels zie ik, haha.
Ik wil voor over een paar maanden ook weer een nieuwe draagdoek, wordt weer een girasol in ieder geval.
Verder heb ik:
- tricot slen (heb ik bij mijn dochter in het begin gebruikt voor ik de geweven doeken ontdekte)
- girasol lilia (die vind ik het fijnst dragen en heb ik heel veel gebruikt, mijn vriend liep er trouwens ook gerust mee ook al is ie vooral paars).
- ringsling neobulle margot (heb ik vooral gebruikt als ik even snel een winkel in moest en ik 'm niet te lang om hoefde want het draagt toch minder fijn over 1 schouder).
- MamaMerel Mei Tai (heb ik vooral gebruikt toen mijn dochter ruim een jaar was om mee op mijn rug te dragen).
- Bondolino (heb ik pasgeleden gekocht en nog niet gebruikt, dus ik ben benieuwd hoe ie straks draagt, ik denk dat mijn vriend deze voornamelijk zal gebruiken omdat hij dan toch minder hoeft te knopen).
Ik wil voor over een paar maanden ook weer een nieuwe draagdoek, wordt weer een girasol in ieder geval.
Verder heb ik:
- tricot slen (heb ik bij mijn dochter in het begin gebruikt voor ik de geweven doeken ontdekte)
- girasol lilia (die vind ik het fijnst dragen en heb ik heel veel gebruikt, mijn vriend liep er trouwens ook gerust mee ook al is ie vooral paars).
- ringsling neobulle margot (heb ik vooral gebruikt als ik even snel een winkel in moest en ik 'm niet te lang om hoefde want het draagt toch minder fijn over 1 schouder).
- MamaMerel Mei Tai (heb ik vooral gebruikt toen mijn dochter ruim een jaar was om mee op mijn rug te dragen).
- Bondolino (heb ik pasgeleden gekocht en nog niet gebruikt, dus ik ben benieuwd hoe ie straks draagt, ik denk dat mijn vriend deze voornamelijk zal gebruiken omdat hij dan toch minder hoeft te knopen).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
kun je een draagdoek ook te strak knopen dat het voor je kindje niet fijn zit?
heb vandaag nog weer ff goed filmpje bestudeerd en ze zit nu strakker tegen me aan als wat ik eerder altijd deed, moet zeggen dit voelt voor mij ook fijner/steviger dus denk dat ik het niet goed deed eerder. heb nu ook niet zoveel stof over bij het hoofdje om het zo te zeggen. heb haar namelijk net na de voeding er in gedaan en ze moest net een klein beetje spugen, maar doet ze heel soms wel eens vaker dus kan toeval zijn of door het in de draagdoek doen heen en weer en knopen ofzo...
heb vandaag nog weer ff goed filmpje bestudeerd en ze zit nu strakker tegen me aan als wat ik eerder altijd deed, moet zeggen dit voelt voor mij ook fijner/steviger dus denk dat ik het niet goed deed eerder. heb nu ook niet zoveel stof over bij het hoofdje om het zo te zeggen. heb haar namelijk net na de voeding er in gedaan en ze moest net een klein beetje spugen, maar doet ze heel soms wel eens vaker dus kan toeval zijn of door het in de draagdoek doen heen en weer en knopen ofzo...
duckie- Ratel
Duckie, volgens mij kun je nauwelijks te strak knopen. IK trek de banden altijd behoorlijk aan, ze zit er wel heel strak in, als ik haar per ongeluk te los geknoopt heb, zit het op den duur ook al niet meer fijn. Mijn man had haar laatst zo strak in de mei tai dat hij er zelf een zere buik van had, maar Y. gaf geen kik.
Wij hebben onze kinderwagen ook maar een paar keer gebruikt, hij is met een paar weken al naar zolder gegaan. Ik knoop haar altijd in de doek en mijn man nog wel eens in de mei tai, of hij loopt met haar op de arm.
Ik heb overigens de vatanai murayama (ook lekker roze) en een zelf gemaakte mei tai. Ik heb ook een tricot-doek gehad, maar die heb ik verkocht toen ik de vatanai heb gekocht, de tricot-doek pakte ik nooit meer. De mei tai gebruik ik om te rugdragen tijdens het huishouden bijvoorbeeld of als ik even snel moet knopen als ik op een parkeerplaats sta bijv. De vatanai gebruik ik als ik haar langer wil dragen, als ik van huis naar het centrum loop bijvoorbeeld.
Wij hebben onze kinderwagen ook maar een paar keer gebruikt, hij is met een paar weken al naar zolder gegaan. Ik knoop haar altijd in de doek en mijn man nog wel eens in de mei tai, of hij loopt met haar op de arm.
Ik heb overigens de vatanai murayama (ook lekker roze) en een zelf gemaakte mei tai. Ik heb ook een tricot-doek gehad, maar die heb ik verkocht toen ik de vatanai heb gekocht, de tricot-doek pakte ik nooit meer. De mei tai gebruik ik om te rugdragen tijdens het huishouden bijvoorbeeld of als ik even snel moet knopen als ik op een parkeerplaats sta bijv. De vatanai gebruik ik als ik haar langer wil dragen, als ik van huis naar het centrum loop bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Ik heb 2 didymos doeken, een ringsling van didymos, een bondolino onderweg (draagt echt heerlijk) en een Dromertje mei tai . O, en nog een rekbare doek maar die gebruik ik nooit meer.
Ik zou nog wel een girasol willen met zomerse kleurtjes, ik heb gelezen dat er dit voorjaar nieuwe modellen komen bij slingomama dus dat wacht ik even af.
Ik zou nog wel een girasol willen met zomerse kleurtjes, ik heb gelezen dat er dit voorjaar nieuwe modellen komen bij slingomama dus dat wacht ik even af.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Coccinelle schreef:Ik heb 2 didymos doeken, een ringsling van didymos, een bondolino onderweg (draagt echt heerlijk) en een Dromertje mei tai . O, en nog een rekbare doek maar die gebruik ik nooit meer.
Gast- Gast
Oh dromertje vertel.. hoe doe je je baby op de rug in de MT?
Ik wil het ook proberen, met de doek doe ik het wel eens, maar dan heb ik het idee dat hij beter vast zit..
Gooi hem dan met een santa toss op mijn rug... Vertel vertel!
Enne Girasol Wil ik ook.. Stiekum verliefd op glace, maar geen centjes voor..
Ik wil het ook proberen, met de doek doe ik het wel eens, maar dan heb ik het idee dat hij beter vast zit..
Gooi hem dan met een santa toss op mijn rug... Vertel vertel!
Enne Girasol Wil ik ook.. Stiekum verliefd op glace, maar geen centjes voor..
xxjojootjexx- Kletskop
@Dromertje: Is het moeilijk om zelf een mei tai te maken? Lijkt me best leuk om er eentje helemaal naar je eigen smaak te maken
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
@ Papillon rose: nee, dat is echt niet moeilijk, heel eenvoudig klusje zelfs. Als je een beetje overweg kunt met de naaimachine kun je er zelf eentje maken. Op internet kun je wel heel veel stappenplannen vinden, je hoeft niet eens te kunnen patroon lezen. Ik heb nu net de 4e mei tai af. Als je er meer over wilt weten moet je maar even een pm sturen, dan wil ik wel even mijn tekening om de banen te knippen inscannen!
@ jojootje: ik weet de namen van de manieren waarop je je kind op de rug kunt zetten niet precies, maar als ik op youtube kijk doe ik de santa toss niet. Even kijken of ik een filmpje kan vinden:
https://www.youtube.com/watch?v=3cy45hfsIt0
Ik knoop de mei tai eerst rond m'n middel, dan pak ik Y. op deze manier vast om op m'n rug te zetten (Is dat de superman?), dan houdt ze me zeg maar over m'n schouders vast, beentjes goed wijd, zodat ik eerst het rugpand een beetje over haar rug kan trekken, dan de banen van de MT over haar rug kan trekken en dan een paar keer hupsen zodat ze er goed in zit, banen niet kruisen over de borst, maar direct terug halen naar achteren, over haar benen en dan onder haar billen de banen twee keer rond elkaar draaien, onder haar benen door en dan strikken aan de voorkant.
Geen idee of dit de officiele manier is, maar zo zit ze prima, op deze manier kan ik haar rustig 2 uur dragen.
** EDIT: ik heb een filmpje gevonden van de manier waarop ik het doe: https://www.youtube.com/watch?v=zfck0-x7Z3E
@ jojootje: ik weet de namen van de manieren waarop je je kind op de rug kunt zetten niet precies, maar als ik op youtube kijk doe ik de santa toss niet. Even kijken of ik een filmpje kan vinden:
https://www.youtube.com/watch?v=3cy45hfsIt0
Ik knoop de mei tai eerst rond m'n middel, dan pak ik Y. op deze manier vast om op m'n rug te zetten (Is dat de superman?), dan houdt ze me zeg maar over m'n schouders vast, beentjes goed wijd, zodat ik eerst het rugpand een beetje over haar rug kan trekken, dan de banen van de MT over haar rug kan trekken en dan een paar keer hupsen zodat ze er goed in zit, banen niet kruisen over de borst, maar direct terug halen naar achteren, over haar benen en dan onder haar billen de banen twee keer rond elkaar draaien, onder haar benen door en dan strikken aan de voorkant.
Geen idee of dit de officiele manier is, maar zo zit ze prima, op deze manier kan ik haar rustig 2 uur dragen.
** EDIT: ik heb een filmpje gevonden van de manier waarop ik het doe: https://www.youtube.com/watch?v=zfck0-x7Z3E
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Ik heb ook een Hoppediz Bevalt prima en vond de prijs inderdaad ook aantrekkelijk in vergelijking met een hoop andere doeken.
(Plus dat ik een doek wilde die erg roooooze is en de Hoppediz Miami dan echt de mooiste is )
Ik heb een Hoppediz Toulouse, die is ook heel erg roze!!
Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar een iets dunnere doek, voor als het straks wat warmer wordt. Wat voor doek kan ik dan het beste nemen?
Gast- Gast
Pagina 4 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Pagina 4 van 13
Permissies van dit forum: