Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

+24
Jordana
VeryCherry
Cassiopeia
Petteflet
Xanna
Blair
Merai
Susan
Inge
Roze Roos
Sugarfall
Fearie
Snoes
Yzma
Try
Ugly Betty
mzcharlotte
Mermaid
Kabouter
Suus
Bolleke
Lotus
Jeanette
Zwerver
28 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 6 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Blair ma 29 nov 2010 - 20:34

Maar dat is dan HAAR lost, als zij niet kan kiezen en verder niks onderneemt, het zijn haar keuzes. Zo zal iedereen iets in zijn/haar leven hebben waarover ie altijd twijfelt, moeten we daar dan ook op oordelen? Begrijp me goed, ik snap jullie punt, maar ook die van Purk (en dat zeg ik niet omdat wij IRL ook vriendinnen zijn).

Ik weet denk ik ook wat meer over haar thuissituatie/ouders etc, en geloof me, it aint easy. Ik ben dan wel van mening dat Purk beter niet zulke topics als deze moet openen, dan krijg je deze discussies ook niet.

Laatst aangepast door Babydoll op ma 29 nov 2010 - 20:42; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 6 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 20:39

Dat ze niet meer kan reageren, dat is toch haar eigen keuze? Ze wil niet meer reageren.

Gast
Gast

Bericht  Blair ma 29 nov 2010 - 20:43

Dat was een spelfout Darcy, het moest MOET zijn.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 22:55

Babydoll schreef:Maar dat is dan HAAR lost, als zij niet kan kiezen en verder niks onderneemt, het zijn haar keuzes. Zo zal iedereen iets in zijn/haar leven hebben waarover ie altijd twijfelt, moeten we daar dan ook op oordelen? Begrijp me goed, ik snap jullie punt, maar ook die van Purk (en dat zeg ik niet omdat wij IRL ook vriendinnen zijn).
Exactly my point.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 22:56

Babydoll schreef:Dat was een spelfout Darcy, het moest MOET zijn.

Ik doelde niet op jouw reactie haha, maar op die van Susan smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:09

Heeft ze iedereen van Hyves verwijderd van het forum?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:15

Niet van Facebook in ieder geval... Of zou ze die vergeten zijn omdat ze er niks mee doet? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:18

Nou.. Ze wilde me gisteren ineens volgen op Twitter, terwijl ze dat eerder allang deed.. En toen keek ik op Hyves en daar heeft ze me ook verwijderd..
Ik heb niet eens in dit topic gereageerd?
Neutral

Gast
Gast

Bericht  Jeanette ma 29 nov 2010 - 23:19

Helemaal met Trisha eens.

Zonde dat het zo moet..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:21

Oh ik lees nu pas Trishaa haar opmerking.. Lekker helder.. :face:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 2:21

Ze heeft mij ook verwijderd uit hyves.
Ik vind het niet erg, spreek haar eigenlijk haast niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 2:50

Ik heb haar nog gewoon op FB, en in haar profiel staat niks over Australië of een andere baan. Er staat dat ze nog steeds bij het tuincentrum werkt.

Maar volgens mij komt ze ook niet veel op FB heb ik het idee..

Purk als je dit leest: heel veel succes in Australië, en mocht je je nieuwe baan aannemen ( wat voor baan is het, ook iets in de richting met kids? ) dan daar veel succes mee!
Al zou ik mijn keuze niet laten leiden door andere meningen, in je openingspost was je nml helemaal wild van je au pair plan. Ik zou het gewoon doorzetten, als dit echt is wat je wil. Ook als je ouders niet doldriest van je plan zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 10:16

Ach ze gaat toch niet. Ze heeft het haar ouders verteld en daarna werd spontaan iedereen verwijderd. Kortom; de ballen niet hebben om het hier te gaan vertellen, dat ze niet gaat, omdat iédereen het voorspelde. Beetje sneu dat ze 't op deze manier heeft gespeeld, want terugkomen zal lastig zijn. Tenzij ze een andere naam aanmaakt dat kan ook, maar goed, dat zou ik ook fake vinden maar blijkbaar IS ze fake, dat is nu wel duidelijk, lijmen en slijmen en verder gewoon hypocriet. Beweren dat ze 't forum zat is, omdat er achter d'r rug om wordt geluld, terwijl ze 't zelf minstens zo hard doet, huichelaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 10:19

Dat vind ik wel heel zwart wit Trisha. Tuurlijk was het wellicht netjes als ze gewoon eerlijk hier zou komen vertellen hoe & wat, maar ik kan ook wel begrijpen dat het lastig is als je zo 'zwart' gemaakt wordt, al is het (deels) terecht.

En sowieso, het IS nog helemaal niet van de baan, er zijn alleen meerdere factoren die meespelen. Begrijpelijk; maar dan zou ik het niet zo aan iedereen willen vertellen dat je weggaat, terwijl dat nog helemaal niet het geval is perse, en pas als je het echt zeker weet, of vertellen dat je er over na denkt, dat komt al heel anders over.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 10:23

Het is gewoon kinderachtig maar ik ben er nu achter gekomen dat ik haar hele manier van doen kinderachtig vind.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 10:55

Trisha schreef:Het is gewoon kinderachtig maar ik ben er nu achter gekomen dat ik haar hele manier van doen kinderachtig vind.
No offense, maar is het niet ook heel kinderachtig om dit hier zo neer te zetten?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 10:58

Sushi schreef:
Trisha schreef:Het is gewoon kinderachtig maar ik ben er nu achter gekomen dat ik haar hele manier van doen kinderachtig vind.
No offense, maar is het niet ook heel kinderachtig om dit hier zo neer te zetten?

Jammer dan, Purk heeft 't bij mij helemaal vergald, dan maar even een kinderachtig momentje.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 10:59

Ik snap sommigen van jullie wel, maar aan de andere kant; Vinden jullie niet dat jullie wat ver gaan? Ik vind het nogal wat om gelijk te gaan zeggen dat ze toch niet gaat. Laat haar! Leef en laat leven. Het hoeft jullie toch verder niet gelukkig te maken?

Purk, mocht je gaan dan wens ik je heel veel succes! Want zwaar wordt het zeker. Ga je niet, dan geeft dat ook niks. Ik vind niet dat je mensen daarop kan veroordelen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 1 dec 2010 - 11:16

Precies Zachtcookie. Ik vind dat ze wel heel hard benadeeld wordt hierzo, maar kan de anderen ook wel weer begrijpen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Blair wo 1 dec 2010 - 20:20

Ik zou met haar praten zoals ik had beloofd, maar ze heeft afgezegd.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Cassiopeia wo 1 dec 2010 - 22:31

Zelfs al zit er een patroon in iemand gedrag, dan nog zou het de keuze van die persoon moeten zijn wat ze uiteindelijk wel en niet verteld en of ze, zoals in dit geval, uiteindelijk wel of niet gaat. Dat Purk hier niet meer komt, is haar keuze en natuurlijk is het wel jammer dat ze verschillende verklaringen geeft en misschien zelfs wel hier weg is omdat ze niet nogmaals wil vertellen dat al haar plannen wederom niet door gaan. Maar dat is toch haar keuze? Je mag er van vinden wat je wil maar om iemand daar nu om te veroordelen?
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 22:59

Sommige mensen doen net alsof ze er persoonlijke schade van oplopen als Purk niet gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 23:02

Inderdaad.. Ik vind het echt jammer dat ze veel meiden van Hyves verwijderd heeft enzo, maar de meeste reacties hier vind ik wel wat overdreven.. Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 23:03

mozzarella schreef:Sommige mensen doen net alsof ze er persoonlijke schade van oplopen als Purk niet gaat.
+1

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry wo 1 dec 2010 - 23:04

Ik ken dat hele kind niet, weet niet wat ik er van moet vinden...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: