Wat weten we nog niet over jou?
+53
NerdChic
Joontjuh
Shy
Tullow
Qiara
Jilke
pinklady85
Sweety
Suus
SnowWhite
*Lookie*
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Toet
Cow
Shisha
_Lacey_
Laquisia
Lejow
rapa nui
Lady4
May
Merai
Mint
Blond
SleepingBeauty
Flinder
sushigirl
Guus
Raindrop
nina
_Lana_
Jeanette
loura
Sterre
Caresses
ekiaam87
TGR
Caro
VeryCherry
Lotus
Caroow
Alias
SoGood
Cheesegirl
Zwerver
RYW
Zwoesj
Cherique
Snoopy
JD
Roze Roos
Zininzon
57 plaatsers
Pagina 2 van 9
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat weten we nog niet over jou?
Spannend Donnaa!!
Geduld hebben is soms zo lastig Maar het komt goed!
Geduld hebben is soms zo lastig Maar het komt goed!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ohh Donna, het komt nu wel heel dicht bij. Als je een woning krijgt in het complex waar je op 1 staat, neem je die dan? Of wacht je op het complex wat je voorkeur heeft?
Gast- Gast
Jaaa het is lastig om nog geduldig te zijn nu het zo dichtbij is.. Ook wel heel eng en spannend..
Gast- Gast
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Dat complex waar ik eerste sta, staat heel dicht bij m`n broer. Bijna 'bij elkaar naar binnen kijken' zo dichtbij en dat wil ik niet. De buurt is wat minder, maar de huisjes zijn wel weer leuker..Smikkell schreef:Ohh Donna, het komt nu wel heel dicht bij. Als je een woning krijgt in het complex waar je op 1 staat, neem je die dan? Of wacht je op het complex wat je voorkeur heeft?
En die andere complexen die staan in een betere buurt en dat trekt me toch meer. En dan heb ik m`n broer niet steeds voor m`n deur staan..
Gast- Gast
Reva_ schreef:Marin schreef:Reva_ schreef:Ik mis het studeren! En dat terwijl ik zeven jaar lang tijdens het studeren niet vaak genoeg kon roepen dat ik wilde dat het klaar was..
Jaaa dit is heel herkenbaar!
Ik zag laatst een jongen in de trein een essay schrijven en ik kreeg zo'n nostalgisch gevoel. Ik wil het terug!
Erg he? Regelmatig bellen er ook studiegenoten over advies of vragen over onderzoeken/stukken etc en dat vind ik zo lekker weer even dan. Zoals gisteren dat ik dan een essay van iemand toegestuurd krijg met het verzoek op- en aanmerkingen te maken. En dan zit ik serieus met rood in het document dingen door te strepen en taalfouten te verbeteren of woorden en zinnen om te draaien of anders te formuleren
Ja dat doe ik ook nog steeds heel erg graag. Ik vind dat ook echt zo leuk om te doen!
Donnaa, spannend!! Mijn duimen draaien zich nog suf voor je.
Gast- Gast
Lijkt me duidelijk toch_Donnaa schreef:Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Dat complex waar ik eerste sta, staat heel dicht bij m`n broer. Bijna 'bij elkaar naar binnen kijken' zo dichtbij en dat wil ik niet. De buurt is wat minder, maar de huisjes zijn wel weer leuker..Smikkell schreef:Ohh Donna, het komt nu wel heel dicht bij. Als je een woning krijgt in het complex waar je op 1 staat, neem je die dan? Of wacht je op het complex wat je voorkeur heeft?
En die andere complexen die staan in een betere buurt en dat trekt me toch meer. En dan heb ik m`n broer niet steeds voor m`n deur staan..
Gast- Gast
- Ik vind kaas ontzettend smerig
- Ik ben de minst lenige persoon op deze aarde (ongeveer)
- Ondanks dat heb ik elf jaar op ballet gezeten
- Ik houd heel veel van de Efteling (oké, misschien wisten jullie dat wel)
- Ik vind (neger)zoenen héél erg lekker
- Ik heb alle seizoenen van Friends op dvd (en al duizend keer gezien)
- Ik kijk geen films waar ik van weten dat ze slecht aflopen. Daar voel ik me twee weken rot door.
- Ik kijk geen 'enge' films.. daar krijg ik nachtmerries van.
- Ik ben heel onhandig (lees: ik liet pas een vol blad met drankjes van de trap naar beneden vallen op mijn werk, de trap bleek niet waterdicht .. arme mensen onder de trap! Mijn college vroeg me laatst of er dagen waren dat ik niets laat vallen.. ehm..)
- Ik ben de minst lenige persoon op deze aarde (ongeveer)
- Ondanks dat heb ik elf jaar op ballet gezeten
- Ik houd heel veel van de Efteling (oké, misschien wisten jullie dat wel)
- Ik vind (neger)zoenen héél erg lekker
- Ik heb alle seizoenen van Friends op dvd (en al duizend keer gezien)
- Ik kijk geen films waar ik van weten dat ze slecht aflopen. Daar voel ik me twee weken rot door.
- Ik ben heel onhandig (lees: ik liet pas een vol blad met drankjes van de trap naar beneden vallen op mijn werk, de trap bleek niet waterdicht .. arme mensen onder de trap! Mijn college vroeg me laatst of er dagen waren dat ik niets laat vallen.. ehm..)
Gast- Gast
Ook ik slaap met een knuffel, maarliefst 2!
Als wij op mijn werk K3 aan hebben voor de kinderen, is het best leuk om soms eens mee te zingen haha!
Verder weet ik even geen gekke dingen..
Als wij op mijn werk K3 aan hebben voor de kinderen, is het best leuk om soms eens mee te zingen haha!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb een lange flexibele tong waar ik vreemde kunstjes mee kan.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
June:
+1
daarnaast
- Heb ik heel erg veel stress van een bepaalde taak op mijn werk (en wil ik dat opnieuw aankaarten en voorstellen dat iemand anders dit gaat doen). Zo erg dat ik er 's avonds en in het weekend ook nog mee zit.
- Heb ik heel sterk de neiging om elke kat die ik tegenkom te aaien
- Merk ik dat ik 1 tot 1,5 kilo ben aangekomen en dat steeds weer zie als ik in de spiegel kijk en deze er echt weer af wil hebben
- Ben ik ook een beetje verslaafd aan dit forum te raken
- Neem ik zelden meer de moeite om voor mezelf te koken (dit wil ik echt weer veranderen want ik heb zo een veel te eenzijdig eetpatroon, heeft die 1,5 kilo waarschijnlijk ook mee te maken)
+1
daarnaast
- Heb ik heel erg veel stress van een bepaalde taak op mijn werk (en wil ik dat opnieuw aankaarten en voorstellen dat iemand anders dit gaat doen). Zo erg dat ik er 's avonds en in het weekend ook nog mee zit.
- Heb ik heel sterk de neiging om elke kat die ik tegenkom te aaien
- Merk ik dat ik 1 tot 1,5 kilo ben aangekomen en dat steeds weer zie als ik in de spiegel kijk en deze er echt weer af wil hebben
- Ben ik ook een beetje verslaafd aan dit forum te raken
- Neem ik zelden meer de moeite om voor mezelf te koken (dit wil ik echt weer veranderen want ik heb zo een veel te eenzijdig eetpatroon, heeft die 1,5 kilo waarschijnlijk ook mee te maken)
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik ben verslaafd aan rollercoaster tycoon 3, ik bouw hele mooie thema parken en ga dan steeds in mijn eigen gebouwde achtbanen.
Als mijn vriend nog aan het werk is en ik ga al op bed durf ik het licht niet uit te doen.
Ik vind brood met kaas uit de magnetron enorm lekker.
Ik durf niet te vliegen maar ga dit deze zomer voor het eerst doen
Ik drink (vooral in de zomer) als ik ga roken op het balkon geen gewone koffie maar latte machiato uit een koffieglas, omdat dat er zo mooi uit ziet en de buren dan zien wat voor mooie koffie ik heb.
Als mijn vriend nog aan het werk is en ik ga al op bed durf ik het licht niet uit te doen.
Ik vind brood met kaas uit de magnetron enorm lekker.
Ik durf niet te vliegen maar ga dit deze zomer voor het eerst doen
Ik drink (vooral in de zomer) als ik ga roken op het balkon geen gewone koffie maar latte machiato uit een koffieglas, omdat dat er zo mooi uit ziet en de buren dan zien wat voor mooie koffie ik heb.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Carola589 schreef:Ook ik slaap met een knuffel, maarliefst 2!
Ik kan ook heerlijk mee blèren met kinderliedjes a la K3 en Mega Mindy en dergelijk
Ik vind het niet leuk om alleen thuis te zijn of dat mijn vriend slaapt en ik wakker zo overdag als ik niks te doen heb. Voel me er dan niet fijn bij. (komt wrs door iets wat ik meegemaakt heb)
Gast- Gast
Dat ik vroeger 3 jaar op kungfu heb gezeten en ik goed genoeg was om voor wedstrijden te trainen.
Gast- Gast
Ik heb nog steeds mijn blauwe Samsung E530.
Als ik bij mijn moeder thuis ben, probeer ik een groot deel van de dag te knuffelen met haar en mijn broertjes.
Als ik bij mijn moeder thuis ben, probeer ik een groot deel van de dag te knuffelen met haar en mijn broertjes.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik slaap al bijna 25 jaar met mijn knuffel, ik zal is een keer een foto plaatsen, Flap is niet meer wat het geweest is, maar ik zou hem niet willen missen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Sogood schreef:Ik heb een lange flexibele tong waar ik vreemde kunstjes mee kan.
Dat ik een dirty mind heb dat alle richtingen opgaat na deze uitspraak ;-)
Dat ik nu toch echt wel klaar ben om een andere baan te gaan zoeken.
Dat ik onzeker ben. Soms.
Dat ik een jaar in Amerika heb gewoond.
En zo nog tig dingen.. ik vertel hier nooit zoveel over mezelf :-). Niet dat ik dat niet wil of privacy redens maar gewoon..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik denk dat men inmiddels erg weinig van me weet. Ik weet het ook even niet meer namelijk (waar ik mee bezig ben, waarom ik doe wat ik doe enz)
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
* Dat ik daadwerkelijk slaap met de knuffel die ik gewonnen heb met de Sinterklaasmeeting en met nog een andere knuffel
* Dat ik enorm opzie tegen mijn tentamen a.s. woensdag, ben ziek en heb nog geen woord gelezen (wordt de 3e keer)
* Dat ik nog niet begonnen ben met m'n scriptie
* Dat ik heel graag naar de musical Alice in Wonderland wil (met k3)
* Dat ik heel graag als prinses mee zou willen doen in de parade van Disney
* Ik doe aan geocachen
* Dat ik ga verhuizen!
* Dat ik enorm opzie tegen mijn tentamen a.s. woensdag, ben ziek en heb nog geen woord gelezen (wordt de 3e keer)
* Dat ik nog niet begonnen ben met m'n scriptie
* Dat ik heel graag naar de musical Alice in Wonderland wil (met k3)
* Dat ik heel graag als prinses mee zou willen doen in de parade van Disney
* Ik doe aan geocachen
* Dat ik ga verhuizen!
Laatst aangepast door ekiaam87 op zo 9 jan 2011 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : 1tje vergeten)
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
-Dat ik over 2 weken begin met een assertiviteitscursus
-Dat ik het erg leuk vind om van de glijbaan te gaan tijdens mijn wekelijkse zwemuurtje en ik dat ook doe terwijl niemand anders dat doet.
-Dat ik absoluut geen twee dingen tegelijk kan doen
-Dat ik het erg leuk vind om van de glijbaan te gaan tijdens mijn wekelijkse zwemuurtje en ik dat ook doe terwijl niemand anders dat doet.
-Dat ik absoluut geen twee dingen tegelijk kan doen
Gast- Gast
Break Of Day schreef:
Haha, dat zou ik ook kunnen doen inderdaad, maar ik zwem nooit
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Break Of Day schreef:
cute!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Als iets er zacht uitziet moet ik het even voelen.
(Zo probeer ik altijd zo onopvallend mogelijk een zachte jas aan te raken als iemand daarin voorbij loopt). Zelfde geldt voor stofjes op de markt, iemand met een zachte trui enz.
(Zo probeer ik altijd zo onopvallend mogelijk een zachte jas aan te raken als iemand daarin voorbij loopt). Zelfde geldt voor stofjes op de markt, iemand met een zachte trui enz.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
-Dat ik alles uit stel, ook stomme kleine dingen die weinig tijd kosten
-Als ik aan het opruimen ben, praat ik in mezelf (Als in: " wat zal ik hier eens mee doen." "Dit kan ook wel weg.")
-Als ik een moeilijk gesprek ga hebben, dan oefen ik het van tevoren in m'n eentje
-Ik vind het heerlijk om keihard de muziek aan te zetten en alleen te dansen in m'n kamer
-Als ik aan het opruimen ben, praat ik in mezelf (Als in: " wat zal ik hier eens mee doen." "Dit kan ook wel weg.")
-Als ik een moeilijk gesprek ga hebben, dan oefen ik het van tevoren in m'n eentje
-Ik vind het heerlijk om keihard de muziek aan te zetten en alleen te dansen in m'n kamer
Gast- Gast
- ik slaap ook nog met een knuffel, een konijn dat rammelt (hij heet slaapkonijn )
- ik ben heel impulsief, van de tien ideeën die ik heb voer ik er negen niet uit (ja, een dag ofzo)
- ik kan niet goed voor planten zorgen, ze gaan altijd dood, dus dat doet mijn vriend
- ik maak niet vaak genoeg schoon, als ik hier lees hoe vaak mensen schoonmaken zit ik zo
- ik kijk nog elk jaar naar kinderen voor kinderen en download de nieuwe cd
- ik ben heel impulsief, van de tien ideeën die ik heb voer ik er negen niet uit (ja, een dag ofzo)
- ik kan niet goed voor planten zorgen, ze gaan altijd dood, dus dat doet mijn vriend
- ik maak niet vaak genoeg schoon, als ik hier lees hoe vaak mensen schoonmaken zit ik zo
- ik kijk nog elk jaar naar kinderen voor kinderen en download de nieuwe cd
Gast- Gast
- ik kijk graag naar het weekoverzicht van Spangas
- door de week heb ik altijd 30 minuten last van een ochtendhumeur
- ik hou altijd hele verhalen tegen mijn hamster, die intussen 100 bijnamen heeft (van poppiedopsie tot bulldoser )
- ik weet niet meer wie het zei, maar ik hou ook heel erg van een kleffe boterham met kaas uit de magnetron, haha
- door de week heb ik altijd 30 minuten last van een ochtendhumeur
- ik hou altijd hele verhalen tegen mijn hamster, die intussen 100 bijnamen heeft (van poppiedopsie tot bulldoser )
- ik weet niet meer wie het zei, maar ik hou ook heel erg van een kleffe boterham met kaas uit de magnetron, haha
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» het even niet meer weten..
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat te doen
» het niet meer weten
» 3 dingen die we nog niet over je weten
» Wij weten het niet meer