Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kind in de auto laten

+29
Sjonno
Sarah1985
TukTuk
Mikki
loesje
L!ND@
Fiwen
Printje
ekjir@M
Parisienne
Flip Fluitketel
Annemie
Rupsie
Rouge
meisjesmama
PiP
moepie
Monnie
Happydobby
Pussycat
PapillonRose
snoezel
Bruintje Beer
Monte
Susan
juffie001
Mida4you
Tania
Miss G
33 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty kind in de auto laten

Bericht  Miss G do 12 mei 2011 - 7:24

Ik kwam net de straat in rijden en parkeerde mn auto naast een ander. Lopen we langs, ligt er een kind van ongeveer 1 jaar te slapen in een afgesloten auto. Heb een rondje door de buurt gelopen, maar zag niemand.
Liep ik naar huis, en dacht na ongeveer 10 minuten ik zet de bak even langs de weg en ik kijk nog even. Kom ik aanlopen, zag ik een vrouw vanuit huis naar die auto lopen en haalt het kind uit de auto.
Kreeg ik een snauw waarom ik even daarvoor haar auto in de gaten hield. Ik zo van nou er zat nog een kind in dus dacht hou het even in de gaten want je weet maar nooit.
Nou ik kreeg de volle wind van voren, want zolang was ze niet weg (zeker 10 min).
Ik zou zelf denk ik niet zo snel een kind in de auto achterlaten. Wat vinden jullie?
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:25

Ik vind het belachelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Miss G do 12 mei 2011 - 7:28

Isabella schreef:Ik vind het belachelijk.

Van haar of mij? Ik ben op dit moment gewoon aan het twijfelen aan mezelf Neutral
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Tania do 12 mei 2011 - 7:29

XxXGeesje schreef:
Isabella schreef:Ik vind het belachelijk.

Van haar of mij? Ik ben op dit moment gewoon aan het twijfelen aan mezelf Neutral

Ik vind het belachelijk van haar.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Mida4you do 12 mei 2011 - 7:30

Belachelijk van haar natuurlijk! Niet van jou, jij hebt het goed gedaan.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:30

Nouja, het was niet zonnig/heet en ik neem aan dat de auto voor de deur stond? Misschien slaapt het kindje wel slecht en was moeder blij dat het eindelijk eventjes sliep. En dat ze naar jou snauwde omdat ze ook niet achterlijk is en vast wel wist dat mensen het zouden veroordelen, en dat ze die veroordelende reactie maar vóór wilde zijn ofzo?

Ik weet niet, ik zeg ook maar wat. Maar er zit vast een reden achter, al zou ik het zelf denk ik absoluut niet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:30

XxXGeesje schreef:
Isabella schreef:Ik vind het belachelijk.

Van haar of mij? Ik ben op dit moment gewoon aan het twijfelen aan mezelf Neutral

Haha gek! Valt weinig te twijfelen aan jezelf :-) erg onverantwoordelijke moeder!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:30

Van haar.. hoe durft ze jou uberhaupt af te gaan snauwen ! :shock: .. alleen maar omdat je wat bezorgd was om haar kindje.. kan ze zelf ook wel wat van gebruiken.. bezorgdheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  juffie001 do 12 mei 2011 - 7:31

ik zou mijn kind nooit alleen in de auto laten. Kijk,bijvoorbeeld even een brief posten is wat anders maar buiten dat, nee mijn zoon zit nooit alleen te wachten op mij in de auto
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Susan do 12 mei 2011 - 7:34

Ik vind het ook niks. Het gebeurt hier ook regelmatig dat Ezra in de auto in slaap valt, maar dan rijden we een extra rondje of een van ons blijft in de auto zitten tot hij wakker is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Miss G do 12 mei 2011 - 7:37

Maple schreef:Nouja, het was niet zonnig/heet en ik neem aan dat de auto voor de deur stond? Misschien slaapt het kindje wel slecht en was moeder blij dat het eindelijk eventjes sliep. En dat ze naar jou snauwde omdat ze ook niet achterlijk is en vast wel wist dat mensen het zouden veroordelen, en dat ze die veroordelende reactie maar vóór wilde zijn ofzo?

Ik weet niet, ik zeg ook maar wat. Maar er zit vast een reden achter, al zou ik het zelf denk ik absoluut niet doen.

Auto stond niet echt voor de deur, meer om de hoek. Ja ik had ook zoiets van het is niet warm. Daarom zei ik ook niets tegen haar. Maar ze liep eerst weg en toen draaide ze zichzelf.
Vond het gewoon een raar!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:37

Ik zou het ook nooit doen.

Afgelopen maandag kwam ik bij de Jumbo en ik parkeerde mijn fiets naast een fietskar. Toevallig keek ik erin, zat er een kindje van een maand of 6 in een koekje te eten. Die kar stond helemaal uit het zicht van de ingang, no way dat die moeder dat kind in de gaten kon houden. Heb er een paar minuten bij gestaan, toen kwam er een klein meisje aanrennen die op die kar ging zitten. Dus ik vroeg of dat haar broertje was, dat was zo. En toen hoe oud ze was, zij was 4. Ik heb er 10 minuten gestaan, ik wou die kinderen niet alleen laten, en toen de moeder eraan kwam ben ik weggelopen en toen liep zij achter mij in dr eentje de winkel weer in! Ik snap dat echt niet, iedere gek had dat kind mee kunnen nemen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Monte do 12 mei 2011 - 7:38

Ik zou mijn kind ook nooit achterlaten in de auto. Je hebt ook moeders die dan ''even snel'' boodschappen gaan doen en hun kind 10-20 min(of nog langer) in de auto alleen laten. Dat vind ik echt heel vreemd en onverantwoord eigenlijk. Laat zag ik zoiets maar dan op de fiets. Er lag een kindje te slapen in zo'n bakfiets/karretje, maar er was echt niemand te zien op straat. 10 min later komt er een man uit een huis(de deur was dicht) en pakt het kindje mee naar binnen. Nu zou je denken, wat is daar gevaarlijk aan? Maar er zijn mensen die zo gestoord zijn en zelf geen kinderen kunnen krijgen of gewoon gestoord dat ze het kind van een ander meenemen. Ik zou dus nooit mijn kindje echt alleen laten
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Monte do 12 mei 2011 - 7:39

Arden schreef:Ik zou het ook nooit doen.

Afgelopen maandag kwam ik bij de Jumbo en ik parkeerde mijn fiets naast een fietskar. Toevallig keek ik erin, zat er een kindje van een maand of 6 in een koekje te eten. Die kar stond helemaal uit het zicht van de ingang, no way dat die moeder dat kind in de gaten kon houden. Heb er een paar minuten bij gestaan, toen kwam er een klein meisje aanrennen die op die kar ging zitten. Dus ik vroeg of dat haar broertje was, dat was zo. En toen hoe oud ze was, zij was 4. Ik heb er 10 minuten gestaan, ik wou die kinderen niet alleen laten, en toen de moeder eraan kwam ben ik weggelopen en toen liep zij achter mij in dr eentje de winkel weer in! Ik snap dat echt niet, iedere gek had dat kind mee kunnen nemen...
ongeveer mijn verhaal
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Susan do 12 mei 2011 - 7:41

Laatst kwam ik langs het Kruidvat en daar stond een winkelwagentje met een kindje van ongeveer een jaar, ook zonder toezicht. Ik snap dat echt niet, zelfs al heb je de ervaring dat je kindje altijd netjes blijft zitten, dan nog neem je toch niet het risico? Het kind hoeft maar een keer op het idee te komen om te gaan staan en er dan uit te vallen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Bruintje Beer do 12 mei 2011 - 7:42

Oh bah dat mensen dat durven!!
Heb er wel eens aan gedacht om het ook te doen 1 keertje even snel winkel in maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om haar alleen in de auto te laten. Er zou maar wat gebeuren in de korte tijd. Dan zou ik het mezelf echt nooit vergeven!!

Maar ik vind de reactie overdreven van die moeder.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Miss G do 12 mei 2011 - 7:49

Ja ik stond echt met een bek vol tanden. Ik zei helemaal niets, maar liep langs. Maar ze zag me steeds naar de auto kijken voordat ze kwam. Want toen ik haar naar buiten zag komen, liep ik langs de auto en keek even of hij er nog in zat.
Ik vind het zo bizar gewoon, wees blij dat je buren hebt die een oogje in het zeil houden!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:51

Die verhalen van die fietskarren....ik zou echt niet zo door kunnen lopen zonder er wat van te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Miss G do 12 mei 2011 - 7:51

Arden schreef:Ik zou het ook nooit doen.

Afgelopen maandag kwam ik bij de Jumbo en ik parkeerde mijn fiets naast een fietskar. Toevallig keek ik erin, zat er een kindje van een maand of 6 in een koekje te eten. Die kar stond helemaal uit het zicht van de ingang, no way dat die moeder dat kind in de gaten kon houden. Heb er een paar minuten bij gestaan, toen kwam er een klein meisje aanrennen die op die kar ging zitten. Dus ik vroeg of dat haar broertje was, dat was zo. En toen hoe oud ze was, zij was 4. Ik heb er 10 minuten gestaan, ik wou die kinderen niet alleen laten, en toen de moeder eraan kwam ben ik weggelopen en toen liep zij achter mij in dr eentje de winkel weer in! Ik snap dat echt niet, iedere gek had dat kind mee kunnen nemen...

Nou, dat is nog erger.. in een fietskar, iedereen kan hem of haar er zo uithalen!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  snoezel do 12 mei 2011 - 7:53

Ik denk dat ze zelf heel goed aanvoelde "fout" te zitten en daarom zo reageerde..

Ik neem L.iz soms mee boodschappen doen. Ik parkeer dan mijn auto met haar op de parkeerplaats en moet dan even zo'n karretje met opgebouwd babystoeltje uit de winkel halen. Ik kan mijn auto tot de draaideur in de gaten houden, dan moet ik 10 stappen tot de karretjes en weer terug... En DAT vind ik echt al heeeeell naar.

Ik zou zelf het risico niet durven en willen nemen in ieder geval.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  PapillonRose do 12 mei 2011 - 8:02

Ik zou het ook niet durven om A. alleen in de auto te laten, zonder toezicht. Of in een fietskarretje of op wat voor andere manier dan ook. Vond het al vervelend dat ik vanmorgen even moest pinnen en haar toen in de auto liet zitten, en dat terwijl ik bijna in de automaat geparkeerd stond :P

Ik snap ook echt niet dat iemand het durft om bijvoorbeeld boodschappen te gaan doen en dan je kindje zonder toezicht achter te laten.. Wat ik helemaal erg vind is van die verhalen van kindjes in een hete auto die er (bijna) in blijven :shock:
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Pussycat do 12 mei 2011 - 8:03

Ik vind het al erg en onbegrijpelijk als ze een hond alleen achter laten in een auto!
Laat staan een kind!! Neutral
Het is toch je meest kostbare bezit echt niet dat ik haar ooit alleen laat (ja als ze 18 is misschien Very Happy)

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Happydobby do 12 mei 2011 - 8:07

ik zou mijn hond niet laten zitten en dus mijn kindje ook niet. Het was niet warm maar de zon scheen wel. Ik zou als ik zoiets zou zien ook het even in de gaten houden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Monnie do 12 mei 2011 - 8:10

Ik zou mijn zoontje ook echt nooit alleen in de auto achterlaten. Er kan altijd wat geks gebeuren, dat risico wil ik niet lopen. Ook al ligt hij nog zo lekker te slapen.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  moepie do 12 mei 2011 - 8:12

Ik heb het wel eens gedaan toen we terug kwamen van een uitje. Onze dochter had de hele dag nog niet geslapen en viel in de auto op het laatste moment in slaap. De auto staat pal voor onze deur, ik had de voordeur open en een raampje van de auto een stuk open gedaan. Vanuit het raam kon ik haar zien, heb haar de hele tijd in de gaten gehouden. Ben een paar keer naar de auto gelopen om ook even goed te kijken (eigenlijk liep ik steeds heen en weer haha) vond het toch een beetje een naar idee, maar we waren zo blij dat ze toch even sliep. Uiteindelijk werd ze binnen 10 minuten al wakker.

De reactie van die vrouw vind ik écht overdreven!! Ze mag blij zijn dat er nog mensen zijn die omkijken naar elkaar toch? Als ik als voorbijganger dat zou zien en niemand in de buurt zou zien zou ik ook zeker even opletten.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum