Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draagdoek

Ga naar beneden

Draagdoek Empty Draagdoek

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 20:58

Oke, ik weet dat er een heel topic over is. Maar ik heb niet zoveel tijd om alles door te lezen. Plus ik wil graag jullie persoonlijke mening angel .

Ik draag L. nog regelmatig. Met de bykaydraagdoek. Echter gaat hij nu doorhangen. Na een half uurtje zit hij een stuk lager. Niet gek bij zit nu zo rond de 10 kilo.

Nu was ik aan het zoeken en zag ik de hoppediz, deze leek mij erg mooi en degelijk.

Klopt dat? Wat is jullie ervaringen ermee?

Ow en ik knoop altijd met met het rugstuk voorop, hun met de banden voorop. Waarom is dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek Empty Re: Draagdoek

Bericht  PapillonRose zo 29 mei 2011 - 21:39

Ik heb een Hoppediz Miami. Een hele fijne doek, ben er heel erg tevreden over!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 21:53

Waar heb jij hem vandaan?

Maar het draagt niet zwaar? Ook gemakkelijk te knopen etc?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek Empty Re: Draagdoek

Bericht  PapillonRose zo 29 mei 2011 - 22:29

Ik heb hem van dragenenzo.nl vandaan. Ik vind hem fijn en makkelijk dragen. Het knopen was in het begin even oefenen, maar dat kwam vooral omdat ik naar de handleiding van de Hoppediz keek bij sommige manieren van dragen. Toen ik wat ingewikkeldere manieren ging proberen merkte ik dat filmpjes op youtube wat makkelijker werken. En ik vind het niet echt zwaar dragen, mijn dochtertje is nu 7,5 kilo en het gaat nog steeds prima. Ik kan het best even volhouden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 1:21

Ik zou nu gewoon een geweven doek kiezen die je mooi vindt. Als je niet bekend bent met geweven doeken merk je het verschil niet/nauwelijks. Dat ga je pas merken als je veel verschillende doeken hebt geprobeerd. Met een geweven doek knoop je wel iets anders. Met een tricot doek (heb jij nu) moet je met drie lagen knopen, anders is het niet stevig genoeg, met een geweven doek kun je met één laag knopen, waardoor je andere knopen kunt doen.

Mijn dochter weegt op het moment ook 10 kg en die draag ik dagelijks langere tijd. Je zegt dat je je zoontje nog steeds veel draagt, je spieren zijn gewend aan het gewicht, met een geweven doek zul je het alleen maar beter kunnen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum