Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+106
Polly
Bazinga
Thunder
Theeleut
Bacio
Lousanne
Océane
kippiee
Benthe
Antibes
Toet
Lady1984
Jerry
Lady4
Aardbei
Tazz
Darius
Liz
blondje1313
Sylvana
Phileine
Lenthe
Alex
nina
Pussycat
_Nina
Sterre
ellibre
Discordia
Rumble
Rose
PrimaBella
SparklingEyes
Paper Crown
June
Pompoen
MAS
Tiana
Steep
Happinaz
Rovine
Gympie
Atelier Madame
Angela_1986
Lavendel
Rush
Makamba
Novalee
Carra
Jasmine
frolic
Arwyn
studiebol
Oasis
Inge
Travelgurly
Esperanza
Curious
Rebecca
woezel
Tania
loesje
May
Bolleke
Marin
Parisienne
Blond
Sugarfall
Caro
Caresses
Snoes
Kerel
Pien
Winegum
Leine
juffie001
Viva
mzcharlotte
Ayla
CCC
Takkie
Lejow
Filoria
Mamsie
RYW
Ibbeltje
Zwerver
Krullebol
SuperGrover
bolus26
Supertalentje
Kaboutertje
Ella
Cheesegirl
Zora
Minx
Stuiterbal
Muis
Siem
SoGood
Poubelle
slaatje
Twellie
Susan
MADDIE
Sweety
110 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:27

Maura, op Ebay of MP zijn er soms mensen die stapels proefmonsters verkopen voor een klein prijsje. Bijv 50x 1 ml ipv 1x 50ml. Of 10x 5 ml. Dezelfde creme voor veel minder. Misschien een handige tip om eens op te letten .

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:30

Stofzuiger schreef:Maura, op Ebay of MP zijn er soms mensen die stapels proefmonsters verkopen voor een klein prijsje. Bijv 50x 1 ml ipv 1x 50ml. Of 10x 5 ml. Dezelfde creme voor veel minder. Misschien een handige tip om eens op te letten .

Daar ga ik zeker eens opletten. Wilde sowieso wat actiever worden op Ebay, wanneer het weer echt goed gaat. Maar als er kleine prijsjes zijn voor creme's, ook al zijn het proefmonsters, dan ga ik zeker even stuinen. (struinen, nl woord?)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:30

Jip83 schreef:Hihi, ik dacht dat je ging biechten dat je die pot toch gekocht had :-) Slim opgelost!

Welke pot? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:34

Maura schreef:
Jip83 schreef:Hihi, ik dacht dat je ging biechten dat je die pot toch gekocht had :-) Slim opgelost!

Welke pot? Embarassed

Pot met creme? Of tube met creme... in ieder geval de creme

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 4 mei 2012 - 4:35

Ik biecht op dat ik het ontzettend jammer vind dat ik nog niks op mijn brief aan een vriendin heb gehoord.

Dat vind ik heel verdrietig voor je Jip.. Hopelijk moet ze het even laten bezinken en hoor je binnenkort alsnog iets van je vriendin.. Ik vond jouw brief heel mooi, heel eerlijk, oprecht en vanuit je gevoel geschreven.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:41

Jip83 schreef:
Maura schreef:

Welke pot? Embarassed

Nee, dat heb ik niet gedaan. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:42

@Maura heel goed!!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:44

Biechtje01 schreef:
Biechtje01 schreef:

.....

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik slik de pil, de laatste keer heel licht ongesteld geweest. Nu heb ik zere borsten (zit in de laatste week van mijn pilstrip) en ben ik dus bang dat ik zwanger ben. Ik hoop dat het niet zo is, mijn vriend zou het geen probleem vinden maar ik wel. Het is echt mijn ergste nachtmerrie....Ik koop vanmiddag na mijn werk even een test.

Ik heb een test gedaan, gelukkig negatief Biechttopic 4 - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:44

Jip, ik ben zo met mezelf bezig dat ik helemaal over jouw post heen lees. Embarassed Ik heb meegekregen dat jouw vriendin het heeft 'uitgemaakt'. Verder eigenlijk niet. Ik hoop dat je een reactie krijgt van haar. Wellicht dat ze even moet nadenken over wat je haar hebt geschreven? Rustig afwachten is ook niet mijn sterkste kant, maar bij deze raad ik het toch aan. hug voor jou, want het is een kloten situatie.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:45

Biechtje01 schreef:
Biechtje01 schreef:
Biechtje01 schreef:

.....

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik slik de pil, de laatste keer heel licht ongesteld geweest. Nu heb ik zere borsten (zit in de laatste week van mijn pilstrip) en ben ik dus bang dat ik zwanger ben. Ik hoop dat het niet zo is, mijn vriend zou het geen probleem vinden maar ik wel. Het is echt mijn ergste nachtmerrie....Ik koop vanmiddag na mijn werk even een test.

Ik heb een test gedaan, gelukkig negatief Biechttopic 4 - Pagina 2 561177
Oh fijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:46

Geeft niet Maura. Afwachten is zeker niet mijn sterkste kant...maar het zal wel moeten. Heb wel stiekem gisteren een berichtje gestuurd met de vraag hoe het met haar is, maar ook daar niks op gehoord. Het zal wel 'over en uit' zijn. Helaas.

Gast
Gast

Bericht  Siem vr 4 mei 2012 - 5:47

@ Jip ik heb het je al eerder gezegd, je moet haar echt even de tijd geven. En tussendoor een berichtje sturen kan alleen maar averechts werken.. Ik ben bang doordat je zo blijft 'pushen' je het alleen maar verergert.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 6:15

Bloempie schreef:@ Jip ik heb het je al eerder gezegd, je moet haar echt even de tijd geven. En tussendoor een berichtje sturen kan alleen maar averechts werken.. Ik ben bang doordat je zo blijft 'pushen' je het alleen maar verergert.

Ik denk dat Bloempie gelijk heeft, ik zou haar echt wat tijd gunnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 7:05

Eline schreef:
Bloempie schreef:@ Jip ik heb het je al eerder gezegd, je moet haar echt even de tijd geven. En tussendoor een berichtje sturen kan alleen maar averechts werken.. Ik ben bang doordat je zo blijft 'pushen' je het alleen maar verergert.

Ik denk dat Bloempie gelijk heeft, ik zou haar echt wat tijd gunnen.

Ik weet dat jullie gelijk hebben, maar ik kan het zo moeilijk los laten. Alsof ik een reactie wil uitlokken of zo. Ook iets om te bespreken met de pscyholoog. Om mezelf te behoeden voor stomme berichtjes heb ik haar nummer even uit mijn telefoon gehaald.

Gast
Gast

Bericht  Siem vr 4 mei 2012 - 9:30

Misschien moet je eens goed bij jezelf te rade gaan waarom je per se van haar een reactie wilt uitlokken. Je hebt al eerder aangegeven dat je bij haar altijd net te ver gaat om een reactie uit te lokken. Dat is geen gezonde basis voor een vriendschap en vooral oneerlijk tegenover haar. Je hebt de neiging om enorm in de slachtofferrol te kruipen en de 'schuld' vooral bij haar te leggen door te blijven herhalen dat het niet zo erg was wat je hebt gedaan, jij doet je best door contact te zoeken, jij schrijft haar een brief, jij stuurt berichtjes etc. Maar het lijkt alsof je niet de volledige verantwoording voor je eigen gedrag neemt en maar excuses blijft zoeken.

Want hoe rot je je ook voelt, hoe slecht het ook met je gaat, wat je situatie ook is op een bepaald moment je moet/kunt/mag m.i. niet uithalen naar vrienden. Je hoeft niet opgewekt te zijn, je hoeft niet ook constant zelf een luisterend oor te bieden etc. maar er is geen excuus om vrienden te gaan 'kwetsen' bewust of onbewust. En misschien is de laatste situatie voor haar de druppel geweest en is de vriendschap inderdaad over. Maar door nu constant contact te lopen zoeken maak je het er erg niet beter op.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 20:07

En dat is dus iets voor de psycholoog.

Ik ben het niet met je eens over enorm in een slachtofferrol te kruipen, daarvoor ken je het hele verhaal niet goed genoeg. Mi neem ik voldoende verantwoording voor mijn daden, maar en zijn altijd twee kanten aan een verhaal. Ik kan hier ook niet alles posten, want dan wordt het te herkenbaar. Enige wat ik kan schrijven is dat zij ook niet een van de makkelijkste is. Ik weet in ieder geval zeker dat ik haar nooit gekwetst heb, dat heeft ze zelf gezegd. Maar goed, verder is het biechttopic hier niet voor bedoelt...

Gast
Gast

Bericht  Muis vr 4 mei 2012 - 21:00

Maura schreef:
Jip83 schreef:
Maura schreef:

Welke pot? Embarassed

Nee, dat heb ik niet gedaan. smile

Haha ik dacht ook dat je hem gekocht had. Vind het hartstikke goed van je, en niks om voor te schamen. Mocht je nog wat monsters nodig hebben, wil ik best even de stad in lopen (woon 2 min er van af).
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 2:22

Wat zijn jullie toch allemaal lief!

Het forum is voor mij heel erg lang gewoon een uitlaatklep geweest. Mensen met een hele andere visie op het leven, die mijn gedachten even lieten ombuigen, zodat ik de situatie anders zou zien. En dan dit!

Ik ben niet de meest lieve forummer. Nooit geweest. Ik kies mijn woorden ietwat te onzorgvuldig. En dan vertel ik jullie over mijn probleem, en dan velen die opeens zo lief zijn...

Ik heb er geen woorden voor.....

Dit is dan maar mijn eindbiecht, haha. Biechttopic 4 - Pagina 2 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 2:38

Ik wil even biechten dat ik enorm twijfel aan mijn eigen lichaam.

Mijn nichtje heeft een paar weken terug verteld dat ze zwanger is, erg leuk maar door de pil heen. Ik weet dat de kans dat zoiets als je de pil goed slikt minimaal is.

Ik slik vaak de pil door en dan houd ik een keer een stopweek en begin ik weer netjes op tijd. Nu heb ik inmiddels 8 pillen weer geslikt en mijn laatste "menstruatie" was heel raar, vooral ook heel weinig. Vandaag zat ik op de toilet en had ik ineens een soort van rode vegen net als vlak voor je ongesteld moet worden zeg maar.

Ik vind dit zo vaag en ben dus ook als de dood om onbewust zwanger te raken. Of het te zijn en het niet door te hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 2:42

Maura schreef:Wat zijn jullie toch allemaal lief!

Het forum is voor mij heel erg lang gewoon een uitlaatklep geweest. Mensen met een hele andere visie op het leven, die mijn gedachten even lieten ombuigen, zodat ik de situatie anders zou zien. En dan dit!

Ik ben niet de meest lieve forummer. Nooit geweest. Ik kies mijn woorden ietwat te onzorgvuldig. En dan vertel ik jullie over mijn probleem, en dan velen die opeens zo lief zijn...

Ik heb er geen woorden voor.....

Dit is dan maar mijn eindbiecht, haha. Biechttopic 4 - Pagina 2 561177

Ik ken je niet goed genoeg dan om je onaardig te vinden! Ik merk dat ik mezelf ook steeds meer durf bloot te geven, al ben ik soms wel bang voor reacties van anderen. Maar door het op te vatten als advies en niet als aanval kan ik er goed mee omgaan.

@biechtje die onzeker is over haar lichaam: weet je zeker dat jouw nichtje secuur is geweest met de pil?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 2:47

Toen ik haar sprak wel, maar ja zeker weten doe je het natuurlijk niet. Ze heeft wel PDS wat ik ook heb. Al gaat het bij mij erg goed de laatste tijd.

Moet er nog wel bij zeggen dat ik een lichtere pil gebruik als eerder en daardoor zo ga lopen stressen. Denk de hele tijd wat als.

En dan nog heb al 2 jaar een relatie, wonen niet samen maar hij heeft wel een huis. Maar toch lichaam doet gewoon rare dingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 2:48

Jip, ik geef mezelf nog maar weinig bloot op het forum. Maar soms heb ik het gevoel dat ik moet delen. En dan zijn de forummers zo lief. smile

Biechtje; De pil is gewoon betrouwbaar. Het komt heel erg weinig voor dat mensen door de pil heen zwanger zijn geworden. Er zijn meiden die zeggen dat ze door de pil heen zwanger zijn geworden, maar van een paar gevallen weet ik dat het niet waar is. Puur en alleen omdat ze dat hebben opgebiecht. Het klonk zo leuk 'als ongelukje'. Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar ik ken een paar mensen.... smile Misschien stelt je dat gerust?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 2:52

nee haha, denk dat ik straks voor geruststelling gewoon maar ff een test doe. Dan loop ik daar iig niet meer over te stressen. Rationeel weet ik ook dat het echt de grootste bull shit is die er is en dat de kans echt minimaal is. Maar dat stemmetje in mijn achterhoofd zegt toch steeds, wat nou als je pil gewoon te licht is.

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal za 5 mei 2012 - 6:08

Ik ben wel door de pil heen zwanger geraakt. Ben een trouwe slikker, vergat hem nooit en was ook niet zoek geweest. Tot ik een positieve test in handen had. Het vertrouwen in de pil en in mijn lichaam was in 1 klap weg. Gelukkig heeft de natuur bepaalt en is het mis gegaan. Maar het kan dus wel !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 6:18

Stella_ schreef:Ik ben wel door de pil heen zwanger geraakt. Ben een trouwe slikker, vergat hem nooit en was ook niet zoek geweest. Tot ik een positieve test in handen had. Het vertrouwen in de pil en in mijn lichaam was in 1 klap weg. Gelukkig heeft de natuur bepaalt en is het mis gegaan. Maar het kan dus wel !
En hier nog één....
Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij ben ik wel ziek geweest tijdens het gebruik van de pil. Kan zijn dat hij daardoor niet werkte.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: