Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 dingen die we nog niet over je weten

+29
M@niek
Possom
JD
girli
Sylvana
Tazz
Zwoesj
Zwerver
nina
Beachgirl
Chelle
Flinder
Jente10
Sorella
xxDila
Phileine
Merai
Rush
Kabouter
Sweety
Tania
Snack a Jack
Moezie
Atelier Madame
Shisha
Error
Polly
silly-one
Flippin' Bitch
33 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

3 dingen die we nog niet over je weten Empty 3 dingen die we nog niet over je weten

Bericht  Flippin' Bitch wo 22 jun 2011 - 9:32

Altijd leuk smile

- Ik heb het Opel tekentje van mijn eerste auto als decoratie staan op de slaapkamer
- Ik heb 27 kledingstukken met bloemenprint. Inclusief bloemenkant 39 Embarassed
- Ik ben een beetje paranoid voor stationcars met minimaal 2 twee personen erin, nadat ik 'mijn' snelweg langs zag komen bij wegmisbruikers.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

3 dingen die we nog niet over je weten Empty Re: 3 dingen die we nog niet over je weten

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 9:45

- Voor ik ga slapen doe ik altijd deodorant op, anders lig ik gewoon niet op mijn gemak in bed
- Als ik muziek luister voor ik ga slapen denk ik me wel eens in dat ík de artiest ben en een geweldig optreden sta te geven
- Ik vind oude mensen en dieren heel snel zielig, en dan bedoel ik dat ik vaak medelijden met ze heb

Gast
Gast

3 dingen die we nog niet over je weten Empty Re: 3 dingen die we nog niet over je weten

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 9:51

Hahaha, Auxo! Dat doe ik ook :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 9:54

Haha altijd leuk inderdaad!

- Ik kan niet voor planten zorgen, ze gaan gewoon altijd dood. Of ik geef ze teveel water, of te weinig. De enige plant die het al een tijdje bij me uit houdt is een cactus.
- Ik vind boeren laten enorm vermakelijk.
- Mijn middelste tenen van mijn voeten zijn langer dan mijn "wijs"tenen.

Gast
Gast

Bericht  silly-one wo 22 jun 2011 - 10:09

- ik heb een hoop knuffels op mijn kamer staan en die gaan ook niet in een zak. Afgelopen week zelfs de knuffels van de AH actie gekocht. Ze zijn gewoon te leuk.
- ik heel goed een masker kan opzetten en dan mensen en zelfs vrienden het dan niet in de gaten hebben.
- ik soms gek wordt van de chaos op mijn kamer, maar ik totaal geen puf heb om er iets aan te doen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Polly wo 22 jun 2011 - 10:26

- Ik vind The Fast & the Furious geweldig leuk om te kijken. Deel 1 t/m 5!
- Ooit wil ik een hond, en die moet en zal Humphrey heten.
- Ik heb zojuist last minute kaartjes besteld voor een concert in Tilburg morgen, en ik heb er zin in.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Error wo 22 jun 2011 - 10:45

Pff, lastig.

- Ik gisteren geteld heb dat ik 56 nagellakjes heb?
- Ik over een half jaar verpleegkundige ben, maar er heel erg van baal dat ik ook nu al klaar had kunnen zijn.
- Ik iedere keer foto's laat afdrukken maar ik moet ze nog van zon 6 jaar geleden - tot nu - inplakken.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 11:27

- Ik vind manga leuk. Ik vind uberhaupt tekenfilms en series leuk, ik ben dol op cartoons en mijn fav stripheld is Dirkjan.

- Ik heb absoluut een liefdes-stoornis (of hoe ik t ook moet noemen). Ik blijf t maar verkeerd doen, terwijl zelfs de domste nitwits die ik ken inmiddels relaties hebben. Yarg...

- Ik wil altijd mee playbacken met mn iPod. Kan alleen niet als je op straat loopt... Of zo'n beetje overal waar ik m gebruik... (soms gaat t alsnog vanzelf, moet er erg op letten)

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 22 jun 2011 - 11:36

Leuk topic! Very Happy

- Als ik iets in mijn hoofd heb dan moet het ook die dag gebeuren als dat kan. Bijv vandaag zijn we naar de ikea geweest voor een expeditkast met bureau maar mijn vriend was te moe om hem nog in elkaar te zetten en ging vroeg naar bed. Dus nu heb ik hem net een uur geleden in elkaar gezet omdat ik hem gewoon perse in elkaar wil hebben. Alleen is hij te zwaar om op te tillen dus nu ligt die kast midden in de woonkamer. nerd

- Ik ben dol op teen nicelodeon en ik baal dat die zender ineens bij ons verdwenen is. ICarli is favoriet!

- Ik van de week de allerlaatste aflevering van Medium heb gekeken en het was zo zielig dus ik heb heel hard zitten huilen. Ik was alleen thuis en heb de gordijnen maar even dichtgedaan omdat anders iedere voorbijganger kon meegenieten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Atelier Madame wo 22 jun 2011 - 19:14

-ik ben verslaafd aan haar draaien. Ik zit 75% van te tijd met een pluk haar in mn hand te vilten.. Zo erg dayt grote klitten ss ontstaan die mn vriend eruit móet knippen

-Ik controleer altijd minstens 3x voor Ik wegga of de deur wel op slot is

-Ik vind cheeseburger chips helemaal geweldig
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Moezie wo 22 jun 2011 - 19:42

- Dat ik nagels bijt Embarassed (wel al een stuk minder dan eerst)
- Ik als ik onder de zonnebank heel hard mee zing met de muziek uit mn ipod.
- Zo blij ben met mijn auto dat ik er zoveel fotos van maak :P
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 19:42

-ik rijd in een Smart, (and I'm proud of it Cool )
-Ik ga in oktober op reis naar India
-het begint bij ons op zolder steeds meer 'help-mijn-man-is-klusser'-achtig te worden.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Snack a Jack wo 22 jun 2011 - 20:03

- Ik verslaafd ben aan One Tree Hill
- Ik hoop dat ik morgen een positieve zwangerschapstest in handen heb.
- Ik een World of Warcraft gamer ben
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11

Bericht  Tania wo 22 jun 2011 - 20:08

- Ik ga bijna met m'n nieuwe baan beginnen
- Ik ben altijd de telefoon en afstandsbediening kwijt omdat ik ze verstop voor m'n zoontje en dan niet meer weet waar ik ze heb neergelegd
- Ik wil stiekem heel graag terug verhuizen naar mijn oude woonplaats

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sweety wo 22 jun 2011 - 20:52

- ik het liefst wil meezingen en mee dansen met de muziek op mijn ipod als ik bv in de tram zit of in de stad loop. Doe het niet want je zou echt raar worden aangestaard maar toch lijkt het me wel een keer leuk.

- ik nog een knuffel heb staan op mijn bed waar ik soms nog eens mee slaap. Alle andere knuffels moeten gewoon in een zak eigenlijk want ben 26 en voor mijn gevoel moet het een keer ophouden.

- ik soms heel erg kan doorslaan met mijn gedachten over of ik iets goed doe of niet.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  silly-one wo 22 jun 2011 - 21:05

Sweety schreef:- ik het liefst wil meezingen en mee dansen met de muziek op mijn ipod als ik bv in de tram zit of in de stad loop. Doe het niet want je zou echt raar worden aangestaard maar toch lijkt het me wel een keer leuk. Ik doe dit gewoon. Lekker boeiend ik heb dan goede zin en iedereen mag het horen ( en hun oren dicht doen Very Happy)
- ik nog een knuffel heb staan op mijn bed waar ik soms nog eens mee slaap. Alle andere knuffels moeten gewoon in een zak eigenlijk want ben 26 en voor mijn gevoel moet het een keer ophouden.

- ik soms heel erg kan doorslaan met mijn gedachten over of ik iets goed doe of niet.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Kabouter wo 22 jun 2011 - 21:33

- Ik heel veel zin heb om, na een jaar van stage, na de zomer weer naar school te gaan.
- Ik nog veel zin heb om volgend jaar eindelijk, na 9 jaar studeren, een diploma in handen heb!
- Ik mijn moeder heel erg mis, maar er heel veel moeite mee heb om erover te praten, ik daardoor dingen opkrop en niet echt toe kom aan de dingen die ik moet doen..
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:38

- Ik heb sex met de ex voor mijn laatste ex
- Ik heb al weken geen zin om mijn huis op te ruimen terwijl ik zeeen van tijd heb
- Ik doe vrijwilligerswerk maar vind er niets (meer) aan want ik lig liever hele dagen voor de tv.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 21:59

- Ik duim nog Embarassed (en ik slaap nog met een beertje Embarassed Embarassed )

Dit is hem.. Ben er eigenlijk heel trots op hahaha
3 dingen die we nog niet over je weten Rka0l5

- Ik heb meegedaan aan Idols 1
- Ik hoop stiekem dat mijn vriend later een ontzettend goed inkomen heeft en ik daar een beetje op kan meeliften (aangezien ik denk dat ik zelf niet zoveel zal gaan verdienen.. Wat trouwens niet betekent dat ik niet hard zal werken hoor.. Maar 1x per jaar een verre reis lijkt me toch wel lekker hahahaha angel )

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 22 jun 2011 - 22:05

Ah hoelang heb je die knuffel al Punk'd?

Echt waar silly-one?! Haha... ik ben daar toch weer iets te schijterig voor... :p
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:06

Sweety schreef:Ah hoelang heb je die knuffel al Punk'd?

Sinds mijn geboorte Embarassed hahaha (ranzig eigenlijk.. Nou ja ik was hem wel eens.. maar niet zovaak als ik zou moeten volgens mij - dan ruikt hij niet meer zo lekker (dan is die muffe lucht eraf die ik juist zo lekker vind haha Laughing )

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:09

Punk'd schreef:[Sinds mijn geboorte Embarassed hahaha (ranzig eigenlijk.. Nou ja ik was hem wel eens.. maar niet zovaak als ik zou moeten volgens mij - dan ruikt hij niet meer zo lekker (dan is die muffe lucht eraf die ik juist zo lekker vind haha Laughing )
Whaaaa ik heb dit ook! Mijn vriend noemt het een stinkding maar het is van MIJ Very Happy alleen is het geen knuffel maar aan elkaar geknoopte t-shirtjes van toen ik nog een klein baby'tje was (call me crazy....)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:16

Ik ben echt fan van nachtelijke wandelingen in mooie steden. Zomer of winter, ik kan er enorm van genieten om urenlang door de zo goed als verlaten straten te lopen, het wordt een heel andere wereld dan voor mijn gevoel.smile

Ik als ik in Hongarije ben soms etensdilemma's heb, omdat ik weet wat er in zit (niet de allerbeste delen van het dier zeg maar), maar het wel heel erg lekker vind.:P

Ik kijk er heel erg naar uit dat een lagere taille voor broeken en rokken weer in de mode komt en zomerrokjes tot net onder de knie, ik koop al jaren amper kleding omdat ik gewoon echt niets leuks kan vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:22

Storm schreef:
Punk'd schreef:[Sinds mijn geboorte Embarassed hahaha (ranzig eigenlijk.. Nou ja ik was hem wel eens.. maar niet zovaak als ik zou moeten volgens mij - dan ruikt hij niet meer zo lekker (dan is die muffe lucht eraf die ik juist zo lekker vind haha Laughing )
Whaaaa ik heb dit ook! Mijn vriend noemt het een stinkding maar het is van MIJ Very Happy alleen is het geen knuffel maar aan elkaar geknoopte t-shirtjes van toen ik nog een klein baby'tje was (call me crazy....)

Haha mijn vriend ook.. Gatver hij ruikt muf zegt hij dan.. Ik helemaal aangebrand.. Nee dat is lekker joh Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 22:34

Hazeltje schreef:Hahaha, Auxo! Dat doe ik ook :P

Haha alle drie? :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: