Wat weten we nog niet over jou?
+53
NerdChic
Joontjuh
Shy
Tullow
Qiara
Jilke
pinklady85
Sweety
Suus
SnowWhite
*Lookie*
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Toet
Cow
Shisha
_Lacey_
Laquisia
Lejow
rapa nui
Lady4
May
Merai
Mint
Blond
SleepingBeauty
Flinder
sushigirl
Guus
Raindrop
nina
_Lana_
Jeanette
loura
Sterre
Caresses
ekiaam87
TGR
Caro
VeryCherry
Lotus
Caroow
Alias
SoGood
Cheesegirl
Zwerver
RYW
Zwoesj
Cherique
Snoopy
JD
Roze Roos
Zininzon
57 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat weten we nog niet over jou?
- Ik eet mijn pizza altijd met chilisaus
- Ik slaap niet met een knuffel, maar geef mijn lieve biggenknuffel wel altijd een kus voor ik ga slapen.
- Ik ben bang voor horrors e.d. maar kijk wel altijd films als Saw.
- Ik slaap van september tot april met een extra deken, omdat ik weiger m'n kachel aan te zetten en mijn raam gaat niet helemaal dicht...
- Ik kan geen ei koken.
- Ik heb 2 stiefzusjes die bij mijn vader wonen waar ik geen contact mee heb, ik heb 1 exstiefzusje, 2 exstiefbroertjes, 3 exvriendinnen van mijn pa en een exstiefmoeder waar mijn vader geen contact mee heeft en ik wel.
- Ik heb geen idee wat jullie niet van mij zouden weten.. Idioot veel, vermoed ik, maar da's niet de moeite om hier neer te zetten...
- Ik slaap niet met een knuffel, maar geef mijn lieve biggenknuffel wel altijd een kus voor ik ga slapen.
- Ik ben bang voor horrors e.d. maar kijk wel altijd films als Saw.
- Ik slaap van september tot april met een extra deken, omdat ik weiger m'n kachel aan te zetten en mijn raam gaat niet helemaal dicht...
- Ik kan geen ei koken.
- Ik heb 2 stiefzusjes die bij mijn vader wonen waar ik geen contact mee heb, ik heb 1 exstiefzusje, 2 exstiefbroertjes, 3 exvriendinnen van mijn pa en een exstiefmoeder waar mijn vader geen contact mee heeft en ik wel.
- Ik heb geen idee wat jullie niet van mij zouden weten.. Idioot veel, vermoed ik, maar da's niet de moeite om hier neer te zetten...
Gast- Gast
Ik heb alle sezoenen van sex and the city en ik kijk al een paar jaar bijna elke dag een paar afleveringen vooral onder het opmaken dan luister ik ernaar en kan ik zin voor zin alles mee praten
En ik heb een verslaving namelijk online shoppen... En gister kon ik me weer niet weerhouden om iets te bestellen, dit keer bij de H&M
En ik heb een verslaving namelijk online shoppen... En gister kon ik me weer niet weerhouden om iets te bestellen, dit keer bij de H&M
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Dat ik zo'n sukkel ben als het op financiele dingen aankomt. Ok dat wisten jullie vast wel. Maar ik had tot op heden nog steeds niet m'n reiskostenvergoeding aangevraagd. Reiskosten zijn ongeveer 200 euro per maand, en nog was ik te stom om het niet aan te vragen. Want tja, formulier kwijt, gedoe, geen energie. Dat soort dingen. En van 't weekend had ik ongeveer het helderste moment tot nu toe en vond ik 't formulier terug. Kom toch wel op 160 euro vergoeding per maand! Ik heb 'm net ingeleverd, en yesss, ik krijg het met terugwerkende kracht terug: Dus 800 euro binnenkort op m'n rekening. Misschien toch niet zo stom
Gast- Gast
Dat ik 1 goed oog heb en met de andere zowat blind ben. Die zit er echt voor de sier
Dat ik soms zomaar ruzie zoek met mijn man omdat er daarna altijd goedmaaksex komt en dat ik daarop kick
Dat ik soms wel eens mijn benen en mijn bikinilijn moet laten harsen maar geen zin heb en vervolgens rustig 3-4weken met ongeschoren benen rondloop.. heel charming
Dat als ik heel boos ben om wat voor reden dan ook op mijn man, lekker alleen mijn eigen wasje doe.. en hij geen boxers meer heeft, lekker kinderachtig..
Dat ik bang ben alleen thuis
Dat ik nog steeds een crush heb op mijn liefde van 7 jaar terug.. hij is nog steeds superhot en woont nu 2 minuten rijden van mij vandaan.. kwam hem laatst tegen..
Dat ik laatst droomde dat ik sex met hem had..
Dat ik me daar echt niet schuldig over voelde naar mijn man toen ik wakker werd, kon er toch niets aan doen?!
Dat ik echt een gruwelijke hekel heb aan het vriendinnetje van mijn broertje
Dat ik al 5maanden geleden perse een verfkleur moest hebben op de muur maar dat de verf wel gekocht is en ik nog een roze ipv een blauwe muur heb.
Dat ik soms zomaar ruzie zoek met mijn man omdat er daarna altijd goedmaaksex komt en dat ik daarop kick
Dat ik soms wel eens mijn benen en mijn bikinilijn moet laten harsen maar geen zin heb en vervolgens rustig 3-4weken met ongeschoren benen rondloop.. heel charming
Dat als ik heel boos ben om wat voor reden dan ook op mijn man, lekker alleen mijn eigen wasje doe.. en hij geen boxers meer heeft, lekker kinderachtig..
Dat ik bang ben alleen thuis
Dat ik nog steeds een crush heb op mijn liefde van 7 jaar terug.. hij is nog steeds superhot en woont nu 2 minuten rijden van mij vandaan.. kwam hem laatst tegen..
Dat ik laatst droomde dat ik sex met hem had..
Dat ik me daar echt niet schuldig over voelde naar mijn man toen ik wakker werd, kon er toch niets aan doen?!
Dat ik echt een gruwelijke hekel heb aan het vriendinnetje van mijn broertje
Dat ik al 5maanden geleden perse een verfkleur moest hebben op de muur maar dat de verf wel gekocht is en ik nog een roze ipv een blauwe muur heb.
Gast- Gast
- Dat ik ook nog slaap met mijn aapje.
- Ik durf geen liften in. Hoe veel verdiepingen ik ook op moet, ik ga altijd met de trap. En nou tref ik altijd dat ik overal op de bovenste verdieping moet zijn.
- Ik durf niet in het pikke donker te slapen. Het gordijn moet altijd een klein inieminie stukje open.
- Dat ik als de dood ben voor spinnen.
- Ik durf 9 van de 10x de wc niet op slot te doen, omdat ik bang ben dat ik vast komt te zitten. Met als resultaat dat er iemand mee moet om voor de deur te blijven staan.
- Ik ben een ramp qua uit eten gaan, ik lust namelijk geen biefstuk en vis.
- Dat ik voor het zieligste eindje de auto pak, omdat mijn band zacht is en ik te lui ben om deze op te gaan pompen.
- Ik stiekem alle liedjes van K3 ken.
- Dat ik op mijn werk stiekem heel veel forum.
- Ik durf geen liften in. Hoe veel verdiepingen ik ook op moet, ik ga altijd met de trap. En nou tref ik altijd dat ik overal op de bovenste verdieping moet zijn.
- Ik durf niet in het pikke donker te slapen. Het gordijn moet altijd een klein inieminie stukje open.
- Dat ik als de dood ben voor spinnen.
- Ik durf 9 van de 10x de wc niet op slot te doen, omdat ik bang ben dat ik vast komt te zitten. Met als resultaat dat er iemand mee moet om voor de deur te blijven staan.
- Ik ben een ramp qua uit eten gaan, ik lust namelijk geen biefstuk en vis.
- Dat ik voor het zieligste eindje de auto pak, omdat mijn band zacht is en ik te lui ben om deze op te gaan pompen.
- Ik stiekem alle liedjes van K3 ken.
- Dat ik op mijn werk stiekem heel veel forum.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw dat van je oog wist ik inderdaad niet CKC! Niks van gemerkt, hoe komt het? Met hoeveel % zie je nog met dat ene oog? Is dat niet lastig met opmaken?
Nu ik:
-Als ik denk alleen te lopen op straat, doe ik mijn catwalk loopje. Ook altijd op de galerij voor mijn deur. En mijn loopje is fierce kan ik je zeggen!
-Ik playback (als ik denk dat niemand kijkt) mee met mijn MP3-speler.
-Ik lees mijn boeken alleen in bed. Ik ga speciaal in bed liggen om mijn boek te lezen.
-Ik heb geen eetprobleem, maar in mijn hoofd wil ik het liefst dun, dunner, dunst zijn. Op het randje. Maar lukt toch nooit, en hou van eten.
-Ik ga de 10km ladiesrun lopen.
-Mijn duimen zijn lelijk, maar heb ze geaccepteerd.
-ik hou niet van zoete dingen, maar wel van zout/hartig.
-Ik kan elke dag wel patat eten met klodders mayonaise.
Nu ik:
-Als ik denk alleen te lopen op straat, doe ik mijn catwalk loopje. Ook altijd op de galerij voor mijn deur. En mijn loopje is fierce kan ik je zeggen!
-Ik lees mijn boeken alleen in bed. Ik ga speciaal in bed liggen om mijn boek te lezen.
-Ik heb geen eetprobleem, maar in mijn hoofd wil ik het liefst dun, dunner, dunst zijn. Op het randje. Maar lukt toch nooit, en hou van eten.
Laatst aangepast door Jen_ op zo 9 jan 2011 - 23:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
RYW schreef:Oh, en dat ik een snuggie heb. Zo'n deken met mouwen. Het meest lullige kledingstuk ever, en het ziet er natuurlijk niet uit, maar ik heb het wel heerlijk warm
Ik ooooook!! Snuggy rules! Mijn vriend lacht me uit maar ik heb het wel lekker warm
Gast- Gast
Whahahaahah ik noem mijn vriend wel is snuggy omdat ik zo lekker tegen hem aan kan liggen. Toen heeft hij is opgezocht wat een snuggy nou is en hij is niet blij met het vergelijk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Jen_ schreef:Wauw dat van je oog wist ik inderdaad niet CKC! Niks van gemerkt, hoe komt het? Met hoeveel % zie je nog met dat ene oog? Is dat niet lastig met opmaken?
Nu ik:
-Als ik denk alleen te lopen op straat, doe ik mijn catwalk loopje. Ook altijd op de galerij voor mijn deur. En mijn loopje is fearce kan ik je zeggen!
Ik zie kleuren en schimmen maar ik kan niet lezen met het oog zo'n 25% Kan ook niets aangedaan worden, geen bril geen operatie.. niets! Daarom ben ik extra zuinig op mijn goede oog. Nee, niet lastig hoor met opmaken. Gaat prima.
Whaha, je catwalk loopje! Ik doe dat thuis als ik America's next topmodel kijk.. dan begin ik bij de tuindeur en eindig ik in de keuken, dom!
En, je duimen zijn schattig!
Gast- Gast
Voor de meiden die nog met een knuffel slapen, wat vinden jullie mannen daarvan? Het klinkt wel schattig hoor, daar niet van , maar ik kan me daar echt niets bij voorstellen, haha.
Van mij weten jullie nog helemaal niets van mij ( op een paar na, waar ik wel eens contact mee heb ). Maar volgens mij is dat prima zo! Ik ben niet zo'n open boek .
Ik heb nu ook nog maar 5 posts op mijn naam staan .
Van mij weten jullie nog helemaal niets van mij ( op een paar na, waar ik wel eens contact mee heb ). Maar volgens mij is dat prima zo! Ik ben niet zo'n open boek .
Ik heb nu ook nog maar 5 posts op mijn naam staan .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Behalve dat hij het wel schattig vindt, vindt hij daar geloof ik niks van.
Gast- Gast
Mijn vriend vind het ontzettend schattig dat ik nog steeds met een knuffel slaap, ik kroel er niet mee als mijn vriend ook in bed ligt, die knuffel ligt naast mijn kussen. Niet op het nachtkastje, want dat is te hard
Ik ga toch maar wat nutteloze feitjes over mezelf in de groep gooien ;-)
Ik heb vandaag een topje aan dat naar beneden zakt (per ongeluk) en nu moet ik mijn best doen mijn mannelijke collega's niet te flashen.
Ik vind dat ik worstenvingers heb. En dat wordt erger zodra ik uberhaupt maar een korrel zout of drank op heb. En daar schaam ik me voor.
Ik vind mijn voetjes schattig, want ze zijn zo lekker klein
Ik kreeg net een beetje vlinders toen ik een lieve mail van een mannelijke collega kreeg. Al was het maar twee zinnen... (niks geflirt ofzo, maar wel een lief mailtje uit een onverwachte hoek)
Ik droom vaak over seks, altijd met een ander en ik voel me nooit schuldig. Waarom?
Dat ik me soms alleen maar druk kan maken over wát ik heb gezegd, op welke toon en of mensen mij dan wel niet heel stom vinden. Vooral bij nieuwe mensen heb ik dat.
Ohh: en mijn schoonzus kan ik momenteel wel persoonlijk naar de maan schoppen.
Ik heb vandaag een topje aan dat naar beneden zakt (per ongeluk) en nu moet ik mijn best doen mijn mannelijke collega's niet te flashen.
Ik vind dat ik worstenvingers heb. En dat wordt erger zodra ik uberhaupt maar een korrel zout of drank op heb. En daar schaam ik me voor.
Ik vind mijn voetjes schattig, want ze zijn zo lekker klein
Ik kreeg net een beetje vlinders toen ik een lieve mail van een mannelijke collega kreeg. Al was het maar twee zinnen... (niks geflirt ofzo, maar wel een lief mailtje uit een onverwachte hoek)
Ik droom vaak over seks, altijd met een ander en ik voel me nooit schuldig. Waarom?
Dat ik me soms alleen maar druk kan maken over wát ik heb gezegd, op welke toon en of mensen mij dan wel niet heel stom vinden. Vooral bij nieuwe mensen heb ik dat.
Ohh: en mijn schoonzus kan ik momenteel wel persoonlijk naar de maan schoppen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Okee kijk, nu komen de geheimen boven, haha.
Nou laat ik er dan in ieder geval één onthullen , ik heb echt ontzettend veel dwangmatige dingen. Dat gaat van tegels / traptredes tellen tot alles in een bepaalde volgorde doen. Dan met links op de trap beginnen en het liefst met rechts eindigen en ga zo maar door.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Als ik dit aan mensen vertel, verklaren ze me voor gek, maarja misschien ben ik dat ook wel een beetje ...
Oja en dat, als ik een pakje vlees openmaak, ik er maximaal 2 ( en het liefst 1 ) dag van wil eten, omdat ik anders denk dat het vlees niet meer goed is . Zo gaat het eigenlijk met alles, ook melk bijvoorbeeld. Ik heb ook een tik om, voordat ik iets neem ( ja ook als ik het net gekocht heb en bijna zeker weet dat het goed is ), eerst naar de datum te kijken.
Pff, lekkere indruk laat ik meteen achter, hahaha.
Nou laat ik er dan in ieder geval één onthullen , ik heb echt ontzettend veel dwangmatige dingen. Dat gaat van tegels / traptredes tellen tot alles in een bepaalde volgorde doen. Dan met links op de trap beginnen en het liefst met rechts eindigen en ga zo maar door.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Als ik dit aan mensen vertel, verklaren ze me voor gek, maarja misschien ben ik dat ook wel een beetje ...
Oja en dat, als ik een pakje vlees openmaak, ik er maximaal 2 ( en het liefst 1 ) dag van wil eten, omdat ik anders denk dat het vlees niet meer goed is . Zo gaat het eigenlijk met alles, ook melk bijvoorbeeld. Ik heb ook een tik om, voordat ik iets neem ( ja ook als ik het net gekocht heb en bijna zeker weet dat het goed is ), eerst naar de datum te kijken.
Pff, lekkere indruk laat ik meteen achter, hahaha.
_Lana_- Ratel
CherrieLola schreef:Mijn vriend vind het ontzettend schattig dat ik nog steeds met een knuffel slaap, ik kroel er niet mee als mijn vriend ook in bed ligt, die knuffel ligt naast mijn kussen. Niet op het nachtkastje, want dat is te hard
Hahahaha .
_Lana_- Ratel
Welkom terug Lana!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
_Lana_ schreef:CherrieLola schreef:Mijn vriend vind het ontzettend schattig dat ik nog steeds met een knuffel slaap, ik kroel er niet mee als mijn vriend ook in bed ligt, die knuffel ligt naast mijn kussen. Niet op het nachtkastje, want dat is te hard
Hahahaha .
Voor de rest ben ik wel helemaal in orde en heb ik geen kinderlijke neigingen
Ja daar herken ik jou tekst ook altijd aan.. hoef bij jou nooit te kijken naar de naam*Marietje* schreef:over mij....is dat ik tegen iedereen verkondig dat boer zoekt vrouw zooooooooo'n dom programma is... maar dat ik het zelf stiekem elke week kijk
en dat ik hier....heeeel....veeeeel.....puntjes......gebruik.....in..........mijn...........zinnen
Was je verliefd op haar? Of gewoon leuk als vriendschap?Marin schreef: Ik heb een hele grote turquoise ring die ik elke dag draag. Die heb ik voor mezelf gekocht in San Francisco omdat het meisje wat ik toen leuk vond ook een turquoise ring droeg.
Dit herken ik heel erg. Ik heb nu opeens een nieuwe dwangmatige gedachte. Ik wil beslist dingen doen op ronde tijden. Bijv. Ik moet nu weer beginnen met leren maar het is 12.21 uur. Dus nu moet ik 'wachten' tot 12.30 uur voordat ik kan beginnen. Als ik onverhoopt de tijd vergeet en het is 12.34 uur, dan moet ik wachten tot 12.45 uur. Maar het liefst tot 13.00 uur._Lana_ schreef:Okee kijk, nu komen de geheimen boven, haha.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Als ik dit aan mensen vertel, verklaren ze me voor gek, maarja misschien ben ik dat ook wel een beetje
Dit is zooo irritant en niet effectief! Ook met naar bed gaan... dan ben ik zo moe maar wacht op een ronde tijd.
Beetje vreemd, Ik weet 't..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Wat leuk om van alles over iedereen te lezen haha.
Nu ik:
- Ik ben tijdens de verhuizing mijn knuffel kwijtgeraakt en vind het nog steeds heel erg.
- Ik denk dat mijn schoonmoeder die weg heeft gegooid omdat zij heeft geholpen met verhuizen en mijn vriend heeft gezegd dat hij hem niet heeft weggegooid.
- We de verjaardag van mijn schoonmoeder zijn vergeten (dat was gister en we hebben zelfs samen wat gedronken!)
- Ik ben heel onzeker over alles, mijn werk, mijzelf etc.
- Ik kan daar ook van wakker liggen.
- Ik ben bang in het donker.
- Ik huil soms omdat ik mijn familie en vriendinnen uit Nederland mis terwijl ik niet eens zo heel ver weg woon.
- Ik ben bang voor de dood en ook bang om mensen van wie ik hou moet verliezen aan de dood.
- Ik wil weer goed Engels, Duits en Frans kunnen spreken. Doordat ik deze talen nooit meer sprak spreek ik het een stuk slechter tot heel slecht :p
- Ik haat strijken, ik strijk echt alleen het nodige.
- Ik zou het liefst een kattenpension beginnen.
- Ik ben een groot fan van pinguins.
- Ik heb eigenlijk een bos krullen maar ik wil liever steil haar hebben en daarom steil ik het bijna altijd.
- Ik blijf smorgens het liefst zolang mogelijk in bed liggen zodat ik bijna altijd moet haasten.
Goh dat ik dat hier durf neer te zetten haha.
Nu ik:
- Ik ben tijdens de verhuizing mijn knuffel kwijtgeraakt en vind het nog steeds heel erg.
- Ik denk dat mijn schoonmoeder die weg heeft gegooid omdat zij heeft geholpen met verhuizen en mijn vriend heeft gezegd dat hij hem niet heeft weggegooid.
- We de verjaardag van mijn schoonmoeder zijn vergeten (dat was gister en we hebben zelfs samen wat gedronken!)
- Ik ben heel onzeker over alles, mijn werk, mijzelf etc.
- Ik kan daar ook van wakker liggen.
- Ik ben bang in het donker.
- Ik huil soms omdat ik mijn familie en vriendinnen uit Nederland mis terwijl ik niet eens zo heel ver weg woon.
- Ik ben bang voor de dood en ook bang om mensen van wie ik hou moet verliezen aan de dood.
- Ik wil weer goed Engels, Duits en Frans kunnen spreken. Doordat ik deze talen nooit meer sprak spreek ik het een stuk slechter tot heel slecht :p
- Ik haat strijken, ik strijk echt alleen het nodige.
- Ik zou het liefst een kattenpension beginnen.
- Ik ben een groot fan van pinguins.
- Ik heb eigenlijk een bos krullen maar ik wil liever steil haar hebben en daarom steil ik het bijna altijd.
- Ik blijf smorgens het liefst zolang mogelijk in bed liggen zodat ik bijna altijd moet haasten.
Goh dat ik dat hier durf neer te zetten haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
- dat ik het elke maandagochtend zwaar heb om mijn vriend uit te zwaaien naar zn werk
- dat ik soms mijn tanden niet poets s'avonds en dat dan lekker recalcitrant vind van mijzelf terwijl het gewoon vies is
- dat ik zo hard met mijn tanden knars dat ik het plaatje kapot bijt
- ik altijd meezing met de muziek en als mensen mij dan raar aankijken ik net doe alsof ik aan het bellen was met mn headset in
- ik mijn heup uit de kom kan 'ploppen' en weer terug
- ik ergens hoop dat alle nieuwe vrouwelijke collega's van mijn vriend lelijke, onaardige heksen zijn
- Als ik een rondje loop met mn hondje haar eigenlijk alleen maar wil showen
- Als ik alleen thuis ben en iets raars voel bang ben dat er iets is en mijn telefoon in mijn hand houd zodat ik meteen 112 kan bellen
- dat ik soms mijn tanden niet poets s'avonds en dat dan lekker recalcitrant vind van mijzelf terwijl het gewoon vies is
- dat ik zo hard met mijn tanden knars dat ik het plaatje kapot bijt
- ik altijd meezing met de muziek en als mensen mij dan raar aankijken ik net doe alsof ik aan het bellen was met mn headset in
- ik mijn heup uit de kom kan 'ploppen' en weer terug
- ik ergens hoop dat alle nieuwe vrouwelijke collega's van mijn vriend lelijke, onaardige heksen zijn
- Als ik een rondje loop met mn hondje haar eigenlijk alleen maar wil showen
- Als ik alleen thuis ben en iets raars voel bang ben dat er iets is en mijn telefoon in mijn hand houd zodat ik meteen 112 kan bellen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Haha, lief dat jullie zo enthousiast zijn met mijn komst , maar ik ben niet de _Lana_ wie jullie denken dat ik ben.. ik heb pas sinds het nieuwe forum deze naam.
Nu niet te teleurgesteld zijn hoor!
_Lana_- Ratel
_Lana_ schreef:Haha, lief dat jullie zo enthousiast zijn met mijn komst , maar ik ben niet de _Lana_ wie jullie denken dat ik ben.. ik heb pas sinds het nieuwe forum deze naam.
Nee, maar je bent wel een oude bekende toch?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
danielledeliefste schreef:Was je verliefd op haar? Of gewoon leuk als vriendschap?Marin schreef: Ik heb een hele grote turquoise ring die ik elke dag draag. Die heb ik voor mezelf gekocht in San Francisco omdat het meisje wat ik toen leuk vond ook een turquoise ring droeg.
Ja ik was verliefd op haar, voor zover ik toen echt verliefd was.
Mijn eerste forumnaam (en eigenlijk tweede en derde ook wel) waren op haar gebaseerd.
Lana, jammer dat jij 'de' Lana niet bent, maar neemt niet weg dat het leuk is om jou als aanwinst te hebben. Welkom.
Gast- Gast
Marin schreef:danielledeliefste schreef:Was je verliefd op haar? Of gewoon leuk als vriendschap?Marin schreef: Ik heb een hele grote turquoise ring die ik elke dag draag. Die heb ik voor mezelf gekocht in San Francisco omdat het meisje wat ik toen leuk vond ook een turquoise ring droeg.
Ja ik was verliefd op haar, voor zover ik toen echt verliefd was.
Mijn eerste forumnaam (en eigenlijk tweede en derde ook wel) waren op haar gebaseerd.
Lana, jammer dat jij 'de' Lana niet bent, maar neemt niet weg dat het leuk is om jou als aanwinst te hebben. Welkom.
Dank je, dat is lief .
@Sogood: Niet echt een oude 'bekende', tenminste, ik denk niet dat jij mij kent. Ik heb een periode redelijk wat gepost in één en dezelfde pijler.
_Lana_- Ratel
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» het even niet meer weten..
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat te doen
» het niet meer weten
» 3 dingen die we nog niet over je weten
» Wij weten het niet meer