Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 5 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan di 8 mei 2012 - 3:56

Ik vind wel dat jouw vriend het ook niet aan jou had moeten vertellen. Nu heeft hij zijn hart kunnen luchten en nu zit jij ermee. Ergens vind ik dat hij niet kan verwachten dat jij het voor je houdt terwijl hij dat zelf ook niet kan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 6:20

Carola589 schreef:
Biechtje01 schreef:
Carola589 schreef:Biechtje met angst voor relatie: als die angst zo erg is dat het je tegenhoudt om een nieuwe relatie aan te gaan, zou je er dan iets aan hebben om er met iemand over te praten? Het lijkt mij moeilijk als je dit gevoel continu bij je draagt.
Het is meer dat het op seksueel gebied niet lukte met mijn ex. En op een gegeven moment heeft hij er ´vrede´ meegekregen.
En voor mijn gevoel heeft dit aan mij gelegen, en om mij dan voor een nieuwe vriend weer ´bloot´ te geven zie ik heel erg tegen op..
Was dit zo bij vorige relaties ook zo? Je zegt namelijk dat het voor je gevoel aan jou heeft gelegen, maar het kan natuurlijk aan meerdere factoren hebben gelegen.

Ik heb voor deze vriend geen andere relatie gehad waarin seks aan bod is geweest. Voor mijn gevoel ´blokkeerde´ ik zelf.

Biechtje01 schreef:Ander biechtje, ik denk dat dat gevoel ook moet slijten. Zeker als de relatie nog vers uit is, is het niet zo gek dat je het gevoel hebt dat je je niet makkelijk openstelt naar iemand anders. Komt vast wel weer. En bij een volgende relatie rustig aan doen, dan krijg je het vertrouwen vast terug.

Deze relatie is niet pas uit. Ben bijna 1,5 jaar verder..
Ik hoop ook wel dat ik het vertrouwen in mijzelf en in iemand anders weer kan vinden, maar zie er wel echt tegen op..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 6:29

Biechtje01 schreef:Meer een vraag dan een biecht
hoe initieren jullie een tongzoen? gewoon kusjes en opeens mond open ? word dan de hint wel begrepen?

Gewoon beginnen met zoenen, lippen tegen elkaar aan, beetje kusjes. Dan iets meer met je mond open. Ik weet het niet, meestal gaat zoiets toch vanzelf? Heb je nog nooit een tongzoen gehad?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 6:34

-weg-

Laatst aangepast door Biechtje01 op do 10 mei 2012 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 6:36

-weg-

Laatst aangepast door Biechtje01 op do 10 mei 2012 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan di 8 mei 2012 - 6:51

Biechtje01 schreef:

Dat klopt wel, maar ik kan me zomaar voorstellen dat hij het ook niet voor zich kon houden vanwege de 'heftigheid' van dit nieuws. Echter heb ik er geen moeite mee om het nu voor me te houden. Ik weet dat hij het me binnen 2 weken zelf wel gaat vertellen. Maar dan zit ik eigenlijk pas echt met de gebakken peren.

Ja oké, maar dan vind ik niet dat hij je iets kwalijk kan nemen als jij dat, om wat voor reden dan ook, ook niet zou kunnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 di 8 mei 2012 - 7:01

Als die vriend het je binnenkort zelf verteld zou ik aangeven dat je er niet over gaat liegen tegen je vriendin.tot die tijd zou ik het denk I ik voor mezelf houden.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 7:02

-weg-

Laatst aangepast door Biechtje01 op do 10 mei 2012 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan di 8 mei 2012 - 7:03

Overigens vind ik dat die vriendin jou ook niks kwalijk kan nemen als je het niet doorvertelt. Jullie zijn geen hartsvriendinnen, die vriend is in eerste instantie de vriend van jouw vriend en daar is die vriendschap uit ontstaan. Het is dus logisch dat je hem nog ziet en het is niet jouw plicht om alles maar door te brieven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Supertalentje di 8 mei 2012 - 7:26

Op mij kwam het iig anders over dan je nu schetst. Het zou voor mij ook belangrijk zijn hoe je vriend hierover denkt, misschien wordt die vriend wel boos op jullie allebei of bekoeld de vriendschap tussen hem en je vriend. Vindt je vriend dit erg, een probleem?

Wat je vriendin betreft; duidelijk vind jij de vriendschap met jouw vriendin belangrijker dan de vriendschap met die andere jongen of de vriendschap tussen die jongen en je vriend. Nogmaals, als je het wilt vertellen moet je dat gewoon doen. Het lijkt me vreselijk als iedereen het weet behalve zij, daar zou ik ook niet aan mee willen doen. En als het voor haar allemaal heel moeilijk en onduidelijk is, dan lijkt het me voor haar fijn dat ze ook snapt hoe de vork in de steel zit.
Als ik jou was zou ik het alleen niet alleen maar vertellen om hem te straffen, hoe jouw mening over het gebeurde is duidelijk, maar je kunt haar geen verdriet doen (onder het mom eerlijkheid) alleen maar om je eigen gram te halen.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 8:27

-weg-

Laatst aangepast door Biechtje01 op do 10 mei 2012 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:10

Ik heb net een hele reep chocolade opgevroten..ben nu misselijk en voel me schuldig..

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover wo 9 mei 2012 - 7:12

Jip: Om 1 kilo vet aan te komen moet je 9000 calorieën extra eten. Een chocoladereep valt dus best mee :cheering:
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:14

SuperGrover schreef:Jip: Om 1 kilo vet aan te komen moet je 9000 calorieën extra eten. Een chocoladereep valt dus best mee :cheering:

Haha dank je. In chocolade zit toch ook een geluksgevoelgevend iets? Nou ik merk er niks van...

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 9 mei 2012 - 7:35

Jip83 schreef:
SuperGrover schreef:Jip: Om 1 kilo vet aan te komen moet je 9000 calorieën extra eten. Een chocoladereep valt dus best mee :cheering:

Haha dank je. In chocolade zit toch ook een geluksgevoelgevend iets? Nou ik merk er niks van...

hug
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Krullebol wo 9 mei 2012 - 7:39

Jip83 schreef:
SuperGrover schreef:Jip: Om 1 kilo vet aan te komen moet je 9000 calorieën extra eten. Een chocoladereep valt dus best mee Biechttopic 4 - Pagina 5 281626781

Goede reden om er nog 1 te eten, wie weet komt het dan Biechttopic 4 - Pagina 5 2474380249
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 7:43

Krullebol schreef:
Jip83 schreef:
SuperGrover schreef:Jip: Om 1 kilo vet aan te komen moet je 9000 calorieën extra eten. Een chocoladereep valt dus best mee Biechttopic 4 - Pagina 5 281626781

Goede reden om er nog 1 te eten, wie weet komt het dan Biechttopic 4 - Pagina 5 2474380249

De winkel is te ver weg ;-) ben wel hardlopend naar de winkel gegaan.

Fairytale, dank je wel. Kan ik best gebruiken.

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 11 mei 2012 - 3:12

Hoe weten jullie eigenlijk nog de inloggegevens van Biechtje? Misschien misschien we nu hele spannende biechts! Biechttopic 4 - Pagina 5 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Zwerver vr 11 mei 2012 - 3:27

Volgens mij was het wachtwoord: Welkom01
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 3:33

Ik heb even gezocht en het eerste Biechttopic is er nog gewoon en daar staat het in.

https://yescafe.actieforum.com/t741-biechttopic?highlight=biechttopic

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 1:07

Ik biecht op dat ik me lullig voel. Mijn eigen kapster is volgende week op vakantie dus moet ik door iemand anders geknipt willen als ik dan wil en heb gezegd dat ik niet door een bepaald meisje geknipt wil worden op de zaak gewoon omdat ik haar niet zo goed vind knippen en niet zo leuk vind.

Ben 1 keer door haar geknipt en toen was ik niet tevreden en daarna wilde ik niet meer door haar en moest dat elke keer herhalen. Maar nu kaats ik haar al 3 jaar lang af en zelfs nu het bijna niet anders kan.

Nu wordt ik door een stagere geknipt laughcry die het wel goed kan!

Voel me lullig voor haar want collega's zeggen dit natuurlijk tegen elkaar en het valt ook wel op. En ik voel me lullig omdat ik haar niet wil kwetsen.

Gast
Gast

Bericht  Minx za 12 mei 2012 - 1:16

ach niet te druk over maken, dat heb je in alle beroepen waar je met mensen te maken hebt. Soms heb je gewoon onderling die klik niet.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 1:17

Is een nare eigenschap van mij dat ik het moeilijk vind om mensen te kwetsen in het echte leven kan me daar dan echt druk om maken.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle za 12 mei 2012 - 2:06

Ik vind dat je het groter maakt dan nodig is.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 2:14

Pixie schreef:Ik vind dat je het groter maakt dan nodig is.

Dat kan dat jij dat vind! Dit is toch een biecht account waar je mag schrijven waar je mee zit?

Nou ik zit met dit kleine dingetje.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: