Wat weten we nog niet over jou?
+53
NerdChic
Joontjuh
Shy
Tullow
Qiara
Jilke
pinklady85
Sweety
Suus
SnowWhite
*Lookie*
Flippin' Bitch
mzcharlotte
Toet
Cow
Shisha
_Lacey_
Laquisia
Lejow
rapa nui
Lady4
May
Merai
Mint
Blond
SleepingBeauty
Flinder
sushigirl
Guus
Raindrop
nina
_Lana_
Jeanette
loura
Sterre
Caresses
ekiaam87
TGR
Caro
VeryCherry
Lotus
Caroow
Alias
SoGood
Cheesegirl
Zwerver
RYW
Zwoesj
Cherique
Snoopy
JD
Roze Roos
Zininzon
57 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat weten we nog niet over jou?
*Lookie* schreef:
- als ik langs een weiland loop moet ik altijd even boe roepen naar de koeien of beh naar de schapen (ja erg raar
Haha, herkenbaar!!
Ik ga dan ook altijd een heel gesprekje aan met die beesten, doe ik ook met de hond van m'n schoonouders.
Die gaat altijd piepen en mega enthousiast doen en dan zeg ik altijd: 'Ooo, wat heb je dan allemaal te vertellen, ben je daar en daar geweest bla bla' en dat beest blijft dan piepen en enthousiast doen net of ze terug praat
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:Shisha schreef:- Ik kijk graag tekenfilms. (totally spice en fairly odd parents zijn favoriet)
- Ik vind het altijd verschrikkelijk om te laat te komen dus voor het geval dat ga ik altijd iets eerder van huis. Daardoor ben ik vaak een half uur te vroeg.
- Ik ben verslaafd aan ijskoffie.
- Ik drink nog regelmatig thee met melk.
- Ik moet muziek op hebben als ik onderweg ben. Als is het 5 min lopen naar de supermarkt.
Heel herkenbaar dit heb ik ook. Ik ben dan ook liever 30 min te vroeg dan 5 min te laat.
- ik kijk ook kinderseries a la mega mindy en samson en gert en zo
- ik moet altijd als ik mijn auto gesloten heb nog een keer terug lopen om te kijken of ik hem dicht heb gemaakt. Ik twijfel daar altijd in.
- ik heb altijd wel een tv of radio aan ook al is het op de achtergrond. Ik kan niet zo goed tegen de stilte.
Verder weet ik het niet want er is nog zoveel, aangezien ik niet zo bekend ben (nog)
Ik wou dat ik daar een stukje van had... Ik probeer altijd op tijd weg te gaan, dat ik nog 10 min over heb. Maar dan bedenk ik me nog wat en dan is het oooh ik heb toch nog 10 min extra. Met als gevolg dat ik precies op tijd op mijn werk sta, of net iets te laat...als het verkeer tegen zit..
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
@SB> ooh jee daar kan ik niet tegen haha Dan zit ik te stressen in de auto Snap dat je wel een beetje van me wilt hebben
Gast- Gast
Dat is denk ik een hele hoop, maar hier alvast een voorproefje:
- Ik praat tegen mijn katten en denk dan ook echt dat ze mij begrijpen
- Momenteel ben ik 'actief' op zoek naar een andere baan, puur omdat ik niet bij dit bedrijf pas (scheelt dat ik een aantal leuke collega's heb, dus daardoor niet voelt alsof ik op een schopstoel zit)
- In tijden van stress op mijn nagels ga bijten
- Pds heb en daardoor regelmatig moet eten, maar dit gewoonweg niet lukt
- Allebei mijn grote teennagels blauw zijn (bloeduitstorting) maar geen idee hoe dit komt
- Ik praat tegen mijn katten en denk dan ook echt dat ze mij begrijpen
- Momenteel ben ik 'actief' op zoek naar een andere baan, puur omdat ik niet bij dit bedrijf pas (scheelt dat ik een aantal leuke collega's heb, dus daardoor niet voelt alsof ik op een schopstoel zit)
- In tijden van stress op mijn nagels ga bijten
- Pds heb en daardoor regelmatig moet eten, maar dit gewoonweg niet lukt
- Allebei mijn grote teennagels blauw zijn (bloeduitstorting) maar geen idee hoe dit komt
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Er is vast een boel dat niemand hier van mij weet, maar hier alvast een paar dingetjes
- Ik slaap ook met een knuffel, vind het gewoon fijn om iets vast te hebben (en mijn vriend vindt het wel schattig)
- Ik luister ook nog naar kinderen voor kinderen, echt jeugdsentiment
- Ik kijk nu al voor de duizendste keer naar Friends en ik blijf er net zo hard om lachen en huilen
- Ik ga verhuizen
- Ik ben niet zo gelukkig in mijn baan
- Ik playback ook altijd mee met mijn i-pod, kan het niet laten
- Ik slaap ook met een knuffel, vind het gewoon fijn om iets vast te hebben (en mijn vriend vindt het wel schattig)
- Ik luister ook nog naar kinderen voor kinderen, echt jeugdsentiment
- Ik kijk nu al voor de duizendste keer naar Friends en ik blijf er net zo hard om lachen en huilen
- Ik ga verhuizen
- Ik ben niet zo gelukkig in mijn baan
- Ik playback ook altijd mee met mijn i-pod, kan het niet laten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
freakielief schreef: Als iemand zich voor lul zet in een tv-serie of film hou ik m'n handen voor m'n ogen en kijk tussen m'n vingers door terwijl ik volgens mij zachtjes gil.
Oh, herkenbaar in die zin dat ik niet mijn handen voor de ogen doe en niet gil maar wel mijn vingers in mijn oren stop/handen voor mijn oren hou omdat ik het dan niet wil horen uit plaatsvervangende schaamte. Heb ik niet alleen voor de TV last van maar ook in het echt, dat ik moet opletten dat als iemand voor mijn gevoel iets stoms zegt en dan vooral een lang verhaal dat ik dan niet met mijn handen voor mijn oren ga zitten.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik zou echt niet weten wat voor jullie boeiend is om te weten...
Gast- Gast
Doe eens een poging Twixx
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Hier een paar dingen van mij:
- Ik slaap met een knuffel. Soms hou ik hem vast en anders ligt hij tegen mijn rug aan.
- Ik zing mee met de liedjes in de auto ook al klink ik vals. Zelf vind ik wel dat ik een normale stem heb maar andere denken daar niet echt zo over
- Ik ben dol op Disneyfilms! Mary Poppins, Lion King en Sneeuwwitje zijn mijn favo films. Oh en ook Toy Story 3.
- Ik vertrek om 8uur voor mijn werk en mijn wekker gaat om half 7. Want van 7 tot 8 kijk ik een aflevering van een serie die ik op dat moment volg.
- Ik slaap met een knuffel. Soms hou ik hem vast en anders ligt hij tegen mijn rug aan.
- Ik zing mee met de liedjes in de auto ook al klink ik vals. Zelf vind ik wel dat ik een normale stem heb maar andere denken daar niet echt zo over
- Ik ben dol op Disneyfilms! Mary Poppins, Lion King en Sneeuwwitje zijn mijn favo films. Oh en ook Toy Story 3.
- Ik vertrek om 8uur voor mijn werk en mijn wekker gaat om half 7. Want van 7 tot 8 kijk ik een aflevering van een serie die ik op dat moment volg.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Had gehoopt dat je me op gang zou helpenMerai schreef:Doe eens een poging Twixx
Gast- Gast
Twixx schreef:Had gehoopt dat je me op gang zou helpenMerai schreef:Doe eens een poging Twixx
Ik ben ook benieuwd naar jou, je komt hier toch nog niet zolang toch? Weet alleen dat je een knap zoontje hebt!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ahh dankjeSogood schreef:Twixx schreef:Had gehoopt dat je me op gang zou helpenMerai schreef:Doe eens een poging Twixx
Ik ben ook benieuwd naar jou, je komt hier toch nog niet zolang toch? Weet alleen dat je een knap zoontje hebt!
Klopt idd. maar ik weet natuurlijk niet waar jij verder benieuwd naar bent. Volgens mij heb ik van jou ook nog nooit een foto gezien!
Ok 1, ik ben heel nieuwsgierig
Gast- Gast
Twixx schreef:Ahh dankjeSogood schreef:Twixx schreef:Had gehoopt dat je me op gang zou helpenMerai schreef:Doe eens een poging Twixx
Klopt idd. maar ik weet natuurlijk niet waar jij verder benieuwd naar bent. Volgens mij heb ik van jou ook nog nooit een foto gezien!
Haha volgens mij wel.
Ik ben ook nieuwsgierig, wat wil je kwijt?
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Twixx schreef:Ahh dankjeSogood schreef:Twixx schreef:Had gehoopt dat je me op gang zou helpenMerai schreef:Doe eens een poging Twixx
Haha volgens mij wel.
Wel??!
Ik wil wel kwijt dat ik morgen een date heb. Ik vind daten leuk maar ben ook een kleine schijtert en drink van te voren wodka.
Gast- Gast
Twixx schreef:Sogood schreef:Twixx schreef:Ahh dankjeSogood schreef:Twixx schreef:Had gehoopt dat je me op gang zou helpenMerai schreef:Doe eens een poging Twixx
Haha volgens mij wel.
Wel??!
Ik wil wel kwijt dat ik morgen een date heb. Ik vind daten leuk maar ben ook een kleine schijtert en drink van te voren wodka.
Ja, volgens mij had jij namelijk nog op mijn foto gereageerd, vandaar.
drankje(s) helpen altijd goed. Veel plezier, gaan jullie iets leuks doen?
SoGood- Ratel
toetje_ schreef:Eerst wist ik niet zoveel boeiends te bedenken, maar door het lezen van de andere reacties heb ik inspiratie gekregen.
- Tijdens het vliegen heb ik ontzettend last van m’n oren en na mijn vakantie afgelopen jaar hebben m’n oren nog 5 weken dichtgezeten. Nu heb ik speciale neusspray en als het daarmee niet minder word moet ik onderzocht en misschien geopereerd worden.
- Mijn eten moet precies liggen zoals ik het wil, niet op of door elkaar maar allemaal netjes naast elkaar. Ik maak ook het liefst mijn eigen eten klaar, dan weet ik zeker dat het goed ligt en ik het op volgorde op kan eten.
- Ik ben verslaafd aan het gele potje van Knorr, aromat. Dat eet ik echt overal op en in .
- Ik schrijft met rechts maar snij en knip met links.
- Mascara kan ik echt niet op doen zonder te knoeien, ik zit helemaal onder daarna. Heel lang geleden kon ik het wel, dus ik snap niet waarom het me nu niet meer lukt. En ik snap ook niet hoe anderen dat wel kunnen.
- Ik vind het heel erg leuk om met een stel kinderen bijvoorbeeld naar een binnenspeeltuin te gaan . Dan speel ik zelf natuurlijk vol op mee (om de kinderen te vermaken ) Heerlijk de hele dag klimmen en op trampolines springen.
- Ik ben als de dood voor spinnen, heb er al veel mee geoefend maar ik blijf bang.
- Ik ben het stereo type: grote mond, klein hartje. Ik kom heel stoer en zelfverzekerd over, maar ben eigenlijk best onzeker. Toen ik dit na een relatie van 3 jaar tegen mijn ex vertelde, moest hij zelfs kei hard lachen. Hij geloofde het gewoon niet.
- Ik heb een hele sterke mening en spreek deze ook altijd uit, ik laat nooit over me heen lopen en zeg altijd wat ik ergens van vind. Ik merk dat ik er de laatste tijd moeite mee heb hierbij rekening met de gevoelens van andere te houden en ik merk ook dat dit bij sommige van mijn vriendinnen en ergernis word. Ze kunnen mijn mening soms niet meer zo waarderen. Althans, dat idee heb ik.
- Ruim 5 jaar geleden heb ik oogontsteking gehad en sindsdien heb ik nog altijd & iedere dag een soort ‘snotjes’ in m’n ogen.
Herkenbaar! ik laat ook nooit over me heen lopen.
Ik zeg ook alles wat ik ergens van vind.
tja en sommige mensen kennen mijn mening niet waarderen,
maar daar trek ik me meestal niks van aan.
ik ben nu eenmaal recht voor de raap,en heb een grote bek (maar wel met respect)
En sommige mensen snappen mijn humor niet.
Ze zijn vaak beledigd of ze kijken me aan of ze water zien branden
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Nu schaam ik me diepSogood schreef:Twixx schreef:Sogood schreef:Twixx schreef:Ahh dankjeSogood schreef:Twixx schreef:Had gehoopt dat je me op gang zou helpenMerai schreef:Doe eens een poging Twixx
Haha volgens mij wel.
Wel??!
Ja, volgens mij had jij namelijk nog op mijn foto gereageerd, vandaar.
drankje(s) helpen altijd goed. Veel plezier, gaan jullie iets leuks doen?
We gaan samen nog meer drankjes doen en we gaan naar een enge film, zodat ik bij hem op schoot kan kruipen.
Gast- Gast
Ik wil je wel op gang helpen hoor Twixx Weet alleen niet zo goed hoe..
Dus ehm.. jezelf in 5 woorden? Je positieve en negatieve eigenschappen? Je passies? Je toekomstbeeld? Roept u maar
Dus ehm.. jezelf in 5 woorden? Je positieve en negatieve eigenschappen? Je passies? Je toekomstbeeld? Roept u maar
Merai- Ratel
Uhm... hier ben ik heel slecht in..Merai schreef:Ik wil je wel op gang helpen hoor Twixx Weet alleen niet zo goed hoe..
Ben een gezelligheidsmens, trots dat ik weer ben gaan studeren ook al schaam ik me voor het feit dat dat zo lang heeft moeten duren, eerlijk en onzeker (daar baal ik van).
Zo, best goed, toch?
Gast- Gast
Hartstikke goed! Het viel best mee toch
Merai- Ratel
Ik heb nog wel extra dingen .
- Ik heb een hekel aan mensen die alle quotes laten staan en dat dan twee pagina's lang blijven quoten. (Ja, dit is een hint ).
- Ik heb een open buis van Eustachius waardoor mijn oren heel vaak 'ploppen' of ik ze moet 'klaren'. Het is alsof ik de hele dag in het vliegtuig zit/door de bergen rijd.
- Ik eet heel vaak alleen, omdat ik dat fijn vind. Als ik de hele dag college heb gehad en 's avonds weer een afspraak, dan moet ik echt even een paar uur alleen zijn. Om die reden eet ik dus vaak alleen. Als iemand dan vraagt om samen te eten, vind ik het heel lastig om uit te leggen dat ik dat niet wil, omdat ik dan even 'rust' nodig heb.
- Ik heb een obsessie voor lime-groen en alle accessoires in mijn kamer hebben dan ook die kleur (incl. handdoeken, hoeslaken etc.). Het is best wel jammer dat in mijn nieuwe kamer een knalblauwe muur zit en ik pas in februari de tijd heb om dat ding te verven .
- Ik heb een hekel aan mensen die alle quotes laten staan en dat dan twee pagina's lang blijven quoten. (Ja, dit is een hint ).
- Ik heb een open buis van Eustachius waardoor mijn oren heel vaak 'ploppen' of ik ze moet 'klaren'. Het is alsof ik de hele dag in het vliegtuig zit/door de bergen rijd.
- Ik eet heel vaak alleen, omdat ik dat fijn vind. Als ik de hele dag college heb gehad en 's avonds weer een afspraak, dan moet ik echt even een paar uur alleen zijn. Om die reden eet ik dus vaak alleen. Als iemand dan vraagt om samen te eten, vind ik het heel lastig om uit te leggen dat ik dat niet wil, omdat ik dan even 'rust' nodig heb.
- Ik heb een obsessie voor lime-groen en alle accessoires in mijn kamer hebben dan ook die kleur (incl. handdoeken, hoeslaken etc.). Het is best wel jammer dat in mijn nieuwe kamer een knalblauwe muur zit en ik pas in februari de tijd heb om dat ding te verven .
Gast- Gast
Niemand die mij hier echt goed kent, maar ik heb wel een aantal dingen waar ik zelf (of meestal dan) mijn vriend zijn vraagtekens bij zet
Ik slaap snachts met de doekjes onder mijn kin gefrot die ik al sinds baby in bed heb liggen. Van die sloopjes. Neem ze overigens niet mee als ik ergens heen ga. Maar vind het gewoon fijn als ze er wel liggen, ook al zijn ze helmeaal kapot en versleten.
Ook ik prak het liefst mijn avondeten helemaal. Aardappels, groente en vlees gaan standaard geprakt door elkaar. Zelfs het vlees in ministukjes erdoorheen MET veel appelmoes natuurlijk!
Ik denk het altijd beter te weten haha. Op mijn werk doe ik altijd alles het liefste zelf, omdat het anders niet gaat zoals ik het zou doen. Thuis heb ik dat minder, maar toch ook wel. Als mijn vriend aardappels schilt, snijd ik ze bv altijd nog eventjes in de voor mijn idee goede grootte.
Ook zou ik het liefste 10 kilo lichter zijn, en ik neem me ook echt iedere dag stellig voor om gezond te eten, en te sporten. Resultaat is altijd dat ik savonds op de bank weer total loss ga op de snoepkast, en ik inmiddels al 4 weken niet gesport heb En dan tegen mijn vriend mopperen dat hij geen friet mag bakken
Ik slaap snachts met de doekjes onder mijn kin gefrot die ik al sinds baby in bed heb liggen. Van die sloopjes. Neem ze overigens niet mee als ik ergens heen ga. Maar vind het gewoon fijn als ze er wel liggen, ook al zijn ze helmeaal kapot en versleten.
Ook ik prak het liefst mijn avondeten helemaal. Aardappels, groente en vlees gaan standaard geprakt door elkaar. Zelfs het vlees in ministukjes erdoorheen MET veel appelmoes natuurlijk!
Ik denk het altijd beter te weten haha. Op mijn werk doe ik altijd alles het liefste zelf, omdat het anders niet gaat zoals ik het zou doen. Thuis heb ik dat minder, maar toch ook wel. Als mijn vriend aardappels schilt, snijd ik ze bv altijd nog eventjes in de voor mijn idee goede grootte.
Ook zou ik het liefste 10 kilo lichter zijn, en ik neem me ook echt iedere dag stellig voor om gezond te eten, en te sporten. Resultaat is altijd dat ik savonds op de bank weer total loss ga op de snoepkast, en ik inmiddels al 4 weken niet gesport heb En dan tegen mijn vriend mopperen dat hij geen friet mag bakken
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
* ik scheid mijn wimpers van elkaar nadat ik masaca opgebracht heb
* mijn tenen zijn extreem gevoelig (als in: elk tikje er tegenaan doet echt pijn)
* ik heb een hekel aan mensen die meer dan 1 persoon qouten
* ik wil in de auto met kou de verwarming altijd zo laag mogelijk
* ik vind een lege koelkast vreselijk
* ik heb een hekel aan katten
* ik kan het niet laten om het haar van mijn vriend goed te doen als het anders zit dan ik mooi vind
* ik heb een hekel aan vieze automatten en klop ze heel vaak uit
* ik heb een extreem gaaf en mooi gebit zonder gaatjes what so ever
* ik ben na een paar weken alweer uitgekeken op mijn inrichting en begin dan alweer te schuiven met van alles
(mijn vriend zegt altijd: we wonen hier al anderhalf jaar en het staat nog steeds niet op plek vandaar dat geschuif)
* mijn tenen zijn extreem gevoelig (als in: elk tikje er tegenaan doet echt pijn)
* ik heb een hekel aan mensen die meer dan 1 persoon qouten
* ik wil in de auto met kou de verwarming altijd zo laag mogelijk
* ik vind een lege koelkast vreselijk
* ik heb een hekel aan katten
* ik kan het niet laten om het haar van mijn vriend goed te doen als het anders zit dan ik mooi vind
* ik heb een hekel aan vieze automatten en klop ze heel vaak uit
* ik heb een extreem gaaf en mooi gebit zonder gaatjes what so ever
* ik ben na een paar weken alweer uitgekeken op mijn inrichting en begin dan alweer te schuiven met van alles
(mijn vriend zegt altijd: we wonen hier al anderhalf jaar en het staat nog steeds niet op plek vandaar dat geschuif)
Laatst aangepast door Purple op di 11 jan 2011 - 4:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
- Ik zit regelmatig velletjes van mijn lip te halen.
- Ik vind turqouise en paars mooie kleuren en wil zoveel mogelijk accessoires in die kleuren.
- Als ik wegga, moet ik een aantal keer checken of de deur echt dicht en op slot zit.
- Ik zou graag wat meer discipline willen hebben.
- Ik zou graag wat af willen vallen.
- Na het lezen van dit topic, lijkt het me wel leuk om mijn wekker op een rare tijd te zetten.
- Ik vind turqouise en paars mooie kleuren en wil zoveel mogelijk accessoires in die kleuren.
- Als ik wegga, moet ik een aantal keer checken of de deur echt dicht en op slot zit.
- Ik zou graag wat meer discipline willen hebben.
- Ik zou graag wat af willen vallen.
- Na het lezen van dit topic, lijkt het me wel leuk om mijn wekker op een rare tijd te zetten.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
- Ik krijg kippenvel van het geluid van mensen die appels eten.
- Als ik straatverkopers zie, doe ik net of ik gebeld word om ze maar niet te woord te staan.
- Als ik de deur uit loop, voel ik altijd 3x of vaker of ik mijn sleutels bij me heb.
- Voor ik ga slapen, check ik meerdere malen of mijn wekker wel op de goede tijd staat. Mn wekker gaat alleen op 'hele' tijdstippen, .00 of .15 of .30 of .45.
- Ik haat te laat komen, dus ben altijd te vroeg. En dan baal ik als de anderen op tijd of te laat zijn.
- Als ik straatverkopers zie, doe ik net of ik gebeld word om ze maar niet te woord te staan.
- Als ik de deur uit loop, voel ik altijd 3x of vaker of ik mijn sleutels bij me heb.
- Voor ik ga slapen, check ik meerdere malen of mijn wekker wel op de goede tijd staat. Mn wekker gaat alleen op 'hele' tijdstippen, .00 of .15 of .30 of .45.
- Ik haat te laat komen, dus ben altijd te vroeg. En dan baal ik als de anderen op tijd of te laat zijn.
Gast- Gast
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» het even niet meer weten..
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat te doen
» het niet meer weten
» 3 dingen die we nog niet over je weten
» Wij weten het niet meer
» Niet weten wat te doen
» het niet meer weten
» 3 dingen die we nog niet over je weten