Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

+24
Jordana
VeryCherry
Cassiopeia
Petteflet
Xanna
Blair
Merai
Susan
Inge
Roze Roos
Sugarfall
Fearie
Snoes
Yzma
Try
Ugly Betty
mzcharlotte
Mermaid
Kabouter
Suus
Bolleke
Lotus
Jeanette
Zwerver
28 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 7 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Jordana wo 1 dec 2010 - 23:16

_Donnaa schreef:Inderdaad.. Ik vind het echt jammer dat ze veel meiden van Hyves verwijderd heeft enzo, maar de meeste reacties hier vind ik wel wat overdreven.. Cry

Mee eens
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb een besluit genomen en ik doe het.. - Pagina 7 Empty Re: Ik heb een besluit genomen en ik doe het..

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:27

_Donnaa schreef:Inderdaad.. Ik vind het echt jammer dat ze veel meiden van Hyves verwijderd heeft enzo, maar de meeste reacties hier vind ik wel wat overdreven.. Cry

Ik snap sommige reacties ergens wel. Het is heel vervelend voor Purk, maar dit is niet de eerste keer dat ze met zo'n idee en zo'n topic komt. Er zijn mensen die haar hebben geholpen (Marin bijvoorbeeld met dingen vertalen als ik het goed begrijp) de eerste keer, dat is toen niet doorgegaan en nu verkondigd ze dat ze nu ECHT gaat, wat er ook gebeurd. Ik snap dan best dat mensen dat niet meteen geloven. Mensen hebben het beste met haar voor, maar dan vind ik wel dat dat van twee kanten moet komen, en dat komt het zoals ik het nu begrijp niet. Je kan niet altijd alleen maar positieve reacties krijgen, ook met negatieve reacties moet je om kunnen gaan. Maar ik merk vaker dat ze dan terugtrekt en in dit geval helemaal maar verdwijnt en dat vind ik een heel makkelijke weg.

Purk, mocht je dit lezen wil ik je wel een advies geven. Als je echt wil gaan; doe het dan gewoon! Maar zoek van tevoren alles eerst goed uit en weet waar je aan begint. Als andere mensen negatief reageren moet jij daarboven staan en niet ervoor weglopen. Het is niet altijd makkelijk, het leven op zich is niet altijd makkelijk, maar je moet wel door durven zetten. Ik wil je dus heel veel succes wensen met alles en ik hoop dat je echt een keer de stap durft te nemen, want ik weet wel (van alles wat ik hier op het forum gelezen heb) dat je het echt graag zou willen.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke do 2 dec 2010 - 9:26

Ik kan mij wel vinden in de reacties van Trisha, ik vind Purk ook kinderachtig, op het oude forum in het eerste topic hierover dacht ik ook dat ze pas 17 was ofzo, naderhand hoorde ik dat ze in de 20 is. Tja ik weet niet, hoe harder je roept dat je iets doet, zonder dat je daadwerkelijk dingen goed hebt uitgezocht of doordacht hebt vind ik gewoon heel puberaal overkomen. En dat getwist met haar ouders ook, dat komt op mij heel puberaal over.
Ik heb ook beslissingen gemaakt die mijn ouders niet goedkeurden, gestopt met een studie (die ik nu weer heb opgepakt), natuurlijk vonden ze dat niet goed, en mijn toenmalige relatie ook niet, en daar had ik ook schijt aan. Niet dat ik dat goed praat, maar als je iets wilt doe het dan. Zoek dingen uit, en doe het. Waarom vinden haar ouders het niks, misschien is daar een hele goede reden voor? En misschien weet Purk diep in haar hart dat haar ouders geliujk hebben?
Ik vind het in ieder geval heel vaag allemaal, en jammer dat ze hier nu niet meer komt en dingen uitlegt, niet dat ze dat verschuldigd is aan ons, maar gewoon om dingen te verduidelijken.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 9:34

Ik sta echt te kijken van sommige reacties hier. Misschien is Purk niet helemaal eerlijk geweest, maar zeg nou zelf... denk je niet dat er nog wel veel meer forummers zijn die bepaalde dingen achterhouden of bewust niet vertellen omdat ze bang zijn voor, of geen zin hebben in de reacties van forummers hier?
't Is nou niet echt dat ze noodzakelijke informatie verzwijgt ofzo. 't Is een forum hier, geen miljoenenbedrijf. Leven en laten leven. Kom op, zeg...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 9:36

Niet iedereen is zo standvastig natuurlijk en ik vind daar persoonlijk ook niets ergs aan maar kom dan niet hier groots verkondigen dat je het nu echt gaat doen, that's all. Dat is geen veroordeling of wat dan ook, dat is gewoon wat er gebeurd. Het is logisch dat sommigen zeggen 'eerst zien, dan geloven'. Dat zou haar niet moeten tegen houden lijkt mij. En logisch is het omdat ze het eerder riep en eerder niet deed. Ook dat zie ik niet als veroordelen. Als ik jou tot drie keer toe een ijsje beloof en het niet geef dan geloof je het de vierde keer ook niet meer of wel? Ik heb geen hekel aan Purk, ik vind het alleen jammer dat ze het zo aanpakt. Ze is niet de enige forummer die afgeeft op het forum als het niet in haar straatje past en op hoge poten wegloopt, iedereen uit haar Hyves gooit maar als puntje bij paaltje komt hier dan weer met hangende pootjes terug komt. Ik vind dat soort acties gewoon jammer. Er zijn genoeg momenten geweest waarin het forum ze geholpen heeft, dat zien ze dan op de een of andere manier niet op het moment dat er kritiek komt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 9:37

Maple schreef:Ik sta echt te kijken van sommige reacties hier. Misschien is Purk niet helemaal eerlijk geweest, maar zeg nou zelf... denk je niet dat er nog wel veel meer forummers zijn die bepaalde dingen achterhouden of bewust niet vertellen omdat ze bang zijn voor, of geen zin hebben in de reacties van forummers hier?
't Is nou niet echt dat ze noodzakelijke informatie verzwijgt ofzo. 't Is een forum hier, geen miljoenenbedrijf. Leven en laten leven. Kom op, zeg...

Niet perse tegen jou maar ik lees veel dat mensen staan te kijken van sommige reacties. Om wat voor reacties gaat het dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 9:44

Vooral die van Trisha op de vorige pagina, van die felheid schrok ik gewoon, vond 't echt heel agressief overkomen. Nu heb ik het idee dat Trisha misschien op een iets persoonlijker vlak met Purk omging, maar dan nog, bespreek het dan ook privé en ga niet agressief doen op een forum. Daar zie ik geen enkele meerwaarde in.
Verder zijn er nog genoeg anderen in dit topic die ook heel negatief op Purk reageren, en dan vooral negatief reageren op het verwijderen van haar account. Dan vraag ik me af, wat maakt het uit dat ze haar account verwijderd heeft, wat doet het jullie dan voor zeer? Is ze jullie iets verschuldigd ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Bolleke do 2 dec 2010 - 10:12

Maple schreef:Vooral die van Trisha op de vorige pagina, van die felheid schrok ik gewoon, vond 't echt heel agressief overkomen. Nu heb ik het idee dat Trisha misschien op een iets persoonlijker vlak met Purk omging, maar dan nog, bespreek het dan ook privé en ga niet agressief doen op een forum. Daar zie ik geen enkele meerwaarde in.
Verder zijn er nog genoeg anderen in dit topic die ook heel negatief op Purk reageren, en dan vooral negatief reageren op het verwijderen van haar account. Dan vraag ik me af, wat maakt het uit dat ze haar account verwijderd heeft, wat doet het jullie dan voor zeer? Is ze jullie iets verschuldigd ofzo?

Ik zou graag willen weten waarom ze nu niet meer komt, en of ze nu wel of niet gaat en waarom. Niet omdat ze iets verschuldigd is, maar als iemand mij kinderachtig vind overkomen dan zou ik juist willen laten zien dat ik dat niet ben. Ik ken haar niet persoonlijk, en mij maakt het geen drol uit of ze nu wel of niet gaat, maar zij plaatst dit op een openbaar forum, dan mag je toch reageren hoe je wil. Ok, Trisha was misschien wat fel, en mijn eerste reactie hier in dit topic ook, maar zo reageer ik nou eenmaal. Moet je dan alles leuk verpakken, omdat anders iemand zich misschien zo aangevallen voelt en zijn account verwijderd? Iedereen is anders, maar dit is de weg van de minste weerstand. En ik heb het gevoel dat ze heel vaak die weg kiest.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 10:15

Ik denk dat het er niet om gaat dat je je in moet houden omdat een ander zich misschien aangevallen voelt, ik denk dat het er eerder om gaat dat sommige forummers moeten beseffen dat Purk (of wie dan ook) hier geen enkele verantwoording schuldig is omtrent wat ze doet en waarom ze dat zo doet. Ga die verantwoording dan ook niet afdwingen.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke do 2 dec 2010 - 10:21

Maple schreef:Ik denk dat het er niet om gaat dat je je in moet houden omdat een ander zich misschien aangevallen voelt, ik denk dat het er eerder om gaat dat sommige forummers moeten beseffen dat Purk (of wie dan ook) heen geen enkele verantwoording schuldig is omtrent wat ze doet. Ga die verantwoording dan ook niet afdwingen.

Maple, ik weet weer wie je bent:P niet door dit topic maar viel me ineens weer in. Nee niemand is verantwoording schuldig. Nooit, nergens. En hier op een forum al helemaal niet, maar als niemand hoeft te weten wat je bezig houdt, plaats dan niets. Jij bent zelf ook een actieve poster, en als iemand zo op jou zou reageren zou je dan weggaan? Nee ik denk het niet. Maar dit is ook wel het laatste wat ik daarover zeg, het gaat ook niet meer over het onderwerp.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 10:24

Ik zou misschien niet weggaan, maar ik ben dan ook Purk niet. Iedereen heeft z'n eigen manier van handelen, en als Purk er ineens helemaal klaar mee is en weg wil gaan, dan is dat haar goed recht.

Sowieso wil ik nog even reageren op dit: "maar als niemand hoeft te weten wat je bezig houdt, plaats dan niets"
Ik neem aan dat iedereen vrij is om te bepalen in welke mate men de dingen die men bezighoudt, op het forum bespreekt. Dat is niet aan jou of aan een ander om te bepalen. Purk staat in haar recht om voor zichzelf te besluiten dat ze nu genoeg verteld heeft en niet meer op het onderwerp door wil gaan. Dat daarmee jullie nieuwsgierigheid niet bevredigd wordt, is niet haar probleem.

Laatst aangepast door Maple op do 2 dec 2010 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  JD do 2 dec 2010 - 11:19

oooo wat super!!! Ik wilde dit ook al zoooooooooo lang, heb al verschillende keren op het punt gestaan....al contact met gezinnen in ierland (daar wilde ik heeeeel graag heen), en toen uiteindelijk.....kwam ik DE man tegen....en sja....nu gaat huisje.boompje,beestje toch voor op de au-pairplannen...... mar stiekem ben ik ooit bang dat ik er spijt van ga krijgen.....dus het enige wat ik je wil meegeven....GA ERVOOR!! Laat je door niemand tegenhouden en laat niemand het je uit het hoofd praten....je bent straks een ssuper ervaring rijker!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 11:53

*Marietje* schreef:oooo wat super!!! Ik wilde dit ook al zoooooooooo lang, heb al verschillende keren op het punt gestaan....al contact met gezinnen in ierland (daar wilde ik heeeeel graag heen), en toen uiteindelijk.....kwam ik DE man tegen....en sja....nu gaat huisje.boompje,beestje toch voor op de au-pairplannen...... mar stiekem ben ik ooit bang dat ik er spijt van ga krijgen.....dus het enige wat ik je wil meegeven....GA ERVOOR!! Laat je door niemand tegenhouden en laat niemand het je uit het hoofd praten....je bent straks een ssuper ervaring rijker!
Misschien eerst even rest van het topic lezen ;-)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 22:48

Als dit Purks manier van handelen is dan hoeft een ander dat toch niet daarom maar te accepteren? Het gaat mij er persoonlijk niet om dat ze weg is gegaan, dat moet ze inderdaad lekker helemaal zelf weten. Het gaat me meer om de manier waarop. Ze is gewoon niet eerlijk bezig. Tegen de een zegt ze dit, tegen de ander dat en dat zijn mensen waar ze net iets meer mee heeft dan alleen dit forum. Vervolgens gooit ze iedereen van Hyves af alsof het haar ergste vijanden zijn en dit is niet de eerste keer dat dat gebeurd. Ze zegt tegen de een dat het perongeluk ging (??) en tegen de ander dat ze het gelul achter haar rug om zat is terwijl ze toch zelf net zo goed weleens over forummers kletst dus ik zie niet in hoe dat anders is. Ik vind haar manier van handelen niet eerlijk, dat is mijn volste recht neem ik aan? Wat ze verder doet moet ze inderdaad helemaal zelf weten maar dat neemt niet weg dat ik daar een mening over mag hebben. Trishaa zal idd wel een persoonlijkere band met haar hebben maar als Purk haar ook op alle gebieden verwijderd heeft kan ze haar er moeilijk zelf op aanspreken denk ik. Maar goed, ik weet niet hoe het precies tussen hen zit dus dat is slechts gissen. Ik vind het jammer dat Purk weg is in ieder geval (op deze manier) en dat ze niet even laat weten hoe het afgelopen is (of ze nou wel of niet gaat).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 1:03

Maple, het gaat mij er niet om dat ze weg is gegaan, het gaat er om dat dat een kinderachtige manier van aanpakken is, wat voor mij getuigt van weinig karakter wat dit betreft. Dat maakt het voor mij des te ongeloofwaardiger dat ze daadwerkelijk weg zal gaan. Als ze hier al voor weg rent, dan is zo'n reis wel een hele enge grote boosdoener wanneer het even niet zal gaan daar. Als ze hier al niet goed tegenkan (en natuurlijk, er worden ook harde dingen gezegd), hoe moet dat dan in het grote enge land waar ze ook de nodige tegenvallers gaat meemaken. Het is haar eigen goed recht om weg te gaan hier, maar het getuigt voor mij van weinig doorzettingsvermogen. Laat zien wat je wil. Als je zoiets echt zo graag wil, geloof er dan ook in en ren niet weg bij het eerste obstakel. Zoiets aan je ouders vertellen is ook heel eng, zeker als het niet de eerste keer is en ze er hun twijfels bij trekken. Maar wanneer je je dan juist bewijst, spreekt dat van doorzettingsvermogen en karakter, terwijl wegrennen voor de obstakels, je alleen maar jezelf tegen zit uiteindelijk.

Persoonlijk zeg ik de harde dingen tegen haar omdat ik vind dat ze daar wel tegen mag vechten: Bewijs dan ook dat je het kunt. Dan sta je er boven en kan je de wereld, en zo'n reis, aan. Dan mag je trots op jezelf zijn.

Snap je een beetje wat ik bedoel? Ik vind het lastig uitleggen, maar ik hoop dat je het begrijpt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 2:30

Oh dan maar even een uitleg waarom ik zo fel was;

Dat ze weg is, boeit me verder niet zo, ik heb d'r 1 keer gemeet en verder hadden we wel wat contact via pingen en zo. Ik vond haar manier van reageren altijd erg leuk en dacht dat we wel met elkaar over weg konden! Vrijdag heb ik haar nog gezien, samen met Leaf en Wolletjes. Ze gaf Leaf nog een knuffel en zei dat 't meeten niet meer anderhalf jaar moest duren. Allemaal leuk en aardig, leuke avond gehad en paar dagen later dit topic én haar zwijgende vertrek. Okee, nog steeds allemaal leuk en aardig, érg vreemd, aangezien pingen en 't forum naar mijn idee redelijk los van elkaar staat, but what the H, ik ga er in mee.... Dan zegt ze tegen mij, dat ze bewust iedereen heeft verwijderd, niks persoonlijks, maar ze wilde niets meer met dit forum te maken hebben, want er werd zoveel geluld en ze was 't zat..

Okee, ga ik nog stééds in mee en ik blijf vriendelijk... En dán blijkt! Dat mevrouw over MIJ loopt te lullen! Sorry ik ga 't dan ook maar spuien ook want ik ben er nog steeds pislink over! Ik heb Tourette en als 't drukker wordt in m'n kop, krijg ik meer tics en dwangneuroses. Ik ben een watje en heb 1 keer gemeet met 'onbekende meiden' in Alkmaar en daarna nog 's met Leaf en die vrijdag een meeting met nog 2 onbekende meiden, maakt mij nerveus, met tics als gevolg.. En dan hoor ik achteraf dat Purk vond dat ik overdreef om aandacht te krijgen.

Met andere woorden; in m'n gezicht leuk en aardig doen, okee, beetje lacherig doen als iemand tics krijgt, da's tot daar aan toe, maar achteraf zo over me lullen, terwijl je er ánderen op veroordeelt? Nee, dat pik ik niet. En misschien overdrijf ik hoor! Dat zou heel goed kunnen, maar ik heb die tics niet voor m'n plezier en ik schaam me kapot als ik zo in 't openbaar doe, terwijl ik 't heel hard probeer te onderdrukken en als iemand (Die notabene SPW heeft gestudeerd en SPH wilde studeren) er al eerst om lacht en vervolgens over lult, dan heb je 't bij mij vergald. Helemaal als je claimt 'klaar te zijn met mensen die achter je rug om lullen'! Zelf doet ze 't net zo hard én ze liegt dus over mensen te verwijderen per ongeluk blabla. 't Had me geen fuck geboeit, want zo belangrijk is ze niet, maar Purk is dus lang niet zo onschuldig als ze zich voordoet en hoe sneu en kinderachtig zij dingen oplost en aanpakt, maakt dat ik fel word.

Zucht ik weet dat ik overdrijf, ergens spijt dat me ook heus wel, maar 't schoot me echt in't verkeerde keelgat dat te horen..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 2:34

Trisha schreef:Oh dan maar even een uitleg waarom ik zo fel was;

Dat ze weg is, boeit me verder niet zo, ik heb d'r 1 keer gemeet en verder hadden we wel wat contact via pingen en zo. Ik vond haar manier van reageren altijd erg leuk en dacht dat we wel met elkaar over weg konden! Vrijdag heb ik haar nog gezien, samen met Leaf en Wolletjes. Ze gaf Leaf nog een knuffel en zei dat 't meeten niet meer anderhalf jaar moest duren. Allemaal leuk en aardig, leuke avond gehad en paar dagen later dit topic én haar zwijgende vertrek. Okee, nog steeds allemaal leuk en aardig, érg vreemd, aangezien pingen en 't forum naar mijn idee redelijk los van elkaar staat, but what the H, ik ga er in mee.... Dan zegt ze tegen mij, dat ze bewust iedereen heeft verwijderd, niks persoonlijks, maar ze wilde niets meer met dit forum te maken hebben, want er werd zoveel geluld en ze was 't zat..

Okee, ga ik nog stééds in mee en ik blijf vriendelijk... En dán blijkt! Dat mevrouw over MIJ loopt te lullen! Sorry ik ga 't dan ook maar spuien ook want ik ben er nog steeds pislink over! Ik heb Tourette en als 't drukker wordt in m'n kop, krijg ik meer tics en dwangneuroses. Ik ben een watje en heb 1 keer gemeet met 'onbekende meiden' in Alkmaar en daarna nog 's met Leaf en die vrijdag een meeting met nog 2 onbekende meiden, maakt mij nerveus, met tics als gevolg.. En dan hoor ik achteraf dat Purk vond dat ik overdreef om aandacht te krijgen.

Met andere woorden; in m'n gezicht leuk en aardig doen, okee, beetje lacherig doen als iemand tics krijgt, da's tot daar aan toe, maar achteraf zo over me lullen, terwijl je er ánderen op veroordeelt? Nee, dat pik ik niet. En misschien overdrijf ik hoor! Dat zou heel goed kunnen, maar ik heb die tics niet voor m'n plezier en ik schaam me kapot als ik zo in 't openbaar doe, terwijl ik 't heel hard probeer te onderdrukken en als iemand (Die notabene SPW heeft gestudeerd en SPH wilde studeren) er al eerst om lacht en vervolgens over lult, dan heb je 't bij mij vergald. Helemaal als je claimt 'klaar te zijn met mensen die achter je rug om lullen'! Zelf doet ze 't net zo hard én ze liegt dus over mensen te verwijderen per ongeluk blabla. 't Had me geen fuck geboeit, want zo belangrijk is ze niet, maar Purk is dus lang niet zo onschuldig als ze zich voordoet en hoe sneu en kinderachtig zij dingen oplost en aanpakt, maakt dat ik fel word.

Zucht ik weet dat ik overdrijf, ergens spijt dat me ook heus wel, maar 't schoot me echt in't verkeerde keelgat dat te horen..
Oh das idd zeer triest gedrag! Snap dat je daar pissig om bent zeg. (weet nu trouwens eindelijk wie je was hiervoor geloof ik hahah). Maar dat heeft dus niks te maken met dit australie verhaal maar meer met haar als persoon. Niks van aantrekken hoor! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 2:40

Nou eh dat zij niet naar Australië gaat moet ze zelf weten, hoe ze zich over gedraagt vind ik dieptriest.... (En zo moeilijk was 't toch niet, wie ik op 't andere forum ben.... Trishaa of Trisha? Very Happy )

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 2:44

mozzarella schreef:
Oh das idd zeer triest gedrag! Snap dat je daar pissig om bent zeg. (weet nu trouwens eindelijk wie je was hiervoor geloof ik hahah). Maar dat heeft dus niks te maken met dit australie verhaal maar meer met haar als persoon. Niks van aantrekken hoor! smile

Volgens mij denk jij aan Caroltje, die had ook Tourette toch? Maar dat is iemand anders smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 2:54

Trisha, ik snap heel goed dat je boos bent hoor, ik zou zelf ook laaiend zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 3:26

Neee ik bedoel idd Trisha maar ik onthou nooit namen, alleen situaties en kenmerken van de persoon hahaha. Nu kan ik dr weer plaatsen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 3:32

mozzarella schreef:Neee ik bedoel idd Trisha maar ik onthou nooit namen, alleen situaties en kenmerken van de persoon hahaha. Nu kan ik dr weer plaatsen!

Ohh haha sorry :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 3:43

O Trisha!
Daar zou ik ook zacht gezegd niet vrolijk van worden!

hug

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall vr 3 dec 2010 - 3:50

Ik vond je reactie ook een beetje fel Trisha maar nu snap ik het helemaal. Ik vind het gewoon ronduit achterbaks, ik zou er zelf ook echt kwaad over zijn.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 3:56

't Maakt verder ook niet uit, was gewoon een uitleg over mijn felle reactie. Wil niet te boek staan straks als die bitch die Purkje aan viel over d'r gebrek aan lef of zo clown

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: