Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat weten we nog niet over jou?

+53
NerdChic
Joontjuh
Shy
Tullow
Qiara
Jilke
pinklady85
Sweety
Suus
SnowWhite
*Lookie*
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Toet
Cow
Shisha
_Lacey_
Laquisia
Lejow
rapa nui
Lady4
May
Merai
Mint
Blond
SleepingBeauty
Flinder
sushigirl
Guus
Raindrop
nina
_Lana_
Jeanette
loura
Sterre
Caresses
ekiaam87
TGR
Caro
VeryCherry
Lotus
Caroow
Alias
SoGood
Cheesegirl
Zwerver
RYW
Zwoesj
Cherique
Snoopy
JD
Roze Roos
Zininzon
57 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat weten we nog niet over jou? - Pagina 4 Empty Re: Wat weten we nog niet over jou?

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 0:49

Ik slaap nog steeds met een knuffel, die sleep ik ook trouw overal mee naartoe, en nee, ik schaam me er niet voor. Ik ben motorisch gestoord, ik val zomaar om en stoot me de hele dag door. Ik heb een oogafwijking waardoor ik een wit puntje in mijn ene pupil heb en steeds meer op de Crazy Frog van die ***reclame ga lijken. Ik heb een voorliefde voor achterlijk gekleurde onderbroeken ipv die saaie en normale...Primark steunt mij hier zo erg in! Dat ik een enorme vreetzak ben maar eigenlijk maar nauwelijks aankom, ik eet al jaren een zak chips per dag en ik kom 1 kg per jaar aan. Nu ben ik begonnen met sporten en ik was nog niet te zwaar en mijn vetpercentage was ook goed. Dat ik een verschrikkelijke dromer ben en het daarom ook niet erg vind om ergens te moeten wachten ofzo, time flies als ik op dreef ben in mijn hoofd...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weten we nog niet over jou? - Pagina 4 Empty Re: Wat weten we nog niet over jou?

Bericht  sushigirl ma 10 jan 2011 - 0:55

Waarschijnlijk kan ik beter zeggen is er iets dat jullie al over mij weten want ik post niet zo heel vaak maar goed it is never to late to start dus komt ie:s

-je kunt me 24 uur per dag wakker maken voor een vakantie en voor sushi
-mijn auto is een keer afgeslagen op een helling voor een stoplicht op een zeer drukke weg, daar ben ik zo van geschrokken dat ik al 4 jaar niet meer in een auto met versnellingsbak heb gereden maar alleen in een automaat
-ik bedenk me altijds dat een platte buik fantastisch zou zijn ben maar ben te lui om die platte buik te gaan krijgen
-ik zou stiekem iets kleiner willen zijn (ben 1.80 meter)
-ik kijk geen films met geesten omdat ik vervolgens 2 weken lang inbeeld dat er overal geesten zijn
-ik haat strijken
-ik ben gek op zoute popcorn uit de magnetron en op kinderchocolade
-ik moet nog steeds huilen bij Titanic
-ik ben echt perfectionistisch, kan ineens als ik op de bank zit denken nee die vaas staat niet goed om m vervolgens 2 cm te gaan verschuiven
-ik ben verslaafd aan Farmville van Facebook

sushigirl
sushigirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Flinder ma 10 jan 2011 - 1:04

- ik vind k3 stiekem heel leuk
- ik wil heel graag aan het werk maar vind het ook heel spannend om straks ergens echt te gaan beginnen
- ik heb bijna elke dag wel zin in pizza of patat. Maar dat mag ik maar af en toe van mezelf
- ik moet heel erg lachen om de Pfaff's
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 1:13

- Ik heb een enorme hekel aan opruimen en doe dat zeker niet iedere dag.
- Wanneer het opgeruimd is hier erg netjes is.
- Wanneer ik in de keuken sta het voor mijn vriend verboden terrein is.
- Ik een enorme nagelbijter ben.
- Ik mijn zus ooit een bloedneus heb gebeten.
- Ik een twijgbreuk heb gehad, door een stomme en domme actie, van een oud buurjongen. Die heeft me ooit eens met een schoolreisje uit het klimtoestel geduwd.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty ma 10 jan 2011 - 1:28

nou ik:

- dat ik geen enge films/series durf te kijken als ik 's avonds/ 's nachts moet werken, of alleen ben.
- ik enge films/ series altijd samen kijk. haha ik haal me latijd van alles in m'n hoofd als ik alleen ben.
- Ik zo lang mogelijk in bed blijf liggen 's ochtends, dus vaak moet haasten en net op tijd kom.
- Ik nu al op zie tegen de nachtdiensten van mijn man Embarassed
-
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 1:37

- Ik houd in mijn hoofd hele gesprekken en bedenk alles van tevoren. Het loopt nooit zoals ik heb bedacht, maar mocht het een keer zo lopen, dan weet ik tenminste hoe ik moet reageren
- Ik ben het studeren ZAT. Maar dat ik in september afgestudeerd ben, vind ik ook een heel eng idee..
- Als ik hele dikke mensen zie eten, denk ik vaak: "ga afvallen".
- Ik heb er een hekel aan als dikke mensen naast me gaan zitten in de bus. Dan kleven er van die vieze dijen tegen je aan..
- ik doe alsof ik heel avontuurlijk ben, maar ondertussen vind ik het al een eng idee om het huis uit te gaan.
- Ik was bang dat mijn beste vriendinnetje boos op me zou zijn, omdat ik nieuwjaarsdag naar een foute jongen ben gegaan (ze was helemaal niet boos, ze vond het eigenlijk wel grappig).
- Al mn kleren worden te groot..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Snoopy ma 10 jan 2011 - 2:04

_Chance schreef:- Ik houd in mijn hoofd hele gesprekken en bedenk alles van tevoren. Het loopt nooit zoals ik heb bedacht, maar mocht het een keer zo lopen, dan weet ik tenminste hoe ik moet reageren
- Ik ben het studeren ZAT. Maar dat ik in september afgestudeerd ben, vind ik ook een heel eng idee..
- Ik heb er een hekel aan als dikke mensen naast me gaan zitten in de bus. Dan kleven er van die vieze dijen tegen je aan..

- ik doe alsof ik heel avontuurlijk ben, maar ondertussen vind ik het al een eng idee om het huis uit te gaan.
- Ik was bang dat mijn beste vriendinnetje boos op me zou zijn, omdat ik nieuwjaarsdag naar een foute jongen ben gegaan (ze was helemaal niet boos, ze vond het eigenlijk wel grappig).

Waarom zijn de dijen van dikke mensen vies? Ook dikke mensen nemen gewoon een douche en hebben schone kleren aan. Ik zit vaak genoeg naast een 'slank' iemand die ook tegen me aan zit, omdat hij/zij zo nodig breed uit moet zitten of nog tassen oid naast zich heeft staan.

Oh en afvallen werkt niet door helemaal niet te eten, dus een beetje raar dat je dat denkt zodra je ze ziet eten. Kijk als je ze nou elke dag bij de snackbar ziet eten is het wat anders.
Weet je dat veel dikke mensen amper op straat of dergelijke (buitenshuis dus) durft te eten, bang dat mensen denken zoals jij? Met vaak als vervolg dat ze het dus niet doen en dus niet op de goede momenten eten en dus een slecht eetritme hebben (omdat je nou eenmaal niet de hele dag thuis bent).
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:07

Als ik boos ben begin ik Engels te praten.. Ik kan mezelf niet goed uitdrukken in het Nederlands, best vervelend soms..

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 2:12

Snoopy schreef:
_Chance schreef:- Ik houd in mijn hoofd hele gesprekken en bedenk alles van tevoren. Het loopt nooit zoals ik heb bedacht, maar mocht het een keer zo lopen, dan weet ik tenminste hoe ik moet reageren

Waarom zijn de dijen van dikke mensen vies? Ook dikke mensen nemen gewoon een douche en hebben schone kleren aan. Ik zit vaak genoeg naast een 'slank' iemand die ook tegen me aan zit, omdat hij/zij zo nodig breed uit moet zitten of nog tassen oid naast zich heeft staan.

Oh en afvallen werkt niet door helemaal niet te eten, dus een beetje raar dat je dat denkt zodra je ze ziet eten. Kijk als je ze nou elke dag bij de snackbar ziet eten is het wat anders.
Weet je dat veel dikke mensen amper op straat of dergelijke (buitenshuis dus) durft te eten, bang dat mensen denken zoals jij? Met vaak als vervolg dat ze het dus niet doen en dus niet op de goede momenten eten en dus een slecht eetritme hebben (omdat je nou eenmaal niet de hele dag thuis bent).

Ik wist dat ik zo'n reactie zou krijgen.
Ik heb een hekel aan dijen tegen me aan, en doorgaans plakken de dijen van "slanke" mensen niet tegen me aan.

edit: en met hele dikke mensen die eten, bedoel ik "slecht eten". Dus dat ze met een blad met 5 hamburgers bij de Mac zitten ofzo. Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten, maar dan denk ik wel dat ze het aan zichzelf te danken hebben.

Laatst aangepast door _Chance op ma 10 jan 2011 - 2:23; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:18

Ik vind het sowieso niet prettig als onbekende mensen helemaal tegen me aan komen zitten....Daar gruw ik echt van. Ik heb weleens gehad dat een dikker iemand naast me ging zitten in de bus en dat ik toen serieus nog maar een halve plek over had....Ja dan voel je je gewoon geplet en voel je diegene naast je zo tegen je aan komen...Nee, niet prettig!!

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 2:25

_Leaf_ schreef:Ik vind het sowieso niet prettig als onbekende mensen helemaal tegen me aan komen zitten....Daar gruw ik echt van. Ik heb weleens gehad dat een dikker iemand naast me ging zitten in de bus en dat ik toen serieus nog maar een halve plek over had....Ja dan voel je je gewoon geplet en voel je diegene naast je zo tegen je aan komen...Nee, niet prettig!!

Ieh gets, ik had zoiets een x in de trein. Er was nog één plek vrij, naast een hele dikke man (ik denk serieus dat hij zo'n 160 kg woog). Toen schoof hij iets op, in de trant dat ik daar dan kon zitten. En ik heb me nog nooit zo ongelukkig in de trein gevoeld, ik zal gewoon geplet tussen hem en het bankje.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:39

_Lana_ schreef:Voor de meiden die nog met een knuffel slapen, wat vinden jullie mannen daarvan? Het klinkt wel schattig hoor, daar niet van Wink , maar ik kan me daar echt niets bij voorstellen, haha.
.

Ik heb een knuffel die precies in mijn hand past, en nadat we samen hebben gelegen en los gaan slapen hou ik hem vast. Laatst betrapte ik hem erop dat hij hem gejat had met slapen en er zelf mee sliep, maar dat ontkend hij Very Happy

Gast
Gast

Bericht  nina ma 10 jan 2011 - 2:39

_Chance schreef:
_Leaf_ schreef:Ik vind het sowieso niet prettig als onbekende mensen helemaal tegen me aan komen zitten....Daar gruw ik echt van. Ik heb weleens gehad dat een dikker iemand naast me ging zitten in de bus en dat ik toen serieus nog maar een halve plek over had....Ja dan voel je je gewoon geplet en voel je diegene naast je zo tegen je aan komen...Nee, niet prettig!!

Ieh gets, ik had zoiets een x in de trein. Er was nog één plek vrij, naast een hele dikke man (ik denk serieus dat hij zo'n 160 kg woog). Toen schoof hij iets op, in de trant dat ik daar dan kon zitten. En ik heb me nog nooit zo ongelukkig in de trein gevoeld, ik zal gewoon geplet tussen hem en het bankje.
Toch denk ik dat die man zich ook heel ongelukkig gevoeld heeft.
Of misschien was hij heel erg opgelucht.. dat er ook eens iemand naast hem is gaan zitten..

Ik snap je wel hoor.. maar het lijkt me vreselijker om de gevoelens van die man te moeten voelen ipv die van jou
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:41

Oh, ik ben trouwens als de dood voor paarden, dat wisten jullie vast ook nog niet smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 2:44

Isabella schreef:
_Lana_ schreef:Voor de meiden die nog met een knuffel slapen, wat vinden jullie mannen daarvan? Het klinkt wel schattig hoor, daar niet van Wink , maar ik kan me daar echt niets bij voorstellen, haha.
.

Ik heb een knuffel die precies in mijn hand past, en nadat we samen hebben gelegen en los gaan slapen hou ik hem vast. Laatst betrapte ik hem erop dat hij hem gejat had met slapen en er zelf mee sliep, maar dat ontkend hij Very Happy

Precies hetzelfde hier! Alleen maakt mijn vriend er geen geheim van dat hij graag met mijn knuffel (het is zo'n tutpopje voor baby's) wil slapen. Als ik eerder wegmoet dan hij slaapt hij vrolijk nog even door met mijn knuffel in zijn hand Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mint ma 10 jan 2011 - 3:01

Wat sommigen hebben met ronde tijden, heb ik juist met andere tijden. Ik zet mijn wekker bijvoorbeeld nooit op 6.45 of 7.00, maar op 6.44 of 7.01. Laughing
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Zwoesj ma 10 jan 2011 - 3:10

Mint schreef:Wat sommigen hebben met ronde tijden, heb ik juist met andere tijden. Ik zet mijn wekker bijvoorbeeld nooit op 6.45 of 7.00, maar op 6.44 of 7.01. Laughing

Haha dat heeft mijn vriend ook, wekker staat op 6.41 uur, je bent dus niet de enige smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lotus ma 10 jan 2011 - 3:12

Dat zou ik dus echt niet kunnen, mijn wekker op zo'n tijd zetten. Very Happy
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Merai ma 10 jan 2011 - 3:42

Er zijn een heleboel dingen die jullie (nog) niet van me weten maar ik zal eens wat verzinnen.

- Onze kerstboom staat nog steeds en stiekem wacht ik tot mijn vriend er echt genoeg van heeft en begint met opruimen want ik vind het zo gezellig.
- Ik ben een echte koopjesjager en vertel er vaak bij hoeveel iets gekost heeft omdat ik dan trots ben dat het zo goedkoop was.
- Over een jaar ben ik afgestudeerd, ik ben dan 26 en heb een hbo en universitair diploma op zak en toch heb ik het gevoel dat ik nog niet genoeg weet om echt aan de slag te kunnen. Soms twijfel ik dan ook over nog een aansluitende master maar als het collegegeld omhoog gaat wordt hem dat niet.
- Doordat ik hier (en op het oude forum dus) al zolang mee lees weet ik best veel van de vaste forummers, soms voelt dat een beetje vreemd omdat ik nog redelijk onbekend ben.

Dat was het wel weer even Wink.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  May ma 10 jan 2011 - 5:37

- Ik heel veel tegen mezelf praat, zowel in mezelf, maar ook hard op.
- Dat mensen mij heel raar aankijken als ik tegen mezelf praat, ik dan echt zo rood als een biet word.
- Ik mijn m&m's op kleur moet opeten omdat ik anders helemaal panisch word.
- Ik mijn wekker altijd op een tijd moet zetten die eindigt op 2 of 8, dus bijvoorbeeld 7.12 of 7.28.
- Ik af en toe een regelrechte heks kan zijn.
- Ik mijn docenten momenteel wel wat aan kan doen.
- Ik nog steeds niet heel blij ben met de rol van ceremonimeester bij het huwelijk van mijn broer.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lady4 ma 10 jan 2011 - 6:55

Jeanette schreef:- Dat ik ook nog slaap met mijn aapje.
- Ik durf geen liften in. Hoe veel verdiepingen ik ook op moet, ik ga altijd met de trap. En nou tref ik altijd dat ik overal op de bovenste verdieping moet zijn.
- Ik durf niet in het pikke donker te slapen. Het gordijn moet altijd een klein inieminie stukje open.
- Dat ik als de dood ben voor spinnen.
- Ik durf 9 van de 10x de wc niet op slot te doen, omdat ik bang ben dat ik vast komt te zitten. Met als resultaat dat er iemand mee moet om voor de deur te blijven staan.
- Ik ben een ramp qua uit eten gaan, ik lust namelijk geen biefstuk en vis.
- Dat ik voor het zieligste eindje de auto pak, omdat mijn band zacht is en ik te lui ben om deze op te gaan pompen.
- Ik stiekem alle liedjes van K3 ken.
- Dat ik op mijn werk stiekem heel veel forum.
Ik heb inmiddels twee vriendinnen met liftangst hiervan afgeholpen. Best trots op!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  rapa nui ma 10 jan 2011 - 6:56

Als ik 's ochtend in bed naar het nieuws luister moet ik ook altijd het filenieuws horen terwijl ik gewoon met de fiets naar mijn werk ga en niet eens een auto heb.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Lejow ma 10 jan 2011 - 7:00

Mint schreef:Wat sommigen hebben met ronde tijden, heb ik juist met andere tijden. Ik zet mijn wekker bijvoorbeeld nooit op 6.45 of 7.00, maar op 6.44 of 7.01. Laughing

Dat heb ik ook! Mijn vriend vindt het maar raar, maar ik heb dan het idee dat ik nog ietsje langer kan slapen hehe. Mijn wekker staat nu dan ook op 6.21 smile

Ik slaap ook met een knuffel, Woefie. Een hondje die ik al 24 jaar heb (en niet echt meer als hond te herkennen is) en ik zeul m ook altijd mee als ik op vakantie ga.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 7:18

- Ik heb heel veel dvd's.
- Ik heb enorm veel boeken.
- Ik voel me schuldig als ik een dag niet voor mijn paard kan zorgen (hij wordt gevoerd en uitgemest door de stalhouder, maar goed..).
- Ik heb zo'n 30 paar schoenen.
- In de winter heb ik een hekel aan de winter en in de zomer heb ik een hekel aan de zomer Neutral
- Ik kan bloedchagrijnig zijn. Vooral tegen mijn ouders en mijn vriend.
- Ik strijk (bijna) nooit. Twee keer per jaar is vaak.
- Ik drink wat te veel wijn. Bijna elke avond wel een glas of twee. Behalve als ik ongesteld ben, want dan wordt het bloed dunner.
- Ik wilde altijd boerin worden. Maar ik was te jong om het bedrijf van mijn vader over te nemen. Dus ben ik maar juf geworden...
- Ik vind het eng dat mijn ouders al 'zo oud' zijn.. (62 en 57). Ben zo bang om ze te verliezen.
- Ik haat 'koekblik-auto's'; van die vierkantige wagens.

Nou, dat was een greep uit de opzienbarende reeks feitjes van Youandi.

Gast
Gast

Bericht  nina ma 10 jan 2011 - 7:18

rapa nui schreef:Als ik 's ochtend in bed naar het nieuws luister moet ik ook altijd het filenieuws horen terwijl ik gewoon met de fiets naar mijn werk ga en niet eens een auto heb.
hahahahah dit is wel heel gek! en grappig! (met alle respect)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: