Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

afscheid genomen

+4
Jeanette
SoGood
TwistedAngel
Marin
8 plaatsers

Ga naar beneden

afscheid genomen Empty afscheid genomen

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 9:04

Ben een beetje verdrietig: vnvd afscheid genomen van iemand met wie ik in korte tijd een speciale band had opgebouwd. Hij gaat terug naar Polen en ik heb mijn leven in NL. Het afscheid was mooi, maar ook moeilijk. Ergens is het goed zo, maar toch stromen de tranen over m'n wangen. Hij daar, ik hier en geen idee of we elkaar ooit weer zullen zien. Via Facebook gaf hij aan contact te willen houden en ik weet helemaal niet of ik dat wil. Ik mis hem; althans de leuke tijd die we hebben gehad en waar ik met veel plezier aan terugdenk. Ik weet ook heel goed dat we niet bij elkaar hadden gepast, maar voor even was het zo fijn en wat zeg je dan als je afscheid neemt? "Nou ehm, have a nice life and enjoy"?? Het zal vast niet lang duren voordat ik hier overheen ben, maar nu doet het pijn. Het afscheid was voor het grote blauwe bord op Utrecht CS. De buitenwereld leek er even niet te zijn en het enige waar we even oog voor hadden, was voor elkaar. "Dag lieverd, take care and ik hoop dat je altijd blij zal zijn. Wellicht zien we elkaar nog eens, maar zo niet, dan is het niet erg, want in m'n hart neem je een bijzonder plekje in. Kus en veel geluk gewenst, you'll be fine." Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Marin do 29 sep 2011 - 9:28

Wat moeilijk! Fijn om te weten dat er iemand je zo kan raken, maar moeilijk dat het dan niet kan. Dat maakt de dramatiek wel erger, maar is ook mooi. Sla het moment maar op in je herinneringen en in je hart.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  TwistedAngel do 29 sep 2011 - 9:37

hug Verder sluit ik mij aan bij de wijze woorden van Joy, zo wijs ben ik niet maar zo is het wel..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 9:45

Herkenbaar... Sad

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  SoGood do 29 sep 2011 - 19:20

hug Ohh, bah wat naar.. Sterkte lieve Guat! x
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Jeanette do 29 sep 2011 - 20:15

Tsjee, wat naar zeg! Geen plannen om elkaar snel weer te zien?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 20:24

Ah Guat, dat tranen staan gewoon in mijn ogen, ik zie jullie daar helemaal staan. Wat vervelend dat je afscheid hebt moeten nemen, maar wat fijn dat het zo bijzonder was. Natuurlijk kom je er wel weer overheen, dat betekent niet dat het geen pijn kan doen als het zo bijzonder voelde in zo'n korte tijd.

Sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Suus do 29 sep 2011 - 20:40

Sterkte Guattari hug
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 22:08

Wat naar dat je afscheid hebt moeten nemen. Zoals je zegt kom je er wel overheen, maar dat betekent niet dat het nu niet heel erg pijn doet en dat je verdrietig bent. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 22:13

Och, wat naar... Gelukkig is de wereld klein en zien jullie elkaar vast nog wel eens. Alleen het idee dat hij nu ver weg zit en je elkaar niet gaat zien op (korte) termijn is natuurlijk vreselijk als je zo goed bij elkaar past.
Sterkte dus en you sure will be fine! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Sweety do 29 sep 2011 - 22:20

Heel veel sterkte Guat. Joy heeft het heel mooi geschreven.. hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 2:10

Dankjulliewel voor de superlieve reacties. Ik heb gisteravond erg gehuild en hopelijk is dat nu klaar. Het is een mooie herinnering aan een fijne tijd geweest en er zullen geen nieuwe herinneringen bijkomen, that's it. Hij is ontzettend opgelucht en blij dat hij weg mag uit NL en ergens vind ik dat ook mooi om te zien. Iemand die zo klaar is op een bepaalde plek, dat vind ik rot om te zien. Aanvankelijk was ik best over de zeik dat hij me pas zo kort voor vertrek heeft laten weten dat hij weggaat a.s. zondag, mr hij heeft het zelf pas ook maandag besloten en mij meteen diezelfde dag het laten weten. Collega's weten het pas sinds gistermiddag 17 uur en aan zijn facebook te zien licht hij zijn vrienden nu pas in. Ergens voelt het dan toch nog wel fijn dat hij me dit als eerste heeft verteld, wat hij gisteren ook aangaf. Het was nooit een jongen geweest met wie ik een relatie zou kunnen hebben, maar het was vooral relaxed om samen te zijn; interessante, onderhoudende gesprekken, veel lachen en bovenal aantrekkingskracht. Maar goed, zijn focus is op Polen en daar ligt vooralsnog zijn toekomst. Ik hoop dat hij daar wel oprecht blij en gelukkig zal zijn, dan is het goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  TGR zo 2 okt 2011 - 19:25

Dit is toch niet die jongen die al een vriendin bleek te hebben he?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Lady4 ma 3 okt 2011 - 1:44

hug hug
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

afscheid genomen Empty Re: afscheid genomen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum