Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat weten we nog niet over jou?

+53
NerdChic
Joontjuh
Shy
Tullow
Qiara
Jilke
pinklady85
Sweety
Suus
SnowWhite
*Lookie*
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Toet
Cow
Shisha
_Lacey_
Laquisia
Lejow
rapa nui
Lady4
May
Merai
Mint
Blond
SleepingBeauty
Flinder
sushigirl
Guus
Raindrop
nina
_Lana_
Jeanette
loura
Sterre
Caresses
ekiaam87
TGR
Caro
VeryCherry
Lotus
Caroow
Alias
SoGood
Cheesegirl
Zwerver
RYW
Zwoesj
Cherique
Snoopy
JD
Roze Roos
Zininzon
57 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat weten we nog niet over jou? - Pagina 7 Empty Re: Wat weten we nog niet over jou?

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 6:11

Ik heb ook een hekel aan katten, purple.
En een nog grotere hekel aan mensen die over ze praten alsof het hun baby is. Nu ga ik vast een aantal forumers over me heen krijgen, want dat gebeurd hier ook heel veel, vanuit mijn opzicht dan. Daar krijg ik echt de kriebels van.

Ik hou ook altijd wijselijk m'n mond in kattentopics.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weten we nog niet over jou? - Pagina 7 Empty Re: Wat weten we nog niet over jou?

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 6:30

Purple schreef: ik heb een hekel aan mensen die meer dan 1 persoon qouten
Ik neem aan dat je een hekel aan het quoten hebt, niet aan de mensen zelf?

Laatst aangepast door Storm op di 11 jan 2011 - 6:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 6:30

toetje_ schreef:Ik hou ook altijd wijselijk m'n mond in kattentopics.
Ik dus ook. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 6:31

Storm schreef:
Ik neem aan dat je een hekel aan het quoten hebt, niet aan de mensen zelf?
Haha, ja. Als er dus zo'n halve pagina geqoute wordt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:12

_Donnaa schreef:
*Lookie* schreef:- het lijkt me zo leuk zelf een tearoom (met high tea's) te beginnen en daarbij workshops te geven (leuke dingetjes voor in huis naaien) of met een soort naaicafe erbij

Is dit een verkapte zin dat je eigenlijk gewoon een huis van lichte zeden wilt beginnen? :P
Ik moest hier hardop om lachen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:46

- Toen ik met een goede vriendin naar de ladies night van SATC2 ging moest ik bijna huilen van blijdschap toen de film begon. (Ik stootte haar aan en zei lichtelijk beschaamd: "Ik moet bijna huilen!" Toen was het even stil aan de andere kant en zei zij ineens: "Ik ook...")

- Ik kan mezelf helemaal gek maken door over een bepaalde situatie na te denken. Dan is er een miscommunicatie geweest op mijn werk bijvoorbeeld en dan ontstaat daar een piepkleine woordenwisseling over (ook totaal niet ruzie-achtig of zo), maar dan maak ik daar 's avonds in bed in mijn hoofd een big deal van en denk ik dat iedereen boos op me is en denk ik dat het allemaal wel heel erg is en dat het mijn fout is, en de volgende dag als ik wakker word denk ik: "Jeetje hé, doe niet zo gek, het viel best mee." En het viel dan ook echt ontzettend mee. Maar 's avonds ben ik wel echt iemand die over de allerkleinste dingen gaat liggen malen.

- Als ik op straat of in de trein/bus muziek luister, dan bedenk ik me altijd dat ik in een clip speel en dat ik cool ben.

- Ik lees net de post van Youandi, en ik heb ook dat ik tegen mijn ouders ontzettend chagrijnig en soms echt tegen het lullige aan kan doen, terwijl ik hier tegenover vriendinnen en collega's en andere mensen nooit last van heb. Ik snap het niet. Mijn ouders doen dan niks fout maar ik kan dan soms echt zo lomp reageren op hele normale vragen.

- Ik drink ongeveer acht koppen thee per dag.

- Ik heb één keer iemand geslagen. Met mijn vuist, net als een man. Het was een hele onaardige, lullige, botte jongen die ik heb geslagen.

- Ik hou helemaal niet zo van enge films, ik blijf er dan heel lang aan denken. Voorheen keek ik regelmatig bij vrienden enge films en dan moest ik om half twee 's nachts nog naar huis fietsen. Doodeng was dat. En tóch, tóch kwel ik mezelf soms heel erg door alle lichten uit te doen 's avonds/'s nachts en dan een heel enge film te gaan kijken en veel thee te drinken. Vervolgens durf ik van angst mijn bed niet meer uit en lig ik soms wel anderhalf uur te wiebelen in bed omdat ik zo nodig moet plassen, maar niet durf.

- Ik ga altijd nét op tijd of nét iets te laat van huis weg 's ochtends als ik moet werken. Vervolgens fiets ik de longen uit mijn lijf en ik ben altijd netjes op tijd. Maar ik zou liever 's ochtends eens wat relaxter fietsen, maar het lijkt net alsof ik dat niet kan. Ookal sta ik een kwartier eerder op, een kwartier eerder van huis weggaan lukt me dan ook niet.

- Als ik thuiskom en ik begroet Carlos dan zet ik zo'n akelig kinderstemmetje op. Ik vind het zelf heel irritant als mensen met zo'n "koesjie-koesjie"-stem tegen dieren praten maar ik doe het zelf ook. "Daaaag droppie, daaaag, daar ben ik weer hè, ja hè, hoe is het met jou dan hè, kleine pluizerd van me!" Rolling Eyes

- Als ik mijn gordijnen dichtdoe dan doe ik altijd in het midden (waar de gordijnen bij elkaar komen) een grote haarklem erop. Ik ben bang dat de gordijnen anders openvallen en er griezels naar binnen gaan kijken. (De gordijnen "vallen" heus niet open en ik slaap op zolder, lekker realistische gedachtes weer van mij)

- Net als Caroow (en nog iemand?) vind ik brood met kaas uit de magnetron echt een traktatie!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:46

Oeps beetje veel!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 9:52

Sushi! Ik kan er niet tegen als mijn gordijnen een stukje open zijn. Niet omdat ik bang ben, eerder een control freak :shock:
Mijn vriend interesseerd het geen zak, en de gordijnen zijn aan zijn kant van het bed. Hij loopt altijd strak langs de gordijnen, waardoor deze bovenin een beetje open gaan. Ik zal je al eens eerder over je haarklem schrijven, toen dacht ik 'he wat een goed idee!' Nu zit er ook een haarklem op mijn gordijnen angel

Gast
Gast

Bericht  Cherique di 11 jan 2011 - 9:55

Jen_ schreef:Sushi! Ik kan er niet tegen als mijn gordijnen een stukje open zijn. Niet omdat ik bang ben, eerder een control freak :shock:
Mijn vriend interesseerd het geen zak, en de gordijnen zijn aan zijn kant van het bed. Hij loopt altijd strak langs de gordijnen, waardoor deze bovenin een beetje open gaan. Ik zal je al eens eerder over je haarklem schrijven, toen dacht ik 'he wat een goed idee!' Nu zit er ook een haarklem op mijn gordijnen angel

Hihi, dat doe ik altijd in een hotel!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 10:00

Jen_ schreef:Sushi! Ik kan er niet tegen als mijn gordijnen een stukje open zijn. Niet omdat ik bang ben, eerder een control freak :shock:

Supercool!!!! Cool
Ik ben heel benieuwd wat je vriend er van zegt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 10:01

Cherique schreef:
Niet thuis?

Gast
Gast

Bericht  Cherique di 11 jan 2011 - 10:04

Sushi schreef:
Cherique schreef:
Niet thuis?

Hihi, nee! We hebben 1 gordijn die je van links naar rechts trekt, dus geen gat in het midden Wink
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 10:05

Cherique schreef:
Sushi schreef:
Cherique schreef:
Niet thuis?

Hihi, nee! We hebben 1 gordijn die je van links naar rechts trekt, dus geen gat in het midden Wink
Oh haha nee dan heb je 't inderdaad niet nodig!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 10:11

Sushi schreef:

Supercool!!!! Cool

Joh, dat ding hang er al een half jaar, heb nog steeds niks gehoord, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 10:19

Jen_ schreef:
Sushi schreef:

Supercool!!!! Cool

Joh, dat ding hang er al een half jaar, heb nog steeds niks gehoord, haha!
Ooohhh! Ik dacht dat je die klem er net een paar minuten geleden op had gedaan haha! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 12 jan 2011 - 16:05

Ik heb ook inspiratie !

- Ik bang ben in het donker...
- Ik helemaal niet van spiegels hou als ik alleen thuis ben
- Ik voeten allemaal vies vind.
- Ik een aparte naam heb
- Niet netjes mascara kan opdoen en altijd moet bijwerken met een wattenstaafje
- Bovenstaande geldt ook voor mijn nagels.
- Ik ook een hekel heb aan katten.
- Als ik iets nieuws heb het altijd meteen open moet maken en niet kan wachten..
- Ik elke gtst aflevering kijk, en anders kijk ik het terug op rtl gemist.

...Verder weet ik het even niet!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:03

Ik kan niet slapen met de slaapkamerdeur open.
Ik ben bang in het donker.
Ik dans echt elke dag op de muziek die ik op het staan. Sta echt voor schut als mensen mij zo zien haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:10

Ik heb ook nog een leuke.. Ik vind het een heerlijk gevoel als iemand anders aan het stofzuigen is en ik daarbij zit. Dat geluid ofso.. haha echt te erg.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 13 jan 2011 - 1:21

June schreef:
- Ik heb een obsessie voor lime-groen en alle accessoires in mijn kamer hebben dan ook die kleur (incl. handdoeken, hoeslaken etc.). Het is best wel jammer dat in mijn nieuwe kamer een knalblauwe muur zit en ik pas in februari de tijd heb om dat ding te verven :P.

Why? Limegroen en aquablauw matcht heel erg goed hoor! Let op:

Wat weten we nog niet over jou? - Pagina 7 125525895_5_YcI9

Laughing
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver do 13 jan 2011 - 1:31

Lady4 schreef:
June schreef:
- Ik heb een obsessie voor lime-groen en alle accessoires in mijn kamer hebben dan ook die kleur (incl. handdoeken, hoeslaken etc.). Het is best wel jammer dat in mijn nieuwe kamer een knalblauwe muur zit en ik pas in februari de tijd heb om dat ding te verven :P.

Why? Limegroen en aquablauw matcht heel erg goed hoor! Let op:

Wat weten we nog niet over jou? - Pagina 7 125525895_5_YcI9

Laughing
Ziet er super gezellig uit haha!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:46

als ik onbekend gebeld word, neem ik nooit op Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Toet do 13 jan 2011 - 1:48

wc-eend schreef:Ik heb ook inspiratie !

- Ik bang ben in het donker...
- Ik helemaal niet van spiegels hou als ik alleen thuis ben
- Ik voeten allemaal vies vind.
- Ik een aparte naam heb
- Niet netjes mascara kan opdoen en altijd moet bijwerken met een wattenstaafje
- Bovenstaande geldt ook voor mijn nagels.
- Ik ook een hekel heb aan katten.
- Als ik iets nieuws heb het altijd meteen open moet maken en niet kan wachten..
- Ik elke gtst aflevering kijk, en anders kijk ik het terug op rtl gemist.

...Verder weet ik het even niet!

Wij hebben veel hetzelfde, behalve bang in het donker, de spiegels en de aparte naam.
Oja en gtst kijk ik terug op youtube, want die loopt niet zo vaak vast Wink

Voeten zijn echt vies ja haha Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet do 13 jan 2011 - 1:49

Gekje schreef:als ik onbekend gebeld word, neem ik nooit op Embarassed

Dit snap ik nooit zo goed, heel veel bedrijven/instanties bellen onbekend.
Bij mij zijn dat juist vaak belangrijke telefoontjes.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwerver do 13 jan 2011 - 1:50

Gekje schreef:als ik onbekend gebeld word, neem ik nooit op Embarassed
Oh ik ook niet! Ik heb er zo'n hekel aan omdat ik dan niet weet wat ik moet verwachten. Als het belangrijk is bellen ze wel weer. Dan neem ik wel op. De eerste keer alleen niet

hahah toetje! Dat viel mij inderdaad ook al op! Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:51

Ik ben heel vaak onbekend gebeld en dan was het stil aan de andere kant. Of hoorde ik allerlei rare geluiden. Sinds dien neem ik eigenlijk nooit onbekend op.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: