Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 40 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Bay do 5 jul 2012 - 8:28

Stuiterbal schreef:Lejow mensen komen in je leven om van te leren. Van beide kanten word er van elkaar geleerd. En op het moment dat deze behoefte bevredigd is, gaan ze ook weer uit je leven. Niet allemaal maar de meeste wel helaas.
Ik denk in dit geval dat jullie beide heel veel voor elkaar betekent hebben maar dat het gewoon klaar is. Jij bent haar ontgroeid en zij jou.
Het feit dat zij er geen moeite meer voor doet zou voor jou betekenen dat je het los moet laten. Dat is moeilijk dat snap ik ook wel maar je hebt er niks aan om je er boos over te blijven maken.
In dit geval is het denk het typisch een geval van de situatie accepteren zoals het is.

Mooi verwoord Stuiterbal! en een dikke +1
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 8:35

Lejow, dat is heel kut. Maar ik denk dat het tijd is om haar los te laten. Dit kost je alleen maar energie, die je beter in iets nuttigers kunt stoppen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 5 jul 2012 - 10:06

Stuiterbal schreef:Lejow mensen komen in je leven om van te leren. Van beide kanten word er van elkaar geleerd. En op het moment dat deze behoefte bevredigd is, gaan ze ook weer uit je leven. Niet allemaal maar de meeste wel helaas.
Ik denk in dit geval dat jullie beide heel veel voor elkaar betekent hebben maar dat het gewoon klaar is. Jij bent haar ontgroeid en zij jou.
Het feit dat zij er geen moeite meer voor doet zou voor jou betekenen dat je het los moet laten. Dat is moeilijk dat snap ik ook wel maar je hebt er niks aan om je er boos over te blijven maken.
In dit geval is het denk het typisch een geval van de situatie accepteren zoals het is.

Dit heb je onwijs mooi geschreven zeg..
En je hebt ook helemaal gelijk. Het is ook zeker goed zo, zoals het nu is, maar wat ik eerder al schreef, soms met vlagen word ik nog boos, en mis ik de band die we hadden.
Maar anderzijds, het is over en klaar, ik moet haar laten gaan, en de energie investeren in de meiden van wie ik nog wel de energie terug krijg!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 1:25

Ook al verdien ik het niet, ik moet mn verhaal kwijt, en schaam me te diep om dit bij mn vriendinnen te doen.

Als meer dan 6 jaar hebben mijn vriend en ik een redelijk stabiele relatie. We zijn als dag en nacht, water en vuur maar houden van elkaar.

De laatste tijd ging het alleen niet al te best, we hebben allebei andere behoeftes en interesses, en proberen een middenweg te vinden, waarin we allebei gelukkig zijn. De behoefte naar een ander is vanuit mijn kant nooit aanwezig geweest, en toch ben ik compleet over de scheef gegaan.

Ik ben ontzettend stom geweest, ik heb met een ander gezoen dan mijn vriend. ik kan de schuld geven aan de alcohol, de sfeer en het feit dat ik altijd een spanning voel tussen die persoon en mezelf, maar dat is natuurlijk allemaal bullshit, want ik was er zelf bij. De zoen duurde hooguit 3 seconde, ik heb hem weggeduwd, en ondanks dat het infinitief niet van mij af kwam kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan, waar heb ik het gore lef vandaan gehaald om dit mijn vriend aan te doen. Een egoïstische niet doordachten actie.

Om het nog erger te maken, de persoon zit in de vriendengroep van mijn vriend is zelf getrouwd, en is een oude scharrel van mij van 10 jaar terug.

Alles heb ik opgebiecht aan mijn vriend, en hij zegt dat hij het me wil vergeven. Ontzettend lief van hem, ik weet niet of ik dat zou kunnen. Maar er is bij mij iets weg, die korte kus van afgelopen week gaf zoveel spanning, een gevoel dat ik niet meer kende.

Ik voel me enorm schuldig tegenover mijn vriend dat ik dit voel, en ik weet niet wat ik hiermee aan moet. Ik ben niet verliefd op de persoon maar het gevoel van zweven was die paar seconde stiekem fijn. Ik zou dit graag weer tussen mijn vriend en mij willen voelen, maar heb geen idee hoe.

Hoe breng ik onze relatie weer terug op een goed level na deze gebeurtenis?

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked vr 6 jul 2012 - 2:45

Ik had in je andere topic al gereageerd dus ik doe ff copy/past:

Oh dat heb ik ook wel eens gedaan. Ook direct verteld aan m'n vriend. Die vond het ook niet zo'n enorm probleem. Zelf had ik er nog een paar weekjes last van, precies dat wat jij beschrijft: die spanning die je mist in je relatie. Na een paar weekjes was ik weer genezen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Burn vr 6 jul 2012 - 7:02

Mijn biecht:
Ik begin verliefd te worden, voel me net zo'n puber! Wil het aan iedereen vertellen, haha! Eerst maar is even de wederzijdse gevoelens afwachten..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 7:06

Burn, vroeg je een paar dagen geleden naar je vlam. Maar kreeg geen antwoord. Sad Maar wat leuk, joh! Very Happy Gewoon van genieten, verliefd zijn voelt zo leuk. Soms....

Gast
Gast

Bericht  Burn vr 6 jul 2012 - 7:13

Ga ik doen, komt goed!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Stuiterbal vr 6 jul 2012 - 8:15

Burn schreef:Mijn biecht:
Ik begin verliefd te worden, voel me net zo'n puber! Wil het aan iedereen vertellen, haha! Eerst maar is even de wederzijdse gevoelens afwachten..

:cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering:

Ben erg benieuwd naar je date Very Happy Very Happy

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  SuperGrover vr 6 jul 2012 - 23:07

Oeh wat leuk, Burn! Misschien tijd voor een nieuw ik-ben-verliefd-topic? Very Happy
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Makamba zo 8 jul 2012 - 2:15

Kon zo mijn gedachte zijn! Zo zie ik het ook en het helpt me erg goed om te relativeren. Héél mooi verwoord Stuiter.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 2:20

Stuiterbal schreef:
Burn schreef:Mijn biecht:

Biechttopic 4 - Pagina 40 281626781 Biechttopic 4 - Pagina 40 281626781 Biechttopic 4 - Pagina 40 281626781 Biechttopic 4 - Pagina 40 281626781 Biechttopic 4 - Pagina 40 281626781 Biechttopic 4 - Pagina 40 281626781

Ben erg benieuwd naar je date Very Happy Very Happy

Ik ook!!!!!! Biechttopic 4 - Pagina 40 281626781 Biechttopic 4 - Pagina 40 281626781 Biechttopic 4 - Pagina 40 281626781

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes zo 8 jul 2012 - 2:28

Lieve Lejow..

Je hebt zó ontzettend veel van haar gepikt. Zelfs toen ze een actie uithaalde met jou, waar ik ook heel boos om ben geweest, heb jij haar vergeven.
Iemand die jou zo laat vallen, is jouw vriendschap niet (meer) waard..

Het is naar, ik heb het ook gehad met iemand, maar na een paar jaar ben ik er blij mee, want het kost me geen energie meer!

Het blijft naar, omdat jullie zoveel gedeeld hebben!!! Hou de mooie dingen in je herinnering en probeer haar verder los te laten... hoe moeilijk ook!

Dikke knuffel van mij
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 4:49

Ik wil ook even iets (anoniem) kwijt..

Ik ben op dit moment hoogzwanger. Het weekend voordat ik ben uitgerekend, heeft mijn vriend een familieweekend. En hij wou net even met mij 'overleggen' of hij dan mee zal gaan ja of nee (omdat ik dan dus elk moment kan bevallen, en ik ga sowieso niet mee dat weekend). Nouja, ik kan moeilijk zeggen dat hij niet kan/mag gaan dat weekend, voor hetzelfde geld loop ik overtijd. Heb dus ook gezegd dat hij gewoon kan gaan, en dat ik hem dan wel bel mocht de bevalling zich aandienen confused .

Maar nu voel ik me wel een beetje k.ut eigenlijk. Gewoon, omdat hij het blijkbaar niet zo heel belangrijk vind om zo dicht bij de uitgerekende datum bij me te blijven (anders had hij nl. niks hoeven overleggen en had hij voor zichzelf al besloten om bij mij te blijven). En aan de andere kant wil ik hem ook niet thuis laten blijven dan want er is geen enkele zekerheid dat het dat weekend gaat gebeuren, maar toch.

Ok,e beetje warrig verhaal misschien. Maar 2 dingen: 1. Ik baal dat dat familieweekend uitgerekend een week voor mij uitgerekende datum is. 2. Ik ben wel een beetje teleurgesteld in m'n vriend ondanks dat ik hem zelf ook dat weekend niet wil ontzeggen. Hahaha stom he. En ik weet, wanneer ik dit met hem bespreekbaar ga maken dat ie dan besluit gewoon bij mij te blijven (zonder tegenzin hoor! Daar niet van.) maar dan voel ik me weer schuldig, al helemaal wanneer er niks gebeurt dat weekend laughcry .

Vaag allemaal he hahahaha.

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 8 jul 2012 - 4:54

Biechtje01 schreef:Ik wil ook even iets (anoniem) kwijt..

Ik ben op dit moment hoogzwanger. Het weekend voordat ik ben uitgerekend, heeft mijn vriend een familieweekend. En hij wou net even met mij 'overleggen' of hij dan mee zal gaan ja of nee (omdat ik dan dus elk moment kan bevallen, en ik ga sowieso niet mee dat weekend). Nouja, ik kan moeilijk zeggen dat hij niet kan/mag gaan dat weekend, voor hetzelfde geld loop ik overtijd. Heb dus ook gezegd dat hij gewoon kan gaan, en dat ik hem dan wel bel mocht de bevalling zich aandienen Biechttopic 4 - Pagina 40 878948377 .

.

Ja daag! Natuurlijk kan je zeggen dat hij niet kan gaan! Blijkbaar begrijpt hij het zelf namelijk niet dus moet iemand het hem duidelijk maken, aangezien je schoonfamilie dat ook niet doet. :O

Mijn vriend moet in de toekomst gewoon bij mij blijven als ik hoogzwanger ben, en ikweet zeker dat ie van zijn ouders niet eens een weekend weg mocht.

Laatst aangepast door Sogood op zo 8 jul 2012 - 4:55; in totaal 2 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  mzcharlotte zo 8 jul 2012 - 4:54

Muts! Hoe moeilijk is het om te zeggen: ik wil je niets ontzeggen, maar ik zou het zelf veel fijner vinden als je gewoon bij mij blijft. Wink

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=29719
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gesponsorde inhoud