Wij weten het niet meer
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wij weten het niet meer
Het is echt een drama om J sávonds op bed te krijgen,
Hij slaapt bijna geen enkele nacht door omdat ie altijd een aantal keren zijn speen kwijt is.
Maar goed dat is nog niet het ergste, maar hij krijst de boel helemaal bij elkaar als het bedtijd is, we hebben van alles geprobeerd, laten huilen, over zijn buikje aaien en noem maar op, het helpt allemaal niks.
Hij heeft blijkbaar wel slaap op dat moment want zodra je hem dus uit pure wanhoop op ons bed neerlegt is ie binnen een minuut vertrokken.
Wie heeft de "gouden" tip
Hij slaapt bijna geen enkele nacht door omdat ie altijd een aantal keren zijn speen kwijt is.
Maar goed dat is nog niet het ergste, maar hij krijst de boel helemaal bij elkaar als het bedtijd is, we hebben van alles geprobeerd, laten huilen, over zijn buikje aaien en noem maar op, het helpt allemaal niks.
Hij heeft blijkbaar wel slaap op dat moment want zodra je hem dus uit pure wanhoop op ons bed neerlegt is ie binnen een minuut vertrokken.
Wie heeft de "gouden" tip
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Wij weten het niet meer
Rick heeft dit ook heel erg gehad maar hij was toen wel wat ouder. Wij lieten hem gewoon in zijn bedje liggen en bleven bij hem tot hij sliep. Eerst zaten we naast zijn bedje te wachten, daarna op het speelkleed, toen bij de deur nog in zijn kamertje en daarna bij de deur buiten zijn kamertje. Daarna geen problemen meer gehad, hij ging naar bed en ging slapen.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
En als je nou zelf naast het bedje gaat liggen en dan inderdaad steeds verder weg zoals sjonno zegt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Weet je hoe het komt dat hij zijn speentje kwijt raakt?
Hier was dat ook vaak een probleem en toen gaven we haar 1 tutje in de hand en 1 in de mond.
Dan haalde ze haar tut niet uit de mond om te spelen.
Verder zou ik hem niet in jullie bed leggen.
Maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld
Hier was dat ook vaak een probleem en toen gaven we haar 1 tutje in de hand en 1 in de mond.
Dan haalde ze haar tut niet uit de mond om te spelen.
Verder zou ik hem niet in jullie bed leggen.
Maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld
Gast- Gast
Naast hem zitten hebben we ook al geprobeerd
2 Speentjes ook al hahaha,
@hazeltje dit doen we alleen als we de strijd op dat moment echt niet kunenn winnen, en voor dat wij gaan slapen ligt mister uk weer in eigen bed.
Wonderbaarlijk heeft ie afgelopen nacht dan ook heerlijk door geslapen op 1x speentje kwijt na
2 Speentjes ook al hahaha,
@hazeltje dit doen we alleen als we de strijd op dat moment echt niet kunenn winnen, en voor dat wij gaan slapen ligt mister uk weer in eigen bed.
Wonderbaarlijk heeft ie afgelopen nacht dan ook heerlijk door geslapen op 1x speentje kwijt na
miss22- Fluisteraar
Heel vervelend en herkenbaar! Mijn zoontje heeft dit ook een hele tijd gehad.. Het begon ongeveer bij een maand of 10 denk ik.. Hij had t dan vaak langere periodes.. Dit ging dan weer een aantal weken ineens goed en dan was t weer een paar weken drama!
Dan begon hij al met krijsen als we alleen nog maar de trap op gingen..
Tips heb ik ook niet het is wel heel vermoeiend.. Wij deden t op den duur zo: wel troosten en uit bed halen maar niet van zijn kamertje af gaan.. Dan troosten we hem weer en ging hij weer terug naar zijn bedje.. Vaak begon hij dan wel weer gelijk met krijsen maar als hij dan na 5 à 10 min nog huilde gingen we weer troosten.. Soms duurde dit wel 5 keer voordat hij zelf ging slapen en soms was 1 keer al voldoende..
Het is een lastige fase maar t gaat ook weer over! Succes!
Dan begon hij al met krijsen als we alleen nog maar de trap op gingen..
Tips heb ik ook niet het is wel heel vermoeiend.. Wij deden t op den duur zo: wel troosten en uit bed halen maar niet van zijn kamertje af gaan.. Dan troosten we hem weer en ging hij weer terug naar zijn bedje.. Vaak begon hij dan wel weer gelijk met krijsen maar als hij dan na 5 à 10 min nog huilde gingen we weer troosten.. Soms duurde dit wel 5 keer voordat hij zelf ging slapen en soms was 1 keer al voldoende..
Het is een lastige fase maar t gaat ook weer over! Succes!
Gast- Gast
Ik weer ook dat het weer over gaat
Maar het is zo frustieeeeeeeeeee als dit elke avond gebeurt,
Heel enkel valt ie in slaap bij de laatste fles en leg je hem slapend weg. Vervolgens een uur later
krijgen we toch nog ff het krijsritueel te horen
Maar het is zo frustieeeeeeeeeee als dit elke avond gebeurt,
Heel enkel valt ie in slaap bij de laatste fles en leg je hem slapend weg. Vervolgens een uur later
krijgen we toch nog ff het krijsritueel te horen
miss22- Fluisteraar
Zo herkenbaar en het is inderdaad een fase, geen gouden tip vanaf hier dus.
Gast- Gast
Mijn zoontje heeft dat heel lang gehad en nu nog wel is maar niet meer elke avond. Wij nemen hem bij ons en als hij dan slaapt leggen we hem in bed. Dat is het enige wat werkt zonder hem urenlang te laten krijsen. We krijgen vaak te horen dat we dat niet moeten doen omdat hij dan nooit meer zelf gaat slapen enz enz. Maar dat is in ons geval echt onzin, J. gaat nu weer vaak zelf slapen.
Naast z'n bed gaan zitten werkt hier niet, dan gaat hij de hele tijd staan om naar me te kijken
Naast z'n bed gaan zitten werkt hier niet, dan gaat hij de hele tijd staan om naar me te kijken
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Nou dat kleine "ratje" gaat hier niet staan maar weet het wel zo bond te maken dat ik bijna in lachen uitbarst als ie me aankijkt, Hij kan zo boefachtig kijken nou moet me dan echt inhouden en draai dan ook echt me hoofd even weg
miss22- Fluisteraar
S. heeft ook een hele periode gehad dat hij s'avonds niet naar bed wilde. Normaal slaapt hij rond een uur of 7 maar we hebben echt weken gehad dat hij pas na veel moeite om 23.00 eindelijk sliep. En als hij dan eindelijk is slaap was gevallen sliep hij gelukkig wel door tot de volgende ochtend. Op het laatst hebben wij heb als hij de laatste fles kreeg op onze slaapkamer gevoed. Daar was het was donkerder dan in de huiskamer en natuurlijk ook rustiger. Ik merkte aan hem dat hij daar zelf rustiger van werd en na een paar dagen sliep hij weer net als daarvoor. Nu gaat het nog steeds goed. Er zitten wel dagen bij maar we mogen nu niet klagen. Ook als hij na 2 uurtjes wakker werd pakte we gewoon een beetje melk en gaven het weer op onze slaapkamer. Hij viel dan tijdens het drinken weer bijna in slaap en we konden hem zonder moeite weer in zijn bedje leggen en hij sliep weer.
En mbt het tutje. Ik de altijd sokjes om S. zijn handjes zodat hij de tut die uit zijn mondje kan trekken. Werkt perfect !
En mbt het tutje. Ik de altijd sokjes om S. zijn handjes zodat hij de tut die uit zijn mondje kan trekken. Werkt perfect !
Gast- Gast
Nou het fopje valt hier eruit door dat hij in diepe slaapt valt niet vanwege dat hij er mee speelt
miss22- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Het niet meer weten
» het niet meer weten
» het even niet meer weten..
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» het niet meer weten
» het even niet meer weten..
» Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: