Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

+24
Jordana
VeryCherry
Cassiopeia
Petteflet
Xanna
Blair
Merai
Susan
Inge
Roze Roos
Sugarfall
Fearie
Snoes
Yzma
Try
Ugly Betty
mzcharlotte
Mermaid
Kabouter
Suus
Bolleke
Lotus
Jeanette
Zwerver
28 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Xanna ma 29 nov 2010 - 2:54

Zit ze niet onder een andere naam? Ik heb vandaag namelijk een andere account voorbij zien komen met een varkentje in het onderschrift! (dus maybe?)

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 3:00

Marin, ik vind echt dat je met jouw reacties een manier van denken/doen aanraadt die vooral bij jou past. JIJ zou kritisch naar jezelf kijken, JIJ zou jezelf bewijzen als de omgeving je niet gelooft. Maar Purk is waarschijnlijk een heel ander persoon, misschien werkt dat wel niet voor haar. Dat kun je haar dan niet kwalijk nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 3:07

Nou, het lijkt me sowieso wel slim om kritisch te kijken naar jezelf in zo'n situatie. Toch?
Ik zeg niet dat ze het kan of niet, ik zeg dat het verstandig is om dat te doen. Lijkt me niet meer dan logisch wanneer je zo'n grote beslissing over je eigen leven maakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 3:57

Nou ja, jij vindt dat verstandig. Voor sommige mensen werkt het beter om in deze situatie impulsieve beslissingen te nemen. Sommige mensen willen er dan met ervaringsdeskundigen over praten, anderen willen het volledig blanco gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 4:11

Sorry Gloria, ik denk dat dit een beetje een nutteloze discussie wordt. Ik ben en blijf van mening dat het voor iedereen (ongeacht je verdere karakter eigenschappen en verdere plan van aanpak wat jij omschrijft in je laatste post) nuttig is om voor zichzelf na te gaan, waarom je zo'n keuze maakt en hoe je dit gaat waarmaken. Dat is gewoon een onderdeel van de (psychologische) voorbereiding op zo'n keuze en tijd naar het buitenland. Dat lijkt mij, in mijn inziens, niet meer dan normaal. Maar goed, ik blijf mezelf herhalen dus ik hou 't maar voor gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 4:15

Gloria schreef:Nou ja, jij vindt dat verstandig. Voor sommige mensen werkt het beter om in deze situatie impulsieve beslissingen te nemen. Sommige mensen willen er dan met ervaringsdeskundigen over praten, anderen willen het volledig blanco gaan doen.

Ik denk toch dat iedereen het er wel over eens is dat een reis naar een land als Australië planning vereist en dat je dat niet impulsief moet beslissen. Het idee kan wel ineens ontstaan, maar zoiets vereist toch planning, kom nou. En als ze geen ervaringen (of meningen, for that matter) wilde, had Purk het hier niet moeten posten.

Marin, ik weet dat je het goed bedoelt maar laat het los Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 4:17

Darcy schreef:
Marin, ik weet dat je het goed bedoelt maar laat het los Wink
Deed ik al ;-)

Kan er alleen niet tegen als iemand me niet snapt, dat frustreert me enorm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 5:15

Ik snap je wel hoor, echt, maar ik probeer een nuance aan te brengen in de hoop dat jij die overneemt. Maar als je dat niet wilt is dat jouw goed recht en dan houdt het inderdaad op. No prob.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:32

Meiden, ik spreek Purk net op MSN.
Uiteraard heb ik haar gevraagd waarom ze dit forum heeft verlaten en ze geeft aan dat ze het forum gewoon niet meer zo leuk vindt. Ze is er een beetje klaar mee dat iedereen over elkaar lult. Het heeft helemaal niks met dit topic te maken. Ze heeft het verder in haar privéleven ook erg druk met van alles, dus tijd voor het forum heeft ze sowieso al erg weinig.
Purk heeft over Australië gesproken met haar ouders en die reageerden niet erg leuk gaf ze aan.
Ze wil heel graag naar Australië maar heeft in Nederland ook een baan aangeboden gekregen. Dus niks staat nog vast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:35

Sushi schreef:Meiden, ik spreek Purk net op MSN.
Uiteraard heb ik haar gevraagd waarom ze dit forum heeft verlaten en ze geeft aan dat ze het forum gewoon niet meer zo leuk vindt. Ze is er een beetje klaar mee dat iedereen over elkaar lult. Het heeft helemaal niks met dit topic te maken. Ze heeft het verder in haar privéleven ook erg druk met van alles, dus tijd voor het forum heeft ze sowieso al erg weinig.
Purk heeft over Australië gesproken met haar ouders en die reageerden niet erg leuk gaf ze aan.
Ze wil heel graag naar Australië maar heeft in Nederland ook een baan aangeboden gekregen. Dus niks staat nog vast.

Dat iedereen over elkaar lult, tja, dat is het forum (en the real world). Ik geloof niet zo dat het niks met dit topic te maken heeft. Maar goed, jammer dat je er niet meer bent purk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:36

Ok dank je voor 't doorgeven!

Ik hoop dat ze zichzelf gauw een beetje terugvindt en er achter komt wat ze nou eigenlijk wil :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:38

Purk geeft nogmaals aan dat het echt niks te maken heeft met de kritiek die ze hier kreeg, dat ze hier is weggegaan.
Ik denk ook dat dat wel klopt, anders was ze natuurlijk ook niet op mij ingegaan op msn Wink

Het verwijderen van Inge van Hyves (?) was een foutje en ze kan Inge niet meer terugvinden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:52

haha wat kinderachtig van Purk zeg!

Marin je kan wel in een opwelling naar Australië gaan, dat heb ik ook gedaan. Je hoeft daar niks voor te plannen verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:56

Vera schreef:

Marin je kan wel in een opwelling naar Australië gaan, dat heb ik ook gedaan. Je hoeft daar niks voor te plannen verder.
Behalve een visum neem ik aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:57

Ja en een ticket, maar dat is wel makkelijk geregeld (online formulier invullen) als je voor het eerst gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:44

.


Laatst aangepast door Smikkell op vr 3 dec 2010 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:58

Ik wilde eerst niet reageren, maar ik snap nu even niet waarom je niet gewoon eerlijk bent, Purk. Tegen mij zei je dat je iedereen van 't forum hebt verwijderd uit je Hyves, Twitter, je wilt zelfs niet meer pingen. Waarom dan hier zeggen, dat je Inge per ongeluk hebt verwijderd? Waarom vrijdag nog tegen Leaf zeggen dat 't niet weer anderhalf jaar moet duren, eer jullie meeten?

Ik snap écht niet waarom je dit zo doet en met iedereen opeens alle banden verbreekt, alleen omdat er geluld wordt? Dan kan je niet meer naar school! Dan kan je je vriendinnen, familie niet meer onder ogen komen! En ik snap écht niet dat je niet gewoon eerlijk bent en er voor uit komt, niemand zal je er om veroordelen o.i.d. ik heb nu alleen maar het idee dat je vlucht en smoesjes verzint en dat is erg jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:06

Tegen mij zei Purkie ook dat ze iedereen van Yes had verwijderd. Ik vond het jammer, omdat ze in mijn twitterlijst stond en ik haar volgde en ze mij dus ook verwijderd had. Dus dat van Inge lijkt me dan ook niet. Vind het echt jammer dat ze weg is hier, vond het juist leuk dat ze er weer was!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Petteflet ma 29 nov 2010 - 9:11

Vind het wel bijzonder dat ze nu "ineens" toevallig een baan aangeboden heeft gekregen.... silent
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:14

.


Laatst aangepast door Smikkell op vr 3 dec 2010 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:37

Smikkell schreef:En zo gaat het elke keer weer... tralalalal!! Ik snap haar ouders inmiddels wel!
Smikkell, don't push it... 't Moet geen afbrandtopic worden toch?.. Ik snap 't oprecht niet en zou 't meer lef vinden, als ze gewoon d'r praatje zou doen en iedereen 't achter zich zou laten. Nu blijft het Kleine, jonge Purkie, die 't niet durfde..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Susan ma 29 nov 2010 - 9:41

Kan dit topic niet gewoon op slot aangezien het Purks topic was en zij niet meer kan reageren? Ik vind dat Trisha wel gelijk heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Yzma ma 29 nov 2010 - 9:47

Met Suhsi's toevoeging, dat niets zeker is ivm een baan, dat bevestigt alleen maar waarom ik terughoudend reageren. In het openingstopic opent Purk, dat ze het gaat doen! Nu weet ze het niet meer zeker. En dat is typisch, Purk. Heel hoog en enthousiast van de toren blazen en vervolgens met heel veel verschillende redenen te komen om het niet te doen.
Zo ook bij de vorige keer, toen heeft ze ook meerdere verschillende verhalen verteld aan mensen. Kijk, dat je niet meer wilt, dat moet iemand zelf weten, dat is prima. Maar zeg dat gewoon dat je twijfelt, ipv met verschillende verhalen/redenen aankomen. Of roep het gewoon niet zo hard, maar zeg dat je er over denkt.

Ja, misschien is het niet heel aardig dat iedereen even zijn mening zegt, maar ik weet dat er hier meerdere meiden zijn die Purk persoonlijk kennen. Zo ook ik. En ook met afspraken wordt er zo omgegaan. Er wordt heel enthousiast afgespreken en vervolgens is er altijd wel een één of andere reden om het niet te doen.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:55

.


Laatst aangepast door Smikkell op vr 3 dec 2010 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 11:56

Smikkell, ik snap je ook wel. Ik hoop ergens ook dat ze dit nog wel mee gaat krijgen en zich gewoon weer aanmeldt, want ik vind het ergens onzin om te stellen dat iemand ermee zou stoppen omdat er zoveel geluld wordt, dat gebeurt op de werkvloer, op school, in de beste families zelfs... Ik heb haar posts altijd leuk gevonden en vind het jammer dat ze gelijk alle banden verbreekt met 't forum, is in mijn ogen niet eens nodig, want ik geloof dat vrijwel iedereen hier 't beste met elkaar voor heeft.. Een uitleg zou gewoon een prettige en vooral volwassen oplossing zijn volgens mij.

Naja dat was wel genoeg EO-Teletubbie gebabbel voor deze week!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 5 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum