Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afstuderen-motivatie-topic :)

+18
Lousanne
Shopelle
Antibes
Snoes
Discordia
Gympie
Siem
Oasis
Minx
Mees
Blond
SoGood
Kaat
Middleme
Benthe
Atelier Madame
Parisienne
Polly
22 plaatsers

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 1:54

Ik heb studiecoach gemaild en kreeg ik terug: gewoon doen wat die begeleider zegt. Schiet ik dus ook niks mee op.. Sad Het feedback wat ik nu heb gehad ga ik aanpassen en dan maar weer opsturen..
De school waar ik opzit is ook echt waardeloos Sad Uit mijn klas (14 zoiets) zijn er 4 die boete moeten betalen, die dus ook al 1.5 jaar bezig zijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame di 26 jun 2012 - 1:57

Yasmin schreef:Ik heb studiecoach gemaild en kreeg ik terug: gewoon doen wat die begeleider zegt. Schiet ik dus ook niks mee op.. Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 1371890812 Het feedback wat ik nu heb gehad ga ik aanpassen en dan maar weer opsturen..
De school waar ik opzit is ook echt waardeloos Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 1371890812 Uit mijn klas (14 zoiets) zijn er 4 die boete moeten betalen, die dus ook al 1.5 jaar bezig zijn

toevallig in holl.and? welke opleiding volg je?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis di 26 jun 2012 - 1:57

Hmpf, klinkt wel als op mijn school... Wanneer moet je de verbeterde versie inleveren? Misschien kun je tussendoor nog eens een afspraak maken met begeleider, of er nog iets is wat niet goed is? Anders herhaalt zich straks dit verhaal misschien nog eens.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 2:04

.


Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame wo 27 jun 2012 - 0:22

Ik hoop echt voor je dat het lukt Yasmin!

Hier wel een paar goede dagen gehad. Ben druk bezig met het verbeteren van mijn theorie, hopelijk lukt dat om het vandaag af te krijgen smile.

Mag maandag mijn concept per mail opsturen, ipv geprint wat ik dacht. Scheelt me toch weer een paar uur want de deadline is dan 23.59.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:33

Ik had nog een mailtje gestuurd dat ik het raar vond dat mn 1e begeleider het goedkeurt en mn 2e begeleider niet. Het schijnt dat er sinds 1 juni strengere eisen zijn gesteld, en dat dat op elke hogeschool nu strenger is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:31

Wat een gedoe zeg yasmin! Hopelijk lukt het allemaal nog deze zomer.



Punk'd schreef:

Vrij 29 juni
Extra detailtekening van meubel maken

Weekend:
Start maken PowerPoint presentatie

Ma 2 juli
Naar Gamma voor laatste staaltjes, materialen borden volledig maken.
Maquettes afmaken (gebouw en appartement)
PowerPoint presentatie afronden(mailen naar begeleider voor laatste feedback)


Di 3 juli
Reflectie verslagen typen
Presentatieborden printen

Wo 4 juli
Portfolio afronden

Do 5 juli
Afstudeergesprekken kijken (hopelijk valt er nog iets te leren, wat wel of niet doen tijdens een presentatie Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 253468018 )

Vrij 6 Juli

De alleralleraller laatste puntjes op de I en opschrijven wat ik met mijn presentatie wil zeggen.

Tijd over!! (nog nooit gehad in mijn school/studiejaren Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 394967 )


Week van 9 juli:
Groenlichtgesprek


Laatst aangepast door Punk'd op ma 2 jul 2012 - 0:41; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame do 28 jun 2012 - 0:48

whahahaha Punk'd tijd ovre lol! ... ik ben op dit moment heeel druk bezig met verbeteren van mijn hele stuk. Als ik zo doorga moet ik het wel redden met de tijd die ik nog heb. Daarbij het is en blijft een conceptversie dus het hoeft nog niet perfect te zijn.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe do 28 jun 2012 - 1:24

Nou, ik heb nog wel genoeg te doen voor maandag. Ik hoop maar dat ik het haal. Het is ook de conceptversie dus er zal nog wel het een en ander aan veranderen, maar ik weet nu al dat ik het niet ga halen om ook te kijken naar de opmaak, noten en bijlagen. Helaas. En ik kijk nu al met angst en beven uit naar het commentaar. Ik hoop zo ontzettend dat er niet nog van alles hoeft te veranderen en dat ik gewoon kan afstuderen in augustus. Ik ben er ook helemaal klaar mee. Zoals nu ook, ik heb heel veel te doen, maar zit maar een beetje dom te surfen. (als je sog't doe het dan ook goed en ga in de zon zitten, zou ik zeggen Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 281626781 )
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame do 28 jun 2012 - 22:14

Atelier Madame schreef:
week 7 mei
Methoden hoofdstuk verbeteren
Theorie verbeteren
Interviews inplannen


Week 14 mei
Hopelijk interviews afnemen
Interview inplannen

week 21 mei
Interviews afnemen en uitwerken

week 28 mei - 15 juni
2 interviews nog afnemen
opzet analyse maken

Interviews uitwerken en analyseren
Transscripten volledig uitwerken
1 hoofdstuk schrijven van resultaten

week 18 juni
Conclusies schrijven
Slotbeschouwing / aanbevelingen schrijven

week 26 juni
Complete rapport aan elkaar schrijven qua conclusies, overgang theorie naar empirisch onderzoek duidelijk krijgen
Alleen nog over:
resultaten hoodfstuk en conclusie nakijken
Hele rapport op spellingsfouten controleren
Bijlages structureren

2 juli concept rapport inleveren

eind augustus --> mogelijk al begin augustus
Scriptieverdediging

Zou het dan gebeuren dat ik straks nog tijd over heb?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame do 28 jun 2012 - 22:17

En Benthe: ik herken me heel erg in jouw post. Dat bang zijn voor het commentaar! Maar besef wel dat de universiteit jou ook graag wil laten afstuderen he. Zij moeten straks ook die 3000 euro betalen en krijgen pas geld voor jou als je echt klaar bent. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat zij ook van alles doen om jou op tijd te laten afstuderen smile

Ik heb gisteravond en vanochtend trouwens wel een geniaal stuk gedaan. Iets waar ik al heel erg lang tegenop zag (analyseschema) om te maken. En ik had geen idee hoe het aan te pakken. Maar het is me uiteindelijk toch gelukt Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 281626781
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Benthe do 28 jun 2012 - 22:45

Goed bezig AM. Het gaat gewoon helemaal goed komen met ons. Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 281626781
En bedankt voor de peptalk, dat is ook helemaal waar natuurlijk. Ik heb alleen een begeleider die erg streng is. Ik haalde altijd prima cijfers, maar bij hem was het altijd matig. Gelukkig is het niet helemaal zijn vakgebied (hij is tweede lezer) en kan ik hem hopelijk verpletteren met mijn kennis Twisted Evil
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Polly za 30 jun 2012 - 12:39

Het is gelukt, ik ben afgestudeerd en super blij dat ik ervan af ben. De laatste loodjes waren het zwaarst maar aan alles komt een einde! smile
Ik wens jullie allemaal nog veel succes, nog even volhouden en dan is het tijd voor een feestje! Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 281626781
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 12:55

Polly schreef:Het is gelukt, ik ben afgestudeerd en super blij dat ik ervan af ben. De laatste loodjes waren het zwaarst maar aan alles komt een einde! smile
Ik wens jullie allemaal nog veel succes, nog even volhouden en dan is het tijd voor een feestje! Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 281626781

Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 20:31

Polly schreef:Het is gelukt, ik ben afgestudeerd en super blij dat ik ervan af ben. De laatste loodjes waren het zwaarst maar aan alles komt een einde! smile
Ik wens jullie allemaal nog veel succes, nog even volhouden en dan is het tijd voor een feestje! Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 281626781

Gefeliciteerd!! Very Happy :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Middleme za 30 jun 2012 - 21:33

Gefeli, Polly!

En andere dames, ook met jullie komt het goed! Ik blijf duimen!

(en stiekem ben ik ook erg blij dat ik as do mn diploma echt krijg Very Happy)
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Mees za 30 jun 2012 - 21:33

Gefeliciteerd Polly!

Ook ik ben klaar smile. De laatste loodjes waren inderdaad het aller zwaarst, maar de voldoende is binnen. Heb vrijdag ook te horen gekregen dat ik ben aangenomen, dus het komende jaar blijf ik lekker nog op school werken.

Succes nog allemaal!!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis za 30 jun 2012 - 21:38

Gefeliciteerd dames, goed gedaan! :cheering:
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Polly za 30 jun 2012 - 22:12

Bedankt! Very Happy
En jij ook gefeliciteerd, Mees! Wat voor werk ga je doen op je school?
MiddleMe, kan me voorstellen dat het fijn is om het diploma straks daadwerkelijk in je handen te hebben smile

Ik kwam het nieuws hier trouwens melden ter inspiratie en motivatie, niet om jullie de ogen uit te steken of zo, haha! Ik duim voor jullie, heel veel succes! cheers
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 22:32

Mees schreef:Gefeliciteerd Polly!

Ook ik ben klaar smile. De laatste loodjes waren inderdaad het aller zwaarst, maar de voldoende is binnen. Heb vrijdag ook te horen gekregen dat ik ben aangenomen, dus het komende jaar blijf ik lekker nog op school werken.

Succes nog allemaal!!

Yeaaahhh, gefeliciteerd!! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 23:24

Gefeliciteerd dames!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Mees zo 1 jul 2012 - 11:12

Ik word projectmedewerker: studentenbegeleidster en het mee in-/oprichten van mijn opleiding op de nieuwe vestiging.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis zo 1 jul 2012 - 20:02

Wat gaaf, Mees! Is dat ook de baan die je zo graag wilde?

Ik heb vandaag 2 tentamens, de moeilijkste vakken van mijn hele opleiding.
Als ik ze niet haal, of 1 vd 2 niet, dan heb ik sowieso studievertraging en dus langstudeerboete Cry

Dus duim voor mij dames!! smile

Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Atelier Madame zo 1 jul 2012 - 20:17

Ik duim!

Hier ook spannende dag, vandaag mn conceptscriptie inleveren!! Ik moet nog een stuk nakijken omdat het weekend daar geen tijd voor had. Maar moet helemaal goedkomen. Hopelijk om een uurtje of drie vanmiddag op verzenden klikken!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Oasis zo 1 jul 2012 - 20:19

Spannend, AM! Jij ook succes!!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afstuderen-motivatie-topic :) - Pagina 8 Empty Re: Afstuderen-motivatie-topic :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum