Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het alleen laten van een kind.

+20
Filoria
xxjojootjexx
Bolleke
MissBlunt
Tania
SuperGrover
Flemy
shadow
Jeanette
Sweety
loura
Julia
Arwyn
Snoopy
Susan
Mamsie
TukTuk
RYW
girli
SleepingBeauty
24 plaatsers

Pagina 15 van 15 Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 15 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Thunder ma 17 jan 2011 - 21:57

Mv2: Door je laatste reactie ben ik gewoon even ontroert Sad Sad . Hele dikke hug hug !

Ik heb het hele topic gelezen, maar echt géén zin om me in deze discussie te mengen. Je doet het toch nooit goed, de één zegt dit, de ander dat. Iedereen doet toch wat hij zelf verantwoord vindt, wie zijn wij dan om daar over te oordelen? De één vindt het prima en vindt dat het moet kunnen, de ander vindt het niks en vindt het onverantwoord. Nou, prima toch!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 15 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 22:43

Ik heb alles gelezen en wil alleen maar zeggen dat ik veel respect heb voor mama van 2! Dikke knuffel voor jou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 15 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 0:19

Snoepy87 schreef:Ik heb alles gelezen en wil alleen maar zeggen dat ik veel respect heb voor mama van 2! Dikke knuffel voor jou!

+1 en een hele dikke hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 15 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 0:39

Storm schreef:Dat is 't hem juist, het is een héle kleine kans maar ALS het je overkomt, vergeef je jezelf nooit dat je van huis weg was terwijl je kind alleen thuis was. Dat risico wil ik gewoon absoluut niet lopen.

+1.
En vallen zullen ze altijd wel doen, gat in hun hoofd misschien ook wel. Een ongeluk zit in een klein hoekje en die zullen ze ook wel moeten hebben om geen softie te zijn/worden.
Maar dat zijn hele andere dingen dan brand, inbraak etc.
Ik zit ook heus niet steeds op hun lip, ik laat ze juist vaak lekker met zijn tweetjes spelen, vinden ze heerlijk.
Maar ik merk het zo wel als er brand is, een inbreker binnenkomt en dat soort situaties. En dat zijn dingen die ik wil voorkomen door niet de deur uit te gaan/douchen zonder kinderen.
Ik zie er de logica niet zo van in dat men hier begint over vallen, stoten en dat soort punten. Daar gaat het mijn inziens helemaal niet om. Dat overkomt ieder kind, met of zonder ouder in de buurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 15 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Fiwen vr 21 jan 2011 - 9:34

Ik ben 1 keer toen J. in bed lag naar beneden gelopen met de intentie om een boodschappentas uit de auto te halen, dus ik loop naar beneden en voordat ik algemene voordeur dicht trek kom ik erachter dat ik mijn huissleutels vergeten was... Ik was totaal in paniek, heb geluk gehad dat de onderbuurman thuis was en daar een sleutel van onze voordeur ligt en ik dus weer binnen kon. Ik stond te trillen op mijn benen toen ik eenmaal weer binnen was en heb een potje zitten janken, gewoon puur van de schrik. Sindsdien ga ik nooit meer de deur uit als J. in bed ligt en er niemand verder thuis is. Nog niet om een tas uit de auto te halen, dus laat staan om boodschappen te gaan doen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 15 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 4:54

Fiwen, woon jij in een flat? Want dan is het natuurlijk ook wel anders. Ik loop gewoon naar buiten enzo, maar ben dan ook zo weer terug en heb dan natuurlijk ook meer zicht op het huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het alleen laten van een kind. - Pagina 15 Empty Re: Het alleen laten van een kind.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 15 Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum