Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

+24
Jordana
VeryCherry
Cassiopeia
Petteflet
Xanna
Blair
Merai
Susan
Inge
Roze Roos
Sugarfall
Fearie
Snoes
Yzma
Try
Ugly Betty
mzcharlotte
Mermaid
Kabouter
Suus
Bolleke
Lotus
Jeanette
Zwerver
28 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Prosecco vr 3 dec 2010 - 5:30

Trisha schreef:Oh dan maar even een uitleg waarom ik zo fel was;

Dat ze weg is, boeit me verder niet zo, ik heb d'r 1 keer gemeet en verder hadden we wel wat contact via pingen en zo. Ik vond haar manier van reageren altijd erg leuk en dacht dat we wel met elkaar over weg konden! Vrijdag heb ik haar nog gezien, samen met Leaf en Wolletjes. Ze gaf Leaf nog een knuffel en zei dat 't meeten niet meer anderhalf jaar moest duren. Allemaal leuk en aardig, leuke avond gehad en paar dagen later dit topic én haar zwijgende vertrek. Okee, nog steeds allemaal leuk en aardig, érg vreemd, aangezien pingen en 't forum naar mijn idee redelijk los van elkaar staat, but what the H, ik ga er in mee.... Dan zegt ze tegen mij, dat ze bewust iedereen heeft verwijderd, niks persoonlijks, maar ze wilde niets meer met dit forum te maken hebben, want er werd zoveel geluld en ze was 't zat..

Okee, ga ik nog stééds in mee en ik blijf vriendelijk... En dán blijkt! Dat mevrouw over MIJ loopt te lullen! Sorry ik ga 't dan ook maar spuien ook want ik ben er nog steeds pislink over! Ik heb Tourette en als 't drukker wordt in m'n kop, krijg ik meer tics en dwangneuroses. Ik ben een watje en heb 1 keer gemeet met 'onbekende meiden' in Alkmaar en daarna nog 's met Leaf en die vrijdag een meeting met nog 2 onbekende meiden, maakt mij nerveus, met tics als gevolg.. En dan hoor ik achteraf dat Purk vond dat ik overdreef om aandacht te krijgen. Met andere woorden; in m'n gezicht leuk en aardig doen, okee, beetje lacherig doen als iemand tics krijgt, da's tot daar aan toe, maar achteraf zo over me lullen, terwijl je er ánderen op veroordeelt? Nee, dat pik ik niet. En misschien overdrijf ik hoor! Dat zou heel goed kunnen, maar ik heb die tics niet voor m'n plezier en ik schaam me kapot als ik zo in 't openbaar doe, terwijl ik 't heel hard probeer te onderdrukken en als iemand (Die notabene SPW heeft gestudeerd en SPH wilde studeren) er al eerst om lacht en vervolgens over lult, dan heb je 't bij mij vergald. Helemaal als je claimt 'klaar te zijn met mensen die achter je rug om lullen'! Zelf doet ze 't net zo hard én ze liegt dus over mensen te verwijderen per ongeluk blabla. 't Had me geen fuck geboeit, want zo belangrijk is ze niet, maar Purk is dus lang niet zo onschuldig als ze zich voordoet en hoe sneu en kinderachtig zij dingen oplost en aanpakt, maakt dat ik fel word.

Zucht ik weet dat ik overdrijf, ergens spijt dat me ook heus wel, maar 't schoot me echt in't verkeerde keelgat dat te horen..

Tja dat zal ze wel niet leuk gevonden hebben want mevrouw Purk is altijd gewend om alle aandacht te krijgen en doet er zelf ook alles aan om deze te krijgen. Als anderen daar een opmerking over maken, is haar excuus dat het mag omdat ze de jongste is.

Dus ik zou het me maar niet aantrekken want zelf is ze nog 10 keer erger.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 5:34

Prosecco, je kunt ook overdrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 5:36

Prosecco, wie ben jij eigenlijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 5:47

Ah Trisha, dat is echt naar. Snap dat je daar flink pissed over was ja!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Zora vr 3 dec 2010 - 6:10

Lekker dan Trishaa [Sad] pfff. Hoe kwam je daar dan achter?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 6:31

_Donnaa schreef:Prosecco, wie ben jij eigenlijk?

Dit is ook wat ik dacht samen met de reactie van Minella.

Wie ben jij om zo'n ongezouten, overdreven mening te hebben over iemand?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 6:41

Oké, Trisha, na je uitleg snap ik het al iets meer. Blijft wel dat ik verder alsnog bij mijn eerdere standpunten blijf, maar ik snap je reactie in elk geval wat meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 6:47

Wat ik overigens wel jammer vind is dat wij nu dus een eenzijdig verhaal horen en iedereen dus een mening vormt over Purk, wat misschien helemaal wel niet terecht is. Misschien is het beter om dit topic te sluiten, voordat Purk helemaal door het slijk gehaald wordt.


Angels????

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  SuperGrover vr 3 dec 2010 - 7:13

Ik heb het topic nu pas geopend, en van begin tot eind gelezen. Ik zie een zeer treffende gelijkenis met het Fancy forum. De eerste pagina's zijn werkelijk álle reacties positief. Ga ervoor Purk, veel succes, het is goed voor je, enzovoort. Tot op een gegeven moment Kruimeltje een kritische noot plaatst. Vanaf toen draaide de hele stemming, van: ja nee inderdaad zo denk ik er bij nader inzien ook over.

Een verklaring zou natuurlijk kunnen zijn dat andere critici er niet over durfden of wilden beginnen, maar nu was Kruimeltje al de boeman en hoefden ze alleen maar aan te sluiten. Maar ook mensen die eerder al positief reageerden, komen ineens bot en kritisch uit de hoek. Dan vraag ik me af, waren die mensen eerst halve waarheden aan het vertellen à la: Ja hartstikke leuk ga ervoor (maar je gaat waarschijnlijk toch niet want je bent een afhaker). Of gaan mensen gewoon mee in de heersende stemming? Dat bedoel ik in de zin van: Ik was oprecht enthousiast voor Purk, maar toen ik de reacties van de critici las, vond ik dat zij ook wel een goed punt hadden.

Dit is absoluut niet een one and only geval, dit gebeurt best regelmatig. Het intrigeert me. Zijn er mensen die niet hun kont in de krib durven te gooien uit angst modder over zich heen te krijgen, of zien mensen die andere kant in eerste instantie niet?

En nog iets wat mij intrigeert: In zo'n relletje zijn er ook mensen die gewoon zeggen er geen mening over te hebben, het niet te interesseren, etc. Wat beweegt die mensen om zoiets te zeggen? Op fora werkt het toch zo dat als iets je niet interesseert, of als je er geen mening over hebt, dat je dan naar een ander onderwerp gaat?

Inhoudelijk: Ik vind het jammer dat Purk weg is, ik hoop dat ze alsnog gaat, het lijkt me een fantastische ervaring. Maar als ze het niet durft, wat ik zeer begrijpelijk vind, gezien het feit dat het ook gewoon hartstikke doodeng is, dan vind ik dat ook oké. Ik snap de irritatie bij sommige mensen ook niet. De mensen die er tijd en energie in hebben gestoken in helpen, uitzoeken, etc. of mensen die echt benadeeld zijn door Purk, dat die pissed zijn, snap ik. Ik zou het ook snappen als het ging om enorme twijfels over het kopen van een pak suiker. Maar dit vind ik alleen maar logisch, en niet iedereen is hetzelfde, niet iedereen is zo kosmopolistisch als bijvoorbeeld Marin. Ik heb enorme bewondering voor haar, maar ik zou het ook niet kunnen. Dus ik vind Purks twijfels gewoon erg logisch, geen reden om haar af te branden.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 7:18

Prosecco, je kan 't ook overdrijven! Dat zeg ik helemaal niet! Ergens kan ik me namelijk heel goed voorstellen, dat iemand Tourette niet begrijpt, hell, ik begrijp 't zelf 9 van de 10 keer niet eens. Verder mag mijn post min of meer 'vergeten' worden, want 't staat verder los van dit forum, ik wilde alleen uitleggen waarom ik fel overkwam en tja, sorry, dát was de uitleg want ik ben witgiftig, nog steeds.

Ik overdreef misschien zelfs, hoe fel ik reageerde, had ik misscien niet moeten doen, want het is verder helemaal niet m'n bedoeling om wie-dan-ook door 't slijk te gaan halen, ik blijf er alleen wel bij, dat het heel erg kinderachtig van haar is, hoe ze dit oplost. En tja, sneu en kinderachtig handelen is misschien wel vragen om harde en spottende reacties. Ik blijf bij wat ik eerder zei; had ze gewoon gereageerd, had ze uitgelegd waarom ze wel of niet ging (Voor 't zelfde geld mág ze geen eens! En dan kan je wel 20 zijn, thuiswonen bij je pa is volgens mij zijn wil en wet tot op zekere hoogte volgen) dan had iedereen 't kunnen 'afsluiten'. Op deze manier blijft het 'Ikwilwelmaardurfnietenroepheelhardvoorniks-Purk', ipv.. 'Purk-dieheelmisschiennaarAustraliëzougaan' ...

Sorry als ik haar wel door 't slijk heb gehaald, door mijn post, maar ik bedoelde het als een uitleg, eerlijk waar, als ik Purk door 't slijk had willen halen, had ik m'n gal allang gespuwd, alleen dan zou ik waarschijnlijk door niet één persoon meer aardig worden gevonden hier, dus ik vind 't allang best zo....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 9:47

Goed dat je je min of meer je excuus aanbiedt. Misschien kan je de volgende keer een bericht richten aan Purk persoonlijk? Want op de een of andere manier heb ik het idee nu, dat door wat jij hebt gezegd, heel veel mensen als stroop aan je bips plakken en je gaan volgen in jouw mening over Purk. Ik kan me jou best goed voorstellen hoor! Daar niet van, maar jouw 'volgers' (Klinkt dom, maar om dik stukje een beetje begrijpelijker te houden:P)nemen dan min of meer dezelfde mening over Purk aan en dat vind ik niet geheel terecht.

Ook het feit dat anderen het kunnen 'afsluiten' vind ik niet van toepassing. De enige die dit moeten afsluiten, zijn de mensen die er werkelijk last van hebben gehad en niet de anderen die doen alsof. In jouw geval en die van Marin, die moeten het afsluiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 9:57

Ik heb geen volgers, het zijn gewoon mensen die toevallig hun mening delen over Purk en wat ze deed is ook gewoon een vieze actie. Ik vind dat je nu wel heel erg (onnodig) bemoederend uit de hoek komt. Met afsluiten bedoelde ik dat men er nu niet meer over hoeft te struikelen of er over hoeft door te mekkeren etc. Maar goed ik ben er klaar mee, ik ben klaar met Purk, ik ben klaar met dit topic. Fijn weekend smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 10:06

Het ging me meer om het feit dat toen jij begon met opmerkingen te maken, dat opeens iedereen over Purk heen viel. Daar doelde ik op met volgers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 10:09

In overleg is besloten dit topic te sluiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 8 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum