Niet weten wat te doen
+2
Beachgirl
Monte
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Niet weten wat te doen
*
Laatst aangepast door Monte op za 12 okt 2013 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Niet weten wat te doen
Gewoon ff nieuwsgierig hoor maar welk vak geef je? Welke klas(sen)?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Afhankelijk van welke richting je hebt gestudeerd kun je met je huidige opleiding ook een andere baan zoeken.
Misschien kan je iets doen van bijlessen geven, huiswerkbegeleiding oid ipv voor de klas staan. Of misschien is het volwassenen onderwijs meer iets voor je?
Misschien kan je iets doen van bijlessen geven, huiswerkbegeleiding oid ipv voor de klas staan. Of misschien is het volwassenen onderwijs meer iets voor je?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Volgens mij is dit gevoel ook niet helemaal abnormaal voor pas afgstudeerden in het algemeen. Ik ben vaak ook helemaal gesloopt. Vlak voor de kerstvakantie was ik er ook echt aan toe, liep op mijn tandvlees en nam geen kennis meer op. Alles wat me uitgelegd werd was ik direct weer vergeten. Hoor van meer mensen dat ze er last van hebben, ongeacht het beroep.
Na een aantal jaar zou het makkelijker moeten gaan doordat je een deel op routine kan doen en ruimte in je hoofd hebt voor het andere deel.
Na een aantal jaar zou het makkelijker moeten gaan doordat je een deel op routine kan doen en ruimte in je hoofd hebt voor het andere deel.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Kan je niet makkelijk in een ander vak gebied komen? Je hebt immers een afgeronde HBO-opleiding. Er zijn genoeg bedrijven die naar bepaalde skills vragen ipv specifieke kennis, meestal krijg je dan eerst een Traineeship om zo verder te komen! Kijk eerst eens welke gebieden je interesseren!
Gast- Gast
Wat dacht je van lesgeven op het MBO? Dat doet een vriendin van mij nu, en die vindt dat veel leuker dan op een middelbare school. De leerlingen zijn ouder, vaak net wat gemotiveerder en dat geklier houdt is op die leeftijd ook minder.
Of je gaat je eerstegraads halen op de Universiteit. Dan mag je oudere leerlingen lesgeven, heb je meer verdieping. Lijkt mij sowieso leuker dan bruggers.
Of je gaat je eerstegraads halen op de Universiteit. Dan mag je oudere leerlingen lesgeven, heb je meer verdieping. Lijkt mij sowieso leuker dan bruggers.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
OOoh ik vond lesgeven op het MBO VER SCHRIK KE LIJK. Kon aan mij liggen hoor...maar lesgeven op het voortgezet speciaal onderwijs was 1000x makkelijker.
Gast- Gast
Wil je perse in deze branche blijven?
Volgens mij kan je ook wel in andere branches terecht met een HBO opleiding.
Volgens mij kan je ook wel in andere branches terecht met een HBO opleiding.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik hoef niet perse in het onderwijs te zitten. Als ik naar vacatures kijk dan is er niet veel wat ik zou kunnen doen met mijn opleiding(of ik heb het nog niet gezien) De branches die ik ook erg leuk en interessant vind zijn:
- Reisbranche
- Gezondheidszorg
- Milieu en natuur
- Onderwijs en voorlichting
- Cultuur(musea)
- Reisbranche
- Gezondheidszorg
- Milieu en natuur
- Onderwijs en voorlichting
- Cultuur(musea)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Bedenk je wel dat je niet zomaar zonder diploma aan de slag kan, en dat een nieuwe studie gaan volgen je enorm veel geld gaat kosten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Weten jullie al wat je met Oud en Nieuw gaat doen?
» Minder werken...doen of niet doen?
» wat wil jij nog weten?
» Wat wil jij weten?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
» Minder werken...doen of niet doen?
» wat wil jij nog weten?
» Wat wil jij weten?
» Wat wil jij nog weten van een forummer?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: