Wat weten we nog niet over jou?
+53
NerdChic
Joontjuh
Shy
Tullow
Qiara
Jilke
pinklady85
Sweety
Suus
SnowWhite
*Lookie*
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Toet
Cow
Shisha
_Lacey_
Laquisia
Lejow
rapa nui
Lady4
May
Merai
Mint
Blond
SleepingBeauty
Flinder
sushigirl
Guus
Raindrop
nina
_Lana_
Jeanette
loura
Sterre
Caresses
ekiaam87
TGR
Caro
VeryCherry
Lotus
Caroow
Alias
SoGood
Cheesegirl
Zwerver
RYW
Zwoesj
Cherique
Snoopy
JD
Roze Roos
Zininzon
57 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat weten we nog niet over jou?
Ik word de laatste tijd veel onbekend gebeld en dat zijn dan vaak lotto-bedrijven of andere aanbiedings-bedrijven en daar word ik zeer chagrijnig van!
Ik neem wel op, want wie weet is het belangrijk, maar als het dan één van bovenstaande blijkt te zijn.. grrrrrr!
Ik neem wel op, want wie weet is het belangrijk, maar als het dan één van bovenstaande blijkt te zijn.. grrrrrr!
Gast- Gast
Ik juist wel, omdat ik zop hopeloos nieuwschierig ben..Gekje schreef:als ik onbekend gebeld word, neem ik nooit op
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik neem onbekend altijd op.. Het kan de woningbouw zijn..
Gast- Gast
Lady4 schreef:Ik juist wel, omdat ik zop hopeloos nieuwschierig ben..Gekje schreef:als ik onbekend gebeld word, neem ik nooit op
Ik neem ook nooit op. Als het belangrijk is spreken ze mijn voicemail wel in, denk ik dan.
Gast- Gast
Lady4 schreef:
Wat een leuke inrichting heb je! Ziet er erg gezellig uit.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sushi schreef:- Toen ik met een goede vriendin naar de ladies night van SATC2 ging moest ik bijna huilen van blijdschap toen de film begon. (Ik stootte haar aan en zei lichtelijk beschaamd: "Ik moet bijna huilen!" Toen was het even stil aan de andere kant en zei zij ineens: "Ik ook...")
- Ik kan mezelf helemaal gek maken door over een bepaalde situatie na te denken. Dan is er een miscommunicatie geweest op mijn werk bijvoorbeeld en dan ontstaat daar een piepkleine woordenwisseling over (ook totaal niet ruzie-achtig of zo), maar dan maak ik daar 's avonds in bed in mijn hoofd een big deal van en denk ik dat iedereen boos op me is en denk ik dat het allemaal wel heel erg is en dat het mijn fout is, en de volgende dag als ik wakker word denk ik: "Jeetje hé, doe niet zo gek, het viel best mee." En het viel dan ook echt ontzettend mee. Maar 's avonds ben ik wel echt iemand die over de allerkleinste dingen gaat liggen malen.
- Als ik op straat of in de trein/bus muziek luister, dan bedenk ik me altijd dat ik in een clip speel en dat ik cool ben.
- Ik lees net de post van Youandi, en ik heb ook dat ik tegen mijn ouders ontzettend chagrijnig en soms echt tegen het lullige aan kan doen, terwijl ik hier tegenover vriendinnen en collega's en andere mensen nooit last van heb. Ik snap het niet. Mijn ouders doen dan niks fout maar ik kan dan soms echt zo lomp reageren op hele normale vragen.
- Ik drink ongeveer acht koppen thee per dag.
- Ik heb één keer iemand geslagen. Met mijn vuist, net als een man. Het was een hele onaardige, lullige, botte jongen die ik heb geslagen.
- Ik hou helemaal niet zo van enge films, ik blijf er dan heel lang aan denken. Voorheen keek ik regelmatig bij vrienden enge films en dan moest ik om half twee 's nachts nog naar huis fietsen. Doodeng was dat. En tóch, tóch kwel ik mezelf soms heel erg door alle lichten uit te doen 's avonds/'s nachts en dan een heel enge film te gaan kijken en veel thee te drinken. Vervolgens durf ik van angst mijn bed niet meer uit en lig ik soms wel anderhalf uur te wiebelen in bed omdat ik zo nodig moet plassen, maar niet durf.
- Ik ga altijd nét op tijd of nét iets te laat van huis weg 's ochtends als ik moet werken. Vervolgens fiets ik de longen uit mijn lijf en ik ben altijd netjes op tijd. Maar ik zou liever 's ochtends eens wat relaxter fietsen, maar het lijkt net alsof ik dat niet kan. Ookal sta ik een kwartier eerder op, een kwartier eerder van huis weggaan lukt me dan ook niet.
- Als ik thuiskom en ik begroet Carlos dan zet ik zo'n akelig kinderstemmetje op. Ik vind het zelf heel irritant als mensen met zo'n "koesjie-koesjie"-stem tegen dieren praten maar ik doe het zelf ook. "Daaaag droppie, daaaag, daar ben ik weer hè, ja hè, hoe is het met jou dan hè, kleine pluizerd van me!"
- Als ik mijn gordijnen dichtdoe dan doe ik altijd in het midden (waar de gordijnen bij elkaar komen) een grote haarklem erop. Ik ben bang dat de gordijnen anders openvallen en er griezels naar binnen gaan kijken. (De gordijnen "vallen" heus niet open en ik slaap op zolder, lekker realistische gedachtes weer van mij)
- Net als Caroow (en nog iemand?) vind ik brood met kaas uit de magnetron echt een traktatie!
Dit is echt heel herkenbaar allemaal! Heb er wel even om gelachen
- Ik bedenk me net dat ik soms ook heel bot doe tegen mijn moeder. En als ze belt dan neem ik heel vaak niet op omdat ik geen zin heb in haar. Waarom weet ik eigenlijk niet, want ze zeurt niet ofzo. Ze wil alleen weten hoe het gaat. Best wel gemeen eigenlijk...
- Ik heb een tijdje geleden ook een jongen geslagen. Het was inderdaad ook een dikke k....zak. Ik had een paar wijntjes op en ik heb gelijk mijn hand gebroken. Ik sla nooit weer iemand.
- Wij hebben luxaflex en die moeten naar boven gedraait worden! Anders kijken er misschien wel mensen naar binnen en die zien mij dan zitten op de bank. Als mijn vriend ze dichtdraait, draait ie ze naar beneden en daar kan ik écht niet tegen. Ik draai ze dan weer naar boven.
- Ik praat ook kinderachtig tegen de hond, de hele dag door. Ook als ik hem uitlaat. Ik zou me doodschamen als iemand me ooit zo hoort praten tegen de hond.
- Ik soms zo veel zin heb ik chips, dat ik tussen de middag een zak chips eet in plaats van brood.
Haha, er zijn vast nog meer beschamende dingen, maar daar kom ik zo snel niet op!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Haha, ik lees nu weer allemaal dingen die ik ook heb
- Kinderachtig praten doe ik tegen mijn katten, konijn, paard en zelfs... tegen de vis!
- Ooit heb ik een glas wijn recht in het gezicht gegooid van een ex, die irritant zat te doen. Ik heb hem één keer gewaarschuwd en tja... hij ging door. Ik zie dat beteuterde gezicht nog precies voor me
- Toen ik een jaar of 8 was, heb ik een scheet in het oor van mijn zus gelaten Zij dacht dat ik dat noooooit zou doen.. Maar helaas, zeg dat nooit tegen me, want ik doe het!
- Mijn vader daagde me ook altijd uit 'Toe dan, toe dan, je doet het toch niet ' Nou en dan schoot ik dus tóch dat doperwtje van mijn vork af of spuugde ik dat stuk kauwgom richting mijn vader... haha! En een lol dat we dan hadden! Ik zie het nog voor me
- Kinderachtig praten doe ik tegen mijn katten, konijn, paard en zelfs... tegen de vis!
- Ooit heb ik een glas wijn recht in het gezicht gegooid van een ex, die irritant zat te doen. Ik heb hem één keer gewaarschuwd en tja... hij ging door. Ik zie dat beteuterde gezicht nog precies voor me
- Toen ik een jaar of 8 was, heb ik een scheet in het oor van mijn zus gelaten Zij dacht dat ik dat noooooit zou doen.. Maar helaas, zeg dat nooit tegen me, want ik doe het!
- Mijn vader daagde me ook altijd uit 'Toe dan, toe dan, je doet het toch niet ' Nou en dan schoot ik dus tóch dat doperwtje van mijn vork af of spuugde ik dat stuk kauwgom richting mijn vader... haha! En een lol dat we dan hadden! Ik zie het nog voor me
Gast- Gast
Youandi schreef:Haha, ik lees nu weer allemaal dingen die ik ook heb
Hhahahah!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
- Ik heb een keer zo hard mijn zus geslagen dat ze een afdruk had op haar arm van mijn hand
- Ik wordt altijd superemotioneel als ik een live concert zie en fans hun idool zie aanraken.
- 1 December jl ging ik naar concert van Shakira en heb haar aangeraakt, daarna begon ik te huilen als een klein kind haha
- Ohja als ik onbekend gebeld wordt en het is een enquete ofzo dan hang ik op met het smoesje dat ik diegene niet goed hoor haha
- Ik wordt altijd superemotioneel als ik een live concert zie en fans hun idool zie aanraken.
- 1 December jl ging ik naar concert van Shakira en heb haar aangeraakt, daarna begon ik te huilen als een klein kind haha
- Ohja als ik onbekend gebeld wordt en het is een enquete ofzo dan hang ik op met het smoesje dat ik diegene niet goed hoor haha
Laatst aangepast door Shygirl85 op do 13 jan 2011 - 5:11; in totaal 1 keer bewerkt
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Sweety schreef:Lady4 schreef:
Wat een leuke inrichting heb je! Ziet er erg gezellig uit.
Inderdaad erg leuk! Lekker fris en toch knus!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Nah dingen van mij zijn dat ik spulletjes van nijntje spaar mijn vriend wordt er helemaal gek van aangezien die dozen nu we gaan verhuizen toch bij mijn ouders wegmoeten en mee gaan naar het nieuwe huis. Ook slaap ik nog met een knuffel
Gast- Gast
- dat we hopelijk half januari een huisje kunnen kopen
- ik dan ga verhuizen van Odiliapeel naar Veghel
- dat ik al meer als 8,5 jaar samen ben met mijn vriend
- dat ik vind dat het daarom ook wel tijd word dat we gaan samenwonen
- dat ik badeendjes verzamel
- ik helemaal weg ben van alles wat met Disney en The Looney Tunes te maken heeft
- ik ieder jaar het festival seizoen open op Paaspop en afsluit met Festyland
- ik een kaartje voor Lowlands heb gekregen van mijn vriend en dit voor ons de eerste keer word
- knuffels spaar en het soms lastig vind om ze weg te doen, al moet dat soms
- ik veel sport, ik badminton 2x per week en fitnes 2 tot 3x per week
Wil je nog meer weten, dan vraag je maar raak...
- ik dan ga verhuizen van Odiliapeel naar Veghel
- dat ik al meer als 8,5 jaar samen ben met mijn vriend
- dat ik vind dat het daarom ook wel tijd word dat we gaan samenwonen
- dat ik badeendjes verzamel
- ik helemaal weg ben van alles wat met Disney en The Looney Tunes te maken heeft
- ik ieder jaar het festival seizoen open op Paaspop en afsluit met Festyland
- ik een kaartje voor Lowlands heb gekregen van mijn vriend en dit voor ons de eerste keer word
- knuffels spaar en het soms lastig vind om ze weg te doen, al moet dat soms
- ik veel sport, ik badminton 2x per week en fitnes 2 tot 3x per week
Wil je nog meer weten, dan vraag je maar raak...
- Ik haal altijd alle stekkers er uit als ik weg ga of ga slapen.
- Ik ben onwijs onzeker.
- Ik moet altijd even op mijn telefoon kijken voor ik ga slapen.
- Ik heb een dure camera met meerdere dure lenzen, maar op het moment heb ik de tijd er niet voor.
- Ik wil heel graag piano spelen. Ik heb een keyboard maar ook daar heb ik de tijd niet voor.
- Met tijd bedoel ik in dit stukje ook eigenlijk energie.
- Ik rook me de pletter.
- Mijn dag begint echt goed als ik me weer eens gewogen heb en ik zie dat er wat af is
- Ik wil eigenlijk mijn huisje uit maar ik wil nog niet zoeken naar iets anders omdat mijn vriend en ik waarschijnlijk na de zomer samen willen wonen!
- Ik heb sex woorden magneetjes op mijn koelkast.
- Ik ben sowieso erg oversext.
- Ik heb een obsessie met make-up.
Zo, dat vond ik wel weer even genoeg! haha.
- Ik ben onwijs onzeker.
- Ik moet altijd even op mijn telefoon kijken voor ik ga slapen.
- Ik heb een dure camera met meerdere dure lenzen, maar op het moment heb ik de tijd er niet voor.
- Ik wil heel graag piano spelen. Ik heb een keyboard maar ook daar heb ik de tijd niet voor.
- Met tijd bedoel ik in dit stukje ook eigenlijk energie.
- Ik rook me de pletter.
- Mijn dag begint echt goed als ik me weer eens gewogen heb en ik zie dat er wat af is
- Ik wil eigenlijk mijn huisje uit maar ik wil nog niet zoeken naar iets anders omdat mijn vriend en ik waarschijnlijk na de zomer samen willen wonen!
- Ik heb sex woorden magneetjes op mijn koelkast.
- Ik ben sowieso erg oversext.
- Ik heb een obsessie met make-up.
Zo, dat vond ik wel weer even genoeg! haha.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Hahaha wat een ultraschattige reactie! Maar waarom ben ik eigenlijk lief?Darcy schreef:Haha Sushi, je bent lief!
Gast- Gast
Ik lachte hardop!NerdChic schreef:- Ik ben sowieso erg oversext.
Ik lachte ook hardop bij eh... was het Youandi?... die een scheet in het oor van d'r zus had gelaten
Gast- Gast
Ik vind dit trouwens ook wel een beetje genant van mezelf.
Ik heb echt bijna alle Shock Docs en Dossier 2300's en Reportages gezien die er zijn.
Dan zegt iemand: "Gisteren zag ik een reportage over iemand die bang was voor knopen." En dan zeg ik, nonchalant: "Ken ik al."
Ik heb ze bijna allemaal gezien en sommigen kijk ik wel twee keer omdat ik zo gefascineerd ben.
Alleen documentaires over dingen die in het lichaam van mensen zitten kijk ik niet (zag eens een man en er groeide een worm in zijn hoofd, ieuw, ik krijg er al jeuk van op mijn hoofd als ik er aan denk, ik kijk die docu's echt niet meer!).
Ik heb echt bijna alle Shock Docs en Dossier 2300's en Reportages gezien die er zijn.
Dan zegt iemand: "Gisteren zag ik een reportage over iemand die bang was voor knopen." En dan zeg ik, nonchalant: "Ken ik al."
Ik heb ze bijna allemaal gezien en sommigen kijk ik wel twee keer omdat ik zo gefascineerd ben.
Alleen documentaires over dingen die in het lichaam van mensen zitten kijk ik niet (zag eens een man en er groeide een worm in zijn hoofd, ieuw, ik krijg er al jeuk van op mijn hoofd als ik er aan denk, ik kijk die docu's echt niet meer!).
Gast- Gast
Ooh en dit weet nog bijna niemand. 25 januari gaan we naar de notaris voor de overdracht van ons nieuwe huis
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
CherrieLola schreef:Ik slaap al bijna 25 jaar met mijn knuffel, ik zal is een keer een foto plaatsen, Flap is niet meer wat het geweest is, maar ik zou hem niet willen missen
Ik heb mijne al 20 jaar, en ik ben nu 29. Ik slaap ook minder lekker zonder mijn knuffelkonijn. Ze valt zo onderhand bijna uit elkaar maar ik kan dr echt niet missen! Verder heb ik nog een kuikentje die eerder altijd piepte als je haar schudde, maar dat doet ze niet meer. Ze heet Piepje en die heb ik al 27,5 jaar. Ik schaam me er niet meer voor, het is wat het is.
Gast- Gast
*Marietje* schreef:
en dat ik hier....heeeel....veeeeel.....puntjes......gebruik.....in..........mijn...........zinnen
Haha dat doe ik ook!
En verder..ff nadenken..
* Als wij gourmetten eet ik al het vlees met poedersuiker..
* Frikandellen eet ik altijd met appelmoes..
* Uhm..net als Sushi vind ik ShockDocs en alles wat daarin de buurt komt helemaal geweldig en ja ook die smerige documentaires, best interessant!
* Ik kijk vrij veel naar Discovery en NGC Zo keek ik vanmiddag 'Break Out'..Twee gevangenen die wouden ontsnappen door een gat in het plafond te maken en het lukte ook nog..alleen werden ze 3 dagen later gepakt & mochten ze voor 8jaar de isoleer in.
* Naast die programma's vind ik spongebob helemaal geweldig!
* Als ik alleen thuis ben, ben ik heel bang in het donker omdat ik altijd denk dat er geesten zijn of dat ik meegesleurd zal worden ofzo.. uff ik heb écht teveel horrorfilms gezien!
* En als ik superblij ben om iets moet ik dat meteen vertellen aan mijn vriend anders word ik helemaal hyper haha
En verder weet ik het zo niet..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
CKC schreef:Dat ik 1 goed oog heb en met de andere zowat blind ben. Die zit er echt voor de sier
Dat ik soms zomaar ruzie zoek met mijn man omdat er daarna altijd goedmaaksex komt en dat ik daarop kick
Dat ik soms wel eens mijn benen en mijn bikinilijn moet laten harsen maar geen zin heb en vervolgens rustig 3-4weken met ongeschoren benen rondloop.. heel charming
Dat als ik heel boos ben om wat voor reden dan ook op mijn man, lekker alleen mijn eigen wasje doe.. en hij geen boxers meer heeft, lekker kinderachtig..
Dat ik bang ben alleen thuis
Dat ik nog steeds een crush heb op mijn liefde van 7 jaar terug.. hij is nog steeds superhot en woont nu 2 minuten rijden van mij vandaan.. kwam hem laatst tegen..
Dat ik laatst droomde dat ik sex met hem had..
Dat ik me daar echt niet schuldig over voelde naar mijn man toen ik wakker werd, kon er toch niets aan doen?!
Dat ik echt een gruwelijke hekel heb aan het vriendinnetje van mijn broertje
Dat ik al 5maanden geleden perse een verfkleur moest hebben op de muur maar dat de verf wel gekocht is en ik nog een roze ipv een blauwe muur heb.
Ik heb ook maar 1 goed oog. Ik ben echt nog nooit iemand tegen gekomen die dat ook heeft. Als iemand voor het eerst hoort dat ik dat heb, dan kijken ze mij ook altijd raar aan. Waarschijnlijk omdat ik dus geen bril of iets dergelijks heb. Het is bij mij thuis ook de standaard grap als ik iets niet kan vinden: "Emma kijkt weer eens met haar verkeerde oog" haha :-)
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
- Dat ik net als Emma en CKC aan 1 oog blind ben (minder dan 5 a 10 % lichtinval dus zo goed als blind hier)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind lime-groen echt heel erg lelijk!June schreef:
- Ik heb een obsessie voor lime-groen en alle accessoires in mijn kamer hebben dan ook die kleur (incl. handdoeken, hoeslaken etc.). Het is best wel jammer dat in mijn nieuwe kamer een knalblauwe muur zit en ik pas in februari de tijd heb om dat ding te verven .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind lime-groen echt heel erg lelijk!June schreef:
- Ik heb een obsessie voor lime-groen en alle accessoires in mijn kamer hebben dan ook die kleur (incl. handdoeken, hoeslaken etc.). Het is best wel jammer dat in mijn nieuwe kamer een knalblauwe muur zit en ik pas in februari de tijd heb om dat ding te verven .
Oeii.. dan hebben we een probleem. Ik bepaal namelijk met wie ik praat op basis van hun obsessie voor groen..
Gast- Gast
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» het even niet meer weten..
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat te doen
» het niet meer weten
» 3 dingen die we nog niet over je weten
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat te doen
» het niet meer weten
» 3 dingen die we nog niet over je weten