Draagdoek
+3
Liadan
PapillonRose
meisje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Draagdoek
Volgens mij is de vraag hier vast al ooit gesteld, maar open toch even een nieuw topic.
Ik heb zelf een Bykay draagdoek en mijn moeder heeft een mei tai gemaakt.
Ik wil mijn dochter wat meer gaan dragen, omdat mijn oudste dan gewoon in de buggy meekan (heb geen duo-wagen) en een plankje is geen optie.
Welke doek hebben jullie?
Waarvoor gebruik je hem voornamelijk (lang wandelen, kort wandelen, etc)
Welke doek(en) zijn nou geschikt om lang en goed te dragen?
Ik ben nog echt een leek op dit gebied, vandaar mijn vragen.
Ik heb zelf een Bykay draagdoek en mijn moeder heeft een mei tai gemaakt.
Ik wil mijn dochter wat meer gaan dragen, omdat mijn oudste dan gewoon in de buggy meekan (heb geen duo-wagen) en een plankje is geen optie.
Welke doek hebben jullie?
Waarvoor gebruik je hem voornamelijk (lang wandelen, kort wandelen, etc)
Welke doek(en) zijn nou geschikt om lang en goed te dragen?
Ik ben nog echt een leek op dit gebied, vandaar mijn vragen.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Re: Draagdoek
Ik heb naast mijn Mei Tai een doek. Ik heb een Hoppediz Miami (lekker roze ), een hele goede doek voor een mooie prijs. Ik gebruik hem vooral voor korte stukjes, ik heb snel last van mijn rug en vind langer dragen niet zo fijn. Maar dat heeft niets met de doek te maken, maar met mij. Mijn doek zou geschikt moeten zijn voor langer dragen. Ik draag er maximaal een uur mee.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ringsling in D&V kleuren: gebruikte ik voornamelijk voor kleine stukjes, even vlug de hond uitlaten bijv. Nu vind ik 'm niet prettig meer, dochter is te zwaar om op één schouder te dragen