Wat weten we nog niet over jou?
+53
NerdChic
Joontjuh
Shy
Tullow
Qiara
Jilke
pinklady85
Sweety
Suus
SnowWhite
*Lookie*
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Toet
Cow
Shisha
_Lacey_
Laquisia
Lejow
rapa nui
Lady4
May
Merai
Mint
Blond
SleepingBeauty
Flinder
sushigirl
Guus
Raindrop
nina
_Lana_
Jeanette
loura
Sterre
Caresses
ekiaam87
TGR
Caro
VeryCherry
Lotus
Caroow
Alias
SoGood
Cheesegirl
Zwerver
RYW
Zwoesj
Cherique
Snoopy
JD
Roze Roos
Zininzon
57 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat weten we nog niet over jou?
Alias schreef:- Heb ik heel sterk de neiging om elke kat die ik tegenkom te aaien
Wat grappig, dit heb ik ook heel erg!
Nog wat puntjes van mij:
- Ik slaap ook nog steeds met een knuffel. Anders slaap ik gewoon echt niet lekker.
- Ik moet altijd die 'soepjes' uit mijn ogen halen, dit soms tot ergernis van anderen.
- Als ik ga slapen moet ik altijd weltrusten zeggen tegen iedereen. Als ik dan een keer beneden kom omdat ik wat ben vergeten zeg ik het weer, anders voel ik me niet prettig.
- Voor ik ga slapen moet ik altijd op mijn iPhone op Twitter, Hyves, nu.nl, Telegraaf en VI kijken.
- Sinds ik een keer een hyperventilatie-aanval heb gehad in een achtbaan durf ik in geen enkele achtbaan meer.
- Ik heb altijd medelijden met oudere mensen en met katten die los op straat lopen.
Laatst aangepast door Auxo op ma 10 jan 2011 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heel veel niet. Ik ben hier nog erg anoniem.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
- ik schrijf met links, maar knip met rechts
- mijn wekkerradio loopt standaard 11 minuten voor. Ik zou ook gewoon mijn wekker 11 minuten eerder kunnen zetten, maar dat wil ik niet.
- ik prak nog regelmatig mijn avondeten helemaal fijn
- mijn wekkerradio loopt standaard 11 minuten voor. Ik zou ook gewoon mijn wekker 11 minuten eerder kunnen zetten, maar dat wil ik niet.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
sushigirl schreef:Waarschijnlijk kan ik beter zeggen is er iets dat jullie al over mij weten want ik post niet zo heel vaak maar goed it is never to late to start dus komt ie:s
-je kunt me 24 uur per dag wakker maken voor een vakantie en voor sushi
-mijn auto is een keer afgeslagen op een helling voor een stoplicht op een zeer drukke weg, daar ben ik zo van geschrokken dat ik al 4 jaar niet meer in een auto met versnellingsbak heb gereden maar alleen in een automaat
-ik bedenk me altijds dat een platte buik fantastisch zou zijn ben maar ben te lui om die platte buik te gaan krijgen
-ik zou stiekem iets kleiner willen zijn (ben 1.80 meter)
-ik kijk geen films met geesten omdat ik vervolgens 2 weken lang inbeeld dat er overal geesten zijn
-ik haat strijken
-ik ben gek op zoute popcorn uit de magnetron en op kinderchocolade
-ik moet nog steeds huilen bij Titanic
-ik ben echt perfectionistisch, kan ineens als ik op de bank zit denken nee die vaas staat niet goed om m vervolgens 2 cm te gaan verschuiven
-ik ben verslaafd aan Farmville van Facebook
Onze overeenkomsten
Gast- Gast
- Ik kijk graag tekenfilms. (totally spice en fairly odd parents zijn favoriet)
- Ik vind het altijd verschrikkelijk om te laat te komen dus voor het geval dat ga ik altijd iets eerder van huis. Daardoor ben ik vaak een half uur te vroeg.
- Ik ben verslaafd aan ijskoffie.
- Ik drink nog regelmatig thee met melk.
- Ik moet muziek op hebben als ik onderweg ben. Als is het 5 min lopen naar de supermarkt.
- Ik vind het altijd verschrikkelijk om te laat te komen dus voor het geval dat ga ik altijd iets eerder van huis. Daardoor ben ik vaak een half uur te vroeg.
- Ik moet muziek op hebben als ik onderweg ben. Als is het 5 min lopen naar de supermarkt.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Darcy schreef:- ik slaap ook nog met een knuffel, een konijn dat rammelt (hij heet slaapkonijn )
- ik ben heel impulsief, van de tien ideeën die ik heb voer ik er negen niet uit (ja, een dag ofzo)
- ik kan niet goed voor planten zorgen, ze gaan altijd dood, dus dat doet mijn vriend
- ik maak niet vaak genoeg schoon, als ik hier lees hoe vaak mensen schoonmaken zit ik zo
- ik kijk nog elk jaar naar kinderen voor kinderen en download de nieuwe cd
Dat doe ik ook
Gast- Gast
- op teletekst kijk ik naar alle vertrekkende en aankomende vluchten op Schiphol. Tegenwoordig doe ik dit niet meer zo vaak als vroeger, maar soms moet ik gewoon even toegeven aan mijn 'verslaving'._Lacey_ schreef:- ik schrijf met links, maar knip met rechts
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Dat ik in mezelf praat en hele verhalen kan verzinnen. Dit doe ik ook alleen maar als ik alleen ben.
Ik heel sportief ben en graag een vechtsport wil doen. Heb alleen geen zin om mezelf voor de lol in elkaar te laten beuken (wedstrijden meedoen)
Ik eet werkelijk overal appelmoes bij. Het zijnde apart danwel gemengt onder het eten.
Dat ik het altijd koud heb, wat eigenlijk best slecht is aangezien ik militair ben
Dat ik een van de weinige vrouwen ben die geen 2 dingen tegelijk kan doen. Ik mijn hoofd wel, maar zodra ik het in de praktijk moet uitvoeren gaat het mis en vergeet ik de helft.
Maar voor de rest ben ik heel normaal hoor
Ik heel sportief ben en graag een vechtsport wil doen. Heb alleen geen zin om mezelf voor de lol in elkaar te laten beuken (wedstrijden meedoen)
Ik eet werkelijk overal appelmoes bij. Het zijnde apart danwel gemengt onder het eten.
Dat ik het altijd koud heb, wat eigenlijk best slecht is aangezien ik militair ben
Dat ik een van de weinige vrouwen ben die geen 2 dingen tegelijk kan doen. Ik mijn hoofd wel, maar zodra ik het in de praktijk moet uitvoeren gaat het mis en vergeet ik de helft.
Maar voor de rest ben ik heel normaal hoor
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik slaap nog steeds met een knuffel, die sleep ik ook trouw overal mee naartoe, en nee, ik schaam me er niet voor. Ik ben motorisch gestoord, ik val zomaar om en stoot me de hele dag door. Ik heb een oogafwijking waardoor ik een wit puntje in mijn ene pupil heb en steeds meer op de Crazy Frog van die ***reclame ga lijken. Ik heb een voorliefde voor achterlijk gekleurde onderbroeken ipv die saaie en normale...Primark steunt mij hier zo erg in! Dat ik een enorme vreetzak ben maar eigenlijk maar nauwelijks aankom, ik eet al jaren een zak chips per dag en ik kom 1 kg per jaar aan. Nu ben ik begonnen met sporten en ik was nog niet te zwaar en mijn vetpercentage was ook goed. Dat ik een verschrikkelijke dromer ben en het daarom ook niet erg vind om ergens te moeten wachten ofzo, time flies als ik op dreef ben in mijn hoofd...
Ik had het kunnen schrijven!!
-Daarnaast heb ik de 'tik' met de wekker om 6.48 ofzo ook.
-In mijn koelkast heeft alles een vaste plaats, vind het verschrikkelijk als dat niet meer past en ik het moet verhuizen.
-Zo ook in mijn keukenkastjes
-Ik neem overal mijn sloffen mee naar toe omdat ik anders koude voeten krijg
-Ik neem altijd het mondstuk van mn trompet mee in mn broekzak
-Dekbed moet los zitten aan het voeteneind zodat ik lekker mijn voetjes in kan pakken
-Ik kan erg slecht tegen veranderingen, ook in afspraken. Als de tijd/plaats veranderd moet ik me opnieuw 'instellen' en als het dan weer veranderd zeg ik gewoon af omdat ik daar niet tegen kan.
-Ik haat het als mijn dierbare op vakantie gaan, gewoon het idee dat ik er niet zomaar spontaan heen kan vind ik vreselijk!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Oh nog iets; ik ben echt gek op tellsell reclames en zet soms op m'n vrije dag de wekker om half 9.. Om dan de hele ochtend tellsell reclames te kijken.
Enn als ik weg ga (werk, boodschappen doen, anything) en ik heb Frits niet gedag gezegd, dan voel ik me schuldig en ga ik terug, om hem te knuffelen en gedag te zeggen...
Enn als ik weg ga (werk, boodschappen doen, anything) en ik heb Frits niet gedag gezegd, dan voel ik me schuldig en ga ik terug, om hem te knuffelen en gedag te zeggen...
Gast- Gast
Eerst wist ik niet zoveel boeiends te bedenken, maar door het lezen van de andere reacties heb ik inspiratie gekregen.
- Tijdens het vliegen heb ik ontzettend last van m’n oren en na mijn vakantie afgelopen jaar hebben m’n oren nog 5 weken dichtgezeten. Nu heb ik speciale neusspray en als het daarmee niet minder word moet ik onderzocht en misschien geopereerd worden.
- Mijn eten moet precies liggen zoals ik het wil, niet op of door elkaar maar allemaal netjes naast elkaar. Ik maak ook het liefst mijn eigen eten klaar, dan weet ik zeker dat het goed ligt en ik het op volgorde op kan eten.
- Ik ben verslaafd aan het gele potje van Knorr, aromat. Dat eet ik echt overal op en in .
- Ik schrijft met rechts maar snij en knip met links.
- Mascara kan ik echt niet op doen zonder te knoeien, ik zit helemaal onder daarna. Heel lang geleden kon ik het wel, dus ik snap niet waarom het me nu niet meer lukt. En ik snap ook niet hoe anderen dat wel kunnen.
- Ik vind het heel erg leuk om met een stel kinderen bijvoorbeeld naar een binnenspeeltuin te gaan . Dan speel ik zelf natuurlijk vol op mee (om de kinderen te vermaken ) Heerlijk de hele dag klimmen en op trampolines springen.
- Ik ben als de dood voor spinnen, heb er al veel mee geoefend maar ik blijf bang.
- Ik ben het stereo type: grote mond, klein hartje. Ik kom heel stoer en zelfverzekerd over, maar ben eigenlijk best onzeker. Toen ik dit na een relatie van 3 jaar tegen mijn ex vertelde, moest hij zelfs kei hard lachen. Hij geloofde het gewoon niet.
- Ik heb een hele sterke mening en spreek deze ook altijd uit, ik laat nooit over me heen lopen en zeg altijd wat ik ergens van vind. Ik merk dat ik er de laatste tijd moeite mee heb hierbij rekening met de gevoelens van andere te houden en ik merk ook dat dit bij sommige van mijn vriendinnen en ergernis word. Ze kunnen mijn mening soms niet meer zo waarderen. Althans, dat idee heb ik.
- Ruim 5 jaar geleden heb ik oogontsteking gehad en sindsdien heb ik nog altijd & iedere dag een soort ‘snotjes’ in m’n ogen.
- Tijdens het vliegen heb ik ontzettend last van m’n oren en na mijn vakantie afgelopen jaar hebben m’n oren nog 5 weken dichtgezeten. Nu heb ik speciale neusspray en als het daarmee niet minder word moet ik onderzocht en misschien geopereerd worden.
- Mijn eten moet precies liggen zoals ik het wil, niet op of door elkaar maar allemaal netjes naast elkaar. Ik maak ook het liefst mijn eigen eten klaar, dan weet ik zeker dat het goed ligt en ik het op volgorde op kan eten.
- Ik ben verslaafd aan het gele potje van Knorr, aromat. Dat eet ik echt overal op en in .
- Ik schrijft met rechts maar snij en knip met links.
- Mascara kan ik echt niet op doen zonder te knoeien, ik zit helemaal onder daarna. Heel lang geleden kon ik het wel, dus ik snap niet waarom het me nu niet meer lukt. En ik snap ook niet hoe anderen dat wel kunnen.
- Ik vind het heel erg leuk om met een stel kinderen bijvoorbeeld naar een binnenspeeltuin te gaan . Dan speel ik zelf natuurlijk vol op mee (om de kinderen te vermaken ) Heerlijk de hele dag klimmen en op trampolines springen.
- Ik ben als de dood voor spinnen, heb er al veel mee geoefend maar ik blijf bang.
- Ik ben het stereo type: grote mond, klein hartje. Ik kom heel stoer en zelfverzekerd over, maar ben eigenlijk best onzeker. Toen ik dit na een relatie van 3 jaar tegen mijn ex vertelde, moest hij zelfs kei hard lachen. Hij geloofde het gewoon niet.
- Ik heb een hele sterke mening en spreek deze ook altijd uit, ik laat nooit over me heen lopen en zeg altijd wat ik ergens van vind. Ik merk dat ik er de laatste tijd moeite mee heb hierbij rekening met de gevoelens van andere te houden en ik merk ook dat dit bij sommige van mijn vriendinnen en ergernis word. Ze kunnen mijn mening soms niet meer zo waarderen. Althans, dat idee heb ik.
- Ruim 5 jaar geleden heb ik oogontsteking gehad en sindsdien heb ik nog altijd & iedere dag een soort ‘snotjes’ in m’n ogen.
Laatst aangepast door toetje_ op ma 10 jan 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Sommige dames hier sporen echt niet hoor.
- Als ik ergens naar toe ga, dan heb ik altijd het gevoel dat iederéén ernaar toe gaat (bijvoorbeeld concert, dierentuin, dagje weg). Dat heb ik al van kinds af aan.
- Ik doe vaak stiekem danspasjes tussen mijn 'normale' loop door. Op mijn werk, thuis, op straat, overal.
- Ik koop het liefst overal even aantallen van (2 flessen aanmaaklimonade, 4 dozen theezakjes, 12 bakjes kattenvoer).
- Ik ruik bijna overal aan voordat ik het opeet.
- Ik ben gek op dansen.
- Als ik ergens naar toe ga, dan heb ik altijd het gevoel dat iederéén ernaar toe gaat (bijvoorbeeld concert, dierentuin, dagje weg). Dat heb ik al van kinds af aan.
- Ik doe vaak stiekem danspasjes tussen mijn 'normale' loop door. Op mijn werk, thuis, op straat, overal.
- Ik koop het liefst overal even aantallen van (2 flessen aanmaaklimonade, 4 dozen theezakjes, 12 bakjes kattenvoer).
- Ik ruik bijna overal aan voordat ik het opeet.
- Ik ben gek op dansen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
-Ik luister metal tijdens het strijken.
-Als ik geen haast heb om ergens te komen, ben ik rustig 2 uur aan het snoozen en voel ik me vervolgens nog belabberd.. Ik voel me sowieso bijna iedere ochtend belabberd.
-Ik vergeet 9 van de 10 keer dat ik een telefoon heb (blijft dan op stil in mijn tas zitten). Ik zie dan pas rond middernacht dat ik iets heb gemist, of dat er wederom iemand geirriteerd op mijn voicemail staat.
- Ik eet minimaal 1x per week vegetarisch.
-Als ik geen haast heb om ergens te komen, ben ik rustig 2 uur aan het snoozen en voel ik me vervolgens nog belabberd.. Ik voel me sowieso bijna iedere ochtend belabberd.
-Ik vergeet 9 van de 10 keer dat ik een telefoon heb (blijft dan op stil in mijn tas zitten). Ik zie dan pas rond middernacht dat ik iets heb gemist, of dat er wederom iemand geirriteerd op mijn voicemail staat.
- Ik eet minimaal 1x per week vegetarisch.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
- ik doe af en toe mee met 'Nederland in beweging' (niet in het zicht uiteraard.. )
- als ik langs een weiland loop moet ik altijd even boe roepen naar de koeien of beh naar de schapen (ja erg raar haha)
- ik hou erg van chips (maar mag het hooguit 1x per week van mezelf)
- ik wil heel graag nog een keer naar Londen want de ene keer dat ik er was, was ik alle dagen ziek
- het lijkt me zo leuk zelf een tearoom (met high tea's) te beginnen en daarbij workshops te geven (leuke dingetjes voor in huis naaien) of met een soort naaicafe erbij
- als ik langs een weiland loop moet ik altijd even boe roepen naar de koeien of beh naar de schapen (ja erg raar haha)
- ik hou erg van chips (maar mag het hooguit 1x per week van mezelf)
- ik wil heel graag nog een keer naar Londen want de ene keer dat ik er was, was ik alle dagen ziek
- het lijkt me zo leuk zelf een tearoom (met high tea's) te beginnen en daarbij workshops te geven (leuke dingetjes voor in huis naaien) of met een soort naaicafe erbij
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
toetje_ schreef:
Dit is heel herkenbaar.. Mensen denken soms écht dat ik van staal ben.. Natuurlijk niet!
Gast- Gast
*Lookie* schreef:- het lijkt me zo leuk zelf een tearoom (met high tea's) te beginnen en daarbij workshops te geven (leuke dingetjes voor in huis naaien) of met een soort naaicafe erbij
Is dit een verkapte zin dat je eigenlijk gewoon een huis van lichte zeden wilt beginnen?
Gast- Gast
- Ik altijd met de 'vierkante' vork wil eten. (We hebben verschillend bestek, en de uiteindes zijn rond of puntig. )
- Ik altijd thee met melk drink.
- Ik draag het liefst alleen maar lange t-shirtje. Geen korte dingen tot op mijn broekrand, het moet er minstens 10 tot 15 cm overheen gaan.
- Ik mijn kat een stem geef Klinkt heel stom, maar ik doe dan net als of ik de kat ben en praat dan tegen mijn vriend.
- Ik wil niet dat het theelepeltje te ver boven mijn mok uitsteekt.
- Ik altijd thee met melk drink.
- Ik draag het liefst alleen maar lange t-shirtje. Geen korte dingen tot op mijn broekrand, het moet er minstens 10 tot 15 cm overheen gaan.
- Ik mijn kat een stem geef Klinkt heel stom, maar ik doe dan net als of ik de kat ben en praat dan tegen mijn vriend.
- Ik wil niet dat het theelepeltje te ver boven mijn mok uitsteekt.
Gast- Gast
Ik ga elk jaar naar de Efteling met m'n beste vriend van de middelbare school. Dan praten we mee met het verhaal van de Villa Volta (al ken ik maar een paar stukjes en hij helemaal) en zingen we mee met het liedje van Monsieur Cannibale. We gaan ook altijd een paddenstoel knuffelen in het Sprookjesbos en maken daar een foto van. Moet ook altijd minstens met één voet op de trilplaat bij de trol. Oh en ik vind het stom dat sinds een paar jaar er altijd een junglegeluidje te horen is als Monsieur Cannibale-ritje is afgelopen en je dus nooit meer het hele liedje hoort.
Als iemand zich voor lul zet in een tv-serie of film hou ik m'n handen voor m'n ogen en kijk tussen m'n vingers door terwijl ik volgens mij zachtjes gil.
Sinds een vriendin van me verkracht is en ik daarna tijdens een verkrachtingscène in de film Showgirls een enorm heftige reactie had, kijk ik nooit meer films/series waarin verkrachting voorkomt.
Als mijn man de afwasmachine heeft ingeruimd, kan ik het niet laten om alles te herarrangeren zodat het er allemaal op 'mijn' manier inzit.
Heb tranen met tuiten gehuild van afloop van Wall-E en tijdens het eerste halfuur van Up.
Ik heb laatst twee paar van exact dezelfde schoenen gekocht omdat ze de zeldzame combi van er leuk uitzien en lekker zitten hebben.
Ik kan niet tegen fleece en sommige andere synthetische stofjes, krijg de rillingen als ik het aanraak.
Ik luisterde vroeger de hele dag muziek, maar de laatste tijd steeds vaker liever in de stilte zit.
Als iemand zich voor lul zet in een tv-serie of film hou ik m'n handen voor m'n ogen en kijk tussen m'n vingers door terwijl ik volgens mij zachtjes gil.
Sinds een vriendin van me verkracht is en ik daarna tijdens een verkrachtingscène in de film Showgirls een enorm heftige reactie had, kijk ik nooit meer films/series waarin verkrachting voorkomt.
Als mijn man de afwasmachine heeft ingeruimd, kan ik het niet laten om alles te herarrangeren zodat het er allemaal op 'mijn' manier inzit.
Heb tranen met tuiten gehuild van afloop van Wall-E en tijdens het eerste halfuur van Up.
Ik heb laatst twee paar van exact dezelfde schoenen gekocht omdat ze de zeldzame combi van er leuk uitzien en lekker zitten hebben.
Ik kan niet tegen fleece en sommige andere synthetische stofjes, krijg de rillingen als ik het aanraak.
Ik luisterde vroeger de hele dag muziek, maar de laatste tijd steeds vaker liever in de stilte zit.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:toetje_ schreef:
Dit is heel herkenbaar.. Mensen denken soms écht dat ik van staal ben.. Natuurlijk niet!
Vervelend is het soms hè, word er bij jou ook wel eens 'misbruik' van gemaakt?
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:_Donnaa schreef:toetje_ schreef:
Vervelend is het soms hè, word er bij jou ook wel eens 'misbruik' van gemaakt?
Dat niet echt gelukkig, maar als blijkt dat ik ook gevoel heb staan mensen meestal wel even raar te kijken. Ik zei laatst ook tegen W. dat ik helemaal niet zo zeker ben.. Hij ziet het dan wel, omdat hij m`n kwetsbare kant ook wel kent omdat ik hem als enige toelaat op dat gebied.. Misschien laat ik vrienden wel niet genoeg toe als ze er zo versteld van staan, maar daar heb ik eerlijk gezegd ook niet zoveel belang bij..
Ik ben een open boek, maar niet over gevoelens. Dat maakt me wel hard, denk ik.
Gast- Gast
Bij mij is dat dus wel het geval en dat is erg vervelend. Het uit zich als volgt: er is een situatie waarin iemand zich bijvoorbeeld opmerkelijk gedraagd, niemand durft hier wat van te zeggen maar ik word opgenaait. Zodat ik er uiteindelijk iets van zeg en de boeman ben. Volg je het?
Ik had het idee dat mijn ex het ook atlijd wel wist, omdat ik vaak genoeg onzekere uitspraken deed, blijkbaar merkte hij deze niet serieus op.
Verder ben ik wel en open boek en ook wel over m'n gevoelens, maar dus net niet over m'n onzekere gevoelens.
Mijn vriendinnen kunnen bijvoorbeeld uren praten over wat ze die avond aan moeten doen en zich 20 keer omkleden, ja ik ben daar ook wel eens onzeker over en zit ook wel eens een kwartier naar m'n kledingkast te staren. Maar het zou nooit in me opkomen hier een vriendin over te bellen o.i.d. (Dit is een klein voorbeeld wat voor mij gelijk staat aan onzekerheid.)
Ik had het idee dat mijn ex het ook atlijd wel wist, omdat ik vaak genoeg onzekere uitspraken deed, blijkbaar merkte hij deze niet serieus op.
Verder ben ik wel en open boek en ook wel over m'n gevoelens, maar dus net niet over m'n onzekere gevoelens.
Mijn vriendinnen kunnen bijvoorbeeld uren praten over wat ze die avond aan moeten doen en zich 20 keer omkleden, ja ik ben daar ook wel eens onzeker over en zit ook wel eens een kwartier naar m'n kledingkast te staren. Maar het zou nooit in me opkomen hier een vriendin over te bellen o.i.d. (Dit is een klein voorbeeld wat voor mij gelijk staat aan onzekerheid.)
Toet- Lady Post-a-lot
Jaa inderdaad.. Ik volg het en het is nog steeds herkenbaar.. Dat laatste wat je noemt linkt voor mij niet direct aan onzekerheid, maar ik ben daarin wel hetzelfde..
Gast- Gast
-Ik check altijd het gasfornuis wel 5 x voordat ik ga slapen.. beetje een dwang handeling
-Maak altijd de asbak ( die notabene buiten staat) leeg in een zakje met water, voordat ik ga slapen.
Lijkt wel of ik bang ben dat er brand komt haha..
-Mijn wekker staat standaart 5 minuten voor. Kan net zo goed mijn wekker goed zetten, en 5 minuten op staan... maar op deze manier lijkt het alsof ik 5 minuten langer kan blijven liggen haha.
Ik zet ook altijd mijn wekkeradio + de wekker op mijn telefoon.. Bang dat er 1 uitvalt ofzo.
-Ik zing altijd heel hard mee met de muziek in mijn auto.
-Ben altijd op het laatste moment klaar om te gaan, of ik nou 1 uur, 2 uur of 3 uur van te voren begin met douchen , aankleden,opmaken enzo, als ik ga stappen.
-Maak altijd de asbak ( die notabene buiten staat) leeg in een zakje met water, voordat ik ga slapen.
Lijkt wel of ik bang ben dat er brand komt haha..
-Mijn wekker staat standaart 5 minuten voor. Kan net zo goed mijn wekker goed zetten, en 5 minuten op staan... maar op deze manier lijkt het alsof ik 5 minuten langer kan blijven liggen haha.
Ik zet ook altijd mijn wekkeradio + de wekker op mijn telefoon.. Bang dat er 1 uitvalt ofzo.
-Ik zing altijd heel hard mee met de muziek in mijn auto.
-Ben altijd op het laatste moment klaar om te gaan, of ik nou 1 uur, 2 uur of 3 uur van te voren begin met douchen , aankleden,opmaken enzo, als ik ga stappen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaa inderdaad.. Ik volg het en het is nog steeds herkenbaar.. Dat laatste wat je noemt linkt voor mij niet direct aan onzekerheid, maar ik ben daarin wel hetzelfde..
Die laatste zin is idd een beetje raar geformuleerd, ik doel er niet op dat iedereen die dat doet onzeker is. Maar in mijn ogen is het wel en teken van onzekerheid, bevestiging nodig hebben. Sommige vriendinnen van mij zijn hier namelijk wel extreem in.
Toet- Lady Post-a-lot
Shisha schreef:- Ik kijk graag tekenfilms. (totally spice en fairly odd parents zijn favoriet)
Heel herkenbaar dit heb ik ook. Ik ben dan ook liever 30 min te vroeg dan 5 min te laat.
- ik kijk ook kinderseries a la mega mindy en samson en gert en zo
- ik moet altijd als ik mijn auto gesloten heb nog een keer terug lopen om te kijken of ik hem dicht heb gemaakt. Ik twijfel daar altijd in.
- ik heb altijd wel een tv of radio aan ook al is het op de achtergrond. Ik kan niet zo goed tegen de stilte.
Verder weet ik het niet want er is nog zoveel, aangezien ik niet zo bekend ben (nog)
Gast- Gast
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» het even niet meer weten..
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat te doen
» het niet meer weten
» 3 dingen die we nog niet over je weten
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat te doen
» het niet meer weten
» 3 dingen die we nog niet over je weten