Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Draagdoek

+21
Vancity_girl
Smaragdje
Blue flower
Linda
Pien
xxjojootjexx
Darius
Meeko
Teddyaapje
LindaK
Theeleut
PapillonRose
duckie
Coccinelle
maiadebij
Liadan
Tazz
Bruintje Beer
Fiwen
Susan
-Ieniemienie-
25 plaatsers

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Coccinelle vr 4 maa 2011 - 3:01

Hier is ze inmiddels in slaap gevallen in de mei tai. smile En de postbode stond net aan de deur met de bondolino. bounce

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 3:27

Coccinelle: wat leuk om een actie-foto te zien! Ziet er wel schattig uit hoe ze net over de rand kan kijken :P


Ik knoop haar over mijn jas, lange sokjes aan met slofjes erover, in de MT heeft ze een winterjasje aan, sjaal om en een muts op.

en aan stof zul je rond de 20/25 euro uit komen waarschijnlijk (duurder kan ook als je voor dure merkstoffen kiest natuurlijk).


Laatst aangepast door Dromertje op vr 4 maa 2011 - 3:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 3:33

Ohh ik wil ook een Mei tai! Very Happy
Ik ga maar even vragen aan schoonmoeder straks of ze samen met mij 1tje wil maken smile Ik heb geen naaimachine en kan dat echt niet maar samen moet lukken. Wou eerst eentje kopen ( had een hele leuke gezien ) maar dat kost minimaal 75 euro. Dat scheelt nogal.
Ik moet alleen dan nog even stof zoeken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Bruintje Beer vr 4 maa 2011 - 3:40

Hebben jullie de stof van internet? Las al van internet.
Wat voor garen gebruik je?

Wil er ook 1 proberen te maken maar doe ik wel samen met mijn moeder dan.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:08

bruintje beer: ik heb de stof wel eens van de stoffenstunter gehad en ook wel eens van nnstoffen. Garen heb ik hier uit een fourniturenwinkel, maar op de site van de stoffenstunter kun je ook wel garen kopen.Het moet stevig garen zijn, maar niet te dik, want dan trekt de garen van het spoeltje klem (jaja, ervaring mee). bij de stoffenstunter kun je bijv de garen van gutermann kopen en dan 200 meter, je moet niet die extra sterke hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  duckie vr 4 maa 2011 - 4:10

hebben jullie de schouderbanden ook gevuld?
hmm baal dat ik nie met een naaimachine overweg kan... wie weet mams even lief aan kijke hahaha
op MP staat ook iemand die ze maakt dus wie weet...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:16

duckie: ja, met 3 lagen fleece!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  duckie vr 4 maa 2011 - 4:19

zit dat fijner als dat je ze niet gevuld hebt
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:23

dat weet ik niet. ik heb geen mt zonder gevulde banden, maar dat leek me wel, omdat je relatief smalle banden hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  duckie vr 4 maa 2011 - 5:12

hoe krijgen jullie met de fwcc de knietjes hoger dan de billetjes? heb ze hier ongeveer net zo hoog zitten
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 5:15

als je de band terug haalt onder de knietjes even 'hopsen' terwijl je de band naar boven/achter trekt. Verder kun je even onder de voetzooltjes drukken, dan komen de knietjes ook iets hoger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  PapillonRose vr 4 maa 2011 - 11:41

Boehoe Sad De naaimachine wil het hier niet doen, en we komen er niet achter wat er met 't apparaat aan de hand is! Mijn moeder zei dat we eerst de naaimachine maar eens even moesten pakken enzo, doet 'ie het niet!

Hopelijk komen we er nog achter wat er precies mis is! Mijn moeder is er best handig mee en weet hoe hij werkt, maar zij kwam er ook niet achter.

Anders maar even kijken of iemand er eentje voor me kan maken, nu ik de zelfgemaakte exemplaren gezien heb vind ik het toch wel erg leuk om zoiets te hebben.

@Duckie: Er staat iemand op MP die ze maakt zei je?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  duckie za 5 maa 2011 - 2:52

PapillonRose schreef:Boehoe Sad De naaimachine wil het hier niet doen, en we komen er niet achter wat er met 't apparaat aan de hand is! Mijn moeder zei dat we eerst de naaimachine maar eens even moesten pakken enzo, doet 'ie het niet!

Hopelijk komen we er nog achter wat er precies mis is! Mijn moeder is er best handig mee en weet hoe hij werkt, maar zij kwam er ook niet achter.

Anders maar even kijken of iemand er eentje voor me kan maken, nu ik de zelfgemaakte exemplaren gezien heb vind ik het toch wel erg leuk om zoiets te hebben.

@Duckie: Er staat iemand op MP die ze maakt zei je?

ja die maakt ze inderdaad, ik heb er bij haar bijna 1 in bestelling, nog even aan t overleggen over de laatste dingetjes

http://kind-baby.marktplaats.nl/babydragers-en-draagdoeken/428533465-mei-tai-draagdoek-draagzak-prijs-excl-stof.html
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  PapillonRose za 5 maa 2011 - 2:59

duckie schreef:
PapillonRose schreef:Boehoe Sad De naaimachine wil het hier niet doen, en we komen er niet achter wat er met 't apparaat aan de hand is! Mijn moeder zei dat we eerst de naaimachine maar eens even moesten pakken enzo, doet 'ie het niet!

Hopelijk komen we er nog achter wat er precies mis is! Mijn moeder is er best handig mee en weet hoe hij werkt, maar zij kwam er ook niet achter.

Anders maar even kijken of iemand er eentje voor me kan maken, nu ik de zelfgemaakte exemplaren gezien heb vind ik het toch wel erg leuk om zoiets te hebben.

@Duckie: Er staat iemand op MP die ze maakt zei je?

ja die maakt ze inderdaad, ik heb er bij haar bijna 1 in bestelling, nog even aan t overleggen over de laatste dingetjes

Leuk! Ik heb nu ook net een berichtje gestuurd, ben benieuwd! Hopelijk krijgen we de naaimachine nog aan de praat. Maar ik denk dat ik er wel eentje wil bestellen en kan er later altijd zelf nog eentje bij maken als de naaimachine uit de blokkerstand is (hij doet echt helemaal niks meer!).
http://kind-baby.marktplaats.nl/babydragers-en-draagdoeken/428533465-mei-tai-draagdoek-draagzak-prijs-excl-stof.html
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  PapillonRose za 5 maa 2011 - 8:21

De naaimachine lijkt vooralsnog niet mee te willen werken. Dus ik heb nu een mei tai via MP in bestelling. Als ik die heb en de manier van dragen bevalt goed, hoop ik dat we de naaimachine nog eens aan de praat krijgen of dat ik anders een 2e hands machine via MP kan scoren.

Ik heb er eentje besteld met een print op de achterkant in roze/limegroen en dan de banden effen in één van die twee kleuren. Wat het precies gaat worden hoor ik nog, ze gaat voor stof kijken.

Helemaal leuk Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Coccinelle zo 6 maa 2011 - 9:40

Hier staat nu een leuke mei tai aangeboden voor € 25,-:
http://www.dragen-en-voeden.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=51033

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  maiadebij zo 6 maa 2011 - 9:44

Coccinelle schreef:Hier staat nu een leuke mei tai aangeboden voor € 25,-:
http://www.dragen-en-voeden.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=51033

Dat is goedkoop!! Het is dat ik er al eentje heb....

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  duckie zo 6 maa 2011 - 10:36

hij is inderdaad erg leuk en niet duur, heb er net 1 in bestelling die voor me gemaakt word helaas....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Tazz zo 6 maa 2011 - 10:49

Is hier iemand die een Mei Tai voor mij zou willen maken? Ik heb een beetje rondgevraagd maar in mijn omgeving is er vrijwel niemand die met een naaimachine kan omgaan of er tijd voor heeft. En ik wil er toch al een tijdje een hebben.

Kan de FWCC ook met een rekbare bykay doek? Ziet er confortabel uit, goed ook om te lezen dat de beentjes buiten de doek moeten, had ze vanmiddag nog in de doek zitten maar dat vond hij toch niet zo heel prettig meer.
Ik had trouwens buiten alleen een rompertje met lange mouwen, shirtje met lange mouwen en een dun jasjes erover heen en dat was al erg warm voor mijn zoontje. Zelf doe ik een dikke trui aan onder de doek zodat ik geen jas aan hoef, met de doek en een klein kacheltje tegen me aan heb ik het warm genoeg op een dag zoals vandaag. Met nog koudere dagen doe ik wel een jas aan maar dan open en een sjaal om mijn nek. Mijn zoontje krijgt geen winterjasje aan want dan zweet hij teveel.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  maiadebij zo 6 maa 2011 - 11:13

Sorry Tazz ook mij gaat dat niet lukken! Ik heb er 1 gekocht bij mister mirko en ben er heel blij mee! Dus misschien dat je eens op die site kunt kijken of het iets voor je is?

J draagt ook alleen over haar gewone kleding een dun vestje, een winterjas is haar ook veel te warm. En ik heb een lange jas aan die tot onder haar billen dicht kan. Ik heb trouwens net wel een draagjas van iemand gekocht omdat ik haar meer op mijn rug wil gaan dragen Ik kijk zo uit naar de zomer, niet al dat gedoe met mutsjes, jassen etc. Gewoon lekker de deur uit kunnen stappen met de kinderen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  xxjojootjexx ma 7 maa 2011 - 7:56

Ik heb ook zin in de zomer, dan kan iedereen zien hoe ik Tristan mee neem.
De buurvrouw dacht laatst dat hij gewoon vast zat in de jas... Heb ook een draagjas aan namelijk;)

Ik heb ook een MT, die van mij heb ik via Ooiebeest
Er zijn eigenlijk best veel die MT's maken en sommigen hebben regelmatige kortingsacties.
Deze is ook niet al te duur.. Knoopjedoek


xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  duckie ma 7 maa 2011 - 8:34

heb net een mail gehad met een foto van de stofjes die gebruikt gaan worden voor mn MT ziet er erg mooi uit, ben strax benieuwd naar het eindresultaat Very Happy Very Happy

strax als het weer warmer word lijkt het me inderdaad ook makkelijker met kleertjes in de doek voor naar buiten gaan, gebruik hem nu eigenlijk alleen binnenshuis dus dan heb ik er nog niet zoveel om over te denken....

kunnen jullie je kindje ook uit de doek halen zonder hem helemaal los te knopen? en daarna weer erin zetten?

en in een MT hebben jullie dan nog weer andere kleertjes aan dan in de doek? doek lijkt me namelijk wat warmer....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  xxjojootjexx ma 7 maa 2011 - 8:41

@Duckie (dus... haha): Jij hebt toch ook een geweven doek? Dan kun je een FCC knopen. Daar kun je in en uit halen zonder los te halen. Misschien moet je nog een beetje aanspannen, maar naar een paar keer doen weet je precies hoe strak je moet voorknopen zodat het in 1 keer goed zit.
Ik heb geen verschil in kleren, maar ik draag ook altijd in de draagjas, dus hij krijgt niks extra's aan.
Als ik hem onder mijn gewone jas zou doen, dan kan hij dus niet helemaal dicht, dan zou ik een wat dikker truitje / vestje aan doen en dan FWCC met uitgespreide banen knopen.


Laatst aangepast door xxjojootjexx op ma 7 maa 2011 - 8:45; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : verkeerde naam..)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 8:43

volgens mij heb je de verkeerde naam in je reactie staan jojootje!

En reageer jij eens even snel in je topic op het DeV-forum van je RS Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  maiadebij ma 7 maa 2011 - 8:47

Als ik ergens heen ga waar J eruit en er weer in moet dan pak ik de bondolino dus ik weet niet of dat kan met de doek.

Ik had J in de MT ook alleen een vestje over haar kleertjes aan maar wel mijn jas zo aan dat haar benen en armen onder de jas zitten.

Mijn draagjas komt van de week! Kan ze eindelijk buiten ook op mn rug. Maar het mooiste zou zijn als dat heerlijke zonnetje van vandaag doorzet. Ik zie het al helemaal voor me, J op m'n rug, zonnehoedje op, spekbeentjes bloot...

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Draagdoek - Pagina 8 Empty Re: Draagdoek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum