Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het alleen laten van een kind.

+20
Filoria
xxjojootjexx
Bolleke
MissBlunt
Tania
SuperGrover
Flemy
shadow
Jeanette
Sweety
loura
Julia
Arwyn
Snoopy
Susan
Mamsie
TukTuk
RYW
girli
SleepingBeauty
24 plaatsers

Pagina 12 van 15 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:25

Twixx schreef:June, is dat niet redelijk dan in dit geval? angel

Begrijpelijk en redelijk zijn nog steeds twee verschillende dingen Wink. Maar goed, verder heb ik het inmiddels ook opgegeven. Ik kan toch geen empathie aan iemand op gaan dringen. Ik houd ermee op, zou jij ook moeten doen Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:27

Mama_van2 schreef:
AngelNyn schreef:
Mama_van2 schreef:Denk je dat ik me op mijn gemak voel ? Natuurlijk niet, net zo min als ik me in de nacht om mijn gemak voel etc. Als ik nu goed begrijp zou jij als Mara jou dochter was haar uit bed halen, meenemen voor 3 insuten naar school met alles gevolgen van dien, meerdere insulten doordat ze overprikkeld raakt etc. omdat het hier om jou gevoel draait ?


Nee dat zou ik zeker niet doen op die manier.


Nu ben ik echt door de war of ligt dan nou aan mij ??

Ik denk dat je niet alles gelezen hebt of dingen door elkaar haalt smile Kan ik ook wel begrijpen, omdat er zoveel is gezegd.. Ik had al gezegd, natuurlijk maak je een kind niet wakker als dat insulten veroorzaakt.. Daarom zou ik, ALS ze nog in de wagenbak zou passen, haar daar eventueel in laten slapen (vooraf al), of vragen of een buurvrouw even wilt oppassen, of de oudste met iemand anders mee laten lopen, en uiteraard een combi van die dingen zodat je oudste niet altijd de dupe is, of dat je niet altijd maar iemand hoeft te vragen om op te passen voor die paar minuten. En dan uiteraard binnen de mogelijkheden die er zijn.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:27

Verstandig June;). Mama_van2, er is weinig van te begrijpen, zou het je maar niet te veel aantrekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:29

AngelNyn, over dat laatste... Volgens mij is er al lang gezegd dat dat geen opties zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:32

En om antwoord te geven op je vraag of m.ara altijd slaapt als ik Senna moet halen/brengen. Bijna altijd. Om 08.15 moet S.enna naar school, M.ara slaapt tot 10.00. Dan is Mara wakker van 10.00 tot 11.15 en daarna gaat ze weer naar bed tot 13.00. Om 12.00 moet ik S.enna uit school halen dus dat maakt 2. Dan moet S.enna om 13.30 weer op school zijn en dan gaat M.ara meestal mee (soms slaapt ze dan nog of weer) en om 14.30 gaat M.ara weer naar bed, soms eerder en om 15.30 moet ik s.enna weer uit school halen dus dat wordt 3.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:33

Twixx schreef:AngelNyn, over dat laatste... Volgens mij is er al lang gezegd dat dat geen opties zijn.

Daarom zeg ik ook binnen de mogelijkheden smile

Nogmaals, ik weet niet hoevaak ik moet zeggen, ik wil helemaal niemand aanvallen :S
Misschien zijn mijn reacties niet zo goed verwoord, maar ik probeer toch zeker de laatste paar pagina's al duidelijk te maken dat ik niemand veroordeel, maar wel een andere mening er over heb, net als zovelen?

Dus sorry als dingen kwetsend over kwamen, dit is niet zo bedoeld, ik reageer misschien soms te snel zonder er doekjes omheen te winden en ik heb ook al een aantal keer gezegd dat ik dus niemand wil kwetsen of veroordelen.. en het zou fijn zijn als jullie mij ook in mijn waarde laten, ipv mij van van alles te beschuldigen alleen maar omdat ik een andere mening heb.


TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:34

Alles is wel zo'n beetje gezegd, maar toch wil ik nog even op die wagenbvak terugkomen.
Niet alle kindjes slapen zo makkelijk overal in. Mijn kindereren zijn altijd heel makkelijk geweest, maar de oudste heeft nog nooit in de wagenbak geslapen. Nee, echt nog nooit, zelfs niet toen ze pas geboren was. Dus ook dat is niet altijd een optie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:35

Some people just don't know when to shut up smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:35

Mama_van2 schreef:En om antwoord te geven op je vraag of m.ara altijd slaapt als ik Senna moet halen/brengen. Bijna altijd. Om 08.15 moet S.enna naar school, M.ara slaapt tot 10.00. Dan is Mara wakker van 10.00 tot 11.15 en daarna gaat ze weer naar bed tot 13.00. Om 12.00 moet ik S.enna uit school halen dus dat maakt 2. Dan moet S.enna om 13.30 weer op school zijn en dan gaat M.ara meestal mee (soms slaapt ze dan nog of weer) en om 14.30 gaat M.ara weer naar bed, soms eerder en om 15.30 moet ik s.enna weer uit school halen dus dat wordt 3.

Ok, dat wist ik dus niet. In dat geval snap ik ook wel dat je niet anders kan altijd. Sorry als er dingen kwetsend over kwamen, dit is echt niet zo bedoelt. Ik heb ook al meerdere malen gezegd dat ik ook wel geloof dat de keuze weloverwogen is gemaakt, mijn keuze zou het niet zijn, maar dat is een persoonlijk iets.
Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik zelf als kind enorme verlatingsangst had, mede door een aantal dingen die in mijn jeugd gebeurd zijn, en daarom zou ik mijn kinderen dus nooit alleen laten.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:37

Liva schreef:Some people just don't know when to shut up smile

Heb je het over mij? Want dan mag je me vertellen wat ik nú weer fout doe? Zomaar niet meer reageren vind ik ook zo onbeschoft? Wat mij betreft was deze discussie 5 pagina;s geleden al over geweest..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:43

Ja ik heb het over jou ja. Lijkt me duidelijk genoeg waarom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:44

Liva schreef:Ja ik heb het over jou ja. Lijkt me duidelijk genoeg waarom.

Toch grappig, als je niet op alles reageert is het niet goed, doe je het wel is het óók niet goed ? Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:47

Die plaat zit er blijkbaar nog steeds. Jammer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:54

AngelNyn schreef:
Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Euhmm dat heb ik nergens gezegd? Ik zeg dat als ik er voor zou kiezen om de oudste door iemand anders naar school zou brengen, die aandacht uiteraard wel zou compenseren op andere manieren?
Ik heb het je wel degelijk ergens zien zeggen. Geen zin om op te zoeken, maar je hebt wel iets gezegd wat als dusdanig overkomt. Dus nogmaals: let op de manier hoe je je verwoord. Volgens mij is dat nog maar twintig keer tegen je gezegd in dit topic.
Verder eens met Twixx hierboven.

Ik heb nérgens gezegd dat ze te weinig tijd geeft aan haar oudste kind! Ik heb precies gezegd wat ik hier boven ook al zei, dat ik dat gebrek aan aandacht (door het niet naar school kunnen brengen) op een andere manier zou proberen te compenseren.
't Scheelt ook dat er helemaal niemand is die beweert dat jij dat zegt. Ik heb jou inderdaad zien zeggen dat Mv2 de aandacht voor S.enna maar op een andere manier, een ander tijdstip (volgens mij heb ik 'm zo gelezen) moet compenseren. En ik kan het mis hebben, maar uit de reactie van Mv2 maakte ik op dat ook die opmerking haar veel verdriet doet. Want ze is continu bezig ervoor te zorgen dat S.enna niet tussen wal en schip belandt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 5:56

Dat proberen we inderdaad Maple. Verder weet ik niet goed meer wat te zeggen want volgens mij is alles al wel gezegd. Misschien zou je eens op mara haar site moeten kijken dan heb je misschien een beeld over ons leven op dit moment http://marasenna.babysite.nl/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 5:58

Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Euhmm dat heb ik nergens gezegd? Ik zeg dat als ik er voor zou kiezen om de oudste door iemand anders naar school zou brengen, die aandacht uiteraard wel zou compenseren op andere manieren?
Ik heb het je wel degelijk ergens zien zeggen. Geen zin om op te zoeken, maar je hebt wel iets gezegd wat als dusdanig overkomt. Dus nogmaals: let op de manier hoe je je verwoord. Volgens mij is dat nog maar twintig keer tegen je gezegd in dit topic.
Verder eens met Twixx hierboven.

Ik heb nérgens gezegd dat ze te weinig tijd geeft aan haar oudste kind! Ik heb precies gezegd wat ik hier boven ook al zei, dat ik dat gebrek aan aandacht (door het niet naar school kunnen brengen) op een andere manier zou proberen te compenseren.
't Scheelt ook dat er helemaal niemand is die beweert dat jij dat zegt. Ik heb jou inderdaad zien zeggen dat Mv2 de aandacht voor S.enna maar op een andere manier, een ander tijdstip (volgens mij heb ik 'm zo gelezen) moet compenseren. En ik kan het mis hebben, maar uit de reactie van Mv2 maakte ik op dat ook die opmerking haar veel verdriet doet. Want ze is continu bezig ervoor te zorgen dat S.enna niet tussen wal en schip belandt.

Ja maar daarmee wordt mijn opmerking dus uit zijn verband getrokken.. Zoals de opmerking opgepakt wordt, ja dan snap ik dat het kwetsend is.. Maar het is totaal niet wat ik gezegd heb.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 6:00

Mama_van2 schreef:Dat proberen we inderdaad Maple. Verder weet ik niet goed meer wat te zeggen want volgens mij is alles al wel gezegd. Misschien zou je eens op mara haar site moeten kijken dan heb je misschien een beeld over ons leven op dit moment http://marasenna.babysite.nl/

Ik zal er inderdaad eens op kijken smile

Ik vind het overigs ook erg jammer dat je totaal niet op mijn excuses in gaat.. Wel verwijt je me dat ik in eerste instantie maar op 1 dingetje in ga in jou post.. Maar dat ik al 4x mijn excuses aan bied dat ik dingen gezegd heb die jou gekwetst hebben, terwijl ik dat niet zo bedoelde, dat wordt even genegeerd...
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:02

Is het nu niet een beetje klaar, van beide kanten??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:03

Darcy schreef:Is het nu niet een beetje klaar, van beide kanten??

Ga ik nu door dan ? Ik geef net aan dat alles wel een beetje gezegd is en dat ze maar op de site moet kijken om misschien een idee te krijgen van hoe en wat.

Angelyn, misschien moet je inderdaad even nadenken voordat je iets schrijft, vooral hoe het op iemand over kan komen. En je excuus, ach ja of het gemeend is weet ik natuurlijk niet maar het is al goed hoor.


Laatst aangepast door Mama_van2 op ma 17 jan 2011 - 6:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:03

AngelNyn schreef:
Ja maar daarmee wordt mijn opmerking dus uit zijn verband getrokken.. Zoals de opmerking opgepakt wordt, ja dan snap ik dat het kwetsend is.. Maar het is totaal niet wat ik gezegd heb.
En dit argument komt me inmiddels mijn neus uit. Er zijn ondertussen al tig opmerkingen waar we op gereageerd hebben waarvan jij vindt dat ze uit hun verband getrokken worden en die jij niet zo bedoeld hebt. Dat kan twee dingen betekenen: óf jij gebruikt dit als excuus om jezelf in te dekken, óf je bent verdomd slecht in jezelf goed verwoorden. Aan ons ligt het niet, als opmerkingen van jou keer op keer door meerdere forummers zelfs zogenaamd verkeerd geïnterpreteerd worden. Misschien moet je het dan toch bij jezelf zoeken.

Verder ben ik er klaar mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:05

Mama_van2 schreef:
Darcy schreef:Is het nu niet een beetje klaar, van beide kanten??

Ga ik nu door dan ?
Ik doel niet op jou speciaal smile meer in het algemeen. Zoals mamarosa zegt, volgens mij is alles wel gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 6:06

Maple schreef:
AngelNyn schreef:
Ja maar daarmee wordt mijn opmerking dus uit zijn verband getrokken.. Zoals de opmerking opgepakt wordt, ja dan snap ik dat het kwetsend is.. Maar het is totaal niet wat ik gezegd heb.
En dit argument komt me inmiddels mijn neus uit. Er zijn ondertussen al tig opmerkingen waar we op gereageerd hebben waarvan jij vindt dat ze uit hun verband getrokken worden en die jij niet zo bedoeld hebt. Dat kan twee dingen betekenen: óf jij gebruikt dit als excuus om jezelf in te dekken, óf je bent verdomd slecht in jezelf goed verwoorden. Aan ons ligt het niet, als opmerkingen van jou keer op keer door meerdere forummers zelfs zogenaamd verkeerd geïnterpreteerd worden. Misschien moet je het dan toch bij jezelf zoeken.

Verder ben ik er klaar mee.

Dan mag je het letterlijk quoten waar ik dat dan gezegd heb dat ze de tijd maar anders moet indelen? Want ik heb dat dus nergens gezegd... Natuurlijk zal een deel bij mij liggen, maar ook een deel bij jullie, omdat er nu een enorme negatieve sfeer is..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:14

Even een reactie:Angelnyn, wat ben jij respectloos naar mama van 2.

Jij weet toch niet hoe hun leven in elkaar zit?
Ik zou ook voor deze oplossing kiezen,om M. lekker in haar bedje te laten liggen.
3 x per dag meer kans om een insult op laten wekken is toch ook niet wat je wil?

En vlgs mij ik lees weleens mee,hebben ze al genoeg insulten meegemaakt.
Dus zou ik zeggen bemoei je met je eigen leven.

IK vind ook niet dat je kan oordelen als je nog geen kinderen hebt.

Zo ik heb mijn punt gemaakt,ik kan wel huilen om die opmerkingen over Mama van 2,ik zit werkelijk met tranen in mun ogen op het moment.
Heerlijk die zwangerschapshormonen :shock:

Mama van 2 een hele dikke knuffel en respect voor jou en je gezinnentje hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 6:15

Lieveheersbeestje schreef:Even een reactie:Angelnyn, wat ben jij respectloos naar mama van 2.

Jij weet toch niet hoe hun leven in elkaar zit?
Ik zou ook voor deze oplossing kiezen,om M. lekker in haar bedje te laten liggen.
3 x per dag meer kans om een insult op laten wekken is toch ook niet wat je wil?

En vlgs mij ik lees weleens mee,hebben ze al genoeg insulten meegemaakt.
Dus zou ik zeggen bemoei je met je eigen leven.

IK vind ook niet dat je kan oordelen als je nog geen kinderen hebt.

Zo ik heb mijn punt gemaakt,ik kan wel huilen om die opmerkingen over Mama van 2,ik zit werkelijk met tranen in mun ogen op het moment.
Heerlijk die zwangerschapshormonen :shock:

Mama van 2 een hele dikke knuffel en respect voor jou en je gezinnentje hug

Beetje jammer dat je niet alles hebt gelezen, ik zou haar dus ook niet wakker maken smile
Meer ga ik er niet over zeggen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:18

AngelNyn schreef:
Lieveheersbeestje schreef:Even een reactie:Angelnyn, wat ben jij respectloos naar mama van 2.

Jij weet toch niet hoe hun leven in elkaar zit?
Ik zou ook voor deze oplossing kiezen,om M. lekker in haar bedje te laten liggen.
3 x per dag meer kans om een insult op laten wekken is toch ook niet wat je wil?

En vlgs mij ik lees weleens mee,hebben ze al genoeg insulten meegemaakt.
Dus zou ik zeggen bemoei je met je eigen leven.

IK vind ook niet dat je kan oordelen als je nog geen kinderen hebt.

Zo ik heb mijn punt gemaakt,ik kan wel huilen om die opmerkingen over Mama van 2,ik zit werkelijk met tranen in mun ogen op het moment.
Heerlijk die zwangerschapshormonen :shock:

Mama van 2 een hele dikke knuffel en respect voor jou en je gezinnentje hug

Beetje jammer dat je niet alles hebt gelezen, ik zou haar dus ook niet wakker maken smile

Ik heb wel alles gelezen,je verdaait je eigen woorden eerst wil je haar wel uit bed halen en later kom je met het idee om S alleen of met een vriendinnentje uit school te laten dat is toch ook geen optie?
Voor S is het toch ook niet leuk om haar moeder niet te zien staan als ze uit school komt?
Het meisje wil ook haar verhaal kwijt kunnen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 12 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 15 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum