Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Vorig jaar is mede door stress mijn poging behoorlijk mislukt. Nu wil ik op 2 januari weer starten met afvallen. Nu vind ik het wel fijn om er over te praten maar dan niet met een grote groep. Het andere topic is helemaal weg gezakt dus vandaar een nieuwe. Nieuw jaar nieuwe start zeg maar.
Naam | Start 1/1 | Lengte | 1e doel 31/1 | 2e doel 29/2 | Uiteindelijk doel | Huidig gewicht | Gewichtsverlies |
Fairytale | +/-96 | 172 | <92 | <89 | 22,0 | 95 | 1,0 |
Rush | 78,2 | 1,62 | 75 | ? | 13,7 | ? | ? |
Gisele | 78 | 1,64 | 77,5 | 75,0 | 18,00 | 78 | 0,0 |
Pussycat | ? | ? | ? | ? | 19,0 | ? | ? |
Inge | 121,5 | 168 | 82 | 78 | 49,5 | 84,5 | 37,0 |
Yoyo | 124,5 | 1,83 | 119,5 | 114,5 | 20,0 | 120,8 | 3,7 |
Daisy | 87,4 | 1,64 | 83,0 | 79,0 | 23,4 | 87,4 | 0,0 |
Pandora | 76,0 | 1,72 | ? | ? | 11,0 | 65,0 | 0,0 |
Liz | 104,5 | 1,81 | 100 | 97 | 24,5 | 101,5 | 3 |
Annie | 98,0 | ? | 95,0 | ? | 24,0 | 98,0 | 0,0 |
Puk | 123,5 | 1,82 | ? | ? | 31,0 | 116,5 | 7,0 |
Totaal | 276,0 | 53,4 |
Laatst aangepast door Fairytale op za 21 jan 2012 - 7:51; in totaal 33 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Mijn vorige topic is ook helemaal afgezakt, helaas.
Ik wil wel graag mee doen. Ik ben al begonnen met afvallen via Weight Care.
Ik wil wel graag mee doen. Ik ben al begonnen met afvallen via Weight Care.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat wil ik ook gaan doen, de 5 dagen kuur al gedaan. Moet zeggen darmen reageerden er wonderbaarlijk goed op. Dus op 2 jan vol aan de bak. Ik zal je op het lijstje zetten,
Minx- Lady Post-a-lot
Ja, met mijn darmen gaat het ook prima gelukkig. Ik moest laatst een keer pasta eten als avondeten en toen kreeg ik me toch een buikpijn.
Ik doe nu `s ochtends een shake, `s middags een reep en `s avonds een lichte maaltijd of weinig eten. Ik heb nog steeds het idee dat ik aan het afvallen ben, maar ik moet nog een weegschaal kopen. Ik weeg nu zo nu en dan bij m`n ouders.
Ik doe nu `s ochtends een shake, `s middags een reep en `s avonds een lichte maaltijd of weinig eten. Ik heb nog steeds het idee dat ik aan het afvallen ben, maar ik moet nog een weegschaal kopen. Ik weeg nu zo nu en dan bij m`n ouders.
Rush- Lady Post-a-lot
Doe je de shakes met melk of met yoghurt?? Vind de repen veel minder vullen als de shakes trouwens.
Minx- Lady Post-a-lot
Hoi,
Op dit moment ben ik al bezig met dieten, maar het vlot niet echt en ik heb zoiets van:"In 2012 gaan we gewoon verder en dan ga ik het halen". Want in de zomer zou ik graag in een leuk tankini'tje passen, zonder dat er een dikke buik in de weg zit. Dus als het mag, dan zou ik me graag opgeven. Want ik merk wel dat het helpt om in een topic te posten en steun te krijgen.
Op dit moment ben ik al bezig met dieten, maar het vlot niet echt en ik heb zoiets van:"In 2012 gaan we gewoon verder en dan ga ik het halen". Want in de zomer zou ik graag in een leuk tankini'tje passen, zonder dat er een dikke buik in de weg zit. Dus als het mag, dan zou ik me graag opgeven. Want ik merk wel dat het helpt om in een topic te posten en steun te krijgen.
Gast- Gast
Shakes doe ik met yoghurt. Ik vind de repen wel heel erg vullen eigenlijk. Vooral die karamel, maar daar moet je ook 10000x op kauwen!Fairytale schreef:Doe je de shakes met melk of met yoghurt?? Vind de repen veel minder vullen als de shakes trouwens.
Rush- Lady Post-a-lot
@ maura gezellig, mag ik je alleen wel adviseren om je doel wat realistischer te stellen. Ik heb even zitten rekeken en je doel is een bmi van 19. Dat is leuk als meisje van 15. Maar voor een volwassen iemand is het niet echt een realistisch doel.
Minx- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Shakes doe ik met yoghurt. Ik vind de repen wel heel erg vullen eigenlijk. Vooral die karamel, maar daar moet je ook 10000x op kauwen!Fairytale schreef:Doe je de shakes met melk of met yoghurt?? Vind de repen veel minder vullen als de shakes trouwens.
Inderdaad haha, al is die wel erg lekker. en de shakes met yogurt werkt ook beter als met melk (en is ook nog eens gezonder)
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb het niet met melk geprobeerd, want dat lijkt me niet echt vullenFairytale schreef:Rush schreef:Shakes doe ik met yoghurt. Ik vind de repen wel heel erg vullen eigenlijk. Vooral die karamel, maar daar moet je ook 10000x op kauwen!Fairytale schreef:Doe je de shakes met melk of met yoghurt?? Vind de repen veel minder vullen als de shakes trouwens.
Inderdaad haha, al is die wel erg lekker. en de shakes met yogurt werkt ook beter als met melk (en is ook nog eens gezonder)
Zodra het weer licht wordt `s avonds wil ik graag start to run gaan doen. Dat roep ik al maanden, maar het moet nu echt!! Dus tegen die tijd gaan jullie me onder de kont schoppen!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik wil me ook graag aanmelden bij dit topic :-)
Ook dit jaar begonnen in een ander topic maar iedereen gign naar een ander topic op stopte gewoon met schrijven.
Ik heb ook erg veel last gehad van veel stress de laatste 2 jaar en stress en gezond eten gaat bij mij niet samen ben echt een emo eter
Ik ben weer bezig om het op te pakken want ik weeg gewoon veel te veel. (bmi 30 geloof ik)
Zou graag weer rond de 23 willen zitten van bmi.
Ook dit jaar begonnen in een ander topic maar iedereen gign naar een ander topic op stopte gewoon met schrijven.
Ik heb ook erg veel last gehad van veel stress de laatste 2 jaar en stress en gezond eten gaat bij mij niet samen ben echt een emo eter
Ik ben weer bezig om het op te pakken want ik weeg gewoon veel te veel. (bmi 30 geloof ik)
Zou graag weer rond de 23 willen zitten van bmi.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
@ rushMet melk vult ook best hoor maar is minder lekker. En heb je er over gedacht om ook wat krachttraining te gaan doen?? Er zijn zelfs personal trainers die alleen krachttraining voor het afvallen adviseren.
@pussycat ik herken dat wel hoor. En wil er daarom nu ook helemaal voor gaan. Ik heb je op de lijst gezet.
@pussycat ik herken dat wel hoor. En wil er daarom nu ook helemaal voor gaan. Ik heb je op de lijst gezet.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik wil niet weer naar de sportschool. Daar heb ik volgens mij echt een trauma van gekregen, vind het verschrikkelijk.Fairytale schreef:@ rushMet melk vult ook best hoor maar is minder lekker. En heb je er over gedacht om ook wat krachttraining te gaan doen?? Er zijn zelfs personal trainers die alleen krachttraining voor het afvallen adviseren.
Rush- Lady Post-a-lot
Je kan thuis ook een heleboel aan kracht doen. Heb je echt geen sportschool voor nodig hoor. Vriendin van mij heeft laatst 3 dagen spierpijn gehad van de oefeningen die ze voor zichzelf had bedacht.
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:@ maura gezellig, mag ik je alleen wel adviseren om je doel wat realistischer te stellen. Ik heb even zitten rekeken en je doel is een bmi van 19. Dat is leuk als meisje van 15. Maar voor een volwassen iemand is het niet echt een realistisch doel.
Ik zie het inderdaad. Ik dacht dat ik een BMI van 22 had uitgerekend. Mijn doel zit nu tussen de 19 en 20 en dat lijkt zelfs mij niet goed. Ik ga er even over nadenken. 52 klonk zo leuk bij mijn lengte.
Edit: Ik zie dat het dan 57 kg moet zijn.
Gast- Gast
22 is bij jou lengte ongeveer 58 kg. Dus ik denk dat als je op de 58-60 kg gaat zitten je een mooi gewicht hebt.
Minx- Lady Post-a-lot
Dank je heb even uitgerekend dat ik dan 19! kilo moet afvallen.... dus.
Ben vanaf vandaag begonnen met een kuurtje. Dus hoop dat het hierna wat vlotter gaat.
Ben vanaf vandaag begonnen met een kuurtje. Dus hoop dat het hierna wat vlotter gaat.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Fairytale schreef:22 is bij jou lengte ongeveer 58 kg. Dus ik denk dat als je op de 58-60 kg gaat zitten je een mooi gewicht hebt.
Ik ben 1.615. Die halve doet het hem nog steeds. En ik zou al heel blij zijn met het gewicht. Ik heb mijn ticker nu aangepast op 57. Maar bij 60 zou ik al een gat in de lucht springen.
Gast- Gast
Ik wil vanaf januari ook nog 12,5 kilo kwijt. Maar ik doe shaken dus niet helemaal eerlijk om mee te schrijven :-p Heb dan weinig te schrijven (vanmorgen een shake, vanmiddag een reep, 's avonds een soep :-p)
Januari is voor mij sowieso een rot maand nog omdat we beide jarig zijn + meerdere feestjes, etentjes en verjaardagen
Januari is voor mij sowieso een rot maand nog omdat we beide jarig zijn + meerdere feestjes, etentjes en verjaardagen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ja, maar thuis 'sporten' is niet echt voor mij weggelegd. M`n vriendinnen gaan nu naar een nieuwe sportschool, misschien moet ik me er toch maar eens overheen zetten!Fairytale schreef:Je kan thuis ook een heleboel aan kracht doen. Heb je echt geen sportschool voor nodig hoor. Vriendin van mij heeft laatst 3 dagen spierpijn gehad van de oefeningen die ze voor zichzelf had bedacht.
Rush- Lady Post-a-lot
Maar waarom dan die 57 als doel hebben?
Wat zeggen jullie er trouwen van om met subdoelen te gaan werken?? dus ik wil na 4 weken bijvoorbeeld zoveel afgevallen zijn en dat je je zelf dan mag belonen.
Wat zeggen jullie er trouwen van om met subdoelen te gaan werken?? dus ik wil na 4 weken bijvoorbeeld zoveel afgevallen zijn en dat je je zelf dan mag belonen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik wil eigenlijk rond de jaarwisseling onder de 75 zitten! En ik denk dat ik nu op 76 of misschien wel 75 zit!
Rush- Lady Post-a-lot
haha dat is zo ongeveer bij mij mijn einddoel. Iets minder. Vind het zo bizar klinken. Maar ja ben dan ook een stukje groter.
Minx- Lady Post-a-lot
Ja en ik ben met dit gewicht gewoon veel te zwaar!
Ik kan het stoppen met roken wel op de schuld geven, maar ik was er natuurlijk zelf bij.
Ik kan het stoppen met roken wel op de schuld geven, maar ik was er natuurlijk zelf bij.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik wil ook graag meedoen. Hoeveel ik nu weeg weet ik niet. Ik wil graag in maat 42, maar het liefst in maat 40 passen. Denk dat er zo'n 20 á 25kg af moet. Ik begin ook per 2 januari.
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!