Afvallen nr 3 (=vol!)
+8
xxDila
Minx
Dikkie_Dik
Jerry
Emma_
Inge
bellie23
Penny Blossom
12 plaatsers
Pagina 2 van 9
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Afvallen nr 3 (=vol!)
Smikkel je hebt helemaal gelijk.
Ik doe het ook vooral om dat ik mijn gewicht nu ongezond vind en ik zo een verhoogde kans heb op vanalles en nog wat
En daarbij doe ik het natuurlijk ook omdat ik dan makkelijker kleren akn kopen enzo Maar ben nu ook gelukkig maar ik kan als ik minder weeg nog gelukkiger worden zeg maar..
Ik doe het ook vooral om dat ik mijn gewicht nu ongezond vind en ik zo een verhoogde kans heb op vanalles en nog wat
En daarbij doe ik het natuurlijk ook omdat ik dan makkelijker kleren akn kopen enzo Maar ben nu ook gelukkig maar ik kan als ik minder weeg nog gelukkiger worden zeg maar..
bellie23- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 02-01-11
Ik ga 13 juli 2012 (duurt nog flinke tijd) trouwen en wil voor die tijd toch flink wat kilo's kwijt... natuurlijk ook omdat dat beter is voor de gezondheid. Maar eind dit jaar hoop ik op zoek te gaan naar de jurk, dus ik geef mijzelf flink wat tijd... Heb natuurlijk wel al korte doelen gesteld voor mijzelf.
Via mijn zorgverzekering (achmea zilveren kruis) kan ik gratis sporten hier... Ik heb mij ingeschreven en hoop dat ik eind januari kan starten (ik had mij voor oktober al ingeschreven maar was toen vol, dus sta nu bovenaan de wachtlijst)... Dan sport je 2x in de week onder begeleiding in een klein clubje en ook begeleiding van een diëtist.
Via mijn zorgverzekering (achmea zilveren kruis) kan ik gratis sporten hier... Ik heb mij ingeschreven en hoop dat ik eind januari kan starten (ik had mij voor oktober al ingeschreven maar was toen vol, dus sta nu bovenaan de wachtlijst)... Dan sport je 2x in de week onder begeleiding in een klein clubje en ook begeleiding van een diëtist.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik mag er ook 5 a 6 maanden over doen.
Ben 1.73 en mijn streefgewicht is 75 kilo.
Ben 1.73 en mijn streefgewicht is 75 kilo.
Gast- Gast
Ik wil ook weer niet teveel gaan doen.
Opletten wat ik eet, verder niet veel gaan sporten.
Wandel elke dag al flink met de hond en als het mooier weer wordt wil ik ook gaan fietsen.
Ben eerder ooit 10 kilo afgevallen zonder sporten.. hoop dat nu ook weer te kunnen.
Edit: Het ligt bij mij vooral aan het snoepen.
Ga ander werk doen en wil dan meer fruit gaan eten.
En gewoon opletten dat ik niet snoep.
Opletten wat ik eet, verder niet veel gaan sporten.
Wandel elke dag al flink met de hond en als het mooier weer wordt wil ik ook gaan fietsen.
Ben eerder ooit 10 kilo afgevallen zonder sporten.. hoop dat nu ook weer te kunnen.
Edit: Het ligt bij mij vooral aan het snoepen.
Ga ander werk doen en wil dan meer fruit gaan eten.
En gewoon opletten dat ik niet snoep.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoeveel er af moet, wat je startgewicht is en hoe dat er allemaal aangekomen is, is toch helemaal niet van belang. Belangrijk is dat we allemaal ons best doen voor onszelf. Zodat we zelf gezonder worden en vast ook wat fitter en gelukkiger.
Nee dat is ook helemaal niet van belang, maar mij motiveert het wel als ik het op 'papier' zet. Nu moet het ook maar echt gebeuren zeg maar en als ik dan zie wat er af is, waar ik begonnen ben e.d. motiveert dat mij (daarnaast motiveert het mij natuurlijk ook als ik me fitter en gelukkiger voel ).
Gast- Gast
Ik begin pas dinsdag.. Morgen mijn concept voor scriptie inleveren en dan s'avonds nog uiteten dus lijkt me beter om dinsdag te beginnen en weeg altijd in de ochtend dus dan stuur ik mijn gewicht en alles door...
bellie23- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Hoi, ik zou ook graag mee willen doen. Ik weeg nu 88 kilo en ben 1.65. Mijn streefgewicht is eerst maar eens onder de 80 kilo te komen (79 kilo dus ). Ik wil uiteindelijk wel meer afvallen en zo rond de 68 kilo wegen, maar dat is dus nog ver weg.
Ik ben de afgelopen maanden al zo'n 7 kilo afgevallen. Mijn hoogste gewicht is dus 95 kilo geweest. Ik sport 3x per week en wil kijken of 4x misschien ook lukt. Daarnaast krijg ik hulp van een dieetiste. Dit is voor mij wel een stok achter de deur want ik wil echt niet aangekomen zijn als ik daar op de weegschaal moet!
Ik heb mijzelf dit weekend vrij gegeven van het lijnen en pak morgen de draad weer op. Ik eet zo gezond mogelijke maaltijden en tussendoortjes. Ik heb doordeweeks geen ongezonde tussendoortjes in huis en kom daardoor niet in de verleiding om ze te eten. In het weekend eet ik wel gewoon 1x frietjes als avondeten en we halen 1 zak chips in huis (daar doen mijn vriend en ik dus samen mee) als we geen feestjes of iets dergelijks hebben. Anders halen we geen chips in huis. Tot nu toe werkt dit erg goed voor mij.
Ik ben de afgelopen maanden al zo'n 7 kilo afgevallen. Mijn hoogste gewicht is dus 95 kilo geweest. Ik sport 3x per week en wil kijken of 4x misschien ook lukt. Daarnaast krijg ik hulp van een dieetiste. Dit is voor mij wel een stok achter de deur want ik wil echt niet aangekomen zijn als ik daar op de weegschaal moet!
Ik heb mijzelf dit weekend vrij gegeven van het lijnen en pak morgen de draad weer op. Ik eet zo gezond mogelijke maaltijden en tussendoortjes. Ik heb doordeweeks geen ongezonde tussendoortjes in huis en kom daardoor niet in de verleiding om ze te eten. In het weekend eet ik wel gewoon 1x frietjes als avondeten en we halen 1 zak chips in huis (daar doen mijn vriend en ik dus samen mee) als we geen feestjes of iets dergelijks hebben. Anders halen we geen chips in huis. Tot nu toe werkt dit erg goed voor mij.
Laatst aangepast door konijn op zo 2 jan 2011 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Ik zou graag mee komen kletsen met jullie, was in het 2e topic net te laat (nummer 11). Maar ik geloof dat hier nog plekken zijn! Ik ga morgen wegen (als ik de weegschaal aan de praat krijg ) en anders morgen een nieuwe kopen
Gast- Gast
Mila, check afvaltopic II...
Bo, fijn dat je wel je afvalperikelen kan delen:)
Bo, fijn dat je wel je afvalperikelen kan delen:)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Mila, check afvaltopic II...
Oh thanks! Daar stond vanmiddag als titel opeens (=vol) en geen reactie op mijn vraag, dus vandaar dat ik nu direct hier reageerd (zonder daar te kijken) voor het weer vol zat
Sorry meiden, ik ben toch opgenomen in topic nummer 2 dus ga daar mee kletsen! Succes allemaal
Gast- Gast
Ik klets graag mee! Poging nummer 232143 om toch eens wat kilo's kwijt te raken.
Ik weeg 77,5 kilo bij een lengte van 1,70m. Het liefst zou ik er 10 kwijt raken maar aangezien we deze zomer voor een tweede willen gaan is het zonde om nu misschien m'n ideale gewicht te bereiken om vervolgens weer aan te komen. Daarom wil ik graag 5 kilo afvallen voordat we voor een tweede gaan. Om na de tweede, en laatste, goed te knallen.
De gedachte is er, nu nog de uitvoering.
Ik weeg 77,5 kilo bij een lengte van 1,70m. Het liefst zou ik er 10 kwijt raken maar aangezien we deze zomer voor een tweede willen gaan is het zonde om nu misschien m'n ideale gewicht te bereiken om vervolgens weer aan te komen. Daarom wil ik graag 5 kilo afvallen voordat we voor een tweede gaan. Om na de tweede, en laatste, goed te knallen.
De gedachte is er, nu nog de uitvoering.
Dikkie_Dik- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10
Mag ik hier ook bij, denk idd dat dit voor mij ook beter werkt.
Gewicht weet ik niet zoals gezegd. Maar er moet wel wat af. Ik heb een doel om weer in een broek te gaan passen die moet weer lekker zitten, ik denk dat dat rond de 10 kg is. Best veel maar het is me eerder gelukt. Dus nu ook weer.
weet alleen niet hoe ik mezelf in het lijstje moet zetten ik ga ff proberen
Gewicht weet ik niet zoals gezegd. Maar er moet wel wat af. Ik heb een doel om weer in een broek te gaan passen die moet weer lekker zitten, ik denk dat dat rond de 10 kg is. Best veel maar het is me eerder gelukt. Dus nu ook weer.
weet alleen niet hoe ik mezelf in het lijstje moet zetten ik ga ff proberen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik wil ook wel mee doen! =)
Ik weeg nu tussen de 88 & 90 kg. ( ik vermoed dat ik wel wat ben aangekomen in deze dagen!) Ik ben 174 lang & wil graag naar de 70 kg (denk ik). Maar mijn eerste doel is tussen de 75 & 80 kg bereiken! Dat doel wil ik in juli graag hebben bereikt. Ik ga dan met mijn super lieve, maar o zo slanke vriendinnetje naar Mallorca of Kreta.. En als ik dan al een mooi stuk slanker ben, ben ik blij!
Ik weeg nu tussen de 88 & 90 kg. ( ik vermoed dat ik wel wat ben aangekomen in deze dagen!) Ik ben 174 lang & wil graag naar de 70 kg (denk ik). Maar mijn eerste doel is tussen de 75 & 80 kg bereiken! Dat doel wil ik in juli graag hebben bereikt. Ik ga dan met mijn super lieve, maar o zo slanke vriendinnetje naar Mallorca of Kreta.. En als ik dan al een mooi stuk slanker ben, ben ik blij!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Naam | Lengte | Start | Huidig | Streef | Balans | Mood | Weegdatum |
PrinsesBo | . | . | . | . | . | . | . |
BlackRabbit | 1.74m | . | . | 78Kg | . | 3 januari | |
Smikkel | . | . | . | . | . | . | . |
Nyah | . | . | . | . | . | . | . |
Inge | . | . | . | . | . | . | . |
Bellie23 | . | . | . | . | . | . | . |
Fairytale | 1.70 | ||||||
xxDila | 1,74 | 89 | 77,5 | ||||
Reeza | |||||||
Merai | |||||||
Dribbel |
Laatst aangepast door Fairytale op zo 2 jan 2011 - 12:25; in totaal 3 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
Ik doe ook graag mee! Ik ben het afgelopen jaar tien kilo afgevallen waarvan er nu alweer twee aanzitten, ik wil nog graag zo'n 8 kilo afvallen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik wil ook meedoen!
Ik ben vandaag al begonnen met gezond eten.
Ik ben vandaag al begonnen met gezond eten.
Dribbel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 137
Ik wil ook graag meedoen, vind het andere afvaltopic wat te groot.. Ik wil 10kg afvallen en begin morgen!
Gast- Gast
Denk dat die nu dan wel ongeveer vol zit of niet?
Minx- Lady Post-a-lot
Dat denk ik wel! ( dat ie vol is )
Fairytale, kun jij mijn gegevens in de tabel zetten? Het lukt mij niet, krijg alleen maar rare tekentjes!
Ik start vanaf morgen & ga dan ook even een nieuwe batterij voor in mijn weegschaal kopen. En daarna weeg ik me denk ik, elke zondagavond!
Fairytale, kun jij mijn gegevens in de tabel zetten? Het lukt mij niet, krijg alleen maar rare tekentjes!
Ik start vanaf morgen & ga dan ook even een nieuwe batterij voor in mijn weegschaal kopen. En daarna weeg ik me denk ik, elke zondagavond!
xxDila- Prater
Wel leuk, al die kleinere topics. Kunnen we onderling een beetje competitie houden. We tellen alle kilo's die verloren gaan bij elkaar op en dan kijken we welk topic de meeste kilo's kwijt is aan het eind.
Gast- Gast
Het was voor mij ook ff puzzelen voor ik hem door had. Inmiddels gaat het wat sneller
Heb de andere drie er ook maar ingezet.
Heb de andere drie er ook maar ingezet.
Minx- Lady Post-a-lot
Dankje, Fairytale!
Ik vind het vooral erg leuk dat er zoveel verschil is. Mensen die tientallen kilo's willen afvallen en mensen voor 5 kilo's. Dat maakt het leuker vind ik. En die kleinere groepjes lijkt mij ook erg gezellig. Ben je wat meer op de hoogte van elkaar, bij de andere grote raak je zo snel achter!
Ik vind het vooral erg leuk dat er zoveel verschil is. Mensen die tientallen kilo's willen afvallen en mensen voor 5 kilo's. Dat maakt het leuker vind ik. En die kleinere groepjes lijkt mij ook erg gezellig. Ben je wat meer op de hoogte van elkaar, bij de andere grote raak je zo snel achter!
xxDila- Prater
Ja dat was mijn ding ook. Daarbij denk ik ook dat dit groepje voor mij het meest motiverend werkt.
Minx- Lady Post-a-lot
Oké, ik wil toch wel meedoen, mag dat? Ik weet niet precies hoeveel ik nu weeg, maar dat laat ik later nog wel weten!
Gast- Gast
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen mbv proteineshakes..
» Afvallen, wat vind jij?
» N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen mbv proteineshakes..
» Afvallen, wat vind jij?
» N.a.v. Hoeveel wil jij nog afvallen?
Pagina 2 van 9
Permissies van dit forum: