Wat weten we nog niet over jou?
+53
NerdChic
Joontjuh
Shy
Tullow
Qiara
Jilke
pinklady85
Sweety
Suus
SnowWhite
*Lookie*
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Toet
Cow
Shisha
_Lacey_
Laquisia
Lejow
rapa nui
Lady4
May
Merai
Mint
Blond
SleepingBeauty
Flinder
sushigirl
Guus
Raindrop
nina
_Lana_
Jeanette
loura
Sterre
Caresses
ekiaam87
TGR
Caro
VeryCherry
Lotus
Caroow
Alias
SoGood
Cheesegirl
Zwerver
RYW
Zwoesj
Cherique
Snoopy
JD
Roze Roos
Zininzon
57 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat weten we nog niet over jou?
Groen en olijfgroen vind ik mooi. Maar lime-groen niet. Zeker niet in een volwasse huis.June schreef:Smikkell schreef:Ik vind lime-groen echt heel erg lelijk!June schreef:
- Ik heb een obsessie voor lime-groen en alle accessoires in mijn kamer hebben dan ook die kleur (incl. handdoeken, hoeslaken etc.). Het is best wel jammer dat in mijn nieuwe kamer een knalblauwe muur zit en ik pas in februari de tijd heb om dat ding te verven .
Oeii.. dan hebben we een probleem. Ik bepaal namelijk met wie ik praat op basis van hun obsessie voor groen..
Nu heb ik zelf oof wel wat lime-groene spullen gehad, maar dat was denk in een vreemde periode.
Gast- Gast
Smikkell schreef:]Groen en olijfgroen vind ik mooi. Maar lime-groen niet. Zeker niet in een volwasse huis.
Nu heb ik zelf oof wel wat lime-groene spullen gehad, maar dat was denk in een vreemde periode.Staat nu allemaal in de box beneden
Dat heb ik gelukkig ook niet . Ik zou het ook niet zo snel in een woonkamer doen, maar voor in mijn kamer van nu, vind ik het heeeel leuk
Gast- Gast
Toen ik jouw leeftijd had, vond ik het ook nog wel leuk!June schreef:Smikkell schreef:]Groen en olijfgroen vind ik mooi. Maar lime-groen niet. Zeker niet in een volwasse huis.
Nu heb ik zelf oof wel wat lime-groene spullen gehad, maar dat was denk in een vreemde periode.Staat nu allemaal in de box beneden
Dat heb ik gelukkig ook niet . Ik zou het ook niet zo snel in een woonkamer doen, maar voor in mijn kamer van nu, vind ik het heeeel leuk
(beetje expres quoten )
Gast- Gast
- Dat ik één keer per week alleen slaap, omdat mijn vriend dan een nachtdienst heeft.
- En dat ik dat best wel eng vind.
- Dat ik erg slecht tegen rommel kan.
- Dat ik een familiemens ben.
- En dat ik dat best wel eng vind.
- Dat ik erg slecht tegen rommel kan.
- Dat ik een familiemens ben.
Gast- Gast
* Ik zat net bijna te janken bij één van de avatars: I'll just pretend to hug you until you get here.
* Als ik alleen moet slapen, slaap ik op de bank. Ik durf niet in mijn bed te liggen.
* Vriendje is nu niet thuis en ik vind het zelfs eng om naar de wc te gaan.
* Mijn dag is verpest als ik niet gelijk van start ga.
* Ik had veel heel voor school moeten doen en ik heb geen ruk gedaan.
* Ik maak meer tijd voor lijstjes maken dan uitvoeren.
* Ik wil heel veel op een dag doen waardoor ik te veel tegelijk doe.
* Ik kan multitasken, maar vaak doe ik zoveel tegelijk dat ik na een uur moe ben en niet meer weet hoe ik alles af moet maken.
* Als ik alleen moet slapen, slaap ik op de bank. Ik durf niet in mijn bed te liggen.
* Vriendje is nu niet thuis en ik vind het zelfs eng om naar de wc te gaan.
* Mijn dag is verpest als ik niet gelijk van start ga.
* Ik had veel heel voor school moeten doen en ik heb geen ruk gedaan.
* Ik maak meer tijd voor lijstjes maken dan uitvoeren.
* Ik wil heel veel op een dag doen waardoor ik te veel tegelijk doe.
* Ik kan multitasken, maar vaak doe ik zoveel tegelijk dat ik na een uur moe ben en niet meer weet hoe ik alles af moet maken.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Auxo schreef:Alias schreef:- Heb ik heel sterk de neiging om elke kat die ik tegenkom te aaien
Wat grappig, dit heb ik ook heel erg!
Nog wat puntjes van mij:
- Ik slaap ook nog steeds met een knuffel. Anders slaap ik gewoon echt niet lekker.
- Ik moet altijd die 'soepjes' uit mijn ogen halen, dit soms tot ergernis van anderen.
- Als ik ga slapen moet ik altijd weltrusten zeggen tegen iedereen. Als ik dan een keer beneden kom omdat ik wat ben vergeten zeg ik het weer, anders voel ik me niet prettig.
- Voor ik ga slapen moet ik altijd op mijn iPhone op Twitter, Hyves, nu.nl, Telegraaf en VI kijken.
- Sinds ik een keer een hyperventilatie-aanval heb gehad in een achtbaan durf ik in geen enkele achtbaan meer.
- Ik heb altijd medelijden met oudere mensen en met katten die los op straat lopen.
- Ik praat altijd tegen katten die ik op straat tegenkom
- Ik luister wel eens muziek en dan denk ik me in dat ík de artiest ben en geweldig kan zingen
- Ik praat best wel veel tegen mezelf als ik alleen thuis ben. Of eigenlijk zeg ik gewoon bijna alles wat ik ga doen hardop.
- Ik knap af op jongens die lelijke schoenen dragen..
Gast- Gast
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» het even niet meer weten..
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat te doen
» het niet meer weten
» 3 dingen die we nog niet over je weten
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat te doen
» het niet meer weten
» 3 dingen die we nog niet over je weten