Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het alleen laten van een kind.

+20
Filoria
xxjojootjexx
Bolleke
MissBlunt
Tania
SuperGrover
Flemy
shadow
Jeanette
Sweety
loura
Julia
Arwyn
Snoopy
Susan
Mamsie
TukTuk
RYW
girli
SleepingBeauty
24 plaatsers

Pagina 11 van 15 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:06

AngelNyn schreef:Euhmm dat heb ik nergens gezegd? Ik zeg dat als ik er voor zou kiezen om de oudste door iemand anders naar school zou brengen, die aandacht uiteraard wel zou compenseren op andere manieren?

Dit bedoel ik dus ook met een reactie zonder inleving. Je zou ook de moeite kunnen nemen om op de rest van haar verhaal te reageren, in plaats van alleen op dit detail in te gaan.

Edit: Mijn respect voor jullie blijft, Mamavan2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:07

Ga je nu nog antwoord geven om mijn vraag of niet ?

Jij zou serieus je kind 4 keer per dag 5 dagen in de week door een ander naar school laten brengen en laten ophalen terwijl de school hier 6 deuren verder is (ik kan het schoolplein zien ), nee dat is gezellig voor je kindje dat mama nooit aan school staan, nooit kan afspreken en nooit aan de hand van mama weer mee naar huis gaat met de vraag hoe haar dag is geweest, nee dan ben je inderdaad een héle goede moeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:09

AngelNyn, mama_van2 probeert je iets uit te leggen en het enige waar jij op reageert is één zinnetje wat je misschien niet gezegd hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:10

AngelNyn schreef:
Euhmm dat heb ik nergens gezegd? Ik zeg dat als ik er voor zou kiezen om de oudste door iemand anders naar school zou brengen, die aandacht uiteraard wel zou compenseren op andere manieren?
Ik heb het je wel degelijk ergens zien zeggen. Geen zin om op te zoeken, maar je hebt wel iets gezegd wat als dusdanig overkomt. Dus nogmaals: let op de manier hoe je je verwoord. Volgens mij is dat nog maar twintig keer tegen je gezegd in dit topic.
Verder eens met Twixx hierboven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:13

Mama_van2 schreef:Ga je nu nog antwoord geven om mijn vraag of niet ?

Jij zou serieus je kind 4 keer per dag 5 dagen in de week door een ander naar school laten brengen en laten ophalen terwijl de school hier 6 deuren verder is (ik kan het schoolplein zien ), nee dat is gezellig voor je kindje dat mama nooit aan school staan, nooit kan afspreken en nooit aan de hand van mama weer mee naar huis gaat met de vraag hoe haar dag is geweest, nee dan ben je inderdaad een héle goede moeder.

Dat heb ik allang gedaan, in alle andere antwoorden smile
Ideaal is het niet nee, verre van.. Maar ik zou mijn kind nooit alleen laten.

En slaapt Mara standaard op de momenten dat je oudste naar school moet? Want ik had het idee dat het dus niet altijd het geval is? Dus dan zou het "mama nooit aan school staan" ook al niet opgaan smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:14

Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Euhmm dat heb ik nergens gezegd? Ik zeg dat als ik er voor zou kiezen om de oudste door iemand anders naar school zou brengen, die aandacht uiteraard wel zou compenseren op andere manieren?
Ik heb het je wel degelijk ergens zien zeggen. Geen zin om op te zoeken, maar je hebt wel iets gezegd wat als dusdanig overkomt. Dus nogmaals: let op de manier hoe je je verwoord. Volgens mij is dat nog maar twintig keer tegen je gezegd in dit topic.
Verder eens met Twixx hierboven.

Ik heb nérgens gezegd dat ze te weinig tijd geeft aan haar oudste kind! Ik heb precies gezegd wat ik hier boven ook al zei, dat ik dat gebrek aan aandacht (door het niet naar school kunnen brengen) op een andere manier zou proberen te compenseren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:15

En nog bijdehand doen ook. Twisted Evil

Dan doel ik trouwens hier op:
En slaapt Mara standaard op de momenten dat je oudste naar school moet? Want ik had het idee dat het dus niet altijd het geval is? Dus dan zou het "mama nooit aan school staan" ook al niet opgaan


Laatst aangepast door Twixx op ma 17 jan 2011 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:15

Mama_van2 schreef: Je hebt het over een buurvrouw die wel even op wil passen ? Denk je nu echt dat iedere willekeurige buurvrouw 4 keer per dag 5 dagen in de week wel even op mijn kind wil passen wat op dat moment slaapt ?! Natuurlijk niet, probeer je dat nu eens serieus voor te stellen hoe dat in de praktijk in zijn werk zal gaan. Daarnaast zou ik graag van je willen weten wat ik in jou ogen moet doen als Mara een insult heeft ? Wat is het verschil in situatie als ik in de nacht slaap en M.ara krijgt een insult of ik ben 3 minuten naar school en ze krijgt een insult ? Wat is volgens jou dan anders ? Wat kan ik dan anders doen ? Daar zou ik graag antwoord op krijgen.

Volgens mij heb ik hier nog geen antwoord op gekregen ?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:15

June schreef:
AngelNyn schreef:Euhmm dat heb ik nergens gezegd? Ik zeg dat als ik er voor zou kiezen om de oudste door iemand anders naar school zou brengen, die aandacht uiteraard wel zou compenseren op andere manieren?

Dit bedoel ik dus ook met een reactie zonder inleving. Je zou ook de moeite kunnen nemen om op de rest van haar verhaal te reageren, in plaats van alleen op dit detail in te gaan.

Edit: Mijn respect voor jullie blijft, Mamavan2

En dus mezelf maar blijven herhalen?smile Het antwoord staat al verder op in dit topic..
Vond het beetje onzinnig om maar dingen te blijven herhalen
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:17

Twixx schreef:En nog bijdehand doen ook. Twisted Evil

Zo'n opmerking vind ik ook nergens voor nodig, maar AngelNyn, ik vind nog steeds dat je vrij weinig inlevingsvermogen toont en uit je opmerkingen blijft alleen maar voortkomen dat je zeker weet dat het veel beter zou kunnen. Wellicht bedoel je het niet zo, maar zo komt het telkens weer over. Op iedereen hier, dus wat dat betreft kun je moeilijk zeggen dat we met z'n allen lopen te 'zeuren'. Het zijn jouw woorden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:17

Mama_van2 schreef:
Mama_van2 schreef: Je hebt het over een buurvrouw die wel even op wil passen ? Denk je nu echt dat iedere willekeurige buurvrouw 4 keer per dag 5 dagen in de week wel even op mijn kind wil passen wat op dat moment slaapt ?! Natuurlijk niet, probeer je dat nu eens serieus voor te stellen hoe dat in de praktijk in zijn werk zal gaan. Daarnaast zou ik graag van je willen weten wat ik in jou ogen moet doen als Mara een insult heeft ? Wat is het verschil in situatie als ik in de nacht slaap en M.ara krijgt een insult of ik ben 3 minuten naar school en ze krijgt een insult ? Wat is volgens jou dan anders ? Wat kan ik dan anders doen ? Daar zou ik graag antwoord op krijgen.

Volgens mij heb ik hier nog geen antwoord op gekregen ?


Ok misschien kan je idd niks doen bij een insult, maar het idee dat ze dan alleen zou zijn.. Daar zou ik me niet op mijn gemak bij voelen. Snap je dat ook?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:17

AngelNyn schreef:
June schreef:
AngelNyn schreef:Euhmm dat heb ik nergens gezegd? Ik zeg dat als ik er voor zou kiezen om de oudste door iemand anders naar school zou brengen, die aandacht uiteraard wel zou compenseren op andere manieren?

Dit bedoel ik dus ook met een reactie zonder inleving. Je zou ook de moeite kunnen nemen om op de rest van haar verhaal te reageren, in plaats van alleen op dit detail in te gaan.

Edit: Mijn respect voor jullie blijft, Mamavan2

En dus mezelf maar blijven herhalen?smile Het antwoord staat al verder op in dit topic..
Vond het beetje onzinnig om maar dingen te blijven herhalen

Nee hoor, kijk maar naar de reactie van Mamavan2 boven je. Daar heb je nog niet inhoudelijk op gereageerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:18

Twixx schreef:En nog bijdehand doen ook. Twisted Evil

Dan doel ik trouwens hier op:
En slaapt Mara standaard op de momenten dat je oudste naar school moet? Want ik had het idee dat het dus niet altijd het geval is? Dus dan zou het "mama nooit aan school staan" ook al niet opgaan

Wat is daar bijdehand aan? Question Sorry maar je ziet echt spoken
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:18

June schreef:
Twixx schreef:En nog bijdehand doen ook. Twisted Evil

Zo'n opmerking vind ik ook nergens voor nodig, maar AngelNyn, ik vind nog steeds dat je vrij weinig inlevingsvermogen toont en uit je opmerkingen blijft alleen maar voortkomen dat je zeker weet dat het veel beter zou kunnen. Wellicht bedoel je het niet zo, maar zo komt het telkens weer over. Op iedereen hier, dus wat dat betreft kun je moeilijk zeggen dat we met z'n allen lopen te 'zeuren'. Het zijn jouw woorden.

Ach, ik vind het gewoon écht niet leuk hoe zij reageert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:18

AngelNyn schreef:
Ok misschien kan je idd niks doen bij een insult, maar het idee dat ze dan alleen zou zijn.. Daar zou ik me niet op mijn gemak bij voelen. Snap je dat ook?

Dan betekent dat in dat geval dus dat je 24 uur per dag bij haar moet blijven. Het kan ook 's nachts gebeuren. Denk je dat ouders zich daar geen zorgen om maken? Ze kunnen hun leven stopzetten en constant naast haar gaan zitten, dat zou kunnen, hypothetisch gezien. Ik weet niet wie daar gelukkig van wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:19

Twixx schreef:
June schreef:
Twixx schreef:En nog bijdehand doen ook. Twisted Evil

Zo'n opmerking vind ik ook nergens voor nodig, maar AngelNyn, ik vind nog steeds dat je vrij weinig inlevingsvermogen toont en uit je opmerkingen blijft alleen maar voortkomen dat je zeker weet dat het veel beter zou kunnen. Wellicht bedoel je het niet zo, maar zo komt het telkens weer over. Op iedereen hier, dus wat dat betreft kun je moeilijk zeggen dat we met z'n allen lopen te 'zeuren'. Het zijn jouw woorden.

Ach, ik vind het gewoon écht niet leuk hoe zij reageert.

Dat snap ik, maar dan zou ik juist zelf redelijk blijven..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:19

AngelNyn schreef:
Twixx schreef:En nog bijdehand doen ook. Twisted Evil

Dan doel ik trouwens hier op:
En slaapt Mara standaard op de momenten dat je oudste naar school moet? Want ik had het idee dat het dus niet altijd het geval is? Dus dan zou het "mama nooit aan school staan" ook al niet opgaan

Wat is daar bijdehand aan? Question Sorry maar je ziet echt spoken
:face:
Je toont gewoon nogal weinig empathie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:19

June schreef:
Twixx schreef:En nog bijdehand doen ook. Twisted Evil

Zo'n opmerking vind ik ook nergens voor nodig, maar AngelNyn, ik vind nog steeds dat je vrij weinig inlevingsvermogen toont en uit je opmerkingen blijft alleen maar voortkomen dat je zeker weet dat het veel beter zou kunnen. Wellicht bedoel je het niet zo, maar zo komt het telkens weer over. Op iedereen hier, dus wat dat betreft kun je moeilijk zeggen dat we met z'n allen lopen te 'zeuren'. Het zijn jouw woorden.

Ik zeg nergens dat ik het beter zou doen, gewoon ánders smile

HOEVAAK moet ik nog zeggen dat iedereen lekker zelf moet weten wat ze doen, en dat ik ook wel begrijp waarom er in dit geval voor gekozen wordt Mara alleen te laten.

Alleen zou ik het zelf nooit kunnen en willen.. Wat is daar mis mee?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:20

Je ziet het niet, ik geef het op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:21

June, is dat niet redelijk dan in dit geval? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:21

Denk je dat ik me op mijn gemak voel ? Natuurlijk niet, net zo min als ik me in de nacht om mijn gemak voel etc. Als ik nu goed begrijp zou jij als Mara jou dochter was haar uit bed halen, meenemen voor 3 minuten naar school met alles gevolgen van dien, meerdere insulten doordat ze overprikkeld raakt etc. omdat het hier om jou gevoel draait ?



Laatst aangepast door Mama_van2 op ma 17 jan 2011 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:21

Twixx schreef:
AngelNyn schreef:
Twixx schreef:En nog bijdehand doen ook. Twisted Evil

Dan doel ik trouwens hier op:
En slaapt Mara standaard op de momenten dat je oudste naar school moet? Want ik had het idee dat het dus niet altijd het geval is? Dus dan zou het "mama nooit aan school staan" ook al niet opgaan

Wat is daar bijdehand aan? Question Sorry maar je ziet echt spoken
:face:
Je toont gewoon nogal weinig empathie.

Ik vraag gewoon oprecht of mara standaard slaapt op de momenten dat de oudste naar school gebracht / gehaald moet worden? Omdat ik het idee had dat dit dus niet standaard zo is, vond ik het idee van dat ze dan nóóit naar school kon een beetje raar? Als ze dus wel standaard op die tijden slaapt is het uiteraard een ander geval. Dat bedoel ik er mee te zeggen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:22

Mama_van2 schreef:Denk je dat ik me op mijn gemak voel ? Natuurlijk niet, net zo min als ik me in de nacht om mijn gemak voel etc. Als ik nu goed begrijp zou jij als Mara jou dochter was haar uit bed halen, meenemen voor 3 insuten naar school met alles gevolgen van dien, meerdere insulten doordat ze overprikkeld raakt etc. omdat het hier om jou gevoel draait ?


Nee dat zou ik zeker niet doen op die manier.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:24

June schreef:
AngelNyn schreef:
Ok misschien kan je idd niks doen bij een insult, maar het idee dat ze dan alleen zou zijn.. Daar zou ik me niet op mijn gemak bij voelen. Snap je dat ook?

Dan betekent dat in dat geval dus dat je 24 uur per dag bij haar moet blijven. Het kan ook 's nachts gebeuren. Denk je dat ouders zich daar geen zorgen om maken? Ze kunnen hun leven stopzetten en constant naast haar gaan zitten, dat zou kunnen, hypothetisch gezien. Ik weet niet wie daar gelukkig van wordt.

Tja of je kan het ook helemaal doortrekken naar de andere kant.. Ok kan ik ook : dan kan je net zo goed je kind 3 uur lang alleen laten?
Want tja je slaapt ook 8 uur ongeveer..

Zie je nu zelf in hoe krom die vergelijking is?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:24

AngelNyn schreef:
Mama_van2 schreef:Denk je dat ik me op mijn gemak voel ? Natuurlijk niet, net zo min als ik me in de nacht om mijn gemak voel etc. Als ik nu goed begrijp zou jij als Mara jou dochter was haar uit bed halen, meenemen voor 3 insuten naar school met alles gevolgen van dien, meerdere insulten doordat ze overprikkeld raakt etc. omdat het hier om jou gevoel draait ?


Nee dat zou ik zeker niet doen op die manier.


Nu ben ik echt door de war of ligt dan nou aan mij ??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 11 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 15 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum